Bij deze.quote:Je kunt de H niet meer zelf aanpassen aangezien er teveel gekloot werd met de code. Het beheren is nu beveiligd met een wachtwoord. Wellicht krijgen binnenkort enkele mensen toegang tot het beheer gedeelte. Wil je dat je avatar wordt aangepast spreek me aan op msn, of mail me. Je kunt ook op "Aanpassen" klikken onder je avatar, je kunt dan direct doorgeven wat de nieuwe url is via het contact formulier.
SJ staat er ook opquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://devante.student.utwente.nl/gallery/main.php?page=models
Herkent mijn freaky geheugen deze foto's van een interview dat ooit in de Kamkrant heeft gestaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
Gelooft dat Folkert het meestal gratis doet.. of voor een fles cola ofzo.. (tenminste, vroegerquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Herkent mijn freaky geheugen deze foto's van een interview dat ooit in de Kamkrant heeft gestaan?
Trouwens, kost het nou wat, zulke foto's? Of levert het juist wat op?
Of ligt dat eraan hoe je eruitziet en waarvoor je ze laat gebruiken?
Erg heh?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
Jeeeeej... die foto's zijn oud zeg
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
Jeeeeej... die foto's zijn oud zeg
A, ik zie het. (Eerst lezen, dan vragen...)quote:Op donderdag 1 december 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
Gelooft dat Folkert het meestal gratis doet.. of voor een fles cola ofzo.. (tenminste, vroeger)
Weer tijd voor een avondje sportschool?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
Toen had ik nog een beetje spieren in mijn lijf
Uhh.. toen was je toch nog lichter dan nu?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
Toen had ik nog een beetje spieren in mijn lijf
Nou, ik vind zo net de hele verzameling hier... moet zeggen dat mijn lijf er toen beter uitzag haha!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
@ SJ: Je gezicht is wel voller tegenwoordig.. beter
M'n moeder zit uren dat Majong ofzo te doen..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog leuke online spelletjes? Chuzzles kan k ff niet meer zien
Heb je alle awards al dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog leuke online spelletjes? Chuzzles kan k ff niet meer zien
Awards? Ikspeel t soms 5 minuten en dan opgefloepst ermeequote:
Hehe.. dan raak je opgefokt?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Awards? Ikspeel t soms 5 minuten en dan opgefloepst ermee
Jaartje of 6 a 7 denk ik...quote:
Beterschapquote:Op donderdag 1 december 2005 21:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou veel plezier met jullie foto's nog.. ik ga slapie doen
Neuh..dan krijg k RSIquote:
Dat is ook de oudste die ik in mijn verzameling kon vindenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zit je gestressed achter je PC
Newbie.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb nooit zulke oude foto's van jou gezien ..
Excuser?quote:
Ken je #gaycafe.nl nog?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Excuser?
Ik draai verdomme al weer bijna 7 jaar mee op irc. Maar SJ heeft me nooit zo'n fotoalbums laten zien..
Tsss...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:37 schreef Sunjammer het volgende:
Nog ouder? Die zijn goed verborgen
Je doet maarquote:Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tsss...
Ik ga wel eens babbelen met een zeker persoon
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
O god.. dat is van voor jongeren toch?
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hehe.. nee, ik ben op #gayteen.nl begonnen..
Met onze knuffel pedo: aardvark
Dan nog... Ben daar niet zo van onder de indrukquote:
Ik zie dit als een uitdaging..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan nog... Ben daar niet zo van onder de indruk
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt wel 's bij hem geslapen?
Hij is wel naar Amsterdam verhuisd...
Had ie daar ook geen webcams hangen?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik heb van m gehoord..heb wel bij zn buurjongen geslapen
GEEN idee.. t was in Oostquote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had ie daar ook geen webcams hangen?
Een jongen waar ik ooit mee ben vreemdgegaan (so sue me) en de ex van tim staan er tussenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een jongen waar ik ooit mee ben vreemdgegaan (so sue me) en de ex van tim staan er tussen
Het viel allemaal wel mee. Het was 1 zoen in de Red&Blue en ik rende meteen daarna naar Tim met een paniekerig "Sorry sorry sorry sorry" en een hoop gejankquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat uitgespookt geloof ik he?
Gelukkig ben je nu vrijgezelquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee. Het was 1 zoen in de Red&Blue en ik rende meteen daarna naar Tim met een paniekerig "Sorry sorry sorry sorry" en een hoop gejank
Het ligt eraan wat je zelf als vreemdgaan definieert inderdaad.. zoenen kun je misschien ook wel als vreemdgaan zien.. ik zou het wel als zodanig ervarenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ja, de definitie van 'vreemd gaan' wil nog wel eens verschillen.
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, ja, de definitie van 'vreemd gaan' wil nog wel eens verschillen.
Hangt er vanaf hoe je relatie in elkaar zit.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?
Ziet er wel gelikt uitquote:Op donderdag 1 december 2005 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Tim's site is eindelijk geboren
http://www.toddler.nl/
Ik zou het als vreemdgaan zien als je met elkaar had afgesproken dat die actie over de grens is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Zie jij zoenen met een ander dan nu juist wel of juist niet als vreemdgaan?
Relaties waarin alles kan lijkt me niet goed hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je relatie in elkaar zit.
Alles is iets anders dan zoenen..quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Relaties waarin alles kan lijkt me niet goed hoor
Vertrouwen.. of de wetenschap dat ondanks alles die persoon zich niet laat verleiden en alleen voor jou kiest?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou het als vreemdgaan zien als je met elkaar had afgesproken dat die actie over de grens is.
Weet niet waar ik zelf die grens zou leggen. Rationeel gezien zeg ik: vrijheid blijheid, of zoiets. Maar emotioneel gezien weet ik niet of ik dat dan nog steeds zou zeggen.
Ik weet hoe snel (sommige) mensen klef doen na wat alcohol. En dat heeft op zich maar weinig te betekenen dan... Dus waarom zou je iets wat weinig te betekenen heeft (kan hebben), zo belangrijk laten worden.
Dat klopt.. maar ook zoenen zie ik als iets intiems...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles is iets anders dan zoenen..
De header is hoog... voor mensen met kleine resoluties niet zo handig denk ik. Maar sliut wel mooi aan op doelgroep.quote:
Moet je je niet meer 'bedreigd' voelen wanneer je vriend heel veel optrekt met een ander, dan wanneer hij alleen aftrekt met die ander?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
Relaties waarin alles kan lijkt me niet goed hoor
De ene zoen wel, de andere zoen is puur alcoholische lust, stelt m.i. niets voor, heeft nauwelijks betekenis. Behalve dan dat het leuk en lekker is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Dat klopt.. maar ook zoenen zie ik als iets intiems...
JP nietquote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hij was ook niet boos. Ik had wat gedronken (geen excuus, I know), die jongen geilde me op, zoende me.... en ik stopte hem niet. Tenminste, niet meteen. Eerst ff geroerd, toen pas gestoptquote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ik weet hoe snel (sommige) mensen klef doen na wat alcohol. En dat heeft op zich maar weinig te betekenen dan... Dus waarom zou je iets wat weinig te betekenen heeft (kan hebben), zo belangrijk laten worden.
Geheel hypothetisch gesproken zou ik minder moeite hebben met een pijpbeurt dan een tongzoen, denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pciesquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De ene zoen wel, de andere zoen is puur alcoholische lust, stelt m.i. niets voor, heeft nauwelijks betekenis. Behalve dan dat het leuk en lekker is.
Hmm.. zou ik er gewoon te moeilijk over doen? Zou ik daarom al zo lang droogstaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pciesje hebt intiem zoenen en je hebt ... niet-intiem zoenen. Ik kan met (bijna) iedereen zoenen, met een vrouw ook, en dan vind ik er niks intiems aan. Maar zoen ik met "die ene" of "die hele leuke" dan kan dat wel intiem zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met sex ook zo vind.
M.i. moet dat kunnen, maarja, nogmaals: het ligt er maar net aan wat je samen hebt afgesproken.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja hij was ook niet boos. Ik had wat gedronken (geen excuus, I know), die jongen geilde me op, zoende me.... en ik stopte hem niet. Tenminste, niet meteen. Eerst ff geroerd, toen pas gestopt![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pciesje hebt intiem zoenen en je hebt ... niet-intiem zoenen. Ik kan met (bijna) iedereen zoenen, met een vrouw ook, en dan vind ik er niks intiems aan. Maar zoen ik met "die ene" of "die hele leuke" dan kan dat wel intiem zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met sex ook zo vind.
But..?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde JP ook nog wel op de bek pakken't was zo makkelijk zaterdag
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
er ZIJN grenzenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:
Juustquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haiquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
He, godverdomme zeg. Stelletje tyfusflikkers, ik word niet eens begroet.![]()
Soenuhh?quote:
Bezoek me.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haiik heb je adres en je mobiele nr
Heb ie een link?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik verwachtte er niet veel van ..... maar van ongveer minuut 30 tot minuut 90 heb ik continu met hartkloppingen en hartverzakkingen te maken gehad, en als een film DAT nog lukt (ik heb echt enorm veel horror gezien) dan is ie toch best wel eng
My GOD, ik ga echt NOOIT nooit NOOIT meer een grot in!
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef creno het volgende:
mijn tong hoort maar in twee monden ! in die van mijn vriendje en in mijn eigen mond... alle andere monden zijn verboden !
oja hoi rocky
Nee ik heb een dvdquote:
quote:
.... Right.quote:
Als jullie afgesproken hebben dat dat verboden is, dan is dat voor jullie verboden ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef creno het volgende:
mijn tong hoort maar in twee monden ! in die van mijn vriendje en in mijn eigen mond... alle andere monden zijn verboden !
Ik weerhoud me van commentaar.quote:
Ik weet genoegquote:Op donderdag 1 december 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik weerhoud me van commentaar.
Iz zpannendquote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Andyvie het volgende:
Ok, nog 9 uur en dan heb ik alle afleveringen van Veronica Mars binnen van seizoen 1. Hopelijk is het het wachten waard
Iz onboeiend.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Andyvie het volgende:
Ok, nog 9 uur en dan heb ik alle afleveringen van Veronica Mars binnen van seizoen 1. Hopelijk is het het wachten waard
Iz viezquote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Nu zijn jullie helemaal up to date Rockstar.
Iz blogquote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schrijf wel een review mocht het eens gebeuren
CDP?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whi hi.. maar geen freaky stuff met je furby hoor.. laat dat maar aan iemand anders over![]()
Zeg! Als ik ga kotsen denken mensen straks nog echt dat ik anorexia hebquote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schrijf wel een review mocht het eens gebeuren
Je hebt je haar zwart geverfd?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Nu zijn jullie helemaal up to date Rockstar.
En als ik nou zeg dat ik Furby heetquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whi hi.. maar geen freaky stuff met je furby hoor.. laat dat maar aan iemand anders over![]()
Iz mznquote:Op donderdag 1 december 2005 23:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ownee.. integendeel.. althans wat ik heb waargenomen via cam@ang3l's![]()
Heb je dat niet dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Als ik ga kotsen denken mensen straks nog echt dat ik anorexia heb
wederzijds respect, tis niet leuk als je vriendje iets intiems doet (wat tongzoenen is, ook al zit er niets achter) met een ander.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als jullie afgesproken hebben dat dat verboden is, dan is dat voor jullie verboden ja..
Maar waarom hebben jullie dat afgesproken?
iz Wizquote:Op donderdag 1 december 2005 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
iz niet
[afbeelding]
iz klaar.
Oh?quote:
Ik ren alleen naar wc's als ik even daarvoor er een leuke vent naartoe zag lopenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je dat niet dan?
Vond het wel vaag toen na het eten in Amsterdam dat je meteen naar de WC rende...
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Andyvie het volgende:
quote:
Retarded minds think alike.quote:
*pakt 40 cm dildo*quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Retarded minds think alike.Neuk mij.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou... alle respect hoor, maar eehhh.... Een high five will do.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Komt mooi uit, nietwaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij niet. Ik ben geen pot..
quote:
wat een bitch ben je toch ook, hé.quote:
Goe-den-a-vond!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
KUT HEAUMEAU ik kon hem helemaal niet vinden zocht me de pleuris!!
Robquote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ietz over Dido enz...
Naja, Rob is er iig uit![]()
Dido had er uit gemoeten dan had je kunnen lachen dan was Roel totaal gefilpt man!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ietz over Dido enz...
Naja, Rob is er iig uit![]()
Hey jij bent overduidelijk de schuldigequote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
wat een bitch ben je toch ook, hé..
Heuj, ga jij eens even tiramisu uit Ang3ls navel likken ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey jij bent overduidelijk de schuldige![]()
tiramisuquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, ga jij eens even tiramisu uit Ang3ls navel likken ofzo..
.
Ga jij ff Maikuul pesten en een nieuw vriendje zoeken wat er niet uitziet als een afhaalchinees op de wallen?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
Ja maar dat doet hij nu vast wel om de situatie van Joost!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Dido had er uit gemoeten dan had je kunnen lachen dan was Roel totaal gefilpt man!!!![]()
Joost wint denk ik ook gewoon nogquote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat doet hij nu vast wel om de situatie van Joost!Als dan komende week óók Dido nog eens weg moet.... heeeerrrrlijk!
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij ff Maikuul pesten en een nieuw vriendje zoeken wat er niet uitziet als een afhaalchinees op de wallen?
Je hebt ze ook al vermomd als lippenstift hoor. net gezien bij.......jawel..hart van Nederlandquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij ff Maikuul pesten en een nieuw vriendje zoeken wat er niet uitziet als een afhaalchinees op de wallen?
Tiramisu = Dr Sjoerdquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
Maikuuulquote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Kent 't ook een Maikel?
Toch niet MIJN Maikel he?!
Of je valse 17-jarige evil bitchtrolls.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tiramisu = Dr Sjoerd
Get your hunks straight!
ik ben v/d druiven !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tiramisu = Dr Sjoerd
Get your hunks straight!
mag ik je lippenstift even lenen ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je hebt ze ook al vermomd als lippenstift hoor. net gezien bij.......jawel..hart van Nederland
Juist.quote:
Een kwartetje is dus niet aan te radenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist.
CDP = Druiven
Dr Sjoerd = Tiramisu
Wizarddragon = Ranzige hevige kinky werksex
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voordat de avond voorbij is, staat iedereen in dit rijtjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist.
CDP = Druiven
Dr Sjoerd = Tiramisu
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tiramisu = Dr Sjoerd
Get your hunks straight!
Lippenstift van 40 cm?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je hebt ze ook al vermomd als lippenstift hoor. net gezien bij.......jawel..hart van Nederland
ik wil hem niet snappen van jou.....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je snapt het niet.. Laat moar.
Ik weet wel een vrijwilliger....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
daar maak ik mijn handen niet aan vuil.....
daar heb ik mijn mensen voor![]()
![]()
Wat ben jij een lul.quote:
MINE! Back off!quote:
Als Waxxer het vervelend vindt, zal ik zo lievig zijn om het te veranderen hoor.quote:
P-p-pappa?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wéér he...
Wat een enge gelijkenissen af en toe, tussen jou en mij
Geen zaad gedoneerd toen je 11/12 was?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het kán theoretisch, maar praktisch is het kansloos.Vrees niet
Geen idee, maar is die topgozer uit onze hofstad veilig aangekomen??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef error het volgende:
wat is werksex?
Ik heb wel "extensions" gezien voor op electrische tandenborstels... was ook wel grappig.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gewoon op lippenstift formaat dus
kennelijkk ken ik het alquote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef error het volgende:
wat is werksex?
Nee, de bakjes die ze gebruiken zijn te klein.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen zaad gedoneerd toen je 11/12 was?
Ja de hele groep zit nu hier en heeft besloten om eerst 2 dagen te gaan slapenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee, maar is die topgozer uit onze hofstad veilig aangekomen??
Aaaawwwquote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef error het volgende:
[..]
Ja de hele groep zit nu hier en heeft besloten om eerst 2 dagen te gaan slapen
Het heeft wel wat inderdaad. Goed van die liveshowsquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje.. ga je al snel naar je poes?
Oeh!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef error het volgende:
[..]
Dat viel mee; hij had een leuk pursertje
Slaap lekker hoor, Ryanquote:
Een poesjesmeetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik kom een x je poes bekijken hoor Waxje
quote:
Dan moet er maar eens een boederij-meet komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer je... konijntje aaien
Dan neem je je poes mee.. kan ik die uitgebreid vasthoudenquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet er maar eens een boederij-meet komenvoordat ik hier weg ben
Dan miauwt hij wel de hele weg, dat gaan dan echt door merg en beenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan neem je je poes mee.. kan ik die uitgebreid vasthouden
Iz zongtextquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Hello stranger
you're a danger to the law and order here
they don't like men like you in our city.
You're too pretty cool and witty
you're a real bad company
I should have stayed away from you today.![]()
Ach..als ie dan niet meer wil gaat ie zachtjes op een kussen liggen spinnen en slapen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan miauwt hij wel de hele weg, dat gaan dan echt door merg en been
Het is 't proberen waard, natuurlijk
Je hebt wel in de gaten dat Fuzz zich niet op laat pakken? maar je mag hem wel door de hele boerderij achterna zitten om het te proberenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaaaaaJe hebt dan geen kind aan mij hoor
Houd ik ook eens een keer m'n mond
izzz Hot.quote:
Daar houdt hij wel vanquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..als ie dan niet meer wil gaat ie zachtjes op een kussen liggen spinnen en slapen..
Kunnen wij een intellectueel gesprek voeren ofzo
Over welke onderwerpen? En ik wil wel een grande tour door casa de la Waxxer!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar houdt hij wel van
Kunnen wij idd eens lekker in-ten-sief samen babbelen!
Nou, dan word ik eerst helemaal hyper en dan plof ik uitgeteld en verslagen neer op de bank, totdat je mij eraf kickt en naar huis stuurtquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat Fuzz zich niet op laat pakken? maar je mag hem wel door de hele boerderij achterna zitten om het te proberen
Nou ja, grande tour....quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over welke onderwerpen? En ik wil wel een grande tour door casa de la Waxxer!
*keert kont 3x* Waar ben ik nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, grande tour....
Drie keer je kont keren en je hebt alles al gezien heurj!
In het halletjequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*keert kont 3x* Waar ben ik nu?
Wat moet ik t eerst zien?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In het halletjemet rechts de sleeping en links de living
en voor je de natte cel
ik zeg de natte cel!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat jij wilhet is één groot deurenfestijn!
Nou, dit is de natte celquote:
Mn sokken zijn natquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dit is de natte celWil je douchen, op de wc zitten of ga je liever aan de gang met de wastafel?
Nounounounounouquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn sokken zijn nat*gooit sokken op de grond*..
Meer dat ik moet zien?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou*op de verwarming leg*
Mijn schitterende living met alle dénkbare media-apparatuur, mijn knusse sleeping met comfortabel bed en prachtig uitzicht over de grachtquote:
Amazingquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn schitterende living met alle dénkbare media-apparatuur, mijn knusse sleeping met comfortabel bed en prachtig uitzicht over de grachtde living heeft dat ook trouwens, met een open keuken met diverse apparatuur dat niet is ingebouwd
BankJEquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Amazing![]()
*ploft weer neer op bank*
Duh!quote:
Oh, nou, het zit al in mijn automatische systeem dat ik mensen alleen maar lastig val met alles dat U2-gerelateerd isquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Duh!
Vertigo 2005 natuurlijk!
edit:misgegokt, te voor de hand liggend?
quote:
Die's te eng!quote:
Je laat je toch niet remmen in je diepste passies door de bekrompen geesten van een paar opgedroogde zuurpruimen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, nou, het zit al in mijn automatische systeem dat ik mensen alleen maar lastig val met alles dat U2-gerelateerd is![]()
U2=taboe![]()
Now that's sweet!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou*op de verwarming leg*
Wie weetquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, misschien zeg je al meteen doei na de rondleiding![]()
Hahhaa, nou, als er één zuurpruim is...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je laat je toch niet remmen in je diepste passies door de bekrompen geesten van een paar opgedroogde zuurpruimen?
![]()
Naar Spanje met ze!
Jajajaja, dát was een voorbereidingsfoutje he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie weet*grist sokken van verwarming
*
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, dát was een voorbereidingsfoutje he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |