quote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
sjeen je vergeet pandorah
en ik volg na jou geloof ik haha
Het moet vaker kerst zijn denk ik. Ik heb allemaal lekkere dingen gegeten en kijk nu eens...quote:Op zondag 25 december 2005 22:08 schreef Sjeen het volgende:
Cool!! RewimoDenk niet dat ik je inhaal, je gaat mij te snel
En 33 kilo is toch eigenlijk wel mijn max denk ik...
Maar dat wil toch niet zeggen dat het dan ook een middel is wat werkt ? Ze testen alleen of het schadelijk is, als ik flesjes bronwater verkoop als vetwegsmeltend middel wordt het ook goedgekeurd want het is niet schadelijk voor de gezondheid.quote:Op zondag 25 december 2005 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Het moet al uitgebreid getest zijn, anders keurt de FDA het nooit goed. Maar ongetwijfeld wordt het hier in Europa nogmaals getest voor het hier op de markt komt.
Ja ik was je links aan het volgen uit het speeltuinbankjequote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan, LadybosZag je ook even bij WLS daarnet
Mja, als je het zo gaat brengen, haal je wel het 'succes' uit je formule, dan is het inderdaad het zoveelste nepgoedje. Lijkt me dat deze pil voor mensen die niks aan hun gewoonten veranderen geen bal uithaalt.quote:Op maandag 26 december 2005 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie na al dat feesten opnieuw snel op ideaal gewicht wil komen, is er een spraakmakend wondermiddel: de dna-pil. Op basis van iemands dna kunnen wetenschappers nu een persoonlijke afslankingspil fabriceren.
Tja, sorry hoor, het ene moment is overgewicht een enorm gezondheidsprobleem dat de wereld overneemt, het andere moment is het niet zo dringend?? Beetje tegenstrijdige berichten die je als te zwaar mens krijgt. Het is ernstig, het is een gezondheidsgevaar, blablabla, maar niet ernstig genoeg om er een middel voor te verzinnen? Tjaquote:,,Mochten we inderdaad al zover staan in het onderzoek, zouden we die kennis wel gebruiken voor andere, dringender gezondheidsproblemen dan overgewicht.
-31,6quote:Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Ladybos het volgende:
Ja ik was je links aan het volgen uit het speeltuinbankjeMaareh, bij jou gaat ie ook super he !!
Als kaputwiehund doorgaat zoals in de afgelopen dagen, heb je hem zo ingehaald hoorquote:Op zondag 25 december 2005 21:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik zie net dat ik op Kaputwiehund na de meeste kilo's kwijt ben in het rijtje, dat voelt best lekker... Kaputwiehund inhalen zal me nooit lukken, maar dat is voor mij ook geen streven![]()
Maar die ziekten zijn commercieel minder interessant, denk ik. En aangezien het een onderzoek is dat niet door de overheid maar door particulieren opgestart is, die zo snel mogelijk hun geld terug willen, vind ik het niet zo gek dat voor overgewicht gekozen is. En daarnaast stoort het me dus dat overgewicht aan de ene kant als enorm probleem wordt neergezet (via de media, 'denk niet te licht over overgewicht'), maar aan de andere kant is het niet zo erg... nou ja, anyway, ik ga zo eerst eens een half uurtje crossen, de feestdagenonsjes eraf sporten (het viel mee, drie ons maar en geweldig heerlijk gegetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:26 schreef Iksje het volgende:
Dat gaat helaas niet op voor erfelijke ziektes zoals aanleg voor borstkanker, mucoviscidose, huntington disease,...
Denk niet dat je dat zo kunt stellen, ondanks je persooonlijke redenen. 45 kilo overgewicht of 100quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:11 schreef kwakveense het volgende:
voor mij is, zelfs als ik zwaarder was geweest, zelf weightloss surgery nooit een optie geweest. puur vanwege persoonlijke redenen.....
Dat is zo'n beetje precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef octopussy het volgende:....dan zou het best kunnen dat je anders over bepaalde methoden gaat denken omdat je er redelijk wanhopig van kan worden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |