Paplepel ter hand nemen en dr invoeren.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je gaat er ook echt met je vriendin naar toe. De dames die ik ken hebben absoluut NIKS met gamen
mijn vriendin heeft ooit een keer settlers 2 geleend.. vond ze toen leuk (dacht ze)quote:Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef Morthill het volgende:
Ikku, en ik denk niet dat er echt een rij zal zijn. Maar ik sta denk ik echt ruim van te voren voor de winkel.
Settlers 2 is dan ook leuk, cute vooral. Al die lieve kleine settlersquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:00 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft ooit een keer settlers 2 geleend.. vond ze toen leuk (dacht ze)
keb helemaal dubbel gelegen toen ik haar zag spelen
Ik kon afgelopen weekend nauwelijks achter de PC omdat m'n zus hooked was aan Civ IVquote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
De dames die ik ken hebben absoluut NIKS met gamen
Ik heb hem gejoined, sterker nog, ik was hem.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
Pkwarts ook : Joinable - Playing Perfect Dark Zero
In T Killcount Lobby Desert
"joinable" ook![]()
quote:
hij post ook niet door de brievenbus helaasquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Op de Bart Smit site bij bestelhistorie: Uw bestelling is verzonden.
Hij komt eraan![]()
![]()
![]()
Enige nadeel is dat ik straks ('s ochtends en 's middags) moet werken en er verder niemand thuis is.![]()
Gelukkig werk ik bij de post dus ik hang een briefje op of ze het willen bezorgen op het TPG Kantoor waar ik werk, moet het natuurlijk wel via TPG Post zijn verstuurd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef kepler het volgende:
hij post ook niet door de brievenbus helaas
heb je een core-pack?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef Fillipe het volgende:
Zo nou een ruime 3 uur gespeeld en bevalt erg goed! Zo:
- X360 wordt best warm maar geen problemen verder mee gehad.
- X360 maakt inderdaad best een kabaal maar goed niet zo hinderlijk naar mijn idee.
- PGR3 is erg tof, heerlijke carhandling! Graphics vallen me bij PGR3 een beetje tegen, met name als je de view achter de auto kiest zie je wat karteltjes aan de bovenkant van het dak, maar dit is niet hinderlijk. Ik ben dan ook veel van een PC gewend dus ik ben al verwend in de zin van met 4x Anti Aliasing spelen
- FIFA ziet er daarintegen echt écht super strak uit, speelt ook zeer lekker weg en is gewoon een leuke voetbalgame.
- Nederlands eftal zit wel in FIFA, ik las in een review dat ze er niet in zaten namelijk
Voor de rest echt een top apparaat en ben er zeer blij mee, morgen even een UTP kabeltje kopen om hem aan te sluiten op internet om eventueel al dingen te downloaden etc.
Voor de rest mensen, veel plezier met je X360 morgen ik ga lekker lang slapen en ik lees alles hier wel weer!
DVI niet volgens mij, en als je logitech setje een optische ingang heeft kan datquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:36 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar kan je de 360 via DVI aansluiten op een TFT scherm?
En kan ik bv mijn 5.1 setje (Z5300 van Logitech) er op aansluiten?
Daar was ik ook bang voor maar omdat ik woensdag avond het nogal laat heb gemaakt en donderdag er vroeg uit moest was dat toch geen probleem gelukkig.quote:
Nep-gamer.. niet eens voor de deur gaan staan wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:11 schreef Retuobak het volgende:
lol nog een uurtje of 1.5 voordat de Dixons open gaat meen ik, maar ik zie wel hoe laat ik ga
Winkel om 10.00 open dus ik om 9.50 voor de winkelquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef washandje het volgende:
[..]
Nep-gamer.. niet eens voor de deur gaan staan wachten
Tis dat ik niet kan ivm school, maar anders zou ik 10.30 sharp voor de MM staan
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef washandje het volgende:
[..]
NepPC-gamer.. niet eens voor de deur gaan staan wachten
Ik zit nu nog ernsitg te twijfelen.. als ik haast dan kan ik het nog wel halen. Maarja ik ben er niet echt gerust op om met dat ding te gaan fietsen en vanmiddag kan ik rustig ff met de bus gaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Winkel om 10.00 open dus ik om 9.50 voor de winkel
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef pkwarts het volgende:
Iets wat overigens erg scheef is zijn de punten die je per spel kan verdienen door achievement te unlocken. Voor het uitspelen van de single player van PDZ krijg je 10 punten en voor het uitspelen van de basic training van CoD 2 (met een geweer schiet je en een granaat gooi etc) krijg je 50 punten
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef pkwarts het volgende:
Iets wat overigens erg scheef is zijn de punten die je per spel kan verdienen door achievement te unlocken. Voor het uitspelen van de single player van PDZ krijg je 10 punten en voor het uitspelen van de basic training van CoD 2 (met een geweer schiet je en een granaat gooi etc) krijg je 50 punten
Tja dat krijg je als je developers dat in eigen hand hebben. (toch?)quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef pkwarts het volgende:
die jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg, is die basic training van CoD2 niet 3 minuten werk?
Laat ze dan gewoon een standaard stellen als max. 50 punten per game ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je developers dat in eigen hand hebben. (toch?)
1000 punten per game en dan maar 10 voor het uitspelen van de SP van PD0?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:09 schreef Retuobak het volgende:
Ze doen al ongeveer 1000 punten per game washandje, alleen de ene game verdeelt het anders dan de andere.
King Kong heeft bijv. maar een handjevol achievements, maar wel allemaal voor 50 of 100 punten.
Netjes! Valt me mee dat die accesoires er allemaal nog warenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:24 schreef Ash het volgende:
Ola!
Nou ik heb hem vannacht ook gehaald bij de Gameshop in Den Haag, en het was best wel druk maar stond gelukkig vooraan net als AntiChrist.
ik heb begrepen dat de Gameshop 240 XBOX 360 Premium pakketten heeft gekregen.
Heb tot nu toe nog NIKS gespeeld hij is nogneens aangesloten! omdat ik me zo beroerd voel na het drinken van gisteravond. (kut AntiChrist! heb al gekotst en al!)
Maar hier in iedergeval me nieuwe aanwinsten!:
[[url=http://x12.putfile.com/12/33502230016-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
hahaha homo dat is je straf omdat je bier over me heen hebt gegooid en op mn xbox 360 ben gevallen!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:24 schreef Ash het volgende:
Ola!
Nou ik heb hem vannacht ook gehaald bij de Gameshop in Den Haag, en het was best wel druk maar stond gelukkig vooraan net als AntiChrist.
ik heb begrepen dat de Gameshop 240 XBOX 360 Premium pakketten heeft gekregen.
Heb tot nu toe nog NIKS gespeeld hij is nogneens aangesloten! omdat ik me zo beroerd voel na het drinken van gisteravond. (kut AntiChrist! heb al gekotst en al!)
Maar hier in iedergeval me nieuwe aanwinsten!:
[[url=http://x12.putfile.com/12/33502230016-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen hier die geen Xbox meer kan vinden mag zo mijn premium overnemen.
Voor 750 euro.
nieuwprijs 400 euro, is 2e hands, dus geef je er 225 voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen hier die geen Xbox meer kan vinden mag zo mijn premium overnemen.
Voor 750 euro.
welkom bij de clubquote:
Bij onze MM hadden ze 6 core systems.. natuurlijk was ik niet al vanaf 0800 aan het wachten zoals sommige en greep mis.. net als sommige die wel zo lang hadden staan wachten.quote:
Wij noemden mensen die een core-pakket gingen halen altijd idioten die zichzelf naaien. Ben jij nu een dubbele idioot die zichzelf dubbel naait, of ben je slim en verkoop je ze alebei met dikke winst?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:30 schreef Boomlaars het volgende:
Die andere is niet voor mezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:33 schreef philipnorth het volgende:
LOL
Maar waarom koop je er 2? (Behalve om er beter van te worden door eventuele verkoop)
Ach, met die extra harde schijf ben ik hoogstens 50 euro per stuk kwijt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wij noemden mensen die een core-pakket gingen halen altijd idioten die zichzelf naaien. Ben jij nu een dubbele idioot die zichzelf dubbel naait, of ben je slim en verkoop je ze alebei met dikke winst?
Haha nee, ik ben te zwak, die overstap komt er direct wanneer de financien het toestaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:43 schreef DinoPK het volgende:
Ga je toch de overstap maken Twi? Resist! je kan het wel, ik voel het!
Die kosten 100 euroquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:47 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ach, met die extra harde schijf ben ik hoogstens 50 euro per stuk kwijt.
Een paar bladzijde terug zegt iemand dat ie best wel lawaaierig is. En dat verbaast me ook niets, de xbox 1 maakt al een tering herie, nu heb je zelfs 2 casefans. Maargoed, alles is te modden. Zodra je de specs van de fan weet kan je die vervangen, met papsts ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:44 schreef Gargoylesla het volgende:
Jongens hoe zit het met de lawaai die de 360 maakt ?? is dat bij iedereen erg want ik had ergens gelezen dat ze juist weer heel stil waren :S.
Damn klote stage ik wil ook me xbox360 premium ophalen
Die ga ik dus wel pre-orderenquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef Oksel het volgende:
Mooi dit..
Zal het ook zo gaan met de Revolution?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |