abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:50:50 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32744633
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik neem contact op met sizzler.
Dit is zojuist gedaan.
pi_32744680
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Interpretatie kwestie.
[..]
Kweet niet.
1. Sickie ziekt mij iig iedere keer als hij er is, dus geen wonder dat ik iets zeg over zijn commentaar op SCH.
2. Die sigme-dude, die toch een farizeeër blijft wmb, spreekt me unprovocked aan als "paljas", terwijl ik een doodnormale opmerking plaats tav haar criterium. Erop neerkomende dat dat criterium hoogst eigenaardig is. Immers als kwaliteit sucks dan kan kwantiteit nimmer bijdragen tot grotere kwaliteit.
3. Nu net: LN die me te kakken zet in FB en gauw om een slotje vraagt, terwijl hij zelf een uiterst vage OP schrijft (en niet voor de eerste keer), en dit allemaal terwijl de user me badinerend toesprak ivm mijn kwaliteit van posten op Fok! en daarbij nog een 'newbie is ook' hè. .
Nee, geen interpretatie wmb.
quote:
Ik neem contact op met sizzler.
Of Dagonet of zo. .
I´m back.
pi_32744724
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit is zojuist gedaan.
Ja?
I´m back.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:03:31 #154
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32744886
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Kweet niet.
1. Sickie ziekt mij iig iedere keer als hij er is, dus geen wonder dat ik iets zeg over zijn commentaar op SCH.
2. Die sigme-dude, die toch een farizeeër blijft wmb, spreekt me unprovocked aan als "paljas", terwijl ik een doodnormale opmerking plaats tav haar criterium. Erop neerkomende dat dat criterium hoogst eigenaardig is. Immers als kwaliteit sucks dan kan kwantiteit nimmer bijdragen tot grotere kwaliteit.
3. Nu net: LN die me te kakken zet in FB en gauw om een slotje vraagt, terwijl hij zelf een uiterst vage OP schrijft (en niet voor de eerste keer), en dit allemaal terwijl de user me badinerend toesprak ivm mijn kwaliteit van posten op Fok! en daarbij nog een 'newbie is ook' hè. .
Nee, geen interpretatie wmb.
Zucht, ik had geen zin om een analyze te geven.
Even kort, want ik ga naar bed: Sickie heeft het niet op jou, so be it .. daar reageer je dan terecht op (dit is wel puur op dat topic, daarbuiten zou ik in (willen) grijpen). Dat paljas gedoe zie ik niet als bijzonder boeiend aangezien het voor meerdere uitleg vatbaar is en ik sigme(-dude??) tot nog toe niet heb zien trollen. Ik vond de OP van LN niet zo vaag, noem me maar naief, maar ik denk dat zijn idee een discussie over dergelijke tricky onderwerpen kan bevorderen.
quote:
Of Dagonet of zo. .
Sizzler sloot dat topic, dus ik sprak hem aan. Er speelt mee dat hij medemod is van POL en het verzoek tot sluiten hier is gekomen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:04:05 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32744901
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja?
Ja, asynchroon, dus je moet geduld hebben.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:04:36 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32744909
Hoe dan ook, ik ben naar bed.
pi_32744964
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe dan ook, ik ben naar bed.
Truste .
pi_32745010
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, asynchroon, dus je moet geduld hebben.
Accoord, bedankt en misschien tot morgen... .
I´m back.
pi_32745089
quote:
DNB gaat eerlijke euro produceren

UTRECHT (ANP) – De Nederlandsche Bank gaat de komende twee jaar bij wijze van proef eurobiljetten drukken die zijn gemaakt van eerlijke katoen. Dat is het gevolg van een weddenschap die minister Zalm eerder dit jaar aanging met de jongerenafdeling van het CNV.

Voorzitter A. Blokland van CNV Jongeren maakte dat donderdag bekend. De afgelopen maanden slaagde de organisatie erin om meer dan 10.000 symbolische eerlijke euro’s te verkopen onder meer tijdens popfestivals. Maandag bezegelen Zalm en CNV Jongeren de uitkomst van de weddenschap.

Met de actie vroeg de CNV–afdeling aandacht voor de achtergestelde positie van boeren uit de derde wereld op de wereldkatoenmarkt. Zij kunnen niet concurreren met bedrijven uit rijke landen, die vaak forse subsidies ontvangen.
http://www.refdag.nl/arti(...)euro+produceren.html
pi_32745201
quote:
Wat een leuke actie.
pi_32746837
quote:

ALS de kwaliteit in veel opzichten vergelijkbaar is DAN kan kwantiteit een relevant kwaliteitsaspect zijn.

ALS de kwaliteit gelijkelijk bedroevend was DAN zou hoge kwantiteit het erger maken.
Kwantiteit zou dan nog steeds een relevant criterium zijn, hoe meer hoe slechter.

MAAR de kwaliteit van kandidaten is niet ondermaats, slechts niet de hoogste naar mijn mening.

Een zuurpruim die eenmaal per maand pruilt is BETER dan een die dagelijks z'n gram komt halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32747193
Zo ongeveer nu wordt de duizendste executie van de VS uitgevoerd...Walgelijk.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32747248
Ghe, ik zie zojuist op het toilet dat mijn t-shirt in kantoorlicht (TL) doorschijnend is

Thuis zie ik daar niks van. Om nu kortgerokt & doorschijnend gedecolleteerd de vrijdag van de collega's op te vrolijken is ook wat veel van het goede, ik rits mijn spijkerjasje maar een beetje dicht
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32747358
Dan ga ik zo maar werken.

xbox 360 waar blijf je nou
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:58:50 #165
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32747626
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar lees je dat ik impliceer dat iemand daarop zit te wachten??? Wat ik impliceer is dat het "sociaal bewogen zijn", zoals de ideologische veren bij de PvdA, onder voorzitterschap van Marcel van Dam doelbewust is afgeschud. Als die LN-dude geen sociale bewogenheid meer aantreft bij de VARA! kan dat dus kloppen, want dat is onder van Dam en Keur beleid geweest. VARA! is een soort TROS geworden, alleen iets minder vulgair en triviaal. Of het elitair is??? Niet zo elitair als VPRO zonder puntjes.
En hoe protestants is de VPRO nog?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:59:32 #166
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32747636
ik moet met een Amerikaan samenwerken, da's een imperialist natuurlijk
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:05:15 #167
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32747707
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:12 schreef sigme het volgende:
Ghe, ik zie zojuist op het toilet dat mijn t-shirt in kantoorlicht (TL) doorschijnend is

Thuis zie ik daar niks van. Om nu kortgerokt & doorschijnend gedecolleteerd de vrijdag van de collega's op te vrolijken is ook wat veel van het goede, ik rits mijn spijkerjasje maar een beetje dicht
altijd plezierig wakker worden met dit soort berichten
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:07:00 #168
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32747728
Wat is dat met censuur op die muziekzenders?
Kijk je Jay-z - 99 problems
zingt ie zo: I got 99 problems but a .... aint one, blabla

50 cent, ....going to ... and.. to.. yeah

das toch niet leuk meer
pi_32747817
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:07 schreef Yildiz het volgende:
Wat is dat met censuur op die muziekzenders?
Kijk je Jay-z - 99 problems
zingt ie zo: I got 99 problems but a .... aint one, blabla

50 cent, ....going to ... and.. to.. yeah

das toch niet leuk meer
Leg uit? Ik luister geen muziekzender, piepen ze schuttingwoorden weg?
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:16:00 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32747874
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Leg uit? Ik luister geen muziekzender, piepen ze schuttingwoorden weg?
Woorden als bitch enzo worden weggepiept gewoon eruit geknipt ja, op o.a. The Box.
Ja hallo, zo is er geen zak meer aan

Het was zeker politiek correct beter om die woorden weg te knippen
pi_32747979
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:16 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Woorden als bitch enzo worden weggepiept gewoon eruit geknipt ja, op o.a. The Box.
Ja hallo, zo is er geen zak meer aan

Het was zeker politiek correct beter om die woorden weg te knippen
Echt waar? Wat ontzettend stommig!

Als je een tekst niet door de beugel vindt kunnen en niet op je zender wenst dan zend je toch het nummer geheel *niet*. Maar dat zal weer weer teveel principiele stellingname vergen.
En tegenwoordig is het: de markt bepaald, principes bestaan alleen als " in principe levert dit geld op".
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:26:41 #172
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32748053
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Echt waar? Wat ontzettend stommig!

Als je een tekst niet door de beugel vindt kunnen en niet op je zender wenst dan zend je toch het nummer geheel *niet*. Maar dat zal weer weer teveel principiele stellingname vergen.
En tegenwoordig is het: de markt bepaald, principes bestaan alleen als " in principe levert dit geld op".
Zoals gestressed winkelend gepeupel gister zei: 'de tijden zijn veranderd, je weet het de laatste jaren niet meer, er kan van alles gebeuren.''
Maar natuurlijk.

En de samenleving verhard, maar ondertussen niet weten wie je buren überhaupt zijn.
Maar wel politiek correct zijn, want oei oei. Beetje jammer.

Ik vind het ook wat overdreven, maar ach, ik ga ff douchen.
pi_32748089
Je mag op tv best heroïne gebruiken, als je maar geen "kut" zegt. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32748188
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zoals gestressed winkelend gepeupel gister zei: 'de tijden zijn veranderd, je weet het de laatste jaren niet meer, er kan van alles gebeuren.''
Maar natuurlijk.
Tsja. De mensheid is altijd kortzichtig geweest en zal dat ook eeuwig blijven. En de meeste kunnen nét tot tien tellen, maar iedere steekhoudende calculatie is veelgevraagd. En de meest eenvoudige statistiek gaat veel intelligentere mensen al enorm boven de pet.
pi_32748381
Aan iedereen; goedemorgen.
quote:
Nu net: LN die me te kakken zet in FB en gauw om een slotje vraagt, terwijl hij zelf een uiterst vage OP schrijft (en niet voor de eerste keer), en dit allemaal terwijl de user me badinerend toesprak ivm mijn kwaliteit van posten op Fok! en daarbij nog een 'newbie is ook' hè. .
Wie sprak nou wie badinerend toe? Mijn fout is dat ik ook daadwerkelijk gehapt heb op jou provocatie en daarom heb ik om een slotje gevraagd omdat dat topic toch geen enkele kans van slagen meer had. Je kunt de OP vaag noemen, ik zou eerder de term algemeen gebruiken, voor de rest lijkt het me duidelijk genoeg, het centraliseren van dat soort discussies middels een wiki. En waar dat toontje vandaan komt, is me ook een raadsel. Voor de rest blijft staan wat ik gezegd heb, als jij denkt dat je het beter kan, open er dan gewoon zelf maar een topic over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')