1000 punten per game en dan maar 10 voor het uitspelen van de SP van PD0?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:09 schreef Retuobak het volgende:
Ze doen al ongeveer 1000 punten per game washandje, alleen de ene game verdeelt het anders dan de andere.
King Kong heeft bijv. maar een handjevol achievements, maar wel allemaal voor 50 of 100 punten.
Netjes! Valt me mee dat die accesoires er allemaal nog warenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:24 schreef Ash het volgende:
Ola!
Nou ik heb hem vannacht ook gehaald bij de Gameshop in Den Haag, en het was best wel druk maar stond gelukkig vooraan net als AntiChrist.
ik heb begrepen dat de Gameshop 240 XBOX 360 Premium pakketten heeft gekregen.
Heb tot nu toe nog NIKS gespeeld hij is nogneens aangesloten! omdat ik me zo beroerd voel na het drinken van gisteravond. (kut AntiChrist! heb al gekotst en al!)
Maar hier in iedergeval me nieuwe aanwinsten!:
[[url=http://x12.putfile.com/12/33502230016-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
hahaha homo dat is je straf omdat je bier over me heen hebt gegooid en op mn xbox 360 ben gevallen!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:24 schreef Ash het volgende:
Ola!
Nou ik heb hem vannacht ook gehaald bij de Gameshop in Den Haag, en het was best wel druk maar stond gelukkig vooraan net als AntiChrist.
ik heb begrepen dat de Gameshop 240 XBOX 360 Premium pakketten heeft gekregen.
Heb tot nu toe nog NIKS gespeeld hij is nogneens aangesloten! omdat ik me zo beroerd voel na het drinken van gisteravond. (kut AntiChrist! heb al gekotst en al!)
Maar hier in iedergeval me nieuwe aanwinsten!:
[[url=http://x12.putfile.com/12/33502230016-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen hier die geen Xbox meer kan vinden mag zo mijn premium overnemen.
Voor 750 euro.
nieuwprijs 400 euro, is 2e hands, dus geef je er 225 voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen hier die geen Xbox meer kan vinden mag zo mijn premium overnemen.
Voor 750 euro.
welkom bij de clubquote:
Bij onze MM hadden ze 6 core systems.. natuurlijk was ik niet al vanaf 0800 aan het wachten zoals sommige en greep mis.. net als sommige die wel zo lang hadden staan wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |