oh herken het allemaal wel hoor.
Mijn moeder doet ook echt nog alles voor mijn broer ,en als ik er in mee stem ook voor mij.
Maar dan ook letterlijk alles, ze gaat ochtends ongelovelijk vroeg uit bed, om mijn broers brood klaar te maken , wat hij meeneemt naar zijn werk, hji maakt zijn ontbijt klaar, en maakt me broer wakker..
En als hij een halve dag heeft, smeert ze smiddags ook nog even zijn brood, echt uitgebreid, zodat als hij thuis komt alles al klaar staat.
Ze maakt zijn bed ook op, ohja en laatst moest ik werken ergens aan de andere kant van de stad, die volgende dag, maargoed die avond ervoor, iets van kwart over 10 s avonds kwam me moeder zo bij mijn kamer, kausalaya zal ik nog even kijken waar je moet werken? ik fiets wel even die kant op .. zulke dingen.... oke het is wel lief allemaal... ze bedoelt het allemaal goed..
Maar ja ik heb persoonlijk liever zoiets van ik doe het zelf wel.
Mijn broer (24) bevalt het prima zo... als hij zegt ik heb gel nodig voor mijn haar, en me moeder is van haar werk, dan gaat ze nog naar de winkel toe en haalt gel voor hem op.
Beetje triest ,maargoed zij moet ook beter weten...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***