Dat wel, dat wel, maar ik heb het deze week effe niet lekker onder controle allemaal en heb mequote:Op donderdag 15 december 2005 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Waren ze lekker, Faat? Als je toch de mist in gaat, kun je er maar beter van genieten ook hoor
Wat lastig poohyquote:Op donderdag 15 december 2005 09:01 schreef poohy het volgende:
Poeh, ik word er een beetje gek van. Ik zit al twee weken tegen mijn ongesteldheid aan te hikken en het komt maar niet![]()
Ik heb gegeten: beenham, rosbief, gerookte zalm, kipkerrie, zalm in witte wijnsaus, iets aardappeligs met ei, twee miniaardappelkroketjes, meloen met rauwe ham en een paar stukjes stokbrood. Dus veel verschillende dingen, maar wel van alles een klein beetje. En ijs toequote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Faat het volgende:
Heb jij een beetje kunnen genieten van het buffet? Tis zeker met jouw maatje maag denk wel
heel lastig als je zoveel lekkers ziet, maar weet dat je maar beperkt kunt kiezen?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb gegeten: beenham, rosbief, gerookte zalm, kipkerrie, zalm in witte wijnsaus, iets aardappeligs met ei, twee miniaardappelkroketjes, meloen met rauwe ham en een paar stukjes stokbrood. Dus veel verschillende dingen, maar wel van alles een klein beetje. En ijs toeHet was heerlijk
![]()
Er was nog veel meer maar ik heb gewoon alleen gekozen wat ik het allerlekkerst vond
Haha, nee tuurlijk is dat niet "erg", mijn mond viel alleen wat openquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef teigan het volgende:
Faat: Wat is er zo erg aan, de studie of het aantal jaren dat ik al bezig ben?? Ik ben trouwens bijna klaar met het scheikunde gedeelte, en dat ga ik de leuke dingen doen, met lesgeven bezig.!!!
Nee geen ervaring mee. Maar ben wel erg nieuwschierig naar wat het precies inhoudt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef flugeltje het volgende:
Op aanraden van m'n 'personal trainer'op de sportschool heb ik het boekje 'fatburners' gekocht. Daarin staat een 10-dagen biostoffen-dieet... Iemand hier ervaring mee?
Het gaat erover dat je voedingsmiddelen gebruikt die meer energie kosten om te verbranden dan ze zelf leveren. Het schijnt een gezonde vorm van afvallen te zijn waarmee je 5 kilo in 10 dagen kwijt kunt raken. Het ziet er allemaal goed uit, maar het grote verlies in een relatief korte tijd baart me wel zorgen... Dit omdat de dieten die zo werken meestal juist niet als 'gezond' worden ervaren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee geen ervaring mee. Maar ben wel erg nieuwschierig naar wat het precies inhoudt?
Preciesquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:17 schreef ymme het volgende:
5 kilo in 10 dagen kwijt
Als je daarna weer "normaal"gaat doen, zit dit er zo weer aan.
Vaak verlies je in de eerste tijd voornamelijk vocht... en dat zit er uiteraard zo weer aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:19 schreef flugeltje het volgende:
Precies
Maar omdat ik íets meer dan 5 kilo kwijt moet raken is het misschien wel een lekkere start. Aangezien ik het boekje op aanraden van de sportschool heb gekocht en het niet eens zo ongezond oogt dacht ik dat het wellicht niet al te slecht zou zijn. Vandaar ook mijn vraag of er iemand ervaring mee had...
Hoofdkenmerken zijn aangepaste voeding en iedere dag een half uur sporten. De voeding bestaat uit eigenlijk alle zaken waar niet te veel verzadigde vetten inzitten. Daarom zag het er ook niet ongezond uit in mijn ogen. Veel vis, vezels, vitaminen en eiwitten. Eigenlijk gewoon 'normale' maaltijden dus.... Ik snap ook niet hoe ze op die 5 kilo in 10 dagen komen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vaak verlies je in de eerste tijd voornamelijk vocht... en dat zit er uiteraard zo weer aan.
Wil je eens posten wat de hoofdkenmerken van dat dieet zijn?
Ik ga dus naar Health Cityquote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Vogue het volgende:
Flugeltje ik zie dat je uit Tilburg komt. Naar welke sportschool ga jij? Ik ben ook nog op zoek naar een goede sportschool, maar liever niet een waar alleen maar opgepompte spierballen en mega slanke meiden rondlopen. En Health City vind ik weer erg duur.
Health City werkt ook met abonnementen helaas... En die zijn best prijzig. Voordeel is wel dat je ook onbeperkt gebruik mag maken van de sauna, maar ik weet niet of die in Waalwijk aanwezig is. Anders gewoon ff bellen en de situatie uitleggen, niet geschoten is altijd mis natuurlijk....quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef joyvke het volgende:
Ben aangekomen. ongeveer een halve kilo dus 'valt mee'. Ik verlangde al maaanden naar die groene croky bolognese en dit weekend zei ik "nu haal ik gewoon een zak en neem ik 2 handjes". Uiteindelijk eindigde de hele zak in mijn buik, verspreid over 2 dagen.
Oh well, weer hardcore aan de slag. Ik ga zelf ook fitnessen, ik wil bodypump en bodycombat gaan doen. Alleen meeste fitnesscentra werken met abo's, dit wil ik niet. Aangezien ik chronisch ben en ik ineens een periode van veel pijn kan hebben en elke keer mijn abo stop zetten schiet niet op. (Al heb ik sinds het vele water drinken veeeeel minder klachten dan eerst ^_^).Door dit heb ik mijn vorige fitness-school maar afgezegt. Flugel aangezien jij bij Health City zit: weet jij of ze daar met soort strippenkaarten werken? Ik neem aan dat Waalwijk hetzelfde werkt als die ene waar jij zit
.
En anders maar thuis die fitnessDVD's aan zetten en pilatus ofzo. En de hometrainer omwisselen voor crosstrainer, schijnt meer effect te hebben ;p. We hebben hier echt van alles staan ^^;. T'is dat ik maar plek heb voor 1 ding anders stond heel mijn slaapkamertje vol.
Het was ook totaal niet kwaad bedoeld ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:25 schreef Sjeen het volgende:
Je staat er tussen
een beetje vriendelijker kan geen kwaad, we worden er niet voor betaald ofzo...
Ik bedoel, 2 weken geleden (of drie dat weet ik niet meer) had ik al een update doorgegeven van -1 kilo.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef Pandorah het volgende:
En ik was van plan vandaag of morgen de update te doen, dus het was dan zeker meegekomen. Beetje geduld dus!
Je bent met 84 kilo geen plumpudding Maeghan, doe effe niet zo negatief over jezelf wil je?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:11 schreef Maeghan het volgende:
Ja, bij mij ook hoor, maar dat wil niet zeggen dat het niet lokaal kan verminderen of vermeerderen natuurlijk ;-)
Ach, dan ben ik maar een plumpudding. Wel feestelijk zo in deze tijd van het jaar, toch?
Ik heb ook echt een buik (en bij 84 kg waarschijnlijk een buikje). Ben niet echt zwaar op m'n benen, die zijn eigenlijk behoorlijk gespierd, maar mijn buik is echt mijn grootste vijand. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn buik er met 84 kg uit ziet. Hopelijk krijg ik dat komend jaar te zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Maeghan het volgende:
*mompelt iets over kerstkransjes, kerstkransjes en kerstkransjes*
naja, ik ben dus wel aangekomen... ik zie het ook aan mijn buikje, wat onder de 82 kilo niet meer hangt maar alleen vooruit steekt, en nu begint ie dus weer te hangen... maar goed, vooruit... 84 kilo is voor de winter nog wel acceptabel... volgend jaar word ik slank hoor, echt waar! (*kuch*)
En je hebt een lief gezichtje.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:14 schreef Maeghan het volgende:
-knip-
klinkt me bekend in de oren.... ik schommel nu ook al bijna 4 weken rond de 95 kg terwijl ik naar de 85 moet... ook een beetje een dipje... ik eet wat vaker slechte dingentjes tussendoor.. niet goed dus. maja komt ook door de winter bij mij, heb met mezelf afgesproken, dat ik met ingang van 1 januari probeer mijn knopje weer om te draaien en weer wat fanatieker af te vallen.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een buik (en bij 84 kg waarschijnlijk een buikje). Ben niet echt zwaar op m'n benen, die zijn eigenlijk behoorlijk gespierd, maar mijn buik is echt mijn grootste vijand. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn buik er met 84 kg uit ziet. Hopelijk krijg ik dat komend jaar te zien.
Het gaat bij mij al sinds begin september ongelofelijk beroerd met het lijnen. Ben geen gram meer afgevallen, blijf hangen tussen de 92.4 en 93.4, wisselt een beetje. Zucht, er moet zeker nog 10kg af en ik kan de motivatie gewoon niet meer opbrengen. Hoop dat het begin van 't nieuwe jaar mij weer wat "spirit" geeft. Ben al een hele tijd in een "bluhhhh"-bui, snoep weer dagelijks en heb al in geen tijden het zwembad van binnen gezien. Probeer 1 keer per week te sporten (bodycombat), maar momenteel is het al een prestatie als ik 2 keer in 'n maand ga. Fiets en wandel wel nog steeds iedere dag, maar dat zet geen zoden aan de dijk.![]()
2006: nieuwe ronde, nieuwe kansen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |