dat is nou net het probleem bij ons mannen, wij voelen dat niet vanzelf (ik tenminste niet, toen ik nog single was).quote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
er zijn toch wel een aantal zaken waaraan je kunt opmerkingen of iemand je leuk vindt of niet ook al denk je misschien het omgekeerde. en naar die zaken ben ik op zoekquote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
och kijk, hij heeft humor !quote:op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.
dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.
en zo heb je het dan versiert.
volgens mij hebben jullie allebei geen humorquote:op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
in tegenstelling tot sommige andere mensen hier![]()
![]()
jij zit ernaast.quote:op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef joeyt het volgende:
volgens mij hebben jullie allebei geen humor
psychlogie van t versieren? niet over nadenken![]()
vooral die laatste zin ja... daarom geloof ik niet in versierenquote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
jaquote:op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
een spontaan meisje vind ik veel leuker dan een meisje die bijna een letterlijke tekst voorleestquote:op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
ach wat jammer nou, ik had hem bijna helemaal gelezen. na de derde regel van de tweede alinea wilde ik eigenlijk al stoppen, maar ik gaf je daar nog het voordeel van de twijfel...quote:op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef partyyboyy het volgende:
standaart
nee helemaal niet.quote:op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef ripley het volgende:
[..]
ja
het probleem is juist dat mensen er te veel over na denken en zich zelf een te grote druk opleggen daarmee.
quote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef american_nightmare het volgende:
als de man met een stijve lul tegen de knie van de vrouw aan begint te rijden wil ie waarschijnlijk een diepe en betekenisvolle relatie.
kijk daar hebben we wat aan.quote:op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
mirroring; het elkaar onbewust nadoen duidt op een wederzijdse interesse, maar dit kan ook vriendschappelijk zijn. hele goede vrienden doen dit onderling ook. ik heb dat zelf bijvoorbeeld ook wanneer ik met beste vriendinnen praat; zitten we tegelijkertijd aan onze oorbel te wriemelen ofzo.
verder is de richting waarin de voeten wijzen vaak een goede peiler voor de richting waarin de 'hersens' wijzenop dat moment.
check maar eens waar de voeten van mensen die je op straat 'even snel' tegen komt. stel, persoon x heeft z'n voeten van jullie afstaan.. 9 van de 10 x wordt dat een : "hoi, hoe gaat het"..goed!!">>( waarbij jij je nek moet verdraaien omdat ie al weg is) gesprek.
staan de voeten richting jou, dan sta je er, als jij eraan toegeeft, waarschijnijk nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |