quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Andyvie het volgende:
Ok, nog 9 uur en dan heb ik alle afleveringen van Veronica Mars binnen van seizoen 1. Hopelijk is het het wachten waard
quote:
Retarded minds think alike.quote:
*pakt 40 cm dildo*quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Retarded minds think alike.Neuk mij.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou... alle respect hoor, maar eehhh.... Een high five will do.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Komt mooi uit, nietwaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij niet. Ik ben geen pot..
quote:
wat een bitch ben je toch ook, hé.quote:
Goe-den-a-vond!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
KUT HEAUMEAU ik kon hem helemaal niet vinden zocht me de pleuris!!
Robquote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ietz over Dido enz...
Naja, Rob is er iig uit![]()
Dido had er uit gemoeten dan had je kunnen lachen dan was Roel totaal gefilpt man!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ietz over Dido enz...
Naja, Rob is er iig uit![]()
Hey jij bent overduidelijk de schuldigequote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
wat een bitch ben je toch ook, hé..
Heuj, ga jij eens even tiramisu uit Ang3ls navel likken ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey jij bent overduidelijk de schuldige![]()
tiramisuquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, ga jij eens even tiramisu uit Ang3ls navel likken ofzo..
.
Ga jij ff Maikuul pesten en een nieuw vriendje zoeken wat er niet uitziet als een afhaalchinees op de wallen?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
Ja maar dat doet hij nu vast wel om de situatie van Joost!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Dido had er uit gemoeten dan had je kunnen lachen dan was Roel totaal gefilpt man!!!![]()
Joost wint denk ik ook gewoon nogquote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat doet hij nu vast wel om de situatie van Joost!Als dan komende week óók Dido nog eens weg moet.... heeeerrrrlijk!
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij ff Maikuul pesten en een nieuw vriendje zoeken wat er niet uitziet als een afhaalchinees op de wallen?
Je hebt ze ook al vermomd als lippenstift hoor. net gezien bij.......jawel..hart van Nederlandquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij ff Maikuul pesten en een nieuw vriendje zoeken wat er niet uitziet als een afhaalchinees op de wallen?
Tiramisu = Dr Sjoerdquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
Maikuuulquote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Kent 't ook een Maikel?
Toch niet MIJN Maikel he?!
Of je valse 17-jarige evil bitchtrolls.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tiramisu = Dr Sjoerd
Get your hunks straight!
ik ben v/d druiven !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tiramisu = Dr Sjoerd
Get your hunks straight!
mag ik je lippenstift even lenen ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je hebt ze ook al vermomd als lippenstift hoor. net gezien bij.......jawel..hart van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |