abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:41:34 #251
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32756917
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:35 schreef RichardQuest het volgende:
Oi is volgens mij voor punks en skinheads....
De grap is dat deze muziekstroming voornamelijk onder neo-nazi's populair is terwijl het een van oorsprong joodse muzieksoort is.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32756933
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Volgens Ryan3 niet, nee.
Zand, schep Ja hoor, mijn oogklepjes werken nog. Toch profijt van een gedegen linkse opvoeding.
quote:
Links is zooo passé anyway.
Ja, ik zag dat (s)links nu in is ofzo? Ik vind de toevoeging van een extra 's' geen verbetering, ik ga liever voor een 's' minder
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32756966
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:41 schreef Pracissor het volgende:

[..]

De grap is dat deze muziekstroming voornamelijk onder neo-nazi's populair is terwijl het een van oorsprong joodse muzieksoort is.
Wat? Punk? Laat me niet lachen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32757000
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef sigme het volgende:

Ik ken 'oi' alleen maar als hele foute herkenningskreet van neo-nazistische (openlijk, geen toeschrijving mijnerzijds) ska-fans. Het is hier dat ik 'oi' voor het eerst gebezigd zie door anderen.
'Oi' is in het VK een vrij normale begroeting, zeker in Wales onder bekenden. Synoniem met het meer amerikaanse "Hey"

Wat de origine is weet ik eigenlijk niet, zal wel een verbastering zijn net als wij 'doei' kennen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2005 15:45:18 ]
pi_32757067
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Neem haar op de pijnbank, o Johan, je kan het.
Maar de pijnbank niet.
pi_32757130
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:

Maar de pijnbank niet.
Whip it into shape
pi_32757139
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar de pijnbank niet.
Dat is maar goed ook. In dat geval zou jouw rol in het geheel snel uitgespeeld zijn.
pi_32757163
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef sigme het volgende:

Ja, ik zag dat (s)links nu in is ofzo? Ik vind de toevoeging van een extra 's' geen verbetering, ik ga liever voor een 's' minder
Hummm... deze opmerking past in het topic van Floripas over déhumanisering.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:52:55 #259
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32757237
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat? Punk? Laat me niet lachen.
Niet punk maar 'oi'.

Ska overigens ook.

Valt beide onder punk, dus begin maar met lachen. Google maar eens op het onstaan en wel en wee van deze muzieksoorten, het zal je verbazen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:54:10 #260
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32757280
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef sigme het volgende:

Slink dan...

Ik zoek een baan!
pi_32757332
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:54 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Slink dan...
Etterbakje
quote:
Ik zoek een baan!
Wat voor richting?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32757431
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:54 schreef Pracissor het volgende:

Ik zoek een baan!
Ga werken, linkse langharige opvreter
pi_32757561
Mijn fok werkdag zit er weer op.

Even boodschappen doen, naar huis, eten maken voor liefste

pi_32757612
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef sigme het volgende:

Even boodschappen doen, naar huis, eten maken voor liefste
Hoe ouderwets en rolbevestigend!
pi_32757665
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe ouderwets en rolbevestigend!
Zie je wel, ik deug niet eens als moderne vrouw
pi_32757757
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Zie je wel, ik deug niet eens als moderne vrouw
Op vrijdag koken is vrij modern hoor.
pi_32757878
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Soms ben ik ook net een wijf. .
pi_32757879
Jemoeder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32757893
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Oh, en dan de andere dagen van de week modern lijnen zeker? Ik eet nog ouderwets veel (véél) rrrroomboter. En spek Oeh ik hou zo van uitgebakken vetspek

Vanavond gestoofde runderlap. Met aardappeltjes dunkt me. Nog iets groentigs erbij verzinnen. De stoofpeertjes zijn net op, dus het zal wel een kant-en-klaar toetje worden. Modern he?
pi_32757899
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoeder.
Nieuwe kloon?
pi_32757925
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nieuwe kloon?
Allah Al Watan Al Malik
pi_32758174
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Niet punk maar 'oi'.

Ska overigens ook.

Valt beide onder punk, dus begin maar met lachen. Google maar eens op het onstaan en wel en wee van deze muzieksoorten, het zal je verbazen.
Ska komt gewoon uit de carriben hoor...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:33:40 #273
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32758406
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, en dan de andere dagen van de week modern lijnen zeker? Ik eet nog ouderwets veel (véél) rrrroomboter. En spek Oeh ik hou zo van uitgebakken vetspek

Vanavond gestoofde runderlap. Met aardappeltjes dunkt me. Nog iets groentigs erbij verzinnen. De stoofpeertjes zijn net op, dus het zal wel een kant-en-klaar toetje worden. Modern he?
Klinkt lekker, eet smakelijk alvast!
pi_32758671
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Klinkt lekker, eet smakelijk alvast!
Dank Ik ben thuis inmiddels, aardappels jassen. Het wordt zuurkool. En ik maak toch maar zelf toet: griesmeelpap met bitterkoekjes.

Ik voel me helemaal huisvrouwig zo
pi_32758888
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef sigme het volgende:

'tis dat je rechts bent anders was je een vrouw naar mijn hart
Light is een scheldwoord hier in huis, ik kook met smaak en niet met 'light' troep.
quote:
Britse gerookte back bacon onder de grill (lekker dik gesneden), scrambled eggs, chipolata worstjes en roomboter op de bammetjes, ouderwetse cholesterol overdose hier vanavond

Ik kook overigens hier, mijn vrouw bezit het unieke talent om water te kunnen laten aanbranden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2005 16:52:10 ]
pi_32758893
Ik doe wel friet bakken.
pi_32759157
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wat een leuke actie.
Heb ook 2 eerlijke euro's .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32759283
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb het uiteraard niet over de situatie zoals deze geworden was, of dat hier niet tegen opgetreden diende te worden... ik heb het slechts over het groepje users waarvan ik er sommigen best mag, en waar het gedurende lange tijd ook erg gezellig mee was.
Eens, voor hun radicalisering dan he?

Maar ach het userbestand is altijd verandering onderhevig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32759746
Dit doet me aan Ryan denken. Niet de gedachtenwisseling over de verbannenen, maar de liflafjes.
pi_32759935
Ska is een uptempo rocksteady, welke weer is afgeleid van de R&B en Delta blues, maar dan met caraïbische invloeden. Enige Joodse inbreng die ik me bij Ska zou kunnen voor stellen is dat er meerdere bands een naam dragen die naar de ethiopische joden verwijst.

Let wel: Ska is GEEN punk. Er is een hedendaagse stroming welke heftig gebruik maakt van beide stromingen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_32759977
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit doet me aan Ryan denken. Niet de gedachtenwisseling over de verbannenen, maar de liflafjes.
Wat is eigenlijk de oorsprong van het woord liflafje, zo vroeg ik mij zojuist af...
pi_32759984
en oi joods????
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:36:09 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32760057
[lifelogmodus]
Ik heb net een allermerkwaardigst gesprek gehad met mijn...ja, hoe noem je zo'n vent? Een emeritus hoogleraar, die het leuk vindt om nog gezellig een pupilletje te drillen in z'n pensioentijd, als persoonlijk project. Een soort mentor, maar dan niet in de sjaarszin van het woord.

Hoe dan ook, hij deed altijd al norsig over mijn vertrek naar Madison. Ik dacht dat het was omdat hij de grote concurrent is van de hoogleraar aldaar, ze kunnen totaal niet door één deur, wetenschappelijk gezien. Maar goed, ik vond het wel leerzaam om eens de andere kant van het spectrum te bekijken.

Zojuist ging ik met mijn mentor een biertje pakken, even bijkletsen, hij nam me meteen een mondeling tentamen af. "Zo, jochie," (hij noemt me merkwaardigerwijs altijd "jochie", "mannetje" of "ventje", terwijl ik twee nogal voor de hand liggende bewijzen van mijn vrouwdom heb, zeg maar) "nu ga jij dus naar die Keith Busby toe. Ja, dat zal me wat zijn.", zo mijmert hij wat weg, nors kijkend.

Op dat moment komt mijn tutor langs (de prof die dus officieel mijn curriculum verzorgt aan de universiteit), die was ook in die kroeg. Die komt er eens bijstaan, en vraagt: "Mzò, waar hebben de epici het zo over?" Dus mijn mentor begint uit te leggen dat ik naar Amerika ga. Begint mijn tutor te vertellen dat Busby zo'n goeie onderzoeker is, dat ik veel van hem kan leren, enzovoorts.

Mijn mentor ontplóft daarop werkelijk, totaal onverwachts. "Waar haalt die gore vent het lef vandaan om met zijn poten aan MIJN studente te zitten?" (Even voor de goede orde: ik heb Busby nog nooit ontmoet - deze insinuatie is puur academisch) "Hij gaat haar verpesten, dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen! Gore rotamerikaan, in zijn Bushland, laat-ie lekker zijn eigen kutamerikaantjes wat bijbrengen in dat domme land van hem!"

We hebben het hier dus over een 69-jarige eminence grise in pak, die al begint te fronsen als ik 'hallo' tegen hem zeg, in plaats van 'goedenavond'.

Ik reageer boos: "Ja, hallo?" (Let op het 'hallo') "Wat denk je wel niet? Dat ik geen eigen oordeel kan maken? Ben ik maar een pensieve voor je?" (Als ik boos ben verwijs ik altijd naar Harry Potter.)

Floripas trippelt de kroeg uit. Einde privatissimum, einde carriere. Godverdomme, wat ben ik boos, ik zit nòg te trillen.
[/lifelog]
pi_32760182
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:36 schreef Floripas het volgende:
[lifelogmodus]
[knip /]
[/lifelog]
Merkwaardig genoeg leest deze passage als een erotische thriller. Als je wat bent uitgetrild, wat wellicht het typen vergemakkelijkt, wijdt dan nog wat uit over de achtergronden als je wil.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:42:40 #285
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32760232
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Merkwaardig genoeg leest deze passage als een erotische thriller. Als je wat bent uitgetrild, wat wellicht het typen vergemakkelijkt, wijdt dan nog wat uit over de achtergronden als je wil.
Vind je? Ik heb er geen enkel erotisch gevoel bij.

Ik wijd straks wel even uit, eerst even een kop thee, zeg...
pi_32760292
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vind je? Ik heb er geen enkel erotisch gevoel bij.
Onze emeritus hoogleraar daarentegen... .
pi_32760294
quote:

Floripas trippelt de kroeg uit. Einde privatissimum, einde carriere. Godverdomme, wat ben ik boos, ik zit nòg te trillen.
Och wichtje toch

't Zal wel loslopen allemaal hoor. Je hebt geen kruiwagen nodig, en als hij zijn studente waard wil zijn zal hij beseffen zich geblameerd te hebben.
pi_32760316
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en oi joods????
Oy vey. Dag DoG!
pi_32760353
Ik zou naar Yale gaan. Daar heeft Dubya ook gezeten.
pi_32760390
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Och wichtje toch [afbeelding]

't Zal wel loslopen allemaal hoor. Je hebt geen kruiwagen nodig, en als hij zijn studente waard wil zijn zal hij beseffen zich geblameerd te hebben.
Och, het blijft een man. Ik kan me goed voorstellen dat hij zoiets op het emotionele vlak als een vorm van "verraad" ervaart. Ongetwijfeld zal binnen niet al te lange tijd de ratio het overwinnen en hij, onze emeritus hoogleraar gedistingeerd als hij is, op niet al te opzichtige wijze zijn excuses maken.
pi_32760414
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Och, het blijft een man. Ik kan me goed voorstellen dat hij zoiets op het emotionele vlak als een vorm van "verraad" ervaart. Ongetwijfeld zal binnen niet al te lange tijd de ratio het overwinnen en hij, onze emeritus hoogleraar gedistingeerd als hij is, op niet al te opzichtige wijze zijn excuses maken.
quote:
Wat ben ik af en toe toch ook een wijf.
pi_32760419
quote:
'In ieder mens schuilt een terrorist'

Uitgegeven op vrijdag 02 december 2005 om 16:15:32

(Novum) - Mensen in groepen zijn zo gemakkelijk te beïnvloeden dat onder bepaalde omstandigheden iedereen een terrorist kan worden. Dat stelt hoogleraar sociale psychologie Roel Meertens in een interview in het decembernummer van het tijdschrift Psy. Hij is een van de auteurs van het boek 'In iedereen schuilt een terrorist', dat binnenkort verschijnt.

De gedachte dat terroristen een psychiatrische stoornis moeten hebben om gewelddaden te kunnen plegen verwerpt de hoogleraar in het interview met het tijdschrift voor geestelijke gezondheidszorg. Onderzoek van opgepakte terroristen heeft volgens de hoogleraar niet meer stoornissen opgeleverd dan een steekproef onder anderen. "Het is misschien pijnlijk om die waarheid onder ogen te moeten zien, maar terroristen zijn heel normale mensen, mensen zoals u en ik."

"Terroristen handelen vrijwel altijd uit woede over de achtergestelde positie van de groep waartoe zij behoren", stelt de hoogleraar in het interview. Daarom is het ook 'niet toevallig' dat terroristen over het algemeen een bovengemiddelde intelligentie en een goede opleiding hebben. "Dat maakt hen gevoeliger dan anderen voor discriminatie en achterstelling en daardoor zien zij scherper dat het ook anders kan."

Meertens is het oneens met Ayaan Hirsi Ali, die volgens hem de schuld van het terrorisme in Nederland aan de islam geeft. "Dat is onzin." Woede over de achterstelling van veel moslims vormt de echte voedingsbodem voor het terrorisme, stelt de hoogleraar.

Meertens vindt het onzin te zeggen dat terroristen een afwijking hebben. "We moeten met potentiële terroristen proberen in gesprek te komen en te blijven. Alleen zo kan worden voorkomen dat ze geïsoleerd raken en in terroristische groeperingen terechtkomen."
http://www.nieuws.nl/61447

tijd om dit bericht te zioniseren?
pi_32760486
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[..]
Nee, totaal niet van toepassing hier. Dit is één van mijn meer mannelijke trekjes. Ik koester een soortgelijke wrok jegens elke vrouw die mij kent en toch is staat blijkt haar hart aan een andere man te verpanden. Het feit dat ik niet beschikbaar ben doet daar niets aan af.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:54:16 #294
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32760499
quote:
[lifelogmodus]
Ik heb net een allermerkwaardigst gesprek gehad met mijn...ja, hoe noem je zo'n vent? Een emeritus hoogleraar, die het leuk vindt om nog gezellig een pupilletje te drillen in z'n pensioentijd, als persoonlijk project. Een soort mentor, maar dan niet in de sjaarszin van het woord.

Hoe dan ook, hij deed altijd al norsig over mijn vertrek naar Madison. Ik dacht dat het was omdat hij de grote concurrent is van de hoogleraar aldaar, ze kunnen totaal niet door één deur, wetenschappelijk gezien. Maar goed, ik vond het wel leerzaam om eens de andere kant van het spectrum te bekijken.

Zojuist ging ik met mijn mentor een biertje pakken, even bijkletsen, hij nam me meteen een mondeling tentamen af. "Zo, jochie," (hij noemt me merkwaardigerwijs altijd "jochie", "mannetje" of "ventje", terwijl ik twee nogal voor de hand liggende bewijzen van mijn vrouwdom heb, zeg maar) "nu ga jij dus naar die Keith Busby toe. Ja, dat zal me wat zijn.", zo mijmert hij wat weg, nors kijkend.

Op dat moment komt mijn tutor langs (de prof die dus officieel mijn curriculum verzorgt aan de universiteit), die was ook in die kroeg. Die komt er eens bijstaan, en vraagt: "Mzò, waar hebben de epici het zo over?" Dus mijn mentor begint uit te leggen dat ik naar Amerika ga. Begint mijn tutor te vertellen dat Busby zo'n goeie onderzoeker is, dat ik veel van hem kan leren, enzovoorts.

Mijn mentor ontplóft daarop werkelijk, totaal onverwachts. "Waar haalt die gore vent het lef vandaan om met zijn poten aan MIJN studente te zitten?" (Even voor de goede orde: ik heb Busby nog nooit ontmoet - deze insinuatie is puur academisch) "Hij gaat haar verpesten, dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen! Gore rotamerikaan, in zijn Bushland, laat-ie lekker zijn eigen kutamerikaantjes wat bijbrengen in dat domme land van hem!"

We hebben het hier dus over een 69-jarige eminence grise in pak, die al begint te fronsen als ik 'hallo' tegen hem zeg, in plaats van 'goedenavond'.

Ik reageer boos: "Ja, hallo?" (Let op het 'hallo') "Wat denk je wel niet? Dat ik geen eigen oordeel kan maken? Ben ik maar een pensieve voor je?" (Als ik boos ben verwijs ik altijd naar Harry Potter.)

[/lifelog]
Het kan aan mij liggen, maar dit klinkt eerder als het begin van een carriere.
Say your prayers
pi_32760676
verkapte Showpost:
quote:
Oprah Winfrey en David Letterman sluiten vrede
Uitgegeven op vrijdag 02 december 2005 om 15:12:12

(Novum) - Oprah Winfrey en David Letterman hebben donderdag in Lettermans talkshow hun ruzie bijgelegd. De twee Amerikaanse tv-persoonlijkheden waren zestien jaar lang in een strijd verwikkeld. Tijdens de show vroegen beiden zich af waarom de ruzie was begonnen. "Kun je me alsjeblieft vertellen wat er is voorgevallen", zei Oprah. "Ik heb nog nooit onenigheid met je gehad."

Het was de eerste keer dat Winfrey in 'The late show' van Letterman verscheen sinds zestien jaar. Oprah is twee keer eerder in zijn show verschenen, toen Letterman nog werkte voor de Amerikaanse televisiezender NBC. De komiek maakte in 1993 de overstap naar CBS.

Letterman heeft in de loop der jaren veel grappen gemaakt over Winfrey. "Ik zal nooit in Lettermans show verschijnen", vertelde ze in 2003 aan het Amerikaanse Time. "Ik zou me niet op mijn gemak voelen als ik het mikpunt ben van zijn grappen."

[Copyright 2005, Novum]
http://www.nieuws.nl/61408

hadden ze ruzie gehad?
pi_32760713
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:01 schreef zakjapannertje het volgende:
verkapte Showpost:
[..]

http://www.nieuws.nl/61408

hadden ze ruzie gehad?
Blijkbaar, ik wist het ook niet
pi_32760753
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Oy vey. Dag DoG!
En ik maar altijd denken dat het komt door het cockney.

Hee wacht ff, daar komt het ook van!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:09:14 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32760866
Stond-ie daar aan de deur met een bosje bloemen, kleumend, verwaaid. "Ik heb er spijt van dat ik je zo heb bejegend," zei hij bibberend. "Ik wil je alleen nog zo graag zo veel leren. Ik ben een emeritus, ik geef niet veel colleges meer, en mijn vrouw wordt gek van mijn uitwijdingen over de epiek. Jij bent kritisch en brutaal, dat vind ik prettig, dan krijg ik repliek. Ik was boos omdat je je zo liet inpakken door de eerste de beste kliek congresgangers die jou erbij willen hebben in hun winkel. Je bent me meer waard dan dat."

Ik heb hem mijn kopje thee maar gegeven.
pi_32760915
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef Floripas het volgende:
Stond-ie daar aan de deur met een bosje bloemen, kleumend, verwaaid. "Ik heb er spijt van dat ik je zo heb bejegend," zei hij bibberend. "Ik wil je alleen nog zo graag zo veel leren. Ik ben een emeritus, ik geef niet veel colleges meer, en mijn vrouw wordt gek van mijn uitwijdingen over de epiek. Jij bent kritisch en brutaal, dat vind ik prettig, dan krijg ik repliek. Ik was boos omdat je je zo liet inpakken door de eerste de beste kliek congresgangers die jou erbij willen hebben in hun winkel. Je bent me meer waard dan dat."

Ik vond mijn versie passender, maar goed, je moet het er maar mee doen.
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

pi_32760973
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef Floripas het volgende:

quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Och wichtje toch

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')