quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Dirktator het volgende:
Er is niets geiler dan een MILF die je een boterhammetje smeert nadat je 's morgens bij haar wakker wordt.![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Behalve dan als de MILF je moeder is.
Ik wil gewoon nog enigzinds het laatste beetje hoop voor de mensheid niet kwijt raken..quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dan ben je zelf ook niet helemaal goed in je hoofd lijkt me zo![]()
je hoopt tegen beter weten inquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon nog enigzinds het laatste beetje hoop voor de mensheid niet kwijt raken..
misschien moet je ze eens buiten de jostiband zoeken?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:35 schreef Fok_you het volgende:
[..]
misschien moet je ze eens buiten de jostiband zoeken?![]()
Anders schop je hem even 4 maanden omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef NeoPhythe het volgende:
dan kankert ze die zooi dr tog zonder boter op?
Dude dat was een half jaar geleden ensowquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ja, ik ken dus een 17 jarig meisje wat nu verhongert omdat ze zelf geen brood kan smeren. 17 jaar oud. haar moeder is weg en waarschijnlijk is ze dus zo verwend dat ze zelf niet weet hoe een mes werkt. Dit is echt gewoon te triest voor woorden ik smeer vanaf me 10e gewoon elke dag zelf mijn brood kook me eten bak me eten en dan krijg je dit soort verwende mensen die dan totaal niet weten wat ze moeten doen als hun moeder er even niet is want dan kunnen ze niet eten![]()
![]()
HOE MOIELIJK IS HET OM EEN BEETJE ZELFSTANDIG TE ZIJN![]()
![]()
en hoe moeilijk is het om een kaasschaaf te bedienen![]()
Dom wichtquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Dude dat was een half jaar geleden ensow![]()
En ik wis wel hoe ik me brood moest smeren![]()
Ik had er gwn geen zin in en ik wist niet wat ik op mn brood moest doen ensow
En ik weet idd niet hoe een frituurpan werkt![]()
Boeiend![]()
Is goed hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wist niets anders te zeggenmaar klein kusje dan
en sorry
![]()
Wou nog zeggen, dat je tegen je moeder moest zeggen dat ze gerust op vakantie kan gaan, en dat jij wel voor je broertje zal zorgen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn broertje is nog steeds vrijgezel.
Mn ouders zijn nu 5 weken op sabbatical en no way dat hij brood smeert, miss wel omdat ie niet weet wat ie erop moet doen
Hij is overigens wel een keie goeie pizzabakker en kan overweg met de frituur
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat een truttekop. Geen brood kunnen smeren, pff. Is ze nooit uii eten geweest ofzo? Nooit bij vriendinnen wezen eten tussen de middag op de basischool?
Dan zal haar moeder haar kont ook wel moeten afvegen.
Dude ik kan wel me eigen brood smeren.....![]()
Jup, maar dat was vroig jaar en ik zei tegen vaderjacob dat ik er geen zin in had blabla dude je geloof toch niet echt dat ik dat niet kan, op mn werk smeer ook boterhammen help ik zelfs mee een mixt grill te maken ensowquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:35 schreef Snever het volgende:
Ow, ben jij het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |