abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:42:03 #51
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32777957
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.

dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.

en zo heb je het dan versiert.
ik moest lachen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:45:14 #52
22944 Breetai
....Relax....
pi_32778042
quote:
op zaterdag 3 december 2005 12:40 schreef justjunior het volgende:
jezus

als er iets is waar je niet bij moet nadenken is het wel "versieren".
ik moet me wel eerst goed voorbereiden om in de juiste stemming te komen. daarna gaat het idd niet meer om nadenken maar gewoon gaan met die handel.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_32800258
bah had een hele reply getypt maar ie f*cked me over once more!

leesvoer dat ik kan aanbevelen is het volgende boek: "the game: undercover in the secret society of pick-up artists"

ik ben dit boek op dit moment aan het lezen en het is een echte aanbeveler, het is geen how-to guide maar geeft je wel inzicht over de verschillende strategieen die deze pick-up artists gebruiken. in het boek komen in dingen naar voren zoals nlp, body language en hypnosis.

je leest de auteur zijn ervaring field reports zoals het in het boek genoemt worden waarin een interactie met een vrouw helemaal beschreven word, welke technieken worden gebruikt waarom deze wel en niet op dat moment werkte etc.

in het boek worden de verschillende seduction guru's genoemt en hun technieken, tevens worden er verschillende boeken genoemt waarmee je aan de slag kunt.
quote:
synopsis
in "the game", neil strauss delves into the bizarre underworld of 'pick-up artists' - men who have devoted their lives to different techniques of seducing women. these are men with their own vernacular and codes of honour, who operate on-line and in person, who are so committed to honing their strategies that they give each other seminars and live together in shared houses - or 'projects', as they like to call them. neil strauss lived among the players and survived - but not before he became one of them. in the course of two years, he transformed himself from a self-confessed balding, skinny writer into the quick-thinking, smooth-talking style, a character irresistible to women, half psychologist, half magician. he became friends with the other players. he used his game techniques on britney spears. by turns jaw-dropping, poignant and side-splittingly funny, "the game" is a gripping portrait of a mad, self-referential community in the process of slow implosion. with guest appearances from paris hilton, tom cruise (whose character in magnolia is based on a real-life pick-up artist) and courtney love, who lived with neil in 'project hollywood' for a while, "the game" is also the most sensational relationships manual since "the rules", essential reading for men and women alike.

[ Bericht 18% gewijzigd door Morpho op 04-12-2005 08:24:48 ]
"Once you've lost everything you're free to do anything"
  zondag 4 december 2005 @ 11:42:42 #54
22944 Breetai
....Relax....
pi_32802456
quote:
op zondag 4 december 2005 08:16 schreef morpho het volgende:
bah had een hele reply getypt maar ie f*cked me over once more!
als je meer tijd over wilt houden om vrouwen te versieren zou je misschien firefox kunnen gebruiken. die f*ck't je iets minder.
quote:
leesvoer dat ik kan aanbevelen is het volgende boek: "the game: undercover in the secret society of pick-up artists"

ik ben dit boek op dit moment aan het lezen en het is een echte aanbeveler, het is geen how-to guide maar geeft je wel inzicht over de verschillende strategieen die deze pick-up artists gebruiken. in het boek komen in dingen naar voren zoals nlp, body language en hypnosis.
dit boek ga k zeker ook een keer bestellen. op dit moment vind ik de volgende 2 ersources wel handig:
- htttp://www.bristollair.com
- de forums van fastseduction.com: daar staan best wel een hoop nuttige dingen in. en je vind altijd wel een discussie waar je op dat moment zelf problemen mee hebt. vooral dat je gewoon (soms) via je newsreader kan lezen vind ik al een verademing.
pi_32803370
quote:
op zondag 4 december 2005 11:42 schreef breetai het volgende:

[..]

als je meer tijd over wilt houden om vrouwen te versieren zou je misschien firefox kunnen gebruiken. die f*ck't je iets minder.
[..]

dit boek ga k zeker ook een keer bestellen. op dit moment vind ik de volgende 2 ersources wel handig:
- htttp://www.bristollair.com
- de forums van fastseduction.com: daar staan best wel een hoop nuttige dingen in. en je vind altijd wel een discussie waar je op dat moment zelf problemen mee hebt. vooral dat je gewoon (soms) via je newsreader kan lezen vind ik al een verademing.
helaas kan ik niet beslissen over de browser, zelf gebruik ik opera thuis maar aangezien ik op dit moment aan het backpacken ben in australie ben ik overgelaten aan de mercy van het internet cafe

de auteur is zelf terecht gekomen in de scene via een forum, waarna hij verschillende seminars is gaan volgen van mensen die hij ontmoet heeft op dat forum. tevens vermeld hij kort dat er verschillende nieuwsgroepen zijn over seduction waar je ook veel informatie kunt vinden.

fast seduction klinkt veel als een van de grondleggers van het commerciele seduction gebeuren genaamd ross jeffries met zijn techniek genaamd speed seduction. de techniek die ross jeffries gebruikt is nlp gecombineert met hypnosis waarbij de persoon bewust blijft.

zelf lees ik dit boek meer om te weten te komen over de menselijke interactie en op aanbeveling van een single serving friend die ik ontmoet heb tijdens mijn reizen. een hoop dingen die ik in dit boek lees vindt ik niet bepaald acceptabel in mijn realiteit, vooral technieken zoals hypnosis en bepaalde nlp technieken. maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat bepaalde kennis niet van pas komt bij het ontmoeten van vrouwen

in het boek vermeld hij tevens dat vrouwen in een groep makkelijker zijn om te seducen dan vrouwen die alleen zijn, het klonk mij in ieder geval nieuw in de oren maar als je het boek leest wordt je uitgelegd waarom
"Once you've lost everything you're free to do anything"
pi_32805781
quote:
op vrijdag 2 december 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
het draait allemaal om kansberekening.
nooit mijn sterkste punt geweest...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 4 december 2005 @ 13:44:31 #57
22944 Breetai
....Relax....
pi_32805809
quote:
op zondag 4 december 2005 12:18 schreef morpho het volgende:
helaas kan ik niet beslissen over de browser, zelf gebruik ik opera thuis maar aangezien ik op dit moment aan het backpacken ben in australie ben ik overgelaten aan de mercy van het internet cafe
je kan niet alles hebben.
quote:
de auteur is zelf terecht gekomen in de scene via een forum, waarna hij verschillende seminars is gaan volgen van mensen die hij ontmoet heeft op dat forum. tevens vermeld hij kort dat er verschillende nieuwsgroepen zijn over seduction waar je ook veel informatie kunt vinden.

fast seduction klinkt veel als een van de grondleggers van het commerciele seduction gebeuren genaamd ross jeffries met zijn techniek genaamd speed seduction. de techniek die ross jeffries gebruikt is nlp gecombineert met hypnosis waarbij de persoon bewust blijft.
de eigenaar van fastseduction probeerd het een open site te houden en er staat wat reclame op. toevallig noemt ie zich tyler durden.
quote:
zelf lees ik dit boek meer om te weten te komen over de menselijke interactie en op aanbeveling van een single serving friend die ik ontmoet heb tijdens mijn reizen. een hoop dingen die ik in dit boek lees vindt ik niet bepaald acceptabel in mijn realiteit, vooral technieken zoals hypnosis en bepaalde nlp technieken. maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat bepaalde kennis niet van pas komt bij het ontmoeten van vrouwen
een hoop mensen op masf vinden het niet acceptabel wat vrouwen allemaal doen. ze willen graag controle houden en niet overgeleverd worden aan de grillen van de dames. als blijkt dat er emotioneel er op inhakken je opleverd wat je wilt hebben zonder al teveel moeite dan word de keueze heel makkelijk.

ik zelf hou niet zo heel erg van al die truuks maar ik herken wel wat voor effect ze kunnen hebben.
quote:
in het boek vermeld hij tevens dat vrouwen in een groep makkelijker zijn om te seducen dan vrouwen die alleen zijn, het klonk mij in ieder geval nieuw in de oren maar als je het boek leest wordt je uitgelegd waarom
iedereen brengt z'n eigen structuur aan in de chaos die vrouwenversieren heet. dat maakt het ook zo moeilijk voor eenhoop mensen om iets te vinden wat eigenlijk bij ze past. gunwitch gaat liever voor 'the lone wolf' omdat een vriendin anders de versierpoging compleet saboteerd. als je daar mee om kan gaan dan vind je een groep vrouwen benaderen op eens een stuk makkelijker en effectiever.

hehe, single serving friend. fightclub moet ik toch altijd eens om de zoveel tijd weer eens bekijken.
  zondag 4 december 2005 @ 13:49:27 #58
22944 Breetai
....Relax....
pi_32805934
quote:
op zondag 4 december 2005 13:43 schreef grrrrrrrr het volgende:
nooit mijn sterkste punt geweest...
hangt ervan af. ik als newbie zal inderdaad graag een eindje rond willen lopen en een hoop dames aanspreken en bij een enkele heb je dan wel geluk.

de kennis waar ik afgelopen vrijdag mee ging stappen is ondertussen al iets ouder. die liep gewoon vrolijk rond en herkende in 1 oogopslag de dame die hij wel eens beter zou willen leren kennen.

vanaf dat moment zat ik dus vast in die kroeg en kon ik geen kant meer op. ik had de tent echt gezien. terwijl m'n wat meer ervaren vrienden vertelden dat er meer dan voldoende kansen rondliepen.
na een tijdje toch maar buiten gaan spelen en een uur later uit die tent geplukt.
we hadden ook nog iemand bij ons die helemaal in de put zat omdat z'n ex toevallig was tegengekomen. die had het echt gezien voor de nacht.

volgende keer moet ik de logistiek toch eens beter gaan regelen. zeker als ik rij.
  zondag 4 december 2005 @ 15:24:48 #59
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_32808528
inderdaad, dat forum van fastseduction en het boek van straus zijn echt geweldig. ik heb er veel van geleerd in ieder geval.

maar goed de meeste dingen zijn basis. straal zelfvertrouwen uit, stel het meisje op gemak, ben mysterieus, doe alsof je belangrijk bent en haar veel te bieden hebt. etc.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  zondag 4 december 2005 @ 17:53:20 #60
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32812745
quote:
op zaterdag 3 december 2005 12:38 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.

ik ga zo eens beginnen met het lezen van dat boek wat valkyrie bijna in elk topic promoot
theorie om iets achter de hand te hebben ...

maja vannacht weer uitgeweest 3 meisjes waren met elkaar aant dansen. maatje was aant praten met een ander meisje dus ik vroeg of zij me gezelschap wilden houden. 1 meisje vond ik echt helemaal leuk daarom was ik op ze afgestapt. mooi slank meisje bruin haar, bruine ogen heel mooi gezichtje, kleine neus... gewoon zo'n mooi klassiek uiterlijk.
dat meisje en haar blonde vriendin (ook heel mooi meisje) hadden al een vriendje. het 3e meisje was vrijgezel en probeerden ze dus aan mij te koppelen. dat meisje was op zich wel leuk maar niet mn type. verder wilde ik gewoon 'mijn' meisje en ga ik dus ook niet voor iets anders.
naja hele tijd babbelen met zn allen helemaal leuk met zn 4-en. toen ging 'mijn meisje' even dr vriendje halen. had al van dr vriendinnetjes gehoord dat zij hem niet zo mochten... kwam zij dus weer aan met dr vriendje. ik me dus netjes voorstellen ff met hm babbelen. totaal ander type dan ik qua karakter en uiterlijk. hij ging maar op een krukje zitten bij zn vriendjes (ik denk van kom er gewoon gezellig bij).
maja 'mijn meisje' ging weer 'onopvallend' verder met mij koppelen aan dr vriendin. dus op gegeven moment zegt ze dat haar vriendin mij leuk vindt en vroeg wat ik van haar vond. dus zei ik dat ik dr heel leuk meisje vond maar de reden dat ik op t groepje was afgegaan zij zelf is. naja wist ze niet goed wat ze erop moest zeggen. dus ik vertel gewoon dat ik haar leuk vind maar begrijp dat ze een vriendje heeft en ook niets zal proberen. toen vertelde ze me dat ze mij ook leuk vond maar dr vriendje ook. geen probleem zei ik. daarna weer gezellig doorpraten. uiteindelijk vroeg ze mn telefoon en gaf ze dr nummer (vriendje zat op achtergrond).

psychologie hierachter is dat spontaniteit gewoon het beste werkt. ik heb gewoon een hele leuke avond met haar en dr vriendinnetjes gehad en dat werkt gewoon. verder doe ik t niet eens om te scoren (ik heb al een vriendin) maar om een leuke avond te hebben en mensen te ontmoeten...

ik zeg t gewoon als ik iemand zie zitten, geen hard to get geen macho gedoe gewoon leuk praten.

je moet jezelf gewoon altijd in t diepe gooien en dan komt er meer uit een avond dan je ooit verwacht hebt...

ik heb overigens van de andere 2 meisjes ook t telefoon nummer omdat we lol hadden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32812843
hmm op het moment dat ik een vriendin heb, ga ik dus echt niet zo uitgebreid staan te praten met allerlei meisjes onder het mom van "andere mensen leren ontmoeten". je zegt zelf dat je het niet doet om te scoren, maar ondertussen is er wel "mijn meisje", tja?
  zondag 4 december 2005 @ 18:00:38 #62
88139 JoeyT
pi_32812924
quote:
op zondag 4 december 2005 17:57 schreef psychodude_666 het volgende:
hmm op het moment dat ik een vriendin heb, ga ik dus echt niet zo uitgebreid staan te praten met allerlei meisjes onder het mom van "andere mensen leren ontmoeten". je zegt zelf dat je het niet doet om te scoren, maar ondertussen is er wel "mijn meisje", tja?
vandaar de aanhalingstekens...

ik zoen toch niet met dr, ik flirt alleen.

mijn vriendin ontmoet ook zat jongens dus t is niet dat ze zielig thuis zit

edit: dit boeit trws niet eens in dit topic. het gaat om de psychologie achter t versieren. veels te veel jongen doen t volgens de 'regeltjes'... misschien werkt t bij een paar mensen. tis misschien een soort van houvast als t je totaal niet lukt... een soort van hoop, een soort van geloof... gooi die boeken lekker weg en praat gewoon met zo'n meisje. niet om te scoren maar om te praten. scoren komt vanzelf...

wat trws leuk werkt is met zn 2-en uitgaan. als hij aan de praat raakt met een meisje dan moet je nl qwel... of je wilt lekker in je eentje in een hoekje gaan staan...
pi_32812955
quote:
op zondag 4 december 2005 17:57 schreef psychodude_666 het volgende:
idd, vind het ook maar raar eerlijk gezegd.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 4 december 2005 @ 18:05:08 #64
88139 JoeyT
pi_32813024
quote:
op zondag 4 december 2005 18:02 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

idd, vind het ook maar raar eerlijk gezegd.
boeiuh, gewoon lekker verder ontopic
pi_32813129
edit: laat maar, ontopic
enkel in biertopics...
  zondag 4 december 2005 @ 18:14:04 #66
88139 JoeyT
pi_32813219
idd lekker ontopic
  zondag 4 december 2005 @ 18:16:12 #67
88139 JoeyT
pi_32813260
maar mensen wel eens geprobeerd om niet met een groep uit te gaan maar slechts met 1 vriend?
pi_32813324
quote:
op zondag 4 december 2005 18:16 schreef joeyt het volgende:
maar mensen wel eens geprobeerd om niet met een groep uit te gaan maar slechts met 1 vriend?
ja dat doe ik best vaak en dat werkt beter.
je hebt dan sneller aanspraak.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32813450
quote:
op zondag 4 december 2005 18:18 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ja dat doe ik best vaak en dat werkt beter.
je hebt dan sneller aanspraak.
wij gaan wel uit met een groep, maar die splitst naar verloop van tijd meestal toch wel maar of je sneller aanspraak hebt, tja, zou het eigelijk niet weten.
pi_32813483
quote:
op zondag 4 december 2005 18:25 schreef psychodude_666 het volgende:

[..]

wij gaan wel uit met een groep, maar die splitst naar verloop van tijd meestal toch wel maar of je sneller aanspraak hebt, tja, zou het eigelijk niet weten.
maar het nadeel is weer dat als je met z'n 2en gaat het minder vaak voorkomt dat een vriend een bekend meisje tegenkomt waar jij dan weer mee in contact kan komen.
  zondag 4 december 2005 @ 18:32:40 #71
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32813593
quote:
op zaterdag 3 december 2005 12:38 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.

ik ga zo eens beginnen met het lezen van dat boek wat valkyrie bijna in elk topic promoot

sorry, vond het zo interessant hehe

wat vind je ervan?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32813829
quote:
op zondag 4 december 2005 18:32 schreef valkyrie het volgende:

[..]

sorry, vond het zo interessant hehe

wat vind je ervan?
heb nu de helft gelezen en tot nu toe is het wel interessant, alleen teveel om allemaal te onthouden.

wat vond jij er interessant aan?
en denk je dat je er iets aan hebt?
  zondag 4 december 2005 @ 19:26:52 #73
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32815032
ik vond het interessante dat het zo draait om het onbewuste. kleine dingen die blijkbaar toch veel uitmaken voor diegene die het ziet en interpreteert. hoe iets opgevat wordt, wat je uitstraalt en hoe mensen daarop reageren. wat drukt dominantie uit en wanneer is iemand gesloten? welke uitwerking heeft dit op die persoon en zijn ongeving?
ook vooral het feit dat er mensen zijn die zo goed zijn getraind in het herkennen van gebarengroepen dat ze me kunnen doorgronden of manipuleren vind ik een eng idee. wil daarom meer weten zodat ik zelf ook inzichten daarin heb

de 13 meest gebruikte bewegingen van vrouwen tijdens het flirten bijvoorbeeld. erg interessant en ziekelijk correct. heb nu vrijwel gelijk door wanneer een meisje alleen maar met een jongen zit te praten of dat ze met hem praat en het toch wel heel erg leuk vind. gewoon grappig om jezelf erin te trainen

las bijvoorbeeld in dat boek dat vrouwen tijden het flirten fallusgevormde objecten strelen (nooit van gehoord). sta ik laatst te praten met een meisje die ik leuk vind (en zij mij weet ik toevallig), staat ze doodleuk (onbewust) een longdrinkglas te strelen. kijk, dat is iets wat me zonder dat boek nooit opgevallen was.. moest stiekem wel een beetje lachen haha

wat ik eraan heb? tja, ik let gewoon meer op mensen en hun houdingen. ik studeer journalistiek dus ik vind het wel fijn om mensen in te kunnen schatten. niet alleen op basis van wat ze zeggen, maar ook door hoe ze zitten, waar hun voeten heen wijzen, of ze verveelt zijn of juist zenuwachtig.
eigenlijk zijn dit soort inzichten handig in allerlei situaties denk ik.

het is alleen wel veel stof ja...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  zondag 4 december 2005 @ 19:49:19 #74
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32815772
tvp
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32816527
quote:
op zondag 4 december 2005 19:26 schreef valkyrie het volgende:
verhaal
het is interessant ja, alleen het zijn zoveel verschillende gebaren en sommige lijken ook erg veel op elkaar. daarbij komt ook nog eens dat je ze allemaal in de goede context moet zien.

na dit boek kun je in het algemeen wel zien aan de lichaamstaal of degene geïnteresseerd was of niet, maar om het nauwkeuriger te weten te komen moet je denk ik veel trainen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')