abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 23:36:28 #151
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33119752
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Waren ze lekker, Faat? Als je toch de mist in gaat, kun je er maar beter van genieten ook hoor
Dat wel, dat wel, maar ik heb het deze week effe niet lekker onder controle allemaal en heb me
vandaag alweer te goed gedaan aan kerstkransjes

Maar morgen ga ik weer mijn uiterste best doen om er weer eens een goede lijndag van te maken

Heb jij een beetje kunnen genieten van het buffet? Tis zeker met jouw maatje maag denk wel
heel lastig als je zoveel lekkers ziet, maar weet dat je maar beperkt kunt kiezen?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  donderdag 15 december 2005 @ 23:42:07 #152
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33119970
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:01 schreef poohy het volgende:
Poeh, ik word er een beetje gek van. Ik zit al twee weken tegen mijn ongesteldheid aan te hikken en het komt maar niet
Wat lastig poohy

Lukt het lijnen je verder eigenlijk wel goed? Omdat juist die dagen (in jouw geval zelfs weken)
vòòr je menstruatie juist vaak zo moeilijk zijn en zovaak gepaard gaan met lekkere trek.

Tis jammer dat je sexleven even niet optimaal is, want je zou nu eigenlijk juist even flink van bil
moeten gaan om de boel euh... "los te maken" zeg maar
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 december 2005 @ 08:35:17 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33124800
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Faat het volgende:
Heb jij een beetje kunnen genieten van het buffet? Tis zeker met jouw maatje maag denk wel
heel lastig als je zoveel lekkers ziet, maar weet dat je maar beperkt kunt kiezen?
Ik heb gegeten: beenham, rosbief, gerookte zalm, kipkerrie, zalm in witte wijnsaus, iets aardappeligs met ei, twee miniaardappelkroketjes, meloen met rauwe ham en een paar stukjes stokbrood. Dus veel verschillende dingen, maar wel van alles een klein beetje. En ijs toe Het was heerlijk

Er was nog veel meer maar ik heb gewoon alleen gekozen wat ik het allerlekkerst vond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33125367
Klinkt goed Rewimo, en fijn dat je ervan genoten hebt...

Faat: Wat is er zo erg aan, de studie of het aantal jaren dat ik al bezig ben?? Ik ben trouwens bijna klaar met het scheikunde gedeelte, en dat ga ik de leuke dingen doen, met lesgeven bezig.!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 december 2005 @ 09:33:53 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33125639
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb gegeten: beenham, rosbief, gerookte zalm, kipkerrie, zalm in witte wijnsaus, iets aardappeligs met ei, twee miniaardappelkroketjes, meloen met rauwe ham en een paar stukjes stokbrood. Dus veel verschillende dingen, maar wel van alles een klein beetje. En ijs toe Het was heerlijk

Er was nog veel meer maar ik heb gewoon alleen gekozen wat ik het allerlekkerst vond
Dan geniet je het meest!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 december 2005 @ 09:35:30 #156
13151 crew  Rewimo
pi_33125676
Ja het was heerlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 17 december 2005 @ 09:23:22 #157
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33155236
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef teigan het volgende:
Faat: Wat is er zo erg aan, de studie of het aantal jaren dat ik al bezig ben?? Ik ben trouwens bijna klaar met het scheikunde gedeelte, en dat ga ik de leuke dingen doen, met lesgeven bezig.!!!
Haha, nee tuurlijk is dat niet "erg", mijn mond viel alleen wat open

Scheikunde vond ik persoonlijk zo'n beetje het meest afschuwelijke vak dat gegeven werd op
school en ik had er werkelijk geen idee van dat je zoiets maar liefst 7 jaar kon studeren
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:47:54 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33162577
Op aanraden van m'n 'personal trainer' op de sportschool heb ik het boekje 'fatburners' gekocht. Daarin staat een 10-dagen biostoffen-dieet... Iemand hier ervaring mee?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33162726
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef flugeltje het volgende:
Op aanraden van m'n 'personal trainer' op de sportschool heb ik het boekje 'fatburners' gekocht. Daarin staat een 10-dagen biostoffen-dieet... Iemand hier ervaring mee?
Nee geen ervaring mee. Maar ben wel erg nieuwschierig naar wat het precies inhoudt?
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:58:39 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33162818
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee geen ervaring mee. Maar ben wel erg nieuwschierig naar wat het precies inhoudt?
Het gaat erover dat je voedingsmiddelen gebruikt die meer energie kosten om te verbranden dan ze zelf leveren. Het schijnt een gezonde vorm van afvallen te zijn waarmee je 5 kilo in 10 dagen kwijt kunt raken. Het ziet er allemaal goed uit, maar het grote verlies in een relatief korte tijd baart me wel zorgen... Dit omdat de dieten die zo werken meestal juist niet als 'gezond' worden ervaren.
pi_33162839
Faat Officieel hoor je in 5 jaar klaar te zijn, maar ik ga er straks 8 jaar over doen... Ik ben er dus ruim een half jaar tussenuit geweest vanwege mijn behandeling, en daarvoor ging het ook allemaal al niet zo vlotjes...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33163206
5 kilo in 10 dagen kwijt
Als je daarna weer "normaal"gaat doen, zit dit er zo weer aan.
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:19:46 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33163240
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:17 schreef ymme het volgende:
5 kilo in 10 dagen kwijt
Als je daarna weer "normaal"gaat doen, zit dit er zo weer aan.
Precies

Maar omdat ik íets meer dan 5 kilo kwijt moet raken is het misschien wel een lekkere start. Aangezien ik het boekje op aanraden van de sportschool heb gekocht en het niet eens zo ongezond oogt dacht ik dat het wellicht niet al te slecht zou zijn. Vandaar ook mijn vraag of er iemand ervaring mee had...
pi_33186523
Ik zou het niet doen hoor. Zo veel gewicht kwijtraken in zo'n korte tijd is niet gezond omdat in het vet dat je wilt verbranden ook afvalstoffen en giftige vitamines zijn opgeslagen, die zo te snel vrij komen. En eerlijkgezegd, ik denk alleen 'als het te mooi klinkt om waar te zijn....'.

Ik heb trouwens weer wat kilo's extra erbij, van het sinterklaaseten, het na-sinterklaaseten en het voor-kersteten. =/ Ik denk dat ik er maar gewoon van ga huilen en hopen dat ik zo veel vocht kwijtraak =P

[ Bericht 27% gewijzigd door Maeghan op 18-12-2005 12:31:22 ]
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 december 2005 @ 12:57:02 #165
13151 crew  Rewimo
pi_33187281
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:19 schreef flugeltje het volgende:
Precies

Maar omdat ik íets meer dan 5 kilo kwijt moet raken is het misschien wel een lekkere start. Aangezien ik het boekje op aanraden van de sportschool heb gekocht en het niet eens zo ongezond oogt dacht ik dat het wellicht niet al te slecht zou zijn. Vandaar ook mijn vraag of er iemand ervaring mee had...
Vaak verlies je in de eerste tijd voornamelijk vocht... en dat zit er uiteraard zo weer aan.

Wil je eens posten wat de hoofdkenmerken van dat dieet zijn?
pi_33213001
ben ook benieuwd...

eindelijk update... al is het maar 300gr (alhoewel, heb net een elektronische weegschaal, en die geeft meer aan dan mijn analoge)

Iksje (1m71) (26,23) was 79.5kg, weegt nu 76.7 en wil graag 70 kg wegen -2,8
pi_33213319
Hmmm, ik ben niet echt meer bezig op het moment, kom niet echt aan geloof ik, maar deze tijd van het jaar is niet goed voor mij.....
Kan sowieso niet zo goed tegen de winter.
Na de feestdagen ga ik er weer vol tegenaan nu houd ik er wel rekening mee, maar ben af en toe ook lief voor mezelf
  maandag 19 december 2005 @ 17:36:01 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33220678
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vaak verlies je in de eerste tijd voornamelijk vocht... en dat zit er uiteraard zo weer aan.

Wil je eens posten wat de hoofdkenmerken van dat dieet zijn?
Hoofdkenmerken zijn aangepaste voeding en iedere dag een half uur sporten. De voeding bestaat uit eigenlijk alle zaken waar niet te veel verzadigde vetten inzitten. Daarom zag het er ook niet ongezond uit in mijn ogen. Veel vis, vezels, vitaminen en eiwitten. Eigenlijk gewoon 'normale' maaltijden dus.... Ik snap ook niet hoe ze op die 5 kilo in 10 dagen komen.

Wat ik ervan begrijp is dat ze de maaltijden zo samenstellen dat de eigenschappen van het ene product die van het andere versterken of verzwakken. Dus niet wát eet je, maar wélke combinatie eet je...

Heb nu niet veel tijd, maar donderdag ben ik vrij en zal ik wel een dagje uit het dieet overtikken.
pi_33221739
Iemand die hier aan weightwatchers doet????

Ik loop nu stage dus superveel beweging en eerst deed ik niks stage is btw super leuk.
maar ik zou dan zo ongeveer 4 punten meer moeten/mogen eten. Maar daar kom ik echt niet aan toe. Is dit eigenlijk een moet???
pi_33222388
Als die 4 punten bij je dagtotaal horen dan doe je er verstandig aan om ze wel op te eten. Je hebt namelijk kans dat je anders structureel te weinig points eet en niet meer afvalt. Je kan er wel voor kiezen om per dag een paar points te sparen en die een keer in de week op te maken aan iets lekkers (zoals een patatje met ofzo).
In principe werkt het zo dat je als je structureel in een bepaalde mate beweging hebt, dat je lichaam daar aan went en zich er op in stelt met energieverbruik (volgens de Weight watchers dan). Als je ineens stopt met bewegen dan zal je wel minder moeten gaan eten.
pi_33222803
ok dankjewel octopussy
pi_33228537
Flugeltje ik zie dat je uit Tilburg komt. Naar welke sportschool ga jij? Ik ben ook nog op zoek naar een goede sportschool, maar liever niet een waar alleen maar opgepompte spierballen en mega slanke meiden rondlopen. En Health City vind ik weer erg duur.
  maandag 19 december 2005 @ 23:50:01 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33232878
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Vogue het volgende:
Flugeltje ik zie dat je uit Tilburg komt. Naar welke sportschool ga jij? Ik ben ook nog op zoek naar een goede sportschool, maar liever niet een waar alleen maar opgepompte spierballen en mega slanke meiden rondlopen. En Health City vind ik weer erg duur.
Ik ga dus naar Health City

Voor mij een stuk goedkoper omdat ik vanuit mijn werk personeelskorting krijg.... Ik ga zelf overigens naar Health City Oisterwijk, dan kom ik niet te veel collega's tegen...

Voordeel is trouwens wel dat je er ook heerlijk naar de sauna kunt en dat zit bij de prijs inbegrepen. In Oisterwijk zit een buitenbad in Tilburg een binnenbad.

edit: Opgepompte spierbundels kom je overigen overal tegen. Alleen op de ene sportschool zijn ze wat anders van karakter dan op de andere. Ik heb gemerkt dat ik op 'goedkopere' sportscholen altijd anders bekeken werd dan op de duurdere. Ik weeg 100 kg en dat is nogal wat voor zo'n kabouter als ik ben. Bij HC doet niemand raar eigenlijk en dat is wél zo prettig.... (ik doe zelfs aan groepslessen mee en ga gewoon naar de sauna)

[ Bericht 18% gewijzigd door flugeltje op 20-12-2005 00:22:18 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:04:23 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33233362
ik ben stabiel, licht aangekomen.

probeer t sporten weer op te pakken maar t is erg lastig om me weer in een ritme te dwingen. ben er eerlijk gezegd ook minder mee bezig en ik merk t aan de weegschaal! agh! ik moet gewoon weer focusen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33243252
Vanavond weer een update.. Ik hoop dat ik door alle feesten niet teveel ben aangekomen.
Heb niet abnormaal gedaan, gewoon meegegeten met alles maar minder.. En 1x een toetje op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')