Goed gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef octopussy het volgende:
ff offtopic melden: heb vandaag mijn examen voertuigbeheersing (pionnetjes) van de motor gehaald![]()
nu ga ik verder voor verkeersdeelname en daarbij het rijbewijs![]()
tevens tvp
Ik lach nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:50 schreef Mano het volgende:
Met een rammelende maag naar bed gaan is goed voor je maag en darmen en zo. Die hebben acht uur rust nodig [ja, lach maar]
Het klopt wel dat je maag en darmen rust nodig hebben, maar met een écht rammelende maagquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:50 schreef Mano het volgende:
Met een rammelende maag naar bed gaan is goed voor je maag en darmen en zo. Die hebben acht uur rust nodig [ja, lach maar]
Dan klopt het toch wat ik zeg dat je met iets licht verteerbaars beter slaapt (fruit = licht verteerbaar)quote:Op zondag 4 december 2005 11:33 schreef Mano het volgende:
Ik slaap altijd heel goed dus dat herken ik niet
Het was trouwens een beetje overdreven gesteld, dat zinnetje over rammelende maag. Ik streef er min of meer naar maar ik eet 's avonds altijd nog best wel veel [fruit] dus echt met rammelende maag naar bed lukt gewoon niet.
Het beroemde "sherry-dieet" is jarenlang populair geweest, maar hoe het precies in zijn werk gaatquote:Op zondag 4 december 2005 11:33 schreef Mano het volgende:
Ging het trouwens in een van de 71 delen van deze topic ooit over de combinatie alcohol en afvallen? Ik heb namelijk soms het idee dat ik door wijn [zelfs een hele fles] afval. Niet alleen uitdroog maar echt blijvend afval. Ik lees ook tegenstrijdige artikelen daarover. Is op zich wel een aardig idee natuurlijk als je je slank kunt drinken
en verder niets bij mag eten...quote:Op zondag 4 december 2005 13:45 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Ik vermoed dat je er veel sherry bij moet drinken. =P
Ik heb hier net op mijn stage chocola en pepernoten gehad, stonden in de personeelskamer, dus jij bent gezonder bezigquote:Op maandag 5 december 2005 10:31 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu lekker op school een appeltje te etenen me zwaar te vervelen!
quote:Op maandag 5 december 2005 09:50 schreef Faat het volgende:
Oud regeltje: Faat (1m65) (37,5) was 114,0 kg, weegt nu 102,0 kg en wil graag 80 kg wegen -12,0
Nieuw regeltje: Faat (1m65) (37,1) was 114,0 kg, weegt nu 101,4 kg en wil graag 80 kg wegen -12,6
[afbeelding]
En, en, en...??????????quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef ymme het volgende:
vanavond update (ben zo benieuwd........)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:24 schreef Riann het volgende:
ik was vandaag in de winkel en zag bij de ah van die lekkere cheese onion chips zakken staan van lays die in de reclame waren. Ik heb even getwijfeld maar toch gelukkig niet mee genomen. Ik dacht als ik het niet in huis heb kan ik het vanavond ook niet opeten. Dat vond ik wel goed van mezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |