hoe kwamen die ouders erbij dat je een 'crimineel' was dan?quote:op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef cornerman het volgende:
hehe.. bij mij is het nogal een lang verhaal.. haar ouders (zwaar gelovig, protestand hervormd) vonden dat ik een crimineel was en verboden mijn ex-vriendin (16 jaar) met mij om te gaan. ze is zelfs van de zwemvereniging afgehaald om zo het contact met mij te vermijden.. de moeder van haar bleef zelf wel gewoon bij de zwemvereniging (administratie, achter de tafel).. best laf.. heel de zwemvereniging heeft ook op haar in lopen praten dat 't nergens op sloeg, maar tevergeefs.. wel erg jammer, want we hadden 8 maanden verkering en het was een erg stabiele relatie... ik heb nu (bewust) geen contact meer met haar..
hoezo dat? ze is toch geen junk ofzo geworden?quote:op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef deecruise het volgende:
bummer man....schoonouderszelf niet gedumpt, zit nog in relatie...vorige relatie was echter ander verhaal.. vriendin uitgemaakt omdat zij zelf in andere fase van haar leven terechtkwam waarin ze erg veranderde. dit leverde nogal complicaties op aangezien ze echt een stuk anders werd dan ze altijd geweest was. achteraf gezien absoluut de juiste beslissing geweest!
grotendeels kwam dat, omdat ik zelf niet gelovig was.. mijn ex-vriendin was zelf niet zwaar gelovig.. ze ging wel mee naar de kerk, omdat ze daar vrienden had.. voor de rest had ze er echt helemaal niks mee en vond het helemaal niet erg dat ik niet gelovig was. ik had een keer gezegt dat geloven meestal uitmonden in oorlogen en daar waren die ouders niet zo blij mee, misschien achteraf niet zo slim. maar ik vind wel dat ik gewoon mijn mening mag houden, ook tegenover haar ouders. eerste wat er gebeurde toen ik bij haar thuis kwam was van dat die vader naar me toe kwam en zei van je mag alles tegen mij zeggen, als je maar respect voor me houdt, waarbij ik dacht.. bij mij thuis verdien je respect en vraag je dat niet aan.. maar goed, ieder zijn levenswijze.. maar sindsdien heb ik wel het beeld dat gelovige mensen een beetje zwart-wit zien...quote:op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef magistic het volgende:
[..]
hoe kwamen die ouders erbij dat je een 'crimineel' was dan?
verder ken ik trouwens ook erg weinig gelukte gelovige met niet-gelovige relaties.
ben het eigelijk totaal met je eensquote:op donderdag 1 december 2005 20:36 schreef cornerman het volgende:
[..]
grotendeels kwam dat, omdat ik zelf niet gelovig was.. mijn ex-vriendin was zelf niet zwaar gelovig.. ze ging wel mee naar de kerk, omdat ze daar vrienden had.. voor de rest had ze er echt helemaal niks mee en vond het helemaal niet erg dat ik niet gelovig was. ik had een keer gezegt dat geloven meestal uitmonden in oorlogen en daar waren die ouders niet zo blij mee, misschien achteraf niet zo slim. maar ik vind wel dat ik gewoon mijn mening mag houden, ook tegenover haar ouders. eerste wat er gebeurde toen ik bij haar thuis kwam was van dat die vader naar me toe kwam en zei van je mag alles tegen mij zeggen, als je maar respect voor me houdt, waarbij ik dacht.. bij mij thuis verdien je respect en vraag je dat niet aan.. maar goed, ieder zijn levenswijze.. maar sindsdien heb ik wel het beeld dat gelovige mensen een beetje zwart-wit zien...
geestelijk of lichamelijk?quote:op donderdag 1 december 2005 20:43 schreef antywojenny__ het volgende:
zijn smoes: ik wil je geen pijn meer doen.![]()
das kut...om op zon manier je vriendin kwijt te raken...moet toegeve dat ik het nu nog meer waardeer dat mijn vriendin+ik allebei zwaar atheist zijnquote:op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef cornerman het volgende:
hehe.. bij mij is het nogal een lang verhaal.. haar ouders (zwaar gelovig, protestand hervormd) vonden dat ik een crimineel was en verboden mijn ex-vriendin (16 jaar) met mij om te gaan. ze is zelfs van de zwemvereniging afgehaald om zo het contact met mij te vermijden.. de moeder van haar bleef zelf wel gewoon bij de zwemvereniging (administratie, achter de tafel).. best laf.. heel de zwemvereniging heeft ook op haar in lopen praten dat 't nergens op sloeg, maar tevergeefs.. wel erg jammer, want we hadden 8 maanden verkering en het was een erg stabiele relatie... ik heb nu (bewust) geen contact meer met haar..
geestelijk.quote:
quote:op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef magistic het volgende:
[..]
ben het eigelijk totaal met je eens![]()
zo zei een streng-gelovige date van mij eens dat ik naar de hel ging omdat ik niet gelovig was.
niet echt van dat je zegt....beste date ooit![]()
haha, ja ik ken het.. ik had ook een trui met op de achterkant een verbande satan.. niet dat ik daar weer voorstander van ben ofzo, maar het was gewoon erg mooi en artestiek getekent.. dus mijn moeder zei voor de gein, trek het aan naar de verjaardig van mijn nu ex-vriendin... ik kwam daar.. gaf haar oom volgens mij een hand.. draaide me om naar haar oma om die te feliciteren.. keek weer naar die oom, die kon echt moord en brand schreeuwen, zijn ogen pulde echt helemaal uit.. tsja, opzich wel humor. maar dat die mensen zich daar zo erg van aangevallen voelde is opzich wel triest... maar discussie's in zo'n gelovig huis is zeker iets dat je niet moet aangaanquote:op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef het.ismij het volgende:
conrnerman,.. gelovige schoonouders win je het nooit van!
vriend van mij had een vriendin waarvan de ouders lid waren van zoon zwarte kousen gemeenschap,.. zwaaaarrrrrrr gelovig,.
heeft welgeteld 3 maanden geduurt, ik ben 1 keer bij haar binnengeweest, en wist gewoon niet wat ik moest zeggen, als ik daar mijn mening ging verspreiden waren we der opzeker samen uitgegooid.
ging echt nergens over daaro,..
ja, precies.. het kind word zelf ook erg onzeker en totdat ze uit huis is mag het kind meestal ook erg weinig... bij mij mocht mijn ex-vriendin dus echt niet uit huis na 9 uur terwijl ze 16 was.. je kinderen beschermen, dat kan ik begrijpen... maar dit is dus wel erg overdreven van haar ouders.quote:op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef frozensolid het volgende:
discussie heeft idd weinig nut, helaas krijg je zoiets er toch nooit uit. jammer alleen dat de kinderen daar onder moeten lijden.. (+de vriendjes/vriendinnetjes daarvan..)
ja, gelukkig wel. maar het is allemaal wel erg jammer. je probeert uit te goochelen, waarom ze jou als crimineel zagen en wat er mis met mij was. gelukkig werd de schuld door al mijn vrienden en betrokkenen gelegt bij de ouders van mijn ex-vriendin, dus dat viel gelukkig nog wel mee. maar het doet je wel pijn in je hart als je een mailtje van haar krijgt waarin staat dat ze nog steeds van je houdt en je nooit kwijt wilt... je kan helemaal niks doen, helemaal machteloos. toen onze relatie op breken stond kwam ze nog een keer bij me langs, met als smoes dat ze naar een vriendin was. had haar moeder die vriendin gebeld die zei dat ze er niet was. vervolgens stond ze een half uur later hier op de stoep. mijn moeder vroeg haar naar boven om een kop koffie te drinken en alles rustig uit te praten. maar (uiteraard) weigerde ze dat en wilde ze dat haar dochter zo snel mogelijk naar beneden kwam.. ja lekker, zit je net rustig een film met haar te kijken, vervolgens staat ze vol met tranen in je armen, omdat ze weg moet, maar dat niet wilt... erg jammer allemaal..quote:op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
in verreweg de meeste gevallen was de dumper 'just not that into you'.
niet nodig om je hersens te pijnigen over het waarom dus.
die christenen laten je alles geloven blarghquote:op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef cornerman het volgende:
om een lang verhaal kort te maken kwam t erop neer dat ik gewoon niet meer mezelf kon zijn bij haar door haar andere levensstijl. ondertussen zit ik dus in dezelfde levensstijl,en nog wel een stapje verder, maar dat hoort bij de leeftijd (zij was dus ouder...)quote:op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef cornerman het volgende:
[..]
hoezo dat? ze is toch geen junk ofzo geworden?
bij mij was het echt helemaal erg.. verjaardig van mijn moeder.. kwamen we van parkpop af, gaan wokken met mijn ouders.. belt ze haar ouders van is het goed dat ik hier blijf eten en dat ik daarna thuis kom (was 10 minuten lopen van huis naar zuiderpark) mijn vader bood ook nog aan haar met de auto naar huis te brengen.. zei haar vader van dat ze onmiddelijk naar huis moest komen, anders kwamen ze haar ophalen.. zij helemaal huilen en weer aan tafel zitten.. kwartier later, stonden die ouders in het restaurant hun dochter mee te slepen naar huis.. echt een enorm triest gezicht
wat typisch.quote:op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef antywojenny__ het volgende:
[..]
geestelijk.
als het lichamelijk was, had ik juist hém bij het afval gezet.![]()
nu jij nog op iemand anders,..quote:op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef emel het volgende:
hij was niet meer verliefd.
nu heb ik iemand die smoorverliefd is op me
serieus??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep, serieus. ze liep al een tijdje met depressieve klachten rond (al voordat ze met mij ging trouwens, om dat ook even uit te sluitenquote:op vrijdag 2 december 2005 11:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
serieus??![]()
![]()
damnzz,.. dat lijkt me wel fokop,..![]()
nee, zo bedoelde ik het niet.quote:op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef moonah het volgende:
[..]
wat typisch.
je laat het dus wél toe als iemand je geestelijk pijn doet...
hoe zo dat, als ik vragen mag?
en om antwoord te geven op de topictitel:
ik ben nooit gedumpt.
zo ver laat ik een relatie niet versloffen. indien nodig grijp ik zelf in.
eerder triest van jou dat je op zo'n manier moet provoceren. denkend dat je daarmee grappig bent terwijl je zelf wel beter weet.quote:op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef cornerman het volgende:
tsja, opzich wel humor. maar dat die mensen zich daar zo erg van aangevallen voelde is opzich wel triest...
ach hopenlijk geldt dan voor jou: door schade en schande wordt men wijs...quote:maar discussie's in zo'n gelovig huis is zeker iets dat je niet moet aangaan
jij wil met deze post beweren dat de "gelovige " niet provoceren ?quote:op vrijdag 2 december 2005 14:01 schreef mutsaers__78 het volgende:
[..]
eerder triest van jou dat je op zo'n manier moet provoceren. denkend dat je daarmee grappig bent terwijl je zelf wel beter weet.
[..]
ach hopenlijk geldt dan voor jou: door schade en schande wordt men wijs...
k heb een keer in vol ornaat voor de deur gestaan van streng gelovigen.vlak voor k naar een hardcore feest ging.. konden ze ook niet zo waarderen,..quote:op vrijdag 2 december 2005 14:01 schreef mutsaers__78 het volgende:
[..]
eerder triest van jou dat je op zo'n manier moet provoceren. denkend dat je daarmee grappig bent terwijl je zelf wel beter weet.
[..]
nee, maar jij kan me vast haarfijn uitleggen hoe ze dat op vergelijbkare manier doenquote:op vrijdag 2 december 2005 14:19 schreef mercy_symbol het volgende:
[..]
jij wil met deze post beweren dat de "gelovige " niet provoceren ?![]()
wat had ik dan moeten doen? heel serieus meelullen, terwijl je zelf zag dat de relatie aan het afbrokkellen was, vanwege haar ouders? nee, laat mij dan wat lol beleven... natuurlijk is het zo dat het achteraf totaal geen zin heeft gehad, maar ik heb op dat moment wel lol gehad en dat vind ik nog wel bestwel belangrijk in mijn leventjequote:op vrijdag 2 december 2005 14:01 schreef mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
ach hopenlijk geldt dan voor jou: door schade en schande wordt men wijs...
gast van een trap af "gefietst" ?quote:op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef mute_me het volgende:
*knip*
3 verdiepingenquote:op zaterdag 3 december 2005 00:07 schreef ra-z het volgende:
[..]
gast van een trap af "gefietst" ?![]()
omg hoe hoog was die trap wel niet
wat ik mij dus afvraag, wat in hemelsnaam zag je in eerste instantie toen in hem???quote:op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef cinnamongirl het volgende:
geen idee, ik heb hem van de een op de andere dag niet meer gezien.
vond het niet erg, was toch een labiele gast met pleinvrees en depressies die aan de seroxat zat om te kunnen functioneren. en hij had nooit geld; zwaar irritant.
heu hij zag er goed uit en heeft goede social skills. plus het feit dat ik geen radar heb voor idioten, maakte dat ik het de eerste paar dates niet echt had gemerktquote:op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef demophon het volgende:
[..]
wat ik mij dus afvraag, wat in hemelsnaam zag je in eerste instantie toen in hem???
quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
heu hij zag er goed uit en heeft goede social skills. plus het feit dat ik geen radar heb voor idioten, maakte dat ik het de eerste paar dates niet echt had gemerkt![]()
deuh, ik ken ook veel mensen die in het begin redelijk normaal van geest lijken maar achteraf toch volledig geflipte weirdos bleken te zijn.quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef demophon het volgende:
pleinvrees en depressies hebben en dan toch goede social skills??? dan moest tie wel een goede versierder geweest zijn, zichzelf flink beter voorgedaan hebben dan ie was, en de boel bijelkaar gelogen hebben... no offense, maar wat waren zijn truks dat ie jou zo ver kreeg???
wat petitlapin zegt.quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef demophon het volgende:
![]()
[..]
pleinvrees en depressies hebben en dan toch goede social skills??? dan moest tie wel een goede versierder geweest zijn, zichzelf flink beter voorgedaan hebben dan ie was, en de boel bijelkaar gelogen hebben... no offense, maar wat waren zijn truks dat ie jou zo ver kreeg???
laat me raden: ze vallen juist wel voor de types die je als "kansloos hangtuig" kunt beschrijven?quote:op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef erick1985 het volgende:
en al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome![]()
dan heeft tie iets erg stoms gedaan naar mijn mening. je bent een aparte vrouw, zoveel zijn er daar nou ook weer niet van.quote:op donderdag 1 december 2005 20:43 schreef antywojenny__ het volgende:
zijn smoes: ik wil je geen pijn meer doen.![]()
don't ask me why, maar ik las 'dek'.quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
deuh, ik ken ook veel mensen die in het begin redelijk normaal van geest lijken maar achteraf toch volledig geflipte weirdos bleken te zijn.
in het begin ken je iemand niet echt
ga eens uit in hulst ofzo.... terneuzenquote:op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef erick1985 het volgende:
ik ben 20 jaar en ik heb twee keer een "relatie" gehad die allebei nog geen twee weken duurde. geen echte relatie lijkt me. en allebei de keren ben ik keihard gedumpt voor een andere gozert. deed dat ff pijn zeg!! ik heb sinds (om ff precies te zijn) sinds augustus 2004 al geen meisje meer gehad. nee, ook geen one-night-stand helaas. en ja; jullie hebben alle reden om keihard te lachen haha. want dat doe ik namelijk ook. omdat deze hele situatie zó triest is, dat het gewoon lachwekkend is![]()
verder denk ik dat ik gewoon een normale gozer ben, zie er niet raar uit of wat dan ook. nu moet ik wel zeggen dat ik in één van de meest dode kutstadjes van nederland woon; terneuzen in het oersaaie zeelanden al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome
![]()
quote:op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef electricity het volgende:
soms kom je daar nooit achter, omdat die kutwijven gewoon niet willen zeggen wat nou echt het probleem is.
van iemand die altijd blij is word je ook niet vrolijk van hoorquote:op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef rena het volgende:
hij dumpte me omdat ik niet altijd leuk en vrolijk was, kon er niet mee omgaan dat ik af en toe ook wel eens 'down' was.ik ben benieuwd of hij ooit een gezonde relatie krijgt met iemand die altijd blij is
![]()
bovenstaande is echt de manier van het vrouwelijk geslacht om een eind aan een relatie te breien.quote:op zaterdag 11 februari 2006 19:02 schreef onzekerejongen19 het volgende:
gedumpt door mijn vorige vriendin wegens een erg leuke reden.
ik paste niet bij haar. ik was meer een vriendje dan haar vriendje.
(maar ze hield wel zooo veel van me! en ik was het beste wat haar overkomen was!)
maar, het lag niet aan mij. soms heb je ook erg mooie schoenen die niet bij iemand aanpassen
(....)
ja, dat waren leuke redens om te horen. tijdje geprobeert vrienden te blijven, maar ze flikte iets te veel om dat vol te houden
yupquote:op zaterdag 11 februari 2006 19:55 schreef roeni3 het volgende:
[..]
bovenstaande is echt de manier van het vrouwelijk geslacht om een eind aan een relatie te breien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |