dat is nou net het probleem bij ons mannen, wij voelen dat niet vanzelf (ik tenminste niet, toen ik nog single was).quote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
er zijn toch wel een aantal zaken waaraan je kunt opmerkingen of iemand je leuk vindt of niet ook al denk je misschien het omgekeerde. en naar die zaken ben ik op zoekquote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
och kijk, hij heeft humor !quote:op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.
dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.
en zo heb je het dan versiert.
volgens mij hebben jullie allebei geen humorquote:op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
in tegenstelling tot sommige andere mensen hier![]()
![]()
jij zit ernaast.quote:op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef joeyt het volgende:
volgens mij hebben jullie allebei geen humor
psychlogie van t versieren? niet over nadenken![]()
vooral die laatste zin ja... daarom geloof ik niet in versierenquote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
jaquote:op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
een spontaan meisje vind ik veel leuker dan een meisje die bijna een letterlijke tekst voorleestquote:op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
ach wat jammer nou, ik had hem bijna helemaal gelezen. na de derde regel van de tweede alinea wilde ik eigenlijk al stoppen, maar ik gaf je daar nog het voordeel van de twijfel...quote:op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef partyyboyy het volgende:
standaart
nee helemaal niet.quote:op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef ripley het volgende:
[..]
ja
het probleem is juist dat mensen er te veel over na denken en zich zelf een te grote druk opleggen daarmee.
quote:op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef american_nightmare het volgende:
als de man met een stijve lul tegen de knie van de vrouw aan begint te rijden wil ie waarschijnlijk een diepe en betekenisvolle relatie.
kijk daar hebben we wat aan.quote:op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
mirroring; het elkaar onbewust nadoen duidt op een wederzijdse interesse, maar dit kan ook vriendschappelijk zijn. hele goede vrienden doen dit onderling ook. ik heb dat zelf bijvoorbeeld ook wanneer ik met beste vriendinnen praat; zitten we tegelijkertijd aan onze oorbel te wriemelen ofzo.
verder is de richting waarin de voeten wijzen vaak een goede peiler voor de richting waarin de 'hersens' wijzenop dat moment.
check maar eens waar de voeten van mensen die je op straat 'even snel' tegen komt. stel, persoon x heeft z'n voeten van jullie afstaan.. 9 van de 10 x wordt dat een : "hoi, hoe gaat het"..goed!!">>( waarbij jij je nek moet verdraaien omdat ie al weg is) gesprek.
staan de voeten richting jou, dan sta je er, als jij eraan toegeeft, waarschijnijk nog wel even.
het overgrote deel of het klikt tussen twee mensen ligt aan lichaamstaal en niet echt aan wat je zegt, dus de psychologische kant van versieren zegt eigenlijk maar heel weinigquote:op vrijdag 2 december 2005 01:39 schreef supplex20 het volgende:
wil je er wel gek van worden, probeer dan de bestseller "the ultimate guide to bodylanguage" eens te lezen. maar daar krijg je spijt van.![]()
nee, juist niet.quote:op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
nee helemaal niet.
het gaat om hints en trucs die je kunt gebruiken om het gemakkelijker te maken.
daarmee zou de druk net omlaag moeten gaan.
het is de kunst om die trucjes je zo eigen te maken dat je ze vanzelf gaat gebruiken zonder erbij na te denken.quote:op vrijdag 2 december 2005 09:24 schreef ripley het volgende:
[..]
nee, juist niet.
want dan ga je zitten nadenken tijdens een gesprek over waar en hoe je die tips en trucs moet gebruiken. terwijl je ook een gezellig echt geinteresseerd gesprek zou kunnen hebben met die persoon
al die trucjes en andere dingen.... iemand moet je leuk vinden en blijven vinden om wie je bent, niet om wie diegene denkt dat je bent
hebben meer mensen dit gelezen? en wat vond je er van?quote:op vrijdag 2 december 2005 09:42 schreef doppelgänger het volgende:
meer leesvoer..
[afbeelding]
masterflirt - zo versier je elke vrouw
het gaat ook niet echt om trucs, maar om zaken die je kan gebruiken om beter te leren communiceren en zaken die je helpen om beter met een ander te kunnen gaan.quote:op vrijdag 2 december 2005 13:03 schreef joeyt het volgende:
welke mensen zijn nou charismarisch... mensen die niet iets proberen te zijn dat ze niet zijn. je kan best leren communiceren maar tips en trucs is zooo onzinnig. mensen vinden mij leuk omdat ik met iedereen kan lullen van kinderen tot bejaarden.
ik vind het wel een mooie metafoor met die ballen en piek en jeuk enzoquote:op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef frozensolid het volgende:
[..]
och kijk, hij heeft humor !![]()
niets mis met verbeteren van jezelf. weet je hoe je dat doet? door jezelf in t diepe te gooien. geen tips, geen trucs gewoon met mensen lullen. jongens, meisjes t boeit allemaal niet. meisjes zijn ook gewoon leuke mensen voor vriendschappen of gewoon als kennis dus niet altijd willen scoren.quote:op vrijdag 2 december 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
het gaat ook niet echt om trucs, maar om zaken die je kan gebruiken om beter te leren communiceren en zaken die je helpen om beter met een ander te kunnen gaan.
wat is er nou mis met het verbeteren van jezelf?
als je ergens slecht in bent en je wilt er goed in worden dan ga je dit toch ook verbeteren?
maar door de theorie te leren ga je zaken misschien anders bekijken, waar je anders nog nooit aan gedacht hebt. je zult er nooit slechter van wordenquote:op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef joeyt het volgende:
[..]
niets mis met verbeteren van jezelf. weet je hoe je dat doet? door jezelf in t diepe te gooien. geen tips, geen trucs gewoon met mensen lullen. jongens, meisjes t boeit allemaal niet. meisjes zijn ook gewoon leuke mensen voor vriendschappen of gewoon als kennis dus niet altijd willen scoren.
je scoort omdat mensen denken dat je iets te bieden hebt dat anderen niet hebben. iedereen probeert al die lame versierpsychologische bullshit, dus doe t gewoon op je eigen manier...
ja ik denk dat je er wel slechter van kan worden. spontaniteit vind ik zelf een mooi iets. ik ben zoals ik ben omdat ik zo ben niet omdat ik geleerd heb. ik kreeg een bijbaantje waar ik urenlang met mensen moest praten, jongens meisjes, mannen en vrouwen tussen de 10 en 70. daar leer je van.quote:op vrijdag 2 december 2005 13:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar door de theorie te leren ga je zaken misschien anders bekijken, waar je anders nog nooit aan gedacht hebt. je zult er nooit slechter van worden
maar als je het je eigen maakt dan gebruik je het toch ook spontaan?quote:op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef joeyt het volgende:
[..]
ja ik denk dat je er wel slechter van kan worden. spontaniteit vind ik zelf een mooi iets. ik ben zoals ik ben omdat ik zo ben niet omdat ik geleerd heb. ik kreeg een bijbaantje waar ik urenlang met mensen moest praten, jongens meisjes, mannen en vrouwen tussen de 10 en 70. daar leer je van.
uit boeken leer je te zijn zoals anderen zijn...
met spontaan bedoel ik iets van jou... je kan door jezelf sociaal op te stellen achter dingen komen die je nooit voorzien had. je valt op door jezelf te leren kennen en doordat je jezelf leert kennen word je zelfverzekerd en dat trekt mensen weer aan. dus waarom 6 uur in een boek duiken terwijl je net zo goed naar buiten kan lopen.quote:op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar als je het je eigen maakt dan gebruik je het toch ook spontaan?
omdat het gemakkelijk is om een ondergrond te hebben waarop je verder op kunt bouwen.quote:op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef joeyt het volgende:
[..]
met spontaan bedoel ik iets van jou... je kan door jezelf sociaal op te stellen achter dingen komen die je nooit voorzien had. je valt op door jezelf te leren kennen en doordat je jezelf leert kennen word je zelfverzekerd en dat trekt mensen weer aan. dus waarom 6 uur in een boek duiken terwijl je net zo goed naar buiten kan lopen.
achja ieder zn ding. ik ben er van overtuigd dat iedereen een ondergrond heeft, maar sommigen het niet verder durfen te ontwikkelen. de 1 moet daar wat meer moeite voor doen dan de ander, maar iedereen kan op een acceptabel niveau komen. als je denkt dat je beter wordt van boeken dan moet je dat idd doen. ik denk er alleen anders over en zal meer bereiken dan de gemiddelde mens. zelfverzekerdheid en arrogantie kunnen je valkuil worden maar kunnen je ook brengen naar ongekende hoogtesquote:op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
omdat het gemakkelijk is om een ondergrond te hebben waarop je verder op kunt bouwen.
je moet natuurlijk niet alleen boeken lezen. het gaat om de ondergrond.quote:op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef joeyt het volgende:
[..]
achja ieder zn ding. ik ben er van overtuigd dat iedereen een ondergrond heeft, maar sommigen het niet verder durfen te ontwikkelen. de 1 moet daar wat meer moeite voor doen dan de ander, maar iedereen kan op een acceptabel niveau komen. als je denkt dat je beter wordt van boeken dan moet je dat idd doen. ik denk er alleen anders over en zal meer bereiken dan de gemiddelde mens. zelfverzekerdheid en arrogantie kunnen je valkuil worden maar kunnen je ook brengen naar ongekende hoogtes
daarom zeg ik ieder zn ding.quote:op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
je moet natuurlijk niet alleen boeken lezen. het gaat om de ondergrond.
hierna ga je er op bouwen door ervaring op te doen in de praktijk.
maar het hoeft helemaal niet ten koste te gaan van je spontaniteit hoor.quote:op vrijdag 2 december 2005 15:28 schreef joeyt het volgende:
[..]
daarom zeg ik ieder zn ding.
bij mij zou een theoretische ondergrond totaal niet werken... zonde van mn spontaniteit...
die heb ik vandaag binnen gekregenquote:op zaterdag 3 december 2005 11:47 schreef valkyrie het volgende:
waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen
allan & barbara pease
isbn:
90-274-9797-4
terwijl anderen (maniac high) hun volledige 200 stappenplan weten te volgen omdat ze tot hun 30e achter hun computer hebben gewoond. maar ook die moet gewoon relaxt en vol zelfvertrouwen overkomen. bij beide zit achter die werkwijzes een bak ervaring waar je eng van word.quote:or even easier to remember, 1. be sexual, 2. watch for her sexual state,
3. isolate. those 3 things are all i take out into the field at a
conscious level. the rest has to be filled in to each specific encounter
and takes a little practice and time to get ingrained into you.
je kan ook een iets fundamentelere theorie leren om nog spontaner over te komen. de standaard openingszinnen vind ik helemaal niks. theorie over achterliggende gedachtes geven me wel de indruk dat er nog iets van structuur in zit en niet helemaal aan de elementen ben overgeleverd. uiteindelijk heb je toch ervaring nodig maar het werkt wel fijn als je dat ook nog kan plaatsen in je eigen gedachtengang.quote:op vrijdag 2 december 2005 15:28 schreef joeyt het volgende:
daarom zeg ik ieder zn ding.
bij mij zou een theoretische ondergrond totaal niet werken... zonde van mn spontaniteit...
precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.quote:op zaterdag 3 december 2005 12:34 schreef breetai het volgende:
[..]
je kan ook een iets fundamentelere theorie leren om nog spontaner over te komen. de standaard openingszinnen vind ik helemaal niks. theorie over achterliggende gedachtes geven me wel de indruk dat er nog iets van structuur in zit en niet helemaal aan de elementen ben overgeleverd. uiteindelijk heb je toch ervaring nodig maar het werkt wel fijn als je dat ook nog kan plaatsen in je eigen gedachtengang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |