Dit is zojuist gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik neem contact op met sizzler.
Kweet niet.quote:
Of Dagonet of zo.quote:Ik neem contact op met sizzler.
Zucht, ik had geen zin om een analyze te geven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Kweet niet.
1. Sickie ziekt mij iig iedere keer als hij er is, dus geen wonder dat ik iets zeg over zijn commentaar op SCH.
2. Die sigme-dude, die toch een farizeeër blijft wmb, spreekt me unprovocked aan als "paljas", terwijl ik een doodnormale opmerking plaats tav haar criterium. Erop neerkomende dat dat criterium hoogst eigenaardig is. Immers als kwaliteit sucks dan kan kwantiteit nimmer bijdragen tot grotere kwaliteit.
3. Nu net: LN die me te kakken zet in FB en gauw om een slotje vraagt, terwijl hij zelf een uiterst vage OP schrijft (en niet voor de eerste keer), en dit allemaal terwijl de user me badinerend toesprak ivm mijn kwaliteit van posten op Fok! en daarbij nog een 'newbie is ook' hè..
Nee, geen interpretatie wmb.
Sizzler sloot dat topic, dus ik sprak hem aan. Er speelt mee dat hij medemod is van POL en het verzoek tot sluiten hier is gekomen.quote:
Accoord, bedankt en misschien tot morgen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, asynchroon, dus je moet geduld hebben.
http://www.refdag.nl/arti(...)euro+produceren.htmlquote:DNB gaat eerlijke euro produceren
UTRECHT (ANP) – De Nederlandsche Bank gaat de komende twee jaar bij wijze van proef eurobiljetten drukken die zijn gemaakt van eerlijke katoen. Dat is het gevolg van een weddenschap die minister Zalm eerder dit jaar aanging met de jongerenafdeling van het CNV.
Voorzitter A. Blokland van CNV Jongeren maakte dat donderdag bekend. De afgelopen maanden slaagde de organisatie erin om meer dan 10.000 symbolische eerlijke euro’s te verkopen onder meer tijdens popfestivals. Maandag bezegelen Zalm en CNV Jongeren de uitkomst van de weddenschap.
Met de actie vroeg de CNV–afdeling aandacht voor de achtergestelde positie van boeren uit de derde wereld op de wereldkatoenmarkt. Zij kunnen niet concurreren met bedrijven uit rijke landen, die vaak forse subsidies ontvangen.
Wat een leuke actie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/arti(...)euro+produceren.html
ALS de kwaliteit in veel opzichten vergelijkbaar is DAN kan kwantiteit een relevant kwaliteitsaspect zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
2. Die sigme-dude, die toch een farizeeër blijft wmb, spreekt me unprovocked aan als "paljas", terwijl ik een doodnormale opmerking plaats tav haar criterium. Erop neerkomende dat dat criterium hoogst eigenaardig is. Immers als kwaliteit sucks dan kan kwantiteit nimmer bijdragen tot grotere kwaliteit.
En hoe protestants is de VPRO nog?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik impliceer dat iemand daarop zit te wachten??? Wat ik impliceer is dat het "sociaal bewogen zijn", zoals de ideologische veren bij de PvdA, onder voorzitterschap van Marcel van Dam doelbewust is afgeschud. Als die LN-dude geen sociale bewogenheid meer aantreft bij de VARA! kan dat dus kloppen, want dat is onder van Dam en Keur beleid geweest. VARA! is een soort TROS geworden, alleen iets minder vulgair en triviaal. Of het elitair is??? Niet zo elitair als VPRO zonder puntjes.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:12 schreef sigme het volgende:
Ghe, ik zie zojuist op het toilet dat mijn t-shirt in kantoorlicht (TL) doorschijnend is![]()
Thuis zie ik daar niks van. Om nu kortgerokt & doorschijnend gedecolleteerd de vrijdag van de collega's op te vrolijken is ook wat veel van het goede, ik rits mijn spijkerjasje maar een beetje dicht![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:07 schreef Yildiz het volgende:
Wat is dat met censuur op die muziekzenders?
Kijk je Jay-z - 99 problems
zingt ie zo: I got 99 problems but a .... aint one, blabla
50 cent, ....going to ... and.. to.. yeahdas toch niet leuk meer
Woorden als bitch enzo worden weggepiept gewoon eruit geknipt ja, op o.a. The Box.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Leg uit? Ik luister geen muziekzender, piepen ze schuttingwoorden weg?
Echt waar? Wat ontzettend stommig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Woorden als bitch enzo worden weggepiept gewoon eruit geknipt ja, op o.a. The Box.
Ja hallo, zo is er geen zak meer aan
Het was zeker politiek correct beter om die woorden weg te knippen
Zoals gestressed winkelend gepeupel gister zei: 'de tijden zijn veranderd, je weet het de laatste jaren niet meer, er kan van alles gebeuren.''quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt waar? Wat ontzettend stommig!
Als je een tekst niet door de beugel vindt kunnen en niet op je zender wenst dan zend je toch het nummer geheel *niet*. Maar dat zal weer weer teveel principiele stellingname vergen.
En tegenwoordig is het: de markt bepaald, principes bestaan alleen als " in principe levert dit geld op".
Tsja. De mensheid is altijd kortzichtig geweest en zal dat ook eeuwig blijven. En de meeste kunnen nét tot tien tellen, maar iedere steekhoudende calculatie is veelgevraagd. En de meest eenvoudige statistiek gaat veel intelligentere mensen al enorm boven de pet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals gestressed winkelend gepeupel gister zei: 'de tijden zijn veranderd, je weet het de laatste jaren niet meer, er kan van alles gebeuren.''
Maar natuurlijk.
Wie sprak nou wie badinerend toe? Mijn fout is dat ik ook daadwerkelijk gehapt heb op jou provocatie en daarom heb ik om een slotje gevraagd omdat dat topic toch geen enkele kans van slagen meer had. Je kunt de OP vaag noemen, ik zou eerder de term algemeen gebruiken, voor de rest lijkt het me duidelijk genoeg, het centraliseren van dat soort discussies middels een wiki. En waar dat toontje vandaan komt, is me ook een raadsel. Voor de rest blijft staan wat ik gezegd heb, als jij denkt dat je het beter kan, open er dan gewoon zelf maar een topic over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Nu net: LN die me te kakken zet in FB en gauw om een slotje vraagt, terwijl hij zelf een uiterst vage OP schrijft (en niet voor de eerste keer), en dit allemaal terwijl de user me badinerend toesprak ivm mijn kwaliteit van posten op Fok! en daarbij nog een 'newbie is ook' hè..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |