abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32724438
ik weet het, er zijn al een aantal 'versier-topics', maar met dit topic wil ik iets dieper op het onderwerp ingaan. het moet geen topic worden met openingszinnen en het is ook niet bedoeld als een topic 'hoe versier ik een vrouw in 3 stappen'.

het gaan over de psycholgie van het versieren. hoe denkt de ander tijdens een gesprek, doormiddel van het bestuderen van de lichaamshouding? hoe kun je zekerder over komen?
hoe kom je dingen van de ander te weten wat de anders eigenlijk niet wil zeggen, door de manier van praten of anders. vrouwen vinden een man bijvoorbeeld aantrekkelijk als ze aan het een pluk van het haar zitent te draaien tijdens het gesprek.

wat zijn (vaak) standaart dingen waaraan je kunt merken hoe iemand over de ander denkt, zonder dat de ander het eigenlijk wil zeggen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32724488
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
pi_32724515
als de man met een stijve lul tegen de knie van de vrouw aan begint te rijden wil ie waarschijnlijk een diepe en betekenisvolle relatie.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32724528
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
dat is nou net het probleem bij ons mannen, wij voelen dat niet vanzelf (ik tenminste niet, toen ik nog single was).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:38:02 #5
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32724914
hmm..lichaamstaal? staat ze dicht bij je, of neemt ze afstand, staat ze met haar lichaamnaar je toe, spiegelt ze je houding, lacht ze veel om wat je zegt, is er naarmate het gesprek vordert sprake van licht fysiek contact (een speelse mep om een opmerking, hand op je arm om je iets écht duidelijk te maken)..

dat zijn voor mij altijd seintjes dat het gesprek wel lekker loopt, om het zo maar te zeggen, en dat er misschien wat meer in zit dan alleen gezellig babbelen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_32725023
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.

dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.

en zo heb je het dan versiert.
pi_32725185
quote:
er zijn toch wel een aantal zaken waaraan je kunt opmerkingen of iemand je leuk vindt of niet ook al denk je misschien het omgekeerde. en naar die zaken ben ik op zoek
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32725188
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.

dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.

en zo heb je het dan versiert.
och kijk, hij heeft humor !
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32725278
als ze wanhopig om zich heen kijkt terwijl je haar aanspreekt en als ze roept om hulp weet je dat je succes hebt.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_32725280
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef frozensolid het volgende:
in tegenstelling tot sommige andere mensen hier
  donderdag 1 december 2005 @ 13:59:42 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32725503
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

in tegenstelling tot sommige andere mensen hier
volgens mij hebben jullie allebei geen humor

psychlogie van t versieren? niet over nadenken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32726308
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef joeyt het volgende:
volgens mij hebben jullie allebei geen humor

psychlogie van t versieren? niet over nadenken
jij zit ernaast.
pi_32726620
quote:
vooral die laatste zin ja... daarom geloof ik niet in versieren
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:42:43 #14
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32726700
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
pi_32726804
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef frozensolid het volgende:

[..]

kan het niet anders zeggen.. .

psychologie van het versieren.. op zich wel interessant .
pi_32726853
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
ja

het probleem is juist dat mensen er te veel over na denken en zich zelf een te grote druk opleggen daarmee.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32727296
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
een spontaan meisje vind ik veel leuker dan een meisje die bijna een letterlijke tekst voorleest .
  donderdag 1 december 2005 @ 15:42:45 #18
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32727811
ik heb het natuurlijk niet over teksten voorlezen. ik bedoel dat het weten wat je doet, en waarom je iets doet in je voordeel werkt.
pi_32731074
mja, ik heb ook wel zoiets van dat het wel een beetje uitzichzelf moet gaan? daarom vind ik discotheken ook niet echt goeie versierplekken. tuurlijk wil je gewoon iets neuken oke, maar ik zou denk ik niet snel iemand kunnen vinden die goed bij mij past in een omgeving waar je niet eens even met elkaar kan praten.
pi_32731172
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef partyyboyy het volgende:
standaart
ach wat jammer nou, ik had hem bijna helemaal gelezen. na de derde regel van de tweede alinea wilde ik eigenlijk al stoppen, maar ik gaf je daar nog het voordeel van de twijfel...

.
pi_32731900
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef ripley het volgende:

[..]

ja

het probleem is juist dat mensen er te veel over na denken en zich zelf een te grote druk opleggen daarmee.
nee helemaal niet.
het gaat om hints en trucs die je kunt gebruiken om het gemakkelijker te maken.
daarmee zou de druk net omlaag moeten gaan.
pi_32734407
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef american_nightmare het volgende:
als de man met een stijve lul tegen de knie van de vrouw aan begint te rijden wil ie waarschijnlijk een diepe en betekenisvolle relatie.

mirroring; het elkaar onbewust nadoen duidt op een wederzijdse interesse, maar dit kan ook vriendschappelijk zijn. hele goede vrienden doen dit onderling ook. ik heb dat zelf bijvoorbeeld ook wanneer ik met beste vriendinnen praat; zitten we tegelijkertijd aan onze oorbel te wriemelen ofzo.

verder is de richting waarin de voeten wijzen vaak een goede peiler voor de richting waarin de 'hersens' wijzen op dat moment.
check maar eens waar de voeten van mensen die je op straat 'even snel' tegen komt. stel, persoon x heeft z'n voeten van jullie afstaan.. 9 van de 10 x wordt dat een : "hoi, hoe gaat het"..goed!!">>( waarbij jij je nek moet verdraaien omdat ie al weg is) gesprek.

staan de voeten richting jou, dan sta je er, als jij eraan toegeeft, waarschijnijk nog wel even.

maar eigenlijk moet je gewoon voorkomen dat je op deze dingen gaat letten. klopt namelijk niet altijd.. zeg 2/10 gevallen niet.. en dan kan je nog wel eens te dramatische concusies plakken aan onbelangrijke gedragingen..$ en dat wil je niet!

wil je er wel gek van worden, probeer dan de bestseller "the ultimate guide to bodylanguage" eens te lezen. maar daar krijg je spijt van.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32745090
quote:
op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef cutebutpsycho het volgende:

[..]

mirroring; het elkaar onbewust nadoen duidt op een wederzijdse interesse, maar dit kan ook vriendschappelijk zijn. hele goede vrienden doen dit onderling ook. ik heb dat zelf bijvoorbeeld ook wanneer ik met beste vriendinnen praat; zitten we tegelijkertijd aan onze oorbel te wriemelen ofzo.

verder is de richting waarin de voeten wijzen vaak een goede peiler voor de richting waarin de 'hersens' wijzen op dat moment.
check maar eens waar de voeten van mensen die je op straat 'even snel' tegen komt. stel, persoon x heeft z'n voeten van jullie afstaan.. 9 van de 10 x wordt dat een : "hoi, hoe gaat het"..goed!!">>( waarbij jij je nek moet verdraaien omdat ie al weg is) gesprek.

staan de voeten richting jou, dan sta je er, als jij eraan toegeeft, waarschijnijk nog wel even.
kijk daar hebben we wat aan.

is het ook niet zo dat als een vrouw in je geïnteresseerd is ze met het haar gaat spelen?
pi_32745447
wil je er wel gek van worden, probeer dan de bestseller "the ultimate guide to bodylanguage" eens te lezen. maar daar krijg je spijt van.
[/quote]

kan uit ervaring meepraten daarover je gaat er zo erg op letten dat je praktisch al nadenkt bij elke beweging die je zelf maakt of die de ander maakt. kost je nog vies wat tijd om daar weer vanaf te komen ook het overgrote deel of het klikt tussen twee mensen ligt aan lichaamstaal en niet echt aan wat je zegt, dus de psychologische kant van versieren zegt eigenlijk maar heel weinig
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:40:46 #25
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32745462
het draait allemaal om kansberekening.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: