abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 26 december 2005 @ 09:46:18 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33409078
quote:
Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
sjeen je vergeet pandorah
en ik volg na jou geloof ik haha
Helemaal overheen gelezen... maar Pandorah haal ik nog wel in hoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 26 december 2005 @ 11:53:48 #227
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33410839
ik ben echt zwaar tegen die pillen. toen ik het stukje las kriebelde het ook even: goh, dat zou wel lekker zijn zeg!.

maar toch...je stofwisseling kun je zelf óók weer aan de gang krijgen, door de juiste dingen te eten, voldoende te eten, en veel te bewegen. als ik zo'n pillenkuur doe, en ik ben er klaar mee, dan ben ik dus razendsnel heel veel afgevallen, maar heb niks structureels aan mijn leven gedaan. plus: hoe sneller je afvat, hoe meer los vel je overhoudt....

neuh...ik doe t liever zo. De eerste 9 zijn eraf, eind januari wil ik er 10,5 af hebben (weeg dan 90) en dan gaan we voor de volgende 10!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 12:05:01 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33411035
quote:
Op zondag 25 december 2005 22:08 schreef Sjeen het volgende:
Cool!! Rewimo Denk niet dat ik je inhaal, je gaat mij te snel En 33 kilo is toch eigenlijk wel mijn max denk ik...
Het moet vaker kerst zijn denk ik. Ik heb allemaal lekkere dingen gegeten en kijk nu eens...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 21:46:27 #229
13151 crew  Rewimo
pi_33423047
Binnenkort een maatje minder? Oprah Winfrey zal hoogstpersoonlijk de wonderpil testen.
© REUTERS
Oprah Winfrey proefkonijn voor nieuw, hypermodern afslankingsproduct

Voor wie na al dat feesten opnieuw snel op ideaal gewicht wil komen, is er een spraakmakend wondermiddel: de dna-pil. Op basis van iemands dna kunnen wetenschappers nu een persoonlijke afslankingspil fabriceren. ,,De uitvinding van de eeuw!'', roepen Amerikaanse en Nederlandse wetenschappers, ,,Geldklopperij!'', vindt de Leuvense geneticus Jean-Jacques Cassiman.

Afslanken zonder eten of drinken te moeten laten, het is de droom van iedereen die dagelijks tegen de overtollige kilo's vecht. Volgens Amerikaanse en Nederlandse wetenschappers is dat ideaal binnen ieders handbereik gekomen: dankzij hun revolutionair afslankingsmiddel, de dna-pil, bereikt een cliënt zonder enige moeite binnen drie maanden zijn ideale gewicht. Ze zijn zelfs zo overtuigd van de efficiëntie van deze pil dat jojo-gewicht Oprah Winfrey het middel in haar oudejaarsshow mag presenteren. De Amerikaanse tv-ster zal zelf de proef op de som nemen.

Aprilgrap

De formule van de dna-pil is gebaseerd op de vier tot zestien genen die bij ieder mens de stofwisseling bepalen en daardoor medeverantwoordelijk zijn voor eventueel overgewicht. Precies daarom is de samenstelling van de pil voor iedereen anders. Het laten uitvoeren van de gentest kost 325 euro. Voor de pillenkuur moet men, afhankelijk van de samenstelling van de pillen, tussen 40 en 80 euro rekenen.

De uitvinders van het afslankmiddel mogen dan al trots zijn op hun wondermiddel, genetici in onze contreien zijn minder enthousiast.

,,Deze pil is een zoveelste poging om mensen geld af te troggelen'', oordeelt de Leuvense professor Jean-Jacques Cassiman, ,,Mochten we inderdaad al zover staan in het onderzoek, zouden we die kennis wel gebruiken voor andere, dringender gezondheidsproblemen dan overgewicht. Het is misschien geen 1 april, maar deze pil is in elk geval een goede grap. Te vergelijken met privé-bedrijven die mensen op basis van hun dna advies geven over hun levenswijze. Maar die raadgevingen kan elke arts geven, zonder zo'n dure dna-test.''

Volgens de Nederlandse vertegenwoordiger van producent Salugen gaat het hier niet om een geneesmiddel, maar om een voedingssupplement zonder schadelijke stoffen. Vanaf volgende week wordt de pil aangeboden via een website.

Helena WILMET26/12/2005
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33423099
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Het moet al uitgebreid getest zijn, anders keurt de FDA het nooit goed. Maar ongetwijfeld wordt het hier in Europa nogmaals getest voor het hier op de markt komt.
Maar dat wil toch niet zeggen dat het dan ook een middel is wat werkt ? Ze testen alleen of het schadelijk is, als ik flesjes bronwater verkoop als vetwegsmeltend middel wordt het ook goedgekeurd want het is niet schadelijk voor de gezondheid.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 21:50:18 #231
13151 crew  Rewimo
pi_33423137
Volgens mij kijkt de FDA ook of het middel werkt, maar helemaal zeker weet ik het niet. Misschien kan iemand anders er meer over zeggen.
pi_33423206
Ik heb hier trouwens al lang niet meer gepost maar ik zie dat ik nog in het rijtje sta Ben inmiddels met het South Beachdieet 5 kilo afgevallen en ik weeg nu 71 kilo

Was:
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75,0 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5

Wordt:
Ladybos (1m61) (27,4) was 76,5 kg, weegt nu 71,1 kg en wil graag 60 kg wegen -5,4
pi_33423241
Nou ik hou m'n geld nog even in m'n zak Eerst maar eens kijken of het echt werkt ! Klinkt toch wel te mooi om waar te zijn toch ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 21:54:53 #234
13151 crew  Rewimo
pi_33423262
Goed gedaan, Ladybos Zag je ook even bij WLS daarnet
pi_33423511
ik heb niet het hele topic doorgelezen maar zijn er mensen hier die ook aan het cambridge dieeet doen???
pi_33424031
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan, Ladybos Zag je ook even bij WLS daarnet
Ja ik was je links aan het volgen uit het speeltuinbankje Maareh, bij jou gaat ie ook super he !!
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 00:58:20 #237
43556 miss_dynastie
pi_33428729
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie na al dat feesten opnieuw snel op ideaal gewicht wil komen, is er een spraakmakend wondermiddel: de dna-pil. Op basis van iemands dna kunnen wetenschappers nu een persoonlijke afslankingspil fabriceren.
Mja, als je het zo gaat brengen, haal je wel het 'succes' uit je formule, dan is het inderdaad het zoveelste nepgoedje. Lijkt me dat deze pil voor mensen die niks aan hun gewoonten veranderen geen bal uithaalt.
quote:
,,Mochten we inderdaad al zover staan in het onderzoek, zouden we die kennis wel gebruiken voor andere, dringender gezondheidsproblemen dan overgewicht.
Tja, sorry hoor, het ene moment is overgewicht een enorm gezondheidsprobleem dat de wereld overneemt, het andere moment is het niet zo dringend?? Beetje tegenstrijdige berichten die je als te zwaar mens krijgt. Het is ernstig, het is een gezondheidsgevaar, blablabla, maar niet ernstig genoeg om er een middel voor te verzinnen? Tja
pi_33432007
Mja, ben het toch wel eens met de quote...
Gewoon omdat hij gelijk heeft, overgewicht vormt zeker een gevaar voor de gezondheid, maar helaas kunnen de meeste mensen er zelf aan werken (of met hulp van chirurgie/medicijnen voor een trage schildklier...) zonder met het dna te gaan rommelen.
Dat gaat helaas niet op voor erfelijke ziektes zoals aanleg voor borstkanker, mucoviscidose, huntington disease,...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2005 @ 08:35:36 #239
13151 crew  Rewimo
pi_33432044
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Ladybos het volgende:
Ja ik was je links aan het volgen uit het speeltuinbankje Maareh, bij jou gaat ie ook super he !!
-31,6 Heerlijk!
pi_33432056
quote:
Op zondag 25 december 2005 21:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik zie net dat ik op Kaputwiehund na de meeste kilo's kwijt ben in het rijtje, dat voelt best lekker... Kaputwiehund inhalen zal me nooit lukken, maar dat is voor mij ook geen streven
Als kaputwiehund doorgaat zoals in de afgelopen dagen, heb je hem zo ingehaald hoor

Het is de laatste tijd een beetje kwakkelen. Sport niet zo heel veel meer. Mijn huis wordt over vier weken opgeleverd en daar gaat veel tijd inzitten. Verder erg druk op mijn werk, druk met vrijwilligerswerk en een vriendinnetje dat veel tijd kost.

Het blijft wel redelijk constant, maar er zou nog wel een kilo of vijf afmogen hoor. Alleen wil dat niet zo lukken.
Zu hause ist alles besser
pi_33432061
dubbel
Zu hause ist alles besser
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2005 @ 08:38:25 #242
13151 crew  Rewimo
pi_33432067
Overigens zie ik mensen met overgewicht zoals ik dat heb niet in 3 maanden op hun ideale gewicht komen hoor Dat is zeker een quote waar ik het niet mee eens ben. Kan nooit voor iedereen gelden, die uitspraak.

Ik ben nu na 3 maanden ruim 30 kilo kwijt maar ik ben zeker nog niet aan mijn ideale gewicht
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2005 @ 08:59:29 #243
13151 crew  Rewimo
pi_33432195
Uit de Telegraaf van vandaag:

Dna-afvalpil nu al mateloos populair

Van een onzer verslaggevers

DEN HAAG, dinsdag
Tijdens de kerstdagen is er al een run ontstaan op de nieuwe dna-pil, waarmee het mogelijk wordt om in zo’n drie maanden tijd zonder dieet je ideale gewicht te bereiken.
De Telegraaf berichtte afgelopen zaterdag over deze nieuwe vinding, waar jarenlange research aan vooraf is gegaan en waar door Nederlandse miljonairs meer dan 30 miljoen dollar in is geïnvesteerd. De Amerikaanse tv-ster Oprah Winfrey gaat de pil in haar oudejaarsshow presenteren en neemt daarna zelf de proef op de som.
Zowel dagblad De Telegraaf als de Amerikaanse fabrikant Salugen inc. en het Nederlandse bureau dat in de arm is genomen voor de Nederlandse marktintroductie (ToBeOne in Amsterdam) zijn het afgelopen kerstweekeinde overstelpt met reacties van mensen die zonder dieet van hun overgewicht af willen. De belangstelling voor de nieuwe pil was op een gegeven moment zó groot (13.000 hits) dat de website van Salugen plat ging. Ook de websites van De Telegraaf en van het bureau in Amsterdam moesten alle zeilen bijzetten om de stortvloed aan reacties te verwerken.

Grap
Sommige mensen denken overigens met een 1-aprilgrap te maken te hebben omdat ze gewoon niet kunnen geloven dat het zonder dieet met een dna-pil mogelijk zou zijn overtollig gewicht kwijt te raken. Bij de dna-pil is er overigens geen sprake van genetische manipulatie, maar na het afstaan van wangslijm krijgt een cliënt op basis van zijn persoonlijk dna-profiel een eigen pil aangemeten die de stofwisseling weer in balans moet brengen en het overtollige vet doet verbranden.
Cliënten krijgen de wattenstaafjes thuisgestuurd. Ze moeten de staafjes vijftien keer links en vijftien keer rechts op en neer halen langs de binnenzijde van de linker en rechterwang. Daarna moeten ze de wattenstaafjes in twee steriele buisjes retourneren naar het kantoor in Den Haag, waarna het dna-profiel naar een laboratorium in Zwitserland of Amerika gaat.
  dinsdag 27 december 2005 @ 09:11:37 #244
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33432268
ik blijf erbij dat het niet kan. en als t wel kan, dan wil ik het niet.

ik heb dan wel 35 kilo overgewicht (was 45) maar ik wil t er zelf af krijgen. geen truc, geen geintjes.

voor mij is, zelfs als ik zwaarder was geweest, zelf weightloss surgery nooit een optie geweest. puur vanwege persoonlijke redenen. ik weet dat veel mensen er baat bij hebben, maar ik wil zoiets gewoon niet.

nou, als ik nou zo koppig kan zijn in t weigeren van andere opties moet dat inspiratie genoeg zijn om er goed tegenaan te gaan!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2005 @ 09:14:32 #245
13151 crew  Rewimo
pi_33432291
Ik sta ook sceptisch tegenover die pil, maar ik vind het wel belangrijk (voor mezelf en voor anderen) om er zoveel mogelijk over te weten te komen. Maar ik geloof het pas als ik over een aantal jaren zie dat het echt werkt. En vooral: dat het effect blijvend is, en zonder bijwerkingen.
pi_33433338
Ik ga nu lekker mijn ontbijt opeten.
Cornflakes met melk, en 2 mandarijnen.
En dan vanmiddag sla met sla en sla
En vanavond erwtensoep (heel klein beetje) en spareribs. Ook klein beetje.
En tijdens de soaps, de verplichte groente, goed voor de vertering, rode bieten 125gram.

Ja zo naar kerst moet ik maar weer eens goed op gaan letten.
En dan ook echt goed. 10 januari moet ik weer wegen, en dan wil ik ondanks de feestdagen er toch nog wel wat van af hebben, al is het maar 1 kilo ofzo.

Ik heb met kerst gegeten: 2x ge-gourmet. Sausje laten staan. (stokbrood kruidenboter niet)
In totaal 1 fles gravis wijn op. En 2 glaasjes cola light met vieux.

Dus in totaal valt het allemaal nog wel mee
Nou ik ga maar eens ontbijten.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 10:41:55 #247
43556 miss_dynastie
pi_33433447
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 08:26 schreef Iksje het volgende:
Dat gaat helaas niet op voor erfelijke ziektes zoals aanleg voor borstkanker, mucoviscidose, huntington disease,...
Maar die ziekten zijn commercieel minder interessant, denk ik. En aangezien het een onderzoek is dat niet door de overheid maar door particulieren opgestart is, die zo snel mogelijk hun geld terug willen, vind ik het niet zo gek dat voor overgewicht gekozen is. En daarnaast stoort het me dus dat overgewicht aan de ene kant als enorm probleem wordt neergezet (via de media, 'denk niet te licht over overgewicht'), maar aan de andere kant is het niet zo erg... nou ja, anyway, ik ga zo eerst eens een half uurtje crossen, de feestdagenonsjes eraf sporten (het viel mee, drie ons maar en geweldig heerlijk gegeten )
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:37:12 #248
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33436058
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:11 schreef kwakveense het volgende:
voor mij is, zelfs als ik zwaarder was geweest, zelf weightloss surgery nooit een optie geweest. puur vanwege persoonlijke redenen.....
Denk niet dat je dat zo kunt stellen, ondanks je persooonlijke redenen. 45 kilo overgewicht of 100
kilo overgewicht maakt behoorlijk veel uit namelijk in je overwegingen om te kiezen voor WLS!!

Tot zo ongeveer 50 kilo overgewicht is het vertrouwen dat je het zelfstandig weer kwijt kunt raken
namelijk nog wel aanwezig, maar boven de 50 kilo overgewicht raak je dat vertrouwen helaas kwijt
en dan sta je toch anders tegenover hulpmiddelen, operaties e.d. als dat je nu doet
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_33436614
Ik heb sowieso wel het idee dat het enorm veel uitmaakt OF je wel afvalt. Iedereen die afvalt door een dieet voelt zich euforisch en denkt (hopelijk terecht) dat het zo doorgaat tot dat het niet meer hoeft.

Maar als je dan toch stil komt te staan (zegt het verbitterde dikkertje) dan zou het best kunnen dat je anders over bepaalde methoden gaat denken omdat je er redelijk wanhopig van kan worden. Het wordt pas vervelend als het gewoon niet meer lukt.
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:16:10 #250
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33437140
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef octopussy het volgende:....dan zou het best kunnen dat je anders over bepaalde methoden gaat denken omdat je er redelijk wanhopig van kan worden.....
Dat is zo'n beetje precies wat ik bedoel

Maar octopussy hoe komt het dat je zo lang stil staat dan al? Wel een aanwijsbare reden voor
te geven of niet? Don't be bittered anyway, je kunt sowieso niet in de toekomst kijken
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')