abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 23:36:28 #151
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33119752
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Waren ze lekker, Faat? Als je toch de mist in gaat, kun je er maar beter van genieten ook hoor
Dat wel, dat wel, maar ik heb het deze week effe niet lekker onder controle allemaal en heb me
vandaag alweer te goed gedaan aan kerstkransjes

Maar morgen ga ik weer mijn uiterste best doen om er weer eens een goede lijndag van te maken

Heb jij een beetje kunnen genieten van het buffet? Tis zeker met jouw maatje maag denk wel
heel lastig als je zoveel lekkers ziet, maar weet dat je maar beperkt kunt kiezen?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  donderdag 15 december 2005 @ 23:42:07 #152
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33119970
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:01 schreef poohy het volgende:
Poeh, ik word er een beetje gek van. Ik zit al twee weken tegen mijn ongesteldheid aan te hikken en het komt maar niet
Wat lastig poohy

Lukt het lijnen je verder eigenlijk wel goed? Omdat juist die dagen (in jouw geval zelfs weken)
vòòr je menstruatie juist vaak zo moeilijk zijn en zovaak gepaard gaan met lekkere trek.

Tis jammer dat je sexleven even niet optimaal is, want je zou nu eigenlijk juist even flink van bil
moeten gaan om de boel euh... "los te maken" zeg maar
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 december 2005 @ 08:35:17 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33124800
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Faat het volgende:
Heb jij een beetje kunnen genieten van het buffet? Tis zeker met jouw maatje maag denk wel
heel lastig als je zoveel lekkers ziet, maar weet dat je maar beperkt kunt kiezen?
Ik heb gegeten: beenham, rosbief, gerookte zalm, kipkerrie, zalm in witte wijnsaus, iets aardappeligs met ei, twee miniaardappelkroketjes, meloen met rauwe ham en een paar stukjes stokbrood. Dus veel verschillende dingen, maar wel van alles een klein beetje. En ijs toe Het was heerlijk

Er was nog veel meer maar ik heb gewoon alleen gekozen wat ik het allerlekkerst vond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33125367
Klinkt goed Rewimo, en fijn dat je ervan genoten hebt...

Faat: Wat is er zo erg aan, de studie of het aantal jaren dat ik al bezig ben?? Ik ben trouwens bijna klaar met het scheikunde gedeelte, en dat ga ik de leuke dingen doen, met lesgeven bezig.!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 december 2005 @ 09:33:53 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33125639
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb gegeten: beenham, rosbief, gerookte zalm, kipkerrie, zalm in witte wijnsaus, iets aardappeligs met ei, twee miniaardappelkroketjes, meloen met rauwe ham en een paar stukjes stokbrood. Dus veel verschillende dingen, maar wel van alles een klein beetje. En ijs toe Het was heerlijk

Er was nog veel meer maar ik heb gewoon alleen gekozen wat ik het allerlekkerst vond
Dan geniet je het meest!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 december 2005 @ 09:35:30 #156
13151 crew  Rewimo
pi_33125676
Ja het was heerlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 17 december 2005 @ 09:23:22 #157
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33155236
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef teigan het volgende:
Faat: Wat is er zo erg aan, de studie of het aantal jaren dat ik al bezig ben?? Ik ben trouwens bijna klaar met het scheikunde gedeelte, en dat ga ik de leuke dingen doen, met lesgeven bezig.!!!
Haha, nee tuurlijk is dat niet "erg", mijn mond viel alleen wat open

Scheikunde vond ik persoonlijk zo'n beetje het meest afschuwelijke vak dat gegeven werd op
school en ik had er werkelijk geen idee van dat je zoiets maar liefst 7 jaar kon studeren
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:47:54 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33162577
Op aanraden van m'n 'personal trainer' op de sportschool heb ik het boekje 'fatburners' gekocht. Daarin staat een 10-dagen biostoffen-dieet... Iemand hier ervaring mee?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33162726
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef flugeltje het volgende:
Op aanraden van m'n 'personal trainer' op de sportschool heb ik het boekje 'fatburners' gekocht. Daarin staat een 10-dagen biostoffen-dieet... Iemand hier ervaring mee?
Nee geen ervaring mee. Maar ben wel erg nieuwschierig naar wat het precies inhoudt?
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:58:39 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33162818
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee geen ervaring mee. Maar ben wel erg nieuwschierig naar wat het precies inhoudt?
Het gaat erover dat je voedingsmiddelen gebruikt die meer energie kosten om te verbranden dan ze zelf leveren. Het schijnt een gezonde vorm van afvallen te zijn waarmee je 5 kilo in 10 dagen kwijt kunt raken. Het ziet er allemaal goed uit, maar het grote verlies in een relatief korte tijd baart me wel zorgen... Dit omdat de dieten die zo werken meestal juist niet als 'gezond' worden ervaren.
pi_33162839
Faat Officieel hoor je in 5 jaar klaar te zijn, maar ik ga er straks 8 jaar over doen... Ik ben er dus ruim een half jaar tussenuit geweest vanwege mijn behandeling, en daarvoor ging het ook allemaal al niet zo vlotjes...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33163206
5 kilo in 10 dagen kwijt
Als je daarna weer "normaal"gaat doen, zit dit er zo weer aan.
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:19:46 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33163240
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:17 schreef ymme het volgende:
5 kilo in 10 dagen kwijt
Als je daarna weer "normaal"gaat doen, zit dit er zo weer aan.
Precies

Maar omdat ik íets meer dan 5 kilo kwijt moet raken is het misschien wel een lekkere start. Aangezien ik het boekje op aanraden van de sportschool heb gekocht en het niet eens zo ongezond oogt dacht ik dat het wellicht niet al te slecht zou zijn. Vandaar ook mijn vraag of er iemand ervaring mee had...
pi_33186523
Ik zou het niet doen hoor. Zo veel gewicht kwijtraken in zo'n korte tijd is niet gezond omdat in het vet dat je wilt verbranden ook afvalstoffen en giftige vitamines zijn opgeslagen, die zo te snel vrij komen. En eerlijkgezegd, ik denk alleen 'als het te mooi klinkt om waar te zijn....'.

Ik heb trouwens weer wat kilo's extra erbij, van het sinterklaaseten, het na-sinterklaaseten en het voor-kersteten. =/ Ik denk dat ik er maar gewoon van ga huilen en hopen dat ik zo veel vocht kwijtraak =P

[ Bericht 27% gewijzigd door Maeghan op 18-12-2005 12:31:22 ]
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 december 2005 @ 12:57:02 #165
13151 crew  Rewimo
pi_33187281
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:19 schreef flugeltje het volgende:
Precies

Maar omdat ik íets meer dan 5 kilo kwijt moet raken is het misschien wel een lekkere start. Aangezien ik het boekje op aanraden van de sportschool heb gekocht en het niet eens zo ongezond oogt dacht ik dat het wellicht niet al te slecht zou zijn. Vandaar ook mijn vraag of er iemand ervaring mee had...
Vaak verlies je in de eerste tijd voornamelijk vocht... en dat zit er uiteraard zo weer aan.

Wil je eens posten wat de hoofdkenmerken van dat dieet zijn?
pi_33213001
ben ook benieuwd...

eindelijk update... al is het maar 300gr (alhoewel, heb net een elektronische weegschaal, en die geeft meer aan dan mijn analoge)

Iksje (1m71) (26,23) was 79.5kg, weegt nu 76.7 en wil graag 70 kg wegen -2,8
pi_33213319
Hmmm, ik ben niet echt meer bezig op het moment, kom niet echt aan geloof ik, maar deze tijd van het jaar is niet goed voor mij.....
Kan sowieso niet zo goed tegen de winter.
Na de feestdagen ga ik er weer vol tegenaan nu houd ik er wel rekening mee, maar ben af en toe ook lief voor mezelf
  maandag 19 december 2005 @ 17:36:01 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33220678
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vaak verlies je in de eerste tijd voornamelijk vocht... en dat zit er uiteraard zo weer aan.

Wil je eens posten wat de hoofdkenmerken van dat dieet zijn?
Hoofdkenmerken zijn aangepaste voeding en iedere dag een half uur sporten. De voeding bestaat uit eigenlijk alle zaken waar niet te veel verzadigde vetten inzitten. Daarom zag het er ook niet ongezond uit in mijn ogen. Veel vis, vezels, vitaminen en eiwitten. Eigenlijk gewoon 'normale' maaltijden dus.... Ik snap ook niet hoe ze op die 5 kilo in 10 dagen komen.

Wat ik ervan begrijp is dat ze de maaltijden zo samenstellen dat de eigenschappen van het ene product die van het andere versterken of verzwakken. Dus niet wát eet je, maar wélke combinatie eet je...

Heb nu niet veel tijd, maar donderdag ben ik vrij en zal ik wel een dagje uit het dieet overtikken.
pi_33221739
Iemand die hier aan weightwatchers doet????

Ik loop nu stage dus superveel beweging en eerst deed ik niks stage is btw super leuk.
maar ik zou dan zo ongeveer 4 punten meer moeten/mogen eten. Maar daar kom ik echt niet aan toe. Is dit eigenlijk een moet???
pi_33222388
Als die 4 punten bij je dagtotaal horen dan doe je er verstandig aan om ze wel op te eten. Je hebt namelijk kans dat je anders structureel te weinig points eet en niet meer afvalt. Je kan er wel voor kiezen om per dag een paar points te sparen en die een keer in de week op te maken aan iets lekkers (zoals een patatje met ofzo).
In principe werkt het zo dat je als je structureel in een bepaalde mate beweging hebt, dat je lichaam daar aan went en zich er op in stelt met energieverbruik (volgens de Weight watchers dan). Als je ineens stopt met bewegen dan zal je wel minder moeten gaan eten.
pi_33222803
ok dankjewel octopussy
pi_33228537
Flugeltje ik zie dat je uit Tilburg komt. Naar welke sportschool ga jij? Ik ben ook nog op zoek naar een goede sportschool, maar liever niet een waar alleen maar opgepompte spierballen en mega slanke meiden rondlopen. En Health City vind ik weer erg duur.
  maandag 19 december 2005 @ 23:50:01 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33232878
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Vogue het volgende:
Flugeltje ik zie dat je uit Tilburg komt. Naar welke sportschool ga jij? Ik ben ook nog op zoek naar een goede sportschool, maar liever niet een waar alleen maar opgepompte spierballen en mega slanke meiden rondlopen. En Health City vind ik weer erg duur.
Ik ga dus naar Health City

Voor mij een stuk goedkoper omdat ik vanuit mijn werk personeelskorting krijg.... Ik ga zelf overigens naar Health City Oisterwijk, dan kom ik niet te veel collega's tegen...

Voordeel is trouwens wel dat je er ook heerlijk naar de sauna kunt en dat zit bij de prijs inbegrepen. In Oisterwijk zit een buitenbad in Tilburg een binnenbad.

edit: Opgepompte spierbundels kom je overigen overal tegen. Alleen op de ene sportschool zijn ze wat anders van karakter dan op de andere. Ik heb gemerkt dat ik op 'goedkopere' sportscholen altijd anders bekeken werd dan op de duurdere. Ik weeg 100 kg en dat is nogal wat voor zo'n kabouter als ik ben. Bij HC doet niemand raar eigenlijk en dat is wél zo prettig.... (ik doe zelfs aan groepslessen mee en ga gewoon naar de sauna)

[ Bericht 18% gewijzigd door flugeltje op 20-12-2005 00:22:18 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:04:23 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33233362
ik ben stabiel, licht aangekomen.

probeer t sporten weer op te pakken maar t is erg lastig om me weer in een ritme te dwingen. ben er eerlijk gezegd ook minder mee bezig en ik merk t aan de weegschaal! agh! ik moet gewoon weer focusen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33243252
Vanavond weer een update.. Ik hoop dat ik door alle feesten niet teveel ben aangekomen.
Heb niet abnormaal gedaan, gewoon meegegeten met alles maar minder.. En 1x een toetje op
pi_33249396
Ben aangekomen. ongeveer een halve kilo dus 'valt mee'. Ik verlangde al maaanden naar die groene croky bolognese en dit weekend zei ik "nu haal ik gewoon een zak en neem ik 2 handjes". Uiteindelijk eindigde de hele zak in mijn buik, verspreid over 2 dagen .

Oh well, weer hardcore aan de slag. Ik ga zelf ook fitnessen, ik wil bodypump en bodycombat gaan doen. Alleen meeste fitnesscentra werken met abo's, dit wil ik niet. Aangezien ik chronisch ben en ik ineens een periode van veel pijn kan hebben en elke keer mijn abo stop zetten schiet niet op. (Al heb ik sinds het vele water drinken veeeeel minder klachten dan eerst ^_^).Door dit heb ik mijn vorige fitness-school maar afgezegt . Flugel aangezien jij bij Health City zit: weet jij of ze daar met soort strippenkaarten werken? Ik neem aan dat Waalwijk hetzelfde werkt als die ene waar jij zit .

En anders maar thuis die fitnessDVD's aan zetten en pilatus ofzo. En de hometrainer omwisselen voor crosstrainer, schijnt meer effect te hebben ;p. We hebben hier echt van alles staan ^^;. T'is dat ik maar plek heb voor 1 ding anders stond heel mijn slaapkamertje vol .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:39:13 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33249979
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef joyvke het volgende:
Ben aangekomen. ongeveer een halve kilo dus 'valt mee'. Ik verlangde al maaanden naar die groene croky bolognese en dit weekend zei ik "nu haal ik gewoon een zak en neem ik 2 handjes". Uiteindelijk eindigde de hele zak in mijn buik, verspreid over 2 dagen .

Oh well, weer hardcore aan de slag. Ik ga zelf ook fitnessen, ik wil bodypump en bodycombat gaan doen. Alleen meeste fitnesscentra werken met abo's, dit wil ik niet. Aangezien ik chronisch ben en ik ineens een periode van veel pijn kan hebben en elke keer mijn abo stop zetten schiet niet op. (Al heb ik sinds het vele water drinken veeeeel minder klachten dan eerst ^_^).Door dit heb ik mijn vorige fitness-school maar afgezegt . Flugel aangezien jij bij Health City zit: weet jij of ze daar met soort strippenkaarten werken? Ik neem aan dat Waalwijk hetzelfde werkt als die ene waar jij zit .

En anders maar thuis die fitnessDVD's aan zetten en pilatus ofzo. En de hometrainer omwisselen voor crosstrainer, schijnt meer effect te hebben ;p. We hebben hier echt van alles staan ^^;. T'is dat ik maar plek heb voor 1 ding anders stond heel mijn slaapkamertje vol .
Health City werkt ook met abonnementen helaas... En die zijn best prijzig. Voordeel is wel dat je ook onbeperkt gebruik mag maken van de sauna, maar ik weet niet of die in Waalwijk aanwezig is. Anders gewoon ff bellen en de situatie uitleggen, niet geschoten is altijd mis natuurlijk....
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:30:19 #178
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33253227
Ik heb "per ongeluk" een overheerlijke saladedressing ontdekt die niet alteveel energie bevat.

In de kantine van onze universiteit had ik perongeluk een bakje appelmoes gepakt in plaats van sladressing, en tot mijn grote verbazing smaakte het heerlijk over de salade. Bevat aanmerkelijk minder vet dan de meeste op olie/vet gebaseerde sladressings zoals Yoghurt/Thousand Islands, en is daardoor veel energiearmer. En een goed alternatief voor de doorzichtige sladressing zonder vet.
Confidence through competence
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 december 2005 @ 19:47:13 #179
13151 crew  Rewimo
pi_33253789
Kan ik me indenken, appel smaakt vaak erg lekker in salades
pi_33254171
Ik doe overal appelmoes overheen . Maakt zelfs het smerigste voedsel lekker, met groentes dan ^_^.

Leuk dat je per ongeluk zoiets ontdekt ^_^.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_33267315
Oud (ik zie net dat deze nooit is aangepast) Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 94,0 kg en wil graag <70 kg wegen -0,0
Nieuw Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 91,7 kg en wil graag <70 kg wegen -3,3
pi_33267332
ZO mijn update staat hierboven. Dit is mijn 2 al ondertussen. Maar ik zie dus dat die andere nooit is aangepast.

Gisteren op de weegschaal bleek is dus 2,3 kilo afgevallen te zijn, ondanks alle feesten en eetfeesten die ik gehad heb. En ik heb niet altijd de bonbons laten staan hoor.

Nou moet ik op 10 januari pas weer voor het eerst wegen.
Dus met kerst wel gewoon meedoen, maar goed opletten.
En op 1 januari weer streng zijn voor mezelf. Dan gaat dat helemaal goed komen 10 januari.
Ik heb er zoveel vertrouwen in...
Van de zomer ga ik een bikini kopen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 december 2005 @ 10:25:53 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33267727
Je staat er tussen

een beetje vriendelijker kan geen kwaad, we worden er niet voor betaald ofzo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33267873
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:25 schreef Sjeen het volgende:
Je staat er tussen

een beetje vriendelijker kan geen kwaad, we worden er niet voor betaald ofzo...
Het was ook totaal niet kwaad bedoeld ofzo.
pi_33270272
En ik was van plan vandaag of morgen de update te doen, dus het was dan zeker meegekomen. Beetje geduld dus!
pi_33270344
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef Pandorah het volgende:
En ik was van plan vandaag of morgen de update te doen, dus het was dan zeker meegekomen. Beetje geduld dus!
Ik bedoel, 2 weken geleden (of drie dat weet ik niet meer) had ik al een update doorgegeven van -1 kilo.

En dat was nog in het vorige topic, dus ik denk dat er wat mis is gegaan met de OP van dit topic.
Maar ik zeg er verder niets van.. Maakt ook helemaal niets uit... Geen foute bedoelingen

Ik ben alleen maar blij dat ik ondertussen al 3,3 kilo kwijt ben..
pi_33273025
oud:
Beessie-jen (1m85) (27,7) was 115,5 kg, weegt nu 94.9 kg en wil graag 85 kg wegen -20,6

nieuw
Beessie-jen (1m85) (27,7) was 115,5 kg, weegt nu 94.7 kg en wil graag 85 kg wegen -20,8

*mompelt iets over kerstkransjes, chips en ijs*

naja ben in elk geval niet aangekomen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33277595
*mompelt iets over kerstkransjes, kerstkransjes en kerstkransjes*

naja, ik ben dus wel aangekomen... ik zie het ook aan mijn buikje, wat onder de 82 kilo niet meer hangt maar alleen vooruit steekt, en nu begint ie dus weer te hangen... maar goed, vooruit... 84 kilo is voor de winter nog wel acceptabel... volgend jaar word ik slank hoor, echt waar! (*kuch*)
pi_33278682
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Van een hangbuikje of vooruitstekend buikje.
BIj mij zit het echt in de heupen/benen/billen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 16:51:53 #190
13151 crew  Rewimo
pi_33279097
Bij mij zit het overal
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_33279829
Ja, bij mij ook hoor, maar dat wil niet zeggen dat het niet lokaal kan verminderen of vermeerderen natuurlijk ;-)

Ach, dan ben ik maar een plumpudding. Wel feestelijk zo in deze tijd van het jaar, toch?
  woensdag 21 december 2005 @ 20:25:27 #192
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33286075
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:11 schreef Maeghan het volgende:
Ja, bij mij ook hoor, maar dat wil niet zeggen dat het niet lokaal kan verminderen of vermeerderen natuurlijk ;-)

Ach, dan ben ik maar een plumpudding. Wel feestelijk zo in deze tijd van het jaar, toch?
Je bent met 84 kilo geen plumpudding Maeghan, doe effe niet zo negatief over jezelf wil je?

Ik onthoud mezelf even van updates trouwens en ga er in het nieuwe jaar weer tegenaan. Ik heb
er nu 2 weken lang mee lopen worstelen hoe of wat het met mijn eetgedrag zit, maar besloten dat
er even niets anders opzit dan te accepteren dat ik toch op dit moment even teveel aan mijn hoofd
heb. Ben nu ook al geveld door behoorlijk ernstige rugpijn en ik kan het lijnen echt niet opbrengen.

Maar vast en zeker kom ik hier begin januari weer uithuilen als ik op de weegschaal ben geweest
en ik weer verder moet met het definitief veranderen van mijn eetgewoontes en het streven naar
een gezonde levensstijl. Whoepppie!! ~ For now: Faat is having a break ~
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 december 2005 @ 20:37:06 #193
13151 crew  Rewimo
pi_33286542
Groot gelijk Faat, je kunt niet aan alles tegelijk werken. Geniet lekker van de feestdagen!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_33302107
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Maeghan het volgende:
*mompelt iets over kerstkransjes, kerstkransjes en kerstkransjes*

naja, ik ben dus wel aangekomen... ik zie het ook aan mijn buikje, wat onder de 82 kilo niet meer hangt maar alleen vooruit steekt, en nu begint ie dus weer te hangen... maar goed, vooruit... 84 kilo is voor de winter nog wel acceptabel... volgend jaar word ik slank hoor, echt waar! (*kuch*)
Ik heb ook echt een buik (en bij 84 kg waarschijnlijk een buikje). Ben niet echt zwaar op m'n benen, die zijn eigenlijk behoorlijk gespierd, maar mijn buik is echt mijn grootste vijand. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn buik er met 84 kg uit ziet. Hopelijk krijg ik dat komend jaar te zien.

Het gaat bij mij al sinds begin september ongelofelijk beroerd met het lijnen. Ben geen gram meer afgevallen, blijf hangen tussen de 92.4 en 93.4, wisselt een beetje. Zucht, er moet zeker nog 10kg af en ik kan de motivatie gewoon niet meer opbrengen. Hoop dat het begin van 't nieuwe jaar mij weer wat "spirit" geeft. Ben al een hele tijd in een "bluhhhh"-bui, snoep weer dagelijks en heb al in geen tijden het zwembad van binnen gezien. Probeer 1 keer per week te sporten (bodycombat), maar momenteel is het al een prestatie als ik 2 keer in 'n maand ga. Fiets en wandel wel nog steeds iedere dag, maar dat zet geen zoden aan de dijk.

2006: nieuwe ronde, nieuwe kansen?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_33312223
Levitation, je bent maar ietsjes langer dan ik dus waarschijnlijk zal je buikje ook wel flink verminderd zijn als je 84 weegt ja. Ik zit nu dus echt op een gewicht waar je twee kilo meer of minder echt ziet, terwijl het verschil tussen 93 en 85 of zo me niet echt opviel. Wat jij komend jaar moet doen heb ik dus dit jaar gedaan, van boven de negentig naar 83 ongeveer. Ik stond gisteren op 83.9 maar ga dus ook even niet updaten. Volgend jaar ga ik weer verder, en dan wil ik naar de 75. Dat is wat mij betreft m'n maximumgewicht, en als het even kan wil ik naar de 65. Maar ik houd het op 10 kilo per jaar, dan kan ik zelf wennen aan m'n lijf (en dat is wel nodig merk ik), krijg ik niet te veel commentaar van anderen (hoewel ik het aan de ene kant jammer vind dat het mensen niet opvalt dat ik afgevallen ben, ben ik ergens wel blij omdat het geen druk oplevert), kan m'n vel rustig terugrekken en zet ik mezelf ook niet te veel onder druk.

Faat: het was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor van die plumpudding (al voel ik me wel zo, maar k weet wel dat het niet realistisch is).

Ik heb nu wel pas foto's gemaakt van hoe k er nu uit zie, en dan zie ik dat het op zich wel meevalt. Het gekke is dat ik op de foto m'n heupen heel breed vind terwijl ik als ik in de spiegel kijk juist vind dat m'n schouders te breed zijn in verhouding tot m'n heupen. Gek is dat. =/
  donderdag 22 december 2005 @ 16:37:31 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33312960
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:14 schreef Maeghan het volgende:
-knip-
En je hebt een lief gezichtje. Na alle kritiek op je lichaam mag dat ook wel eens gezegd worden toch?
Confidence through competence
pi_33318879
Mja, hier gaat het ook niet al te lekker. Ik snoep opeens weer veel, kan iets te maken hebben met die winterdepressie en hopelijk is het in januari weer voorbij . Die update doe ik het weekend dan heb ik meer tijd (en dan schuiven de andere updaters een weekje door als ze dat niet erg vinden ).
pi_33322645
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb ook echt een buik (en bij 84 kg waarschijnlijk een buikje). Ben niet echt zwaar op m'n benen, die zijn eigenlijk behoorlijk gespierd, maar mijn buik is echt mijn grootste vijand. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn buik er met 84 kg uit ziet. Hopelijk krijg ik dat komend jaar te zien.

Het gaat bij mij al sinds begin september ongelofelijk beroerd met het lijnen. Ben geen gram meer afgevallen, blijf hangen tussen de 92.4 en 93.4, wisselt een beetje. Zucht, er moet zeker nog 10kg af en ik kan de motivatie gewoon niet meer opbrengen. Hoop dat het begin van 't nieuwe jaar mij weer wat "spirit" geeft. Ben al een hele tijd in een "bluhhhh"-bui, snoep weer dagelijks en heb al in geen tijden het zwembad van binnen gezien. Probeer 1 keer per week te sporten (bodycombat), maar momenteel is het al een prestatie als ik 2 keer in 'n maand ga. Fiets en wandel wel nog steeds iedere dag, maar dat zet geen zoden aan de dijk.

2006: nieuwe ronde, nieuwe kansen?
klinkt me bekend in de oren.... ik schommel nu ook al bijna 4 weken rond de 95 kg terwijl ik naar de 85 moet... ook een beetje een dipje... ik eet wat vaker slechte dingentjes tussendoor.. niet goed dus. maja komt ook door de winter bij mij, heb met mezelf afgesproken, dat ik met ingang van 1 januari probeer mijn knopje weer om te draaien en weer wat fanatieker af te vallen.
Sporten doe ik wel gewoon trouw en krijg op mijn werk ook genoeg lichaamsbeweging.
En kom gelukkig niet aan haha

nou allemaal alvast prettige kerstdagen! (ik ga de nachtdienst weer eens in)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33338505
weet iemand goede oefeningen die ik kan doen met losse gewichtjes thuis?
pi_33339623
voor welke spiergroepen juist miss_s?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')