heu hij zag er goed uit en heeft goede social skills. plus het feit dat ik geen radar heb voor idioten, maakte dat ik het de eerste paar dates niet echt had gemerktquote:op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef demophon het volgende:
[..]
wat ik mij dus afvraag, wat in hemelsnaam zag je in eerste instantie toen in hem???
quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
heu hij zag er goed uit en heeft goede social skills. plus het feit dat ik geen radar heb voor idioten, maakte dat ik het de eerste paar dates niet echt had gemerkt![]()
deuh, ik ken ook veel mensen die in het begin redelijk normaal van geest lijken maar achteraf toch volledig geflipte weirdos bleken te zijn.quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef demophon het volgende:
pleinvrees en depressies hebben en dan toch goede social skills??? dan moest tie wel een goede versierder geweest zijn, zichzelf flink beter voorgedaan hebben dan ie was, en de boel bijelkaar gelogen hebben... no offense, maar wat waren zijn truks dat ie jou zo ver kreeg???
wat petitlapin zegt.quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef demophon het volgende:
![]()
[..]
pleinvrees en depressies hebben en dan toch goede social skills??? dan moest tie wel een goede versierder geweest zijn, zichzelf flink beter voorgedaan hebben dan ie was, en de boel bijelkaar gelogen hebben... no offense, maar wat waren zijn truks dat ie jou zo ver kreeg???
laat me raden: ze vallen juist wel voor de types die je als "kansloos hangtuig" kunt beschrijven?quote:op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef erick1985 het volgende:
en al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome![]()
dan heeft tie iets erg stoms gedaan naar mijn mening. je bent een aparte vrouw, zoveel zijn er daar nou ook weer niet van.quote:op donderdag 1 december 2005 20:43 schreef antywojenny__ het volgende:
zijn smoes: ik wil je geen pijn meer doen.![]()
don't ask me why, maar ik las 'dek'.quote:op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
deuh, ik ken ook veel mensen die in het begin redelijk normaal van geest lijken maar achteraf toch volledig geflipte weirdos bleken te zijn.
in het begin ken je iemand niet echt
ga eens uit in hulst ofzo.... terneuzenquote:op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef erick1985 het volgende:
ik ben 20 jaar en ik heb twee keer een "relatie" gehad die allebei nog geen twee weken duurde. geen echte relatie lijkt me. en allebei de keren ben ik keihard gedumpt voor een andere gozert. deed dat ff pijn zeg!! ik heb sinds (om ff precies te zijn) sinds augustus 2004 al geen meisje meer gehad. nee, ook geen one-night-stand helaas. en ja; jullie hebben alle reden om keihard te lachen haha. want dat doe ik namelijk ook. omdat deze hele situatie zó triest is, dat het gewoon lachwekkend is![]()
verder denk ik dat ik gewoon een normale gozer ben, zie er niet raar uit of wat dan ook. nu moet ik wel zeggen dat ik in één van de meest dode kutstadjes van nederland woon; terneuzen in het oersaaie zeelanden al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome
![]()
quote:op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef electricity het volgende:
soms kom je daar nooit achter, omdat die kutwijven gewoon niet willen zeggen wat nou echt het probleem is.
van iemand die altijd blij is word je ook niet vrolijk van hoorquote:op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef rena het volgende:
hij dumpte me omdat ik niet altijd leuk en vrolijk was, kon er niet mee omgaan dat ik af en toe ook wel eens 'down' was.ik ben benieuwd of hij ooit een gezonde relatie krijgt met iemand die altijd blij is
![]()
bovenstaande is echt de manier van het vrouwelijk geslacht om een eind aan een relatie te breien.quote:op zaterdag 11 februari 2006 19:02 schreef onzekerejongen19 het volgende:
gedumpt door mijn vorige vriendin wegens een erg leuke reden.
ik paste niet bij haar. ik was meer een vriendje dan haar vriendje.
(maar ze hield wel zooo veel van me! en ik was het beste wat haar overkomen was!)
maar, het lag niet aan mij. soms heb je ook erg mooie schoenen die niet bij iemand aanpassen
(....)
ja, dat waren leuke redens om te horen. tijdje geprobeert vrienden te blijven, maar ze flikte iets te veel om dat vol te houden
yupquote:op zaterdag 11 februari 2006 19:55 schreef roeni3 het volgende:
[..]
bovenstaande is echt de manier van het vrouwelijk geslacht om een eind aan een relatie te breien.
ik zeker niet.quote:op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef magistic het volgende:
ben benieuwd wie er gedumpt gaat worden op valentijnsdag
lullig moment inderdaad.quote:op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef magistic het volgende:
zijn vrouwen ook sterk in.quote:op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef magistic het volgende:
dus je neemt wel verkering met iemand die leuk is of juist niet ?quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef black_tulip het volgende:
...
slechts 'leuk zijn' is uiteraard niet voldoende voor een relatie.quote:op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef ulreazj het volgende:
[..]
dus je neemt wel verkering met iemand die leuk is of juist niet ?
het is hetzelfde als 'jij blijft zeker niet alleen over', m.a.w. zijn vrienden zijn van mening dat hij wel een vriendin krijgtquote:op woensdag 15 februari 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
@keltie
"jij schiet zeker niet over" ??
wat is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |