abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33773816
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef demophon het volgende:

[..]

wat ik mij dus afvraag, wat in hemelsnaam zag je in eerste instantie toen in hem???
heu hij zag er goed uit en heeft goede social skills. plus het feit dat ik geen radar heb voor idioten, maakte dat ik het de eerste paar dates niet echt had gemerkt
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:36:52 #52
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_33774074
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

heu hij zag er goed uit en heeft goede social skills. plus het feit dat ik geen radar heb voor idioten, maakte dat ik het de eerste paar dates niet echt had gemerkt
pleinvrees en depressies hebben en dan toch goede social skills??? dan moest tie wel een goede versierder geweest zijn, zichzelf flink beter voorgedaan hebben dan ie was, en de boel bijelkaar gelogen hebben... no offense, maar wat waren zijn truks dat ie jou zo ver kreeg???
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_33774185
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef demophon het volgende:

pleinvrees en depressies hebben en dan toch goede social skills??? dan moest tie wel een goede versierder geweest zijn, zichzelf flink beter voorgedaan hebben dan ie was, en de boel bijelkaar gelogen hebben... no offense, maar wat waren zijn truks dat ie jou zo ver kreeg???
deuh, ik ken ook veel mensen die in het begin redelijk normaal van geest lijken maar achteraf toch volledig geflipte weirdos bleken te zijn.

in het begin ken je iemand niet echt
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33774886
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef demophon het volgende:

[..]

wat petitlapin zegt.
bovendien weten ze vaak dondersgoed wat hun zwakheden en dus afknap-punten zijn en weten ze dat goed te verbloemen. maar goed, het heeft maar een paar weken geduurd, waarin we elkaar lang niet dagelijks zagen voordat ik er al achter was. dus met die oogkleppen valt het ook wel weer mee
pi_33775007
ik heb er eentje gedumpt vanwege het leeftijdsverschil.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:09:28 #56
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_33779411
ik ben 20 jaar en ik heb twee keer een "relatie" gehad die allebei nog geen twee weken duurde. geen echte relatie lijkt me. en allebei de keren ben ik keihard gedumpt voor een andere gozert. deed dat ff pijn zeg!! ik heb sinds (om ff precies te zijn) sinds augustus 2004 al geen meisje meer gehad. nee, ook geen one-night-stand helaas. en ja; jullie hebben alle reden om keihard te lachen haha. want dat doe ik namelijk ook. omdat deze hele situatie zó triest is, dat het gewoon lachwekkend is

verder denk ik dat ik gewoon een normale gozer ben, zie er niet raar uit of wat dan ook. nu moet ik wel zeggen dat ik in één van de meest dode kutstadjes van nederland woon; terneuzen in het oersaaie zeeland en al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:24:57 #57
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_33781928
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef erick1985 het volgende:
en al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome
laat me raden: ze vallen juist wel voor de types die je als "kansloos hangtuig" kunt beschrijven?
trust me, dat gevoel hebben meer
Narcist
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:45:57 #58
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_33786695
wat bedoel je precies?
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_33789211
op sommige punten zeer herkenbaar topic.
pi_34880129
quote:
op donderdag 1 december 2005 20:43 schreef antywojenny__ het volgende:
zijn smoes: ik wil je geen pijn meer doen.
dan heeft tie iets erg stoms gedaan naar mijn mening. je bent een aparte vrouw, zoveel zijn er daar nou ook weer niet van.
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_34884630
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef petitlapin het volgende:

[..]

deuh, ik ken ook veel mensen die in het begin redelijk normaal van geest lijken maar achteraf toch volledig geflipte weirdos bleken te zijn.

in het begin ken je iemand niet echt
don't ask me why, maar ik las 'dek'.

maakt vooral je tweede opmerking een stuk leuker.
pi_34887273
ik ben een keer gedumpt omdat hij vond dat ik toch niet knap genoeg was.
en een andere keer toen ik er achter kwam dat hij nog een vriendin had, toen heeft hij niks meer van zich laten horen.

[ Bericht 2% gewijzigd door appelsap op 09-02-2006 13:10:41 ]
pi_34891501
ben gedumped omdat ze niet met me kon samen leven..was de smoes.. terwijl ze een leuke collega had ontmoet (is niet mijn type hoor!) waarmee ze mij maar eventjes mee ging "vergeten"...
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:36:26 #64
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_34894352
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 21:09 schreef erick1985 het volgende:
ik ben 20 jaar en ik heb twee keer een "relatie" gehad die allebei nog geen twee weken duurde. geen echte relatie lijkt me. en allebei de keren ben ik keihard gedumpt voor een andere gozert. deed dat ff pijn zeg!! ik heb sinds (om ff precies te zijn) sinds augustus 2004 al geen meisje meer gehad. nee, ook geen one-night-stand helaas. en ja; jullie hebben alle reden om keihard te lachen haha. want dat doe ik namelijk ook. omdat deze hele situatie zó triest is, dat het gewoon lachwekkend is

verder denk ik dat ik gewoon een normale gozer ben, zie er niet raar uit of wat dan ook. nu moet ik wel zeggen dat ik in één van de meest dode kutstadjes van nederland woon; terneuzen in het oersaaie zeeland en al ga ik midden in een groep meiden staan; ze zien me letterlijk niet staan. echt ongelofelijk. dus ja... suggestions are welcome
ga eens uit in hulst ofzo.... terneuzen
Niks moet, niksen mag.
pi_34895552
ben een paar maanden geleden gedumpt na anderhalf jaar samen te zijn geweest.

het begon allemaal erg leuk (ja lijkt me logisch, anders begin je geen relatie he? ), erg gek op elkaar, het gevoel hebbende dat je de wereld aan kon samen.. dat bleek niet het geval..
zij viel meteen helemaal goed bij mijn moeder en was altijd erg gezellig, ik daarentegen werd niet bepaald geaccepteerd door haar moeder.
haar ouders waren net gescheiden, haar vader was een alcoholist en dat heeft voor aardig wat gezeik gezorgd en waardoor mn ex en haar moeder erg close waren om samen tegen hem op te boksen.
toen kwam ik, iemand die wel van zijn biertje houdt, erg uitgesproken is etc.
eerste maand ging alles wel redelijk daar thuis, daarna hoorde ik via mn vriendin dat haar moeder mij erg veel veel op haar vader vond lijken, dat ik niet goed voor haar was etc.

ik heb haar daar op aangesproken en verteld dat ik niets dan goeds voor haar dochter wilde en dat we elkaar gelukkig maken en dat ik niet snapte waarom zij dat niet wilde inzien.
nog een maand zo doorgegaan en de opmerkingen over mij namen toe, vriendin was liever bij mij dan thuis wat die moeder helemaal een reden gaf om mij zwart te maken, ook naar de rest van de familie..
nogmaals een gesprek gehad met haar en dat is enigzins uit de hand gelopen waarop zij mij de deur heeft gewezen en mij vertelde dat ik hier niet meer welkom was.

maandenlang is mijn vriendin alleen maar naar mij toegekomen en ik merkte dat ze eraan onderdoor ging, dus ik de telefoon gepakt die moeder opgebeld en gezegd dat we hoe dan ook een oplossing moesten vinden, zij wilde daar niets van weten en hing op.
nog een aantal keren geprobeerd om het goed te krijgen, niets werkte...
laatste keer dat ik die moeder sprak vroeg ik of ze er van genoot om haar dochter zo ongelukkig te zien, zij antwoordde met: "nee dat niet, maar het duurt niet lang meer of ze gaat toch wel weg bij je."

nou daar heeft ze inderdaad gelijk in gekregen, tijd later kwam mijn vriendin naar mij toe om te vertellen dat ze dit niet kon en dat ze wilde stoppen, ze had gedacht om uit huis te gaan en haar leven zo op te bouwen samen met mij, maar zo ver was ze gewoon nog niet..

dus dat was het eind van ons.. was niet de eerste keer dat ik gedumpt ben, maar wel veruit de meest pijnlijke aangezien we nog gek op elkaar waren..

nou dit was mijn verhaaltje
pi_34896344
1ste keer: ik werd als een broer voor haar...

laatste keer, was nog niet 'aan' maar wel lekker complex: haar ex, toen een goede vriend, wou ze niet pijn doen. 6 maanden nadat het uit was!

tja en dat waren de enige keren.
pi_34900939
mag het ook andersom? ik heb iemand 'gedumpt' omdat zij nogal weinig duidelijkheid wilde geven over hoe het met ons zat. heb er heel veel geduld voor getoond, maar toen ze ook nog eens de grenzen van de relatie ging verkennen was het voor mij afgelopen. er zat gewoon geen pit meer in ben eigenlijk wel blij nu weer alleen te zijn.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:54:40 #68
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_34921973
quote:
op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef electricity het volgende:
soms kom je daar nooit achter, omdat die kutwijven gewoon niet willen zeggen wat nou echt het probleem is.
helemaal waar
ze maakt het na 7 jaar uit: "ik kan mezelf niet zijn" en weg was ze.
heb haar anderhalf jaar later weer gesproken toen ze bij mij thuis was en probeerde om de breedbeeld tv mee te nemen. (die zij had gekocht voor mijn verjaardag....)
ik heb haar onvriendelijk de deur gewezen.
pi_34971901
het werd haar allemaal teveel.. dus maakt ze het uit in de hoop dat ze wat meer rust krijgt.

hoor ik vandaag dat het niet geholpen heeft.

vrouwen...
pi_34972242
hij dumpte me omdat ik niet altijd leuk en vrolijk was, kon er niet mee omgaan dat ik af en toe ook wel eens 'down' was. ik ben benieuwd of hij ooit een gezonde relatie krijgt met iemand die altijd blij is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_34972972
quote:
op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef rena het volgende:
hij dumpte me omdat ik niet altijd leuk en vrolijk was, kon er niet mee omgaan dat ik af en toe ook wel eens 'down' was. ik ben benieuwd of hij ooit een gezonde relatie krijgt met iemand die altijd blij is
van iemand die altijd blij is word je ook niet vrolijk van hoor
pi_34974235
ik ben ooit is "gedumpt" voor het al iets werd schijnbaar had ik iets gedaan ofzo wat hij niet zag zitten want hij liet ineens helemaal niks meer van zich horen en ik werd eigenlijk gewoon genegeerd. toen ik hem er op aansprak dat ik het niet erg vind als hij van gedachte verandert maar dat ie dat wel gewoon kan zeggen en iemand niet zo in het ontwetende laten, zei ie: "bij deze"

ach het was wel in een keer duidelijk

later bleek dat ie thuis wat "problemen" had en vooral daarom zo bot deed. maar ik vind het nog steeds een lul
pi_34975072
gedumpt door mijn vorige vriendin wegens een erg leuke reden.

ik paste niet bij haar. ik was meer een vriendje dan haar vriendje.
(maar ze hield wel zooo veel van me! en ik was het beste wat haar overkomen was!)

maar, het lag niet aan mij. soms heb je ook erg mooie schoenen die niet bij iemand aanpassen
(....)

ja, dat waren leuke redens om te horen. tijdje geprobeert vrienden te blijven, maar ze flikte iets te veel om dat vol te houden
pi_34976751
quote:
op zaterdag 11 februari 2006 19:02 schreef onzekerejongen19 het volgende:
gedumpt door mijn vorige vriendin wegens een erg leuke reden.

ik paste niet bij haar. ik was meer een vriendje dan haar vriendje.
(maar ze hield wel zooo veel van me! en ik was het beste wat haar overkomen was!)

maar, het lag niet aan mij. soms heb je ook erg mooie schoenen die niet bij iemand aanpassen
(....)

ja, dat waren leuke redens om te horen. tijdje geprobeert vrienden te blijven, maar ze flikte iets te veel om dat vol te houden
bovenstaande is echt de manier van het vrouwelijk geslacht om een eind aan een relatie te breien.
pi_34980984
quote:
op zaterdag 11 februari 2006 19:55 schreef roeni3 het volgende:

[..]

bovenstaande is echt de manier van het vrouwelijk geslacht om een eind aan een relatie te breien.
yup

toen ze begon te zeggen:

"ik zie je meer als"

dacht ik: "zeg broer, en ik ga je slaan!" (naja, ik zou natuurlijk niet geslagen hebben, maar toch ;p)

vrouwen eh?
  maandag 13 februari 2006 @ 13:59:09 #76
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_35034936
ben benieuwd wie er gedumpt gaat worden op valentijnsdag
Narcist
pi_35036270
quote:
op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef magistic het volgende:
ik zeker niet.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
lullig moment inderdaad.
pi_35084679
quote:
zijn vrouwen ook sterk in.
pi_35085778
wat een cliché redenen om gedumpt te worden zeg...

ik ben een keer gedumpt door een vakantievriendje, dat was mijn eerste 'verkering'. het was oorspronkelijk de bedoeling dat we de beginnende relatie zouden voortzetten in nederland, maar op het laatste moment had hij daar toch niet zoveel zin meer in. reden: hij wilde een nieuw leventje opbouwen, nieuwe mensen leren kennen en hij was bang dat ik die plannen zou verstoren

de tweede 'verkering' duurde ook maar een paar weken en stelde eigenlijk niet echt veel voor. hij paste ook heel duidelijk niet bij me. hij gaf aan liever vrienden te blijven, waarom zei hij niet, maar ik vermoed dat het leeftijdsverschil hem (vooral qua seks) parten speelde, hij was 8 jaar ouder dan ik. toen ik hem daar iets over vroeg, was het een tijd stil en hing hij plotseling de hoorn op de haak. sindsdien heb ik hem niet meer gesproken.

enkele weken later kreeg ik verkering met mijn huidige vriend. met hem is het twee weken uit geweest. ik had het uitgemaakt, omdat ik midden in de zoveelste periode zat dat ik diepongelukkig was, omdat ik twijfelde over de relatie, over of ik bij hem wel goed zat (en hij bij mij uiteraard). en toen kwam er 'iets leuks' langslopen door daar iets mee aan te pappen (schandalig, ik weet het) werd het me eindelijk helder waar ik liefde vind. en waar niet
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:00:55 #81
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_35094013
ben 1x door een vrouwtje gedumpt omdat ze mij te weinig zag... vond zij dan... vond 3 tot 5 dagen per week + samen uitgaan op zaterdag wel genoeg (mavo tijd... )

ben ook 1x gedumpt, via sms , door een chick met bindingsangst.. tjah, sorry.. als ik iemand leuk vind, wil ik dat persoon zien.. gekke ik..

verder vrouwtjes om uiteenlopende redenen 'gedumpt':
afstand.
geen zin meer (soms kom je erachter, je vriendin is niet slim genoeg om een fatsoenlijk gesprek mee te voeren).

tegenwoordig kom ik niet eens meer tot 'dumpen' of 'gedumpt worden'..
heb dit jaar 1 one night stand ( ) gehad en 1 date.

one night stand > meisje was even terug uit usa, ging over een week weer terug naar usa moest met oud en nieuw even "flink van bil" (ze zou het op de plaatselijke dorpsgek met waterhoofd nog doen -jah, die hebben wij-).

de date was echter iets heel anders.
was een nichtje van een vriendin van mij, aardig meissie..
even een avondje naar utrecht geweest; wat gegeten en gedronken.
thuis gebracht en die avond (en de dag erna -donderdag-) nog een beetje gesmst, waaruit kwam dat ze toch wel erg graag een 2de date wilde.. misschien zelfs wel de zondag, als ze nog kon lopen ( ), ze moest zondag nl korfballen ( ) waar ik wel bij moest komen kijken.
(scheelt dat ik bij dat korfbal ook al uitgenodigd was door een ventje waar ik mee naar feyenoord ga)
donderdagavond had ze echter korfbaltraining, waar ze 'op andere gedachtes was gebracht'.
ze heeft daar iemand rondhuppelen die haar als 'fuckbuddy' gebruikt en die werd nogal boos omdat zij met mij was uitgeweest (tjah, je raakt toch je wip kwijt )..
dus toen vond zij mij alleen nog heel erg aardig ( ), wilde niet verder met mij want 'ik ken hem al 2 jaar, maar weet alleen nog niet wat ik aan hem heb' en 'jou ken ik net en weet ook niet wat ik aan jou heb' ..

nu is er iemand die, schijnbaar, mij wel leuk vind.. (een paar keer met uitgaan tegengekomen), alleen lukt het normale praten niet echt .. (ik drink daar moet voor in, eer dat ik die moet heb .. durf wel te zeggen dat ik haar nl 'te' knap voor mij vind )..
zij heeft via-via schijnbaar wel mijn nummer (maat van mij, heeft wat met haar zus en zo zou het nr bij haar terecht gekomen zijn ), waar lijkt niet echt te willen smsen (:p), wat het ijs over het algemeen wat makkelijker breekt en dat doet een 1-1 date ook wel, maargoed.. aankomend weekend maar eens kijken en ik meen der te zien met carnaval (ik, als gelderse boer gaan carnavallen.. het lijkt bijna wanhopig oo< )

wel kuttig, ben nu zo'n beetje de enigste vrijgezel in de vriendengroep
en redelijk wat keren gehoord/ te horen krijgen:
"ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent"
"jij schiet zeker niet over"
pi_35102392
quote:
op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef black_tulip het volgende:
...
dus je neemt wel verkering met iemand die leuk is of juist niet ?
pi_35102799
quote:
op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef ulreazj het volgende:

[..]

dus je neemt wel verkering met iemand die leuk is of juist niet ?
slechts 'leuk zijn' is uiteraard niet voldoende voor een relatie.
pi_35103252
ik heb nooit de reden gehoord waarom....
ja het ligt niet aan jou, maar aan mij. etc...

volgens mij was ik te verlegen ofzo
Sowieso schrijf je zo.
pi_35104112
het "je bent mijn beste vriend" verhaal
pi_35104339
even opgeschoond. over webspaces kun je het in de sc reeks hebben.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35104425
@keltie
"jij schiet zeker niet over" ??

wat is dat?
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:01:09 #88
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_35106331
quote:
op woensdag 15 februari 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
@keltie
"jij schiet zeker niet over" ??

wat is dat?
het is hetzelfde als 'jij blijft zeker niet alleen over', m.a.w. zijn vrienden zijn van mening dat hij wel een vriendin krijgt
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:44:48 #89
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_35110055
oeps.. tja.. keltie > betuwe > dialect enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')