quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Is ze nog vrijgezel?
Mijn 18 jarige broertje heeft dit ook.
Ik irriteer me er gewoon verschrikkelijk aan. Mijn moeder wekt hem smorgens, smeert zijn brood, bindt zijn tas op zn fiets en duwt em aan. Hij fietst dan naar een ROC en smiddags komt hij terug met allerlei tuig wat heel hard Wolla! Wolla! roept.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je wilt je broertje dood hebben??
want 2 mensen die niks kunnen kunnen samen meerquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon verschrikkelijk aan. Mijn moeder wekt hem smorgens, smeert zijn brood, bindt zijn tas op zn fiets en duwt em aan. Hij fietst dan naar een ROC en smiddags komt hij terug met allerlei tuig wat heel hard Wolla! Wolla! roept.
Het zou fijn zijn als zij em een aantal dagen in de week zou kunnen vermaken.
Wolla! Wolla!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon verschrikkelijk aan. Mijn moeder wekt hem smorgens, smeert zijn brood, bindt zijn tas op zn fiets en duwt em aan. Hij fietst dan naar een ROC en smiddags komt hij terug met allerlei tuig wat heel hard Wolla! Wolla! roept.
Het zou fijn zijn als zij em een aantal dagen in de week zou kunnen vermaken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Dan ben ik er vanaf
En ze hebben zoveel overeenkomsten
Dat moet gewoon lukken
Heeft mn moeder ook eens een dagje vrij
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef Ingridh007 het volgende:
Dus, kom maar op met haar msnadres, dan koppel ik ze wel.
inderdaad zo hoort het, zodra je 10 ben zelfstandig brood smeren en pizza's in de oven kunnen gooien.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef joachim87 het volgende:
Zwaar triest, ik smeeer brood sinds mijn 10e
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef 5th_Ave het volgende:
Is het Paris Hilton's dochter?
nee ze laat zich liever smeren (moehahahaha)quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dude paris hilton kan zelf der brood nog niet smeren!!
Handig als ik heel de week weg ben, kom ik terug in het weekend licht er zo'n uitgehongert lijk in de keuken met een vork en een broodrooster.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Jij wil dr gewoon voor jezelf houden, lekker makkelijk zo'n afhankelijk vrouwtje
ik moest lachenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
nee ze laat zich liever smeren (moehahahaha)![]()
Dankjewel!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef SamuraiJack het volgende:
Wolla is allochtonentaal voor "Ik zweer het je", vrij kansloos inderdaad.
En waarschijnlijk gooit ze haar brood ook weg, om vervolgens een zak chips te gaan kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ja, ik ken dus een 17 jarig meisje wat nu verhongert omdat ze zelf geen brood kan smeren. 17 jaar oud. haar moeder is weg en waarschijnlijk is ze dus zo verwend dat ze zelf niet weet hoe een mes werkt. Dit is echt gewoon te triest voor woorden ik smeer vanaf me 10e gewoon elke dag zelf mijn brood kook me eten bak me eten en dan krijg je dit soort verwende mensen die dan totaal niet weten wat ze moeten doen als hun moeder er even niet is want dan kunnen ze niet eten![]()
![]()
HOE MOIELIJK IS HET OM EEN BEETJE ZELFSTANDIG TE ZIJN![]()
![]()
en hoe moeilijk is het om een kaasschaaf te bedienen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef H00psta het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gooit ze haar brood ook weg, om vervolgens een zak chips te gaan kopen
Moet je wel eerst 2 broodjes rond je kop leggen anders ben je niet te vretenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef thunderice het volgende:
2 ijzerdraadjes aan je mes vastdraaien en de draadjes in het stopcontact steken is toch niet zo moeilijk?
Light chips danquote:
Is dat in zo'n zakquote:
survival of the fittestquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Herkauwer het volgende:
Gewoon laten verhongeren, niets mis mee.
hehe, nou dan weet ik het ook niet...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Is dat in zo'n zakDie kan ik niet openmaken hoor. (denk ik dat haar reactie zal zijn)
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Herkauwer het volgende:
Gewoon laten verhongeren, niets mis mee.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn ouders gaan ook nooit samen op vakantie (wij zijn 21 en 18). Ze zijn bang dat mn broertje sterft voor een volle koelkast.
Ik snap je dis nietquote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef IrisVrede het volgende:
Nu te koop: voor iedereen die broodjes wil leren smeren het ultieme broodsmeerhandboek!!
mensen die daar behoefte aan hebben kunnen contact opnemen![]()
hwehehe goede dis zeg>>> voor zo iemand heb je dan gelijk het nuttigste kado te pakken![]()
hahaha *sorry nu moest ik lachenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Is dat de gewone koelkast of de bierkoelkast??
Daarom dus,quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dude paris hilton kan zelf der brood nog niet smeren!!
ik denk dat degene dan wel door heeft dat ie voor gek wordt gezetquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie denken dat mijn broertje wel een blikje/flesje bier open zou krijgen
Kan jij geen boek schrijven voor derquote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ik denk dat degene dan wel door heeft dat ie voor gek wordt gezet
maar ja misschien dat het ook gewoon mijn humor is
ik zou het namelijk wel als een dis zien (maar ja ik kan al jaren zelf mijn broodjes smeren en tegenwoordig kan ik zelfs voor meer dan 14 man koken (terwijl het nog smaakt ook)
Als de nood hoog is.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Het doel van een opvoeding hoort te zijn een kind zelfstandig te maken. Het lijkt mij dus dat de ouders hier ook wel tekort geschoten zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
![]()
ik ken je broertje niet hequote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Ingridh007 het volgende:
q.e.d.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
? q.e.d ?? type het eens voluit hier kan ik geen brood mee smeren
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef buzzer het volgende:
het kost me erg veel moeite om de OP te geloven.. En als het wel waar is klinkt het meer als een eetstoornis dan een motorische stoornis..
hahaha zo te zien kan het gelijk een boek worden over meerdere onderwerpenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Kan jij geen boek schrijven voor der![]()
Je bedoelt verwend dusquote:Op donderdag 1 december 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het doel van een opvoeding hoort te zijn een kind zelfstandig te maken. Het lijkt mij dus dat de ouders hier ook wel tekort geschoten zijn.
Moa je hebt in ieder geval 2 mensen die het kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hahaha zo te zien kan het gelijk een boek worden over meerdere onderwerpen
yepsquote:Op donderdag 1 december 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het doel van een opvoeding hoort te zijn een kind zelfstandig te maken. Het lijkt mij dus dat de ouders hier ook wel tekort geschoten zijn.
Sorry hoor, maar dit gebeurt dus echt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef buzzer het volgende:
het kost me erg veel moeite om de OP te geloven.. En als het wel waar is klinkt het meer als een eetstoornis dan een motorische stoornis..
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Brood smeren vanaf je 10e, pauper
Dat moest ik al vanaf m'n 5e voor m'n broertje en m'n moeder doen terwijl ze toen ziek op bed lag..
Een groot kind / moederskindje dus zegmaarquote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit gebeurt dus echt.
Mijn broertje is dus het jongste kuiken zeg maar, en mijn moeder vond het altijd leuk om hem te verwennen en hem lekker "te laten prullen".
Nu is mijn broertje dus een onbeschoft ongemaniert rotjoch wat ook nog eens niets zelf kan en ook niets zelf wil doen.
ik zal eens kijken of er tijd is in mijn planningquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Moa je hebt in ieder geval 2 mensen die het kopen![]()
Mn moeder is 51, dus meer kinderen zullen van haar kant niet meer komenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Een groot kind / moederskindje dus zegmaar![]()
ik hoop voor de samenleving dat dit soort gevallen uitzondering zijn.
Maakt niet uit kunnen die nozems een jaartje oefenenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:19 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of er tijd is in mijn planning
het zal helaas niet voor kerst verkrijgbaar zijn daar het ultieme broodsmeerhandboek nu aan herdruk toe is
ik vrees het (in mijn omgeving zijn er ook al een aantal)quote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wie wil hier een boek over schrijvenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef Ramenta het volgende:
Ik kan m'n reet niet afvegen, dus misschien kunnen we elkaar helpen.![]()
![]()
hahahahaha nee dat moet maar een cursus wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wie wil hier een boek over schrijven![]()
De 1 zijn dood is de ander zijn ...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef big_al het volgende:
gewoon niet helpen.. dan leren ze het snelst![]()
niet in alle gevallen of met alle onderwerpen (maar wat sociale controle door zeurende huisgenoten doet het wel )quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef big_al het volgende:
gewoon niet helpen.. dan leren ze het snelst![]()
mhuhahahaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hahahahaha nee dat moet maar een cursus worden![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar zoiets is geleerd door het 1 keer gezien te hebben en dat kan elke peuter nog wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja als ze ziek zijn, maar dan nog ik vind het normaal dat elk kind vanaf zijn 10e gewoon zelf zijn brood smeert, thee kan zetten en dingen in de magnetron oven kan gooien. dat van die oven en magnetron moeten ze natuurlijk wel goed leren anders krijg je ongelukken.
pfff het was een poging om te melden dat dit soort lui in de zak naarspanje moet al dan niet onder dwang van ..quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar zoiets is geleerd door het 1 keer gezien te hebben en dat kan elke peuter nog wel...
En als je ouder ziet dat ze het eenmaal kunnen, hoef je het ook niet meer voor ze te doen, ben je mal
Dan denk ik dat je op een dag zonder je ouders naar school lopen nog spannender is...
niet alles zonder bemoeienis van ouders is handig >>> een kind met oven/magnetron/gasfornuis laten kloten, is levensgevaarlijk. dit zonder toeziend oog is dus af te raden. >>> Dit staat ook in een opvoedboek (helaas lezen de meeste ouders zo'n boek niet)quote:Op donderdag 1 december 2005 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar zoiets is geleerd door het 1 keer gezien te hebben en dat kan elke peuter nog wel...
En als je ouder ziet dat ze het eenmaal kunnen, hoef je het ook niet meer voor ze te doen, ben je mal
Dan denk ik dat je op een dag zonder je ouders naar school lopen nog spannender is...
eerst liep ik naar school (nadat mijn moeder mij een paar keer had weggebracht en gezorgd had dat ik stopte bij rood en dat ik rechts, links ,rechts keek en zo)quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik moest altijd op de fiets naar school en zodra ik dat kon kreeg ik een fiets en ging ik zelf
eenschquote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
niet alles zonder bemoeienis van ouders is handig >>> een kind met oven/magnetron/gasfornuis laten kloten, is levensgevaarlijk. dit zonder toeziend oog is dus af te raden. >>> Dit staat ook in een opvoedboek (helaas lezen de meeste ouders zo'n boek niet)
Maar een kind leren eerst met kinderbestek zijn eigen broodje te eten en dan steeds dit opvoeren tot zelf doen is niet verkeerd.
Hetzelfde met wcgedoe enzo.
*IrisVrede denkt: ik had ook een opleiding tot opvoedingsdeskundige moeten volgen
Een van mijn familieleden is de 40 ver gepasseerd, maar nog steeds is het zo dat zijn moeder zijn problemen oplost, en dag en nacht voor hem klaar staat, ondanks het feit dat hij haar ook nog eens als voetveeg behandelt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat.. Ik loop altijd ff naar de buurtsuper en haal van die voorgesneden plakken, terwijl onze koelkast vol ligt met van die blokken kaas..quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ja dat zeggen zequote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat is toch ernstig triest: niet samen op vakantie gaan omdat zoonlief dan verhongert..... Kan oma niet smeren dan? MacDonalds is ook altijd in de buurt hoor....
Wolla, is volgens mij turks, hoe je het schrijft weet ik niet precies, maar het komt neer op: "ik zweer het op Allah". Wanneer een turk dat zegt, is er geen woord gelogen aan het voorgaande wat hij/zij zei.
Ik haal ook altijd voorgesneden plakkenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat.. Ik loop altijd ff naar de buurtsuper en hal van die voorgesneden plakken, terwijl onze koelkast vol ligt met van die blokken kaas..
Gewoon lui
Ik denk dat het verder lopen is dat de kaasschaaf even te pakken en gebruikenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat.. Ik loop altijd ff naar de buurtsuper en hal van die voorgesneden plakken, terwijl onze koelkast vol ligt met van die blokken kaas..
Gewoon lui
w'Allah volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat is toch ernstig triest: niet samen op vakantie gaan omdat zoonlief dan verhongert..... Kan oma niet smeren dan? MacDonalds is ook altijd in de buurt hoor....
Wolla, is volgens mij turks, hoe je het schrijft weet ik niet precies, maar het komt neer op: "ik zweer het op Allah". Wanneer een turk dat zegt, is er geen woord gelogen aan het voorgaande wat hij/zij zei.
Betekend volgens mij iets van 'jongen?!!' (verontwaardigde toon)..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef zwaaibaai het volgende:
Dan begrijp je het verkeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Betekend volgens mij iets van 'jongen?!!' (verontwaardigde toon)..
Tenminste op zo'n toon zeggen enkele turkse teamgenoten 't tegen mij..
Ach, 't geeft iig geen troep..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik denk dat het verder lopen is dat de kaasschaaf even te pakken en gebruiken![]()
hmmquote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef zwaaibaai het volgende:
ohw okquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd
de rest heeft gelijk.
Het kutkind wil waarschijnlijk niet mee, alles is dan stom. En als hij zijn zin niet krijgt gaat hij schreeuwend en stampvoetend door de supermarkt rennen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze![]()
En je kind dan meenemen op vakantie is ook niet zo'n goed isJe moet toch tot rust komen.
1 maarquote:Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef steve2003 het volgende:
ik zal iets veele rgers vertellen, ik MAG mijn eigen brood niet eens smeren ...
erg maf, ik ben 18 en heb 2 jaar elfstandig gewoont, nu woon ik weer thuis en ligt elke ochtend een pakje brood op me te wachten
hehe ik denk nu ff aan die vrouw die rollend in de supermarkt ligtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:40 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Het kutkind wil waarschijnlijk niet mee, alles is dan stom. En als hij zijn zin niet krijgt gaat hij schreeuwend en stampvoetend door de supermarkt rennen.![]()
welke vrouw mag dat zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hehe ik denk nu ff aan die vrouw die rollend in de supermarkt ligt
Dat is moederliefde!! Wees eens blijquote:Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef steve2003 het volgende:
ik zal iets veele rgers vertellen, ik MAG mijn eigen brood niet eens smeren ...
erg maf, ik ben 18 en heb 2 jaar elfstandig gewoont, nu woon ik weer thuis en ligt elke ochtend een pakje brood op me te wachten
ik vind het ook wel fijn, maar het aparte is dat ze het niet voor mijn zussen doen....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat is moederliefde!! Wees eens blij![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Moet je wel eerst 2 broodjes rond je kop leggen anders ben je niet te vreten![]()
misschien gaat het over al ze hier foto's van d'r tieten/kut postquote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef VaderJacob het volgende:
Ze is trouwens ook behoorlijk aandachtsgeil heeft iemand hier een oplossing voor![]()
nou heb ik die jammer genoeg nietquote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
misschien gaat het over al ze hier foto's van d'r tieten/kut post![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef xFriendx het volgende:
Klinkt bekend. Laatst zat ik in de bus en ving ik een gesprek tussen 2 meiden op. Een van deze meiden wist ook te melden dat haar moeder haar brood nog smeerde, en dat die het nu zat was. Gelukkig ging ze dan ook over 3 maanden, als ze 18 zou worden, op zichzelf wonen. En als ze dan geen eten wist klaar te maken, zou ze dat wel halen bij de moeder van een vriendin van haar.
Ik gok op de kinderbijslagquote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
je vraagt je af wat die moeder bezielt om het te blijven doen.
Maar deze is de sex echt niet waardquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef remlof het volgende:
en dan vinden die breezah's het nog gek dat men alleen maar seks met ze wil
Ja dat kan iedereen zeg maar dat is ook normaal maar sommige mensen zijn echt zwakzinnig of zoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
haha, kansloos![]()
ik kon op mijn 15e al simpele dingen koken
waterquote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
haha, kansloos![]()
ik kon op mijn 15e al simpele dingen koken
diezelfde als die hem sloeg?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Sam_Dog het volgende:
[..]
Helaas vergeet de TS te vermelden dat dit "mens" zijn ex is
zoef weg reputatie, sorry![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ja, ik ken dus een 17 jarig meisje wat nu verhongert omdat ze zelf geen brood kan smeren. 17 jaar oud. haar moeder is weg en waarschijnlijk is ze dus zo verwend dat ze zelf niet weet hoe een mes werkt. Dit is echt gewoon te triest voor woorden ik smeer vanaf me 10e gewoon elke dag zelf mijn brood kook me eten bak me eten en dan krijg je dit soort verwende mensen die dan totaal niet weten wat ze moeten doen als hun moeder er even niet is want dan kunnen ze niet eten![]()
![]()
![]()
dan ben je zelf ook niet helemaal goed in je hoofd lijkt me zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 05:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik wil niet geloven dat iemand zo stupid kan zijn.
hagelslag is makkelijkerquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Dirktator het volgende:
Er is niets geiler dan een MILF die je een boterhammetje smeert nadat je 's morgens bij haar wakker wordt.![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Behalve dan als de MILF je moeder is.
Ik wil gewoon nog enigzinds het laatste beetje hoop voor de mensheid niet kwijt raken..quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dan ben je zelf ook niet helemaal goed in je hoofd lijkt me zo![]()
je hoopt tegen beter weten inquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon nog enigzinds het laatste beetje hoop voor de mensheid niet kwijt raken..
misschien moet je ze eens buiten de jostiband zoeken?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:35 schreef Fok_you het volgende:
[..]
misschien moet je ze eens buiten de jostiband zoeken?![]()
Anders schop je hem even 4 maanden omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef NeoPhythe het volgende:
dan kankert ze die zooi dr tog zonder boter op?
Dude dat was een half jaar geleden ensowquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
![]()
![]()
Dom wichtquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Dude dat was een half jaar geleden ensow![]()
En ik wis wel hoe ik me brood moest smeren![]()
Ik had er gwn geen zin in en ik wist niet wat ik op mn brood moest doen ensow
En ik weet idd niet hoe een frituurpan werkt![]()
Boeiend![]()
Is goed hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wist niets anders te zeggenmaar klein kusje dan
en sorry
![]()
Wou nog zeggen, dat je tegen je moeder moest zeggen dat ze gerust op vakantie kan gaan, en dat jij wel voor je broertje zal zorgen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn broertje is nog steeds vrijgezel.
Mn ouders zijn nu 5 weken op sabbatical en no way dat hij brood smeert, miss wel omdat ie niet weet wat ie erop moet doen
Hij is overigens wel een keie goeie pizzabakker en kan overweg met de frituur
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat een truttekop. Geen brood kunnen smeren, pff. Is ze nooit uii eten geweest ofzo? Nooit bij vriendinnen wezen eten tussen de middag op de basischool?
Dan zal haar moeder haar kont ook wel moeten afvegen.
Dude ik kan wel me eigen brood smeren.....![]()
Jup, maar dat was vroig jaar en ik zei tegen vaderjacob dat ik er geen zin in had blabla dude je geloof toch niet echt dat ik dat niet kan, op mn werk smeer ook boterhammen help ik zelfs mee een mixt grill te maken ensowquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:35 schreef Snever het volgende:
Ow, ben jij het
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jup, maar dat was vroig jaar en ik zei tegen vaderjacob dat ik er geen zin in had blabla dude je geloof toch niet echt dat ik dat niet kan, op mn werk smeer ook boterhammen help ik zelfs mee een mixt grill te maken ensow![]()
Maar ik ga werken![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik ook niet doenquote:
kan je dat wel?quote:
dat is toch als het gaat bubbelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
kan je dat wel?![]()
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over hoor, ik ken zelfs mensen die niet weten bij welke temperatuur water kookt
Honeyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen![]()
Ze is kamermeisje ze kan alleen maar stofzuigen, en ze speelt in natuurfilms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |