heb je een core-pack?quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:14 schreef Fillipe het volgende:
Zo nou een ruime 3 uur gespeeld en bevalt erg goed! Zo:
- X360 wordt best warm maar geen problemen verder mee gehad.
- X360 maakt inderdaad best een kabaal maar goed niet zo hinderlijk naar mijn idee.
- PGR3 is erg tof, heerlijke carhandling! Graphics vallen me bij PGR3 een beetje tegen, met name als je de view achter de auto kiest zie je wat karteltjes aan de bovenkant van het dak, maar dit is niet hinderlijk. Ik ben dan ook veel van een PC gewend dus ik ben al verwend in de zin van met 4x Anti Aliasing spelen
- FIFA ziet er daarintegen echt écht super strak uit, speelt ook zeer lekker weg en is gewoon een leuke voetbalgame.
- Nederlands eftal zit wel in FIFA, ik las in een review dat ze er niet in zaten namelijk
Voor de rest echt een top apparaat en ben er zeer blij mee, morgen even een UTP kabeltje kopen om hem aan te sluiten op internet om eventueel al dingen te downloaden etc.
Voor de rest mensen, veel plezier met je X360 morgen ik ga lekker lang slapen en ik lees alles hier wel weer!
DVI niet volgens mij, en als je logitech setje een optische ingang heeft kan datquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:36 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar kan je de 360 via DVI aansluiten op een TFT scherm?
En kan ik bv mijn 5.1 setje (Z5300 van Logitech) er op aansluiten?
Daar was ik ook bang voor maar omdat ik woensdag avond het nogal laat heb gemaakt en donderdag er vroeg uit moest was dat toch geen probleem gelukkig.quote:
Nep-gamer.. niet eens voor de deur gaan staan wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:11 schreef Retuobak het volgende:
lol nog een uurtje of 1.5 voordat de Dixons open gaat meen ik, maar ik zie wel hoe laat ik ga
Winkel om 10.00 open dus ik om 9.50 voor de winkelquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef washandje het volgende:
[..]
Nep-gamer.. niet eens voor de deur gaan staan wachten
Tis dat ik niet kan ivm school, maar anders zou ik 10.30 sharp voor de MM staan
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef washandje het volgende:
[..]
NepPC-gamer.. niet eens voor de deur gaan staan wachten
Ik zit nu nog ernsitg te twijfelen.. als ik haast dan kan ik het nog wel halen. Maarja ik ben er niet echt gerust op om met dat ding te gaan fietsen en vanmiddag kan ik rustig ff met de bus gaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Winkel om 10.00 open dus ik om 9.50 voor de winkel
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef pkwarts het volgende:
Iets wat overigens erg scheef is zijn de punten die je per spel kan verdienen door achievement te unlocken. Voor het uitspelen van de single player van PDZ krijg je 10 punten en voor het uitspelen van de basic training van CoD 2 (met een geweer schiet je en een granaat gooi etc) krijg je 50 punten
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef pkwarts het volgende:
Iets wat overigens erg scheef is zijn de punten die je per spel kan verdienen door achievement te unlocken. Voor het uitspelen van de single player van PDZ krijg je 10 punten en voor het uitspelen van de basic training van CoD 2 (met een geweer schiet je en een granaat gooi etc) krijg je 50 punten
Tja dat krijg je als je developers dat in eigen hand hebben. (toch?)quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef pkwarts het volgende:
die jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg, is die basic training van CoD2 niet 3 minuten werk?
Laat ze dan gewoon een standaard stellen als max. 50 punten per game ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je developers dat in eigen hand hebben. (toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |