abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32724438
ik weet het, er zijn al een aantal 'versier-topics', maar met dit topic wil ik iets dieper op het onderwerp ingaan. het moet geen topic worden met openingszinnen en het is ook niet bedoeld als een topic 'hoe versier ik een vrouw in 3 stappen'.

het gaan over de psycholgie van het versieren. hoe denkt de ander tijdens een gesprek, doormiddel van het bestuderen van de lichaamshouding? hoe kun je zekerder over komen?
hoe kom je dingen van de ander te weten wat de anders eigenlijk niet wil zeggen, door de manier van praten of anders. vrouwen vinden een man bijvoorbeeld aantrekkelijk als ze aan het een pluk van het haar zitent te draaien tijdens het gesprek.

wat zijn (vaak) standaart dingen waaraan je kunt merken hoe iemand over de ander denkt, zonder dat de ander het eigenlijk wil zeggen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32724488
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
pi_32724515
als de man met een stijve lul tegen de knie van de vrouw aan begint te rijden wil ie waarschijnlijk een diepe en betekenisvolle relatie.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32724528
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef lidia het volgende:
ik denk dat die dingen waaraan je vaak merkt dat iemand je leuk vindt niet echt duidelijk te omschrijven zijn. je voelt het vanzelf wel als het goed zit
dat is nou net het probleem bij ons mannen, wij voelen dat niet vanzelf (ik tenminste niet, toen ik nog single was).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:38:02 #5
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32724914
hmm..lichaamstaal? staat ze dicht bij je, of neemt ze afstand, staat ze met haar lichaamnaar je toe, spiegelt ze je houding, lacht ze veel om wat je zegt, is er naarmate het gesprek vordert sprake van licht fysiek contact (een speelse mep om een opmerking, hand op je arm om je iets écht duidelijk te maken)..

dat zijn voor mij altijd seintjes dat het gesprek wel lekker loopt, om het zo maar te zeggen, en dat er misschien wat meer in zit dan alleen gezellig babbelen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_32725023
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.

dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.

en zo heb je het dan versiert.
pi_32725185
quote:
er zijn toch wel een aantal zaken waaraan je kunt opmerkingen of iemand je leuk vindt of niet ook al denk je misschien het omgekeerde. en naar die zaken ben ik op zoek
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32725188
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.

dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.

en zo heb je het dan versiert.
och kijk, hij heeft humor !
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32725278
als ze wanhopig om zich heen kijkt terwijl je haar aanspreekt en als ze roept om hulp weet je dat je succes hebt.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_32725280
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef frozensolid het volgende:
in tegenstelling tot sommige andere mensen hier
  donderdag 1 december 2005 @ 13:59:42 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32725503
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

in tegenstelling tot sommige andere mensen hier
volgens mij hebben jullie allebei geen humor

psychlogie van t versieren? niet over nadenken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32726308
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:59 schreef joeyt het volgende:
volgens mij hebben jullie allebei geen humor

psychlogie van t versieren? niet over nadenken
jij zit ernaast.
pi_32726620
quote:
vooral die laatste zin ja... daarom geloof ik niet in versieren
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:42:43 #14
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32726700
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
pi_32726804
quote:

[..]

kan het niet anders zeggen.. .

psychologie van het versieren.. op zich wel interessant .
pi_32726853
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
niet over nadenken gaat natuurlijk nergens over. dat zou betekenen dat iedereen iedereen zonder na te denken zou kunnen versieren?
ja

het probleem is juist dat mensen er te veel over na denken en zich zelf een te grote druk opleggen daarmee.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32727296
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef synchrosteve het volgende:
een spontaan meisje vind ik veel leuker dan een meisje die bijna een letterlijke tekst voorleest .
  donderdag 1 december 2005 @ 15:42:45 #18
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32727811
ik heb het natuurlijk niet over teksten voorlezen. ik bedoel dat het weten wat je doet, en waarom je iets doet in je voordeel werkt.
pi_32731074
mja, ik heb ook wel zoiets van dat het wel een beetje uitzichzelf moet gaan? daarom vind ik discotheken ook niet echt goeie versierplekken. tuurlijk wil je gewoon iets neuken oke, maar ik zou denk ik niet snel iemand kunnen vinden die goed bij mij past in een omgeving waar je niet eens even met elkaar kan praten.
pi_32731172
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef partyyboyy het volgende:
standaart
ach wat jammer nou, ik had hem bijna helemaal gelezen. na de derde regel van de tweede alinea wilde ik eigenlijk al stoppen, maar ik gaf je daar nog het voordeel van de twijfel...

.
pi_32731900
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef ripley het volgende:

[..]

ja

het probleem is juist dat mensen er te veel over na denken en zich zelf een te grote druk opleggen daarmee.
nee helemaal niet.
het gaat om hints en trucs die je kunt gebruiken om het gemakkelijker te maken.
daarmee zou de druk net omlaag moeten gaan.
pi_32734407
quote:
op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef american_nightmare het volgende:
als de man met een stijve lul tegen de knie van de vrouw aan begint te rijden wil ie waarschijnlijk een diepe en betekenisvolle relatie.

mirroring; het elkaar onbewust nadoen duidt op een wederzijdse interesse, maar dit kan ook vriendschappelijk zijn. hele goede vrienden doen dit onderling ook. ik heb dat zelf bijvoorbeeld ook wanneer ik met beste vriendinnen praat; zitten we tegelijkertijd aan onze oorbel te wriemelen ofzo.

verder is de richting waarin de voeten wijzen vaak een goede peiler voor de richting waarin de 'hersens' wijzen op dat moment.
check maar eens waar de voeten van mensen die je op straat 'even snel' tegen komt. stel, persoon x heeft z'n voeten van jullie afstaan.. 9 van de 10 x wordt dat een : "hoi, hoe gaat het"..goed!!">>( waarbij jij je nek moet verdraaien omdat ie al weg is) gesprek.

staan de voeten richting jou, dan sta je er, als jij eraan toegeeft, waarschijnijk nog wel even.

maar eigenlijk moet je gewoon voorkomen dat je op deze dingen gaat letten. klopt namelijk niet altijd.. zeg 2/10 gevallen niet.. en dan kan je nog wel eens te dramatische concusies plakken aan onbelangrijke gedragingen..$ en dat wil je niet!

wil je er wel gek van worden, probeer dan de bestseller "the ultimate guide to bodylanguage" eens te lezen. maar daar krijg je spijt van.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32745090
quote:
op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef cutebutpsycho het volgende:

[..]

mirroring; het elkaar onbewust nadoen duidt op een wederzijdse interesse, maar dit kan ook vriendschappelijk zijn. hele goede vrienden doen dit onderling ook. ik heb dat zelf bijvoorbeeld ook wanneer ik met beste vriendinnen praat; zitten we tegelijkertijd aan onze oorbel te wriemelen ofzo.

verder is de richting waarin de voeten wijzen vaak een goede peiler voor de richting waarin de 'hersens' wijzen op dat moment.
check maar eens waar de voeten van mensen die je op straat 'even snel' tegen komt. stel, persoon x heeft z'n voeten van jullie afstaan.. 9 van de 10 x wordt dat een : "hoi, hoe gaat het"..goed!!">>( waarbij jij je nek moet verdraaien omdat ie al weg is) gesprek.

staan de voeten richting jou, dan sta je er, als jij eraan toegeeft, waarschijnijk nog wel even.
kijk daar hebben we wat aan.

is het ook niet zo dat als een vrouw in je geïnteresseerd is ze met het haar gaat spelen?
pi_32745447
wil je er wel gek van worden, probeer dan de bestseller "the ultimate guide to bodylanguage" eens te lezen. maar daar krijg je spijt van.
[/quote]

kan uit ervaring meepraten daarover je gaat er zo erg op letten dat je praktisch al nadenkt bij elke beweging die je zelf maakt of die de ander maakt. kost je nog vies wat tijd om daar weer vanaf te komen ook het overgrote deel of het klikt tussen twee mensen ligt aan lichaamstaal en niet echt aan wat je zegt, dus de psychologische kant van versieren zegt eigenlijk maar heel weinig
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:40:46 #25
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32745462
het draait allemaal om kansberekening.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32745529
quote:
op vrijdag 2 december 2005 01:39 schreef supplex20 het volgende:
het overgrote deel of het klikt tussen twee mensen ligt aan lichaamstaal en niet echt aan wat je zegt, dus de psychologische kant van versieren zegt eigenlijk maar heel weinig
[/quote]

net wel, het gaat dan om de lichaamstaal die je maakt om de ander er van te overtuigen dat je geschikt voor hem/haar bent.
pi_32748016
quote:
op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

nee helemaal niet.
het gaat om hints en trucs die je kunt gebruiken om het gemakkelijker te maken.
daarmee zou de druk net omlaag moeten gaan.
nee, juist niet.

want dan ga je zitten nadenken tijdens een gesprek over waar en hoe je die tips en trucs moet gebruiken. terwijl je ook een gezellig echt geinteresseerd gesprek zou kunnen hebben met die persoon

al die trucjes en andere dingen.... iemand moet je leuk vinden en blijven vinden om wie je bent, niet om wie diegene denkt dat je bent
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32748112
quote:
op vrijdag 2 december 2005 09:24 schreef ripley het volgende:

[..]

nee, juist niet.

want dan ga je zitten nadenken tijdens een gesprek over waar en hoe je die tips en trucs moet gebruiken. terwijl je ook een gezellig echt geinteresseerd gesprek zou kunnen hebben met die persoon

al die trucjes en andere dingen.... iemand moet je leuk vinden en blijven vinden om wie je bent, niet om wie diegene denkt dat je bent
het is de kunst om die trucjes je zo eigen te maken dat je ze vanzelf gaat gebruiken zonder erbij na te denken.
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:42:08 #29
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_32748293
meer leesvoer..

masterflirt - zo versier je elke vrouw
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_32751467
quote:
op vrijdag 2 december 2005 09:42 schreef doppelgänger het volgende:
meer leesvoer..

[afbeelding]

masterflirt - zo versier je elke vrouw
hebben meer mensen dit gelezen? en wat vond je er van?
vind het trouwens wel redelijk duur voor een boek van maar 188 blz.
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:03:27 #31
88139 JoeyT
pi_32752680
welke mensen zijn nou charismarisch... mensen die niet iets proberen te zijn dat ze niet zijn. je kan best leren communiceren maar tips en trucs is zooo onzinnig. mensen vinden mij leuk omdat ik met iedereen kan lullen van kinderen tot bejaarden.
pi_32753303
quote:
op vrijdag 2 december 2005 13:03 schreef joeyt het volgende:
welke mensen zijn nou charismarisch... mensen die niet iets proberen te zijn dat ze niet zijn. je kan best leren communiceren maar tips en trucs is zooo onzinnig. mensen vinden mij leuk omdat ik met iedereen kan lullen van kinderen tot bejaarden.
het gaat ook niet echt om trucs, maar om zaken die je kan gebruiken om beter te leren communiceren en zaken die je helpen om beter met een ander te kunnen gaan.

wat is er nou mis met het verbeteren van jezelf?
als je ergens slecht in bent en je wilt er goed in worden dan ga je dit toch ook verbeteren?
pi_32753404
quote:

[..]

ik vind het wel een mooie metafoor met die ballen en piek en jeuk enzo
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:44:37 #34
88139 JoeyT
pi_32753625
quote:
op vrijdag 2 december 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

het gaat ook niet echt om trucs, maar om zaken die je kan gebruiken om beter te leren communiceren en zaken die je helpen om beter met een ander te kunnen gaan.

wat is er nou mis met het verbeteren van jezelf?
als je ergens slecht in bent en je wilt er goed in worden dan ga je dit toch ook verbeteren?
niets mis met verbeteren van jezelf. weet je hoe je dat doet? door jezelf in t diepe te gooien. geen tips, geen trucs gewoon met mensen lullen. jongens, meisjes t boeit allemaal niet. meisjes zijn ook gewoon leuke mensen voor vriendschappen of gewoon als kennis dus niet altijd willen scoren.
je scoort omdat mensen denken dat je iets te bieden hebt dat anderen niet hebben. iedereen probeert al die lame versierpsychologische bullshit, dus doe t gewoon op je eigen manier...
pi_32753837
quote:
op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef joeyt het volgende:

[..]

niets mis met verbeteren van jezelf. weet je hoe je dat doet? door jezelf in t diepe te gooien. geen tips, geen trucs gewoon met mensen lullen. jongens, meisjes t boeit allemaal niet. meisjes zijn ook gewoon leuke mensen voor vriendschappen of gewoon als kennis dus niet altijd willen scoren.
je scoort omdat mensen denken dat je iets te bieden hebt dat anderen niet hebben. iedereen probeert al die lame versierpsychologische bullshit, dus doe t gewoon op je eigen manier...
maar door de theorie te leren ga je zaken misschien anders bekijken, waar je anders nog nooit aan gedacht hebt. je zult er nooit slechter van worden
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:02:42 #36
88139 JoeyT
pi_32754043
quote:
op vrijdag 2 december 2005 13:54 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

maar door de theorie te leren ga je zaken misschien anders bekijken, waar je anders nog nooit aan gedacht hebt. je zult er nooit slechter van worden
ja ik denk dat je er wel slechter van kan worden. spontaniteit vind ik zelf een mooi iets. ik ben zoals ik ben omdat ik zo ben niet omdat ik geleerd heb. ik kreeg een bijbaantje waar ik urenlang met mensen moest praten, jongens meisjes, mannen en vrouwen tussen de 10 en 70. daar leer je van.

uit boeken leer je te zijn zoals anderen zijn...
pi_32754211
quote:
op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef joeyt het volgende:

[..]

ja ik denk dat je er wel slechter van kan worden. spontaniteit vind ik zelf een mooi iets. ik ben zoals ik ben omdat ik zo ben niet omdat ik geleerd heb. ik kreeg een bijbaantje waar ik urenlang met mensen moest praten, jongens meisjes, mannen en vrouwen tussen de 10 en 70. daar leer je van.

uit boeken leer je te zijn zoals anderen zijn...
maar als je het je eigen maakt dan gebruik je het toch ook spontaan?
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:37:02 #38
88139 JoeyT
pi_32755036
quote:
op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

maar als je het je eigen maakt dan gebruik je het toch ook spontaan?
met spontaan bedoel ik iets van jou... je kan door jezelf sociaal op te stellen achter dingen komen die je nooit voorzien had. je valt op door jezelf te leren kennen en doordat je jezelf leert kennen word je zelfverzekerd en dat trekt mensen weer aan. dus waarom 6 uur in een boek duiken terwijl je net zo goed naar buiten kan lopen.
pi_32755322
quote:
op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef joeyt het volgende:

[..]

met spontaan bedoel ik iets van jou... je kan door jezelf sociaal op te stellen achter dingen komen die je nooit voorzien had. je valt op door jezelf te leren kennen en doordat je jezelf leert kennen word je zelfverzekerd en dat trekt mensen weer aan. dus waarom 6 uur in een boek duiken terwijl je net zo goed naar buiten kan lopen.
omdat het gemakkelijk is om een ondergrond te hebben waarop je verder op kunt bouwen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:06:52 #40
88139 JoeyT
pi_32755906
quote:
op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

omdat het gemakkelijk is om een ondergrond te hebben waarop je verder op kunt bouwen.
achja ieder zn ding. ik ben er van overtuigd dat iedereen een ondergrond heeft, maar sommigen het niet verder durfen te ontwikkelen. de 1 moet daar wat meer moeite voor doen dan de ander, maar iedereen kan op een acceptabel niveau komen. als je denkt dat je beter wordt van boeken dan moet je dat idd doen. ik denk er alleen anders over en zal meer bereiken dan de gemiddelde mens. zelfverzekerdheid en arrogantie kunnen je valkuil worden maar kunnen je ook brengen naar ongekende hoogtes
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:07:37 #41
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_32755930
versieren is beetje over-rated heb ik het idee. gewoon jezelf zijn en een gesprek beginnen werkt tog veel beter?
pi_32756014
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef joeyt het volgende:

[..]

achja ieder zn ding. ik ben er van overtuigd dat iedereen een ondergrond heeft, maar sommigen het niet verder durfen te ontwikkelen. de 1 moet daar wat meer moeite voor doen dan de ander, maar iedereen kan op een acceptabel niveau komen. als je denkt dat je beter wordt van boeken dan moet je dat idd doen. ik denk er alleen anders over en zal meer bereiken dan de gemiddelde mens. zelfverzekerdheid en arrogantie kunnen je valkuil worden maar kunnen je ook brengen naar ongekende hoogtes
je moet natuurlijk niet alleen boeken lezen. het gaat om de ondergrond.
hierna ga je er op bouwen door ervaring op te doen in de praktijk.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:28:25 #43
88139 JoeyT
pi_32756571
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

je moet natuurlijk niet alleen boeken lezen. het gaat om de ondergrond.
hierna ga je er op bouwen door ervaring op te doen in de praktijk.
daarom zeg ik ieder zn ding.

bij mij zou een theoretische ondergrond totaal niet werken... zonde van mn spontaniteit...
pi_32756888
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:28 schreef joeyt het volgende:

[..]

bij mij zou een theoretische ondergrond totaal niet werken... zonde van mn spontaniteit...
maar het hoeft helemaal niet ten koste te gaan van je spontaniteit hoor.
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:47:00 #45
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32776686
waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen

allan & barbara pease

isbn:
90-274-9797-4
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32777673
quote:
op zaterdag 3 december 2005 11:47 schreef valkyrie het volgende:
waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen

allan & barbara pease

isbn:
90-274-9797-4
die heb ik vandaag binnen gekregen
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:31:34 #47
22944 Breetai
....Relax....
pi_32777719
versieren gaat toch een hoop over het onderbewuste gebeuren. dus dat kan je het beste ook maar oefenen en zo los en flexibel mogelijk krijgen. daarom vind ik het ook helemaal niet erg om een avondje gewoon alleen stil aan de kant te staan. op den duur pik je toch wel iets mee.
als je alle psychologie bij gaat houden tijdens het versieren dan gebeurd er helemaal niks. ik bedoel er staat zoveel op internet en er word zoveel over geraaskald omdat iedereen er net weer een andere kijk op heeft.

een van de veteranen (gunwitch) onthoud maar 3 dingen als ie op stap gaat:
quote:
or even easier to remember, 1. be sexual, 2. watch for her sexual state,
3. isolate. those 3 things are all i take out into the field at a
conscious level. the rest has to be filled in to each specific encounter
and takes a little practice and time to get ingrained into you.
terwijl anderen (maniac high) hun volledige 200 stappenplan weten te volgen omdat ze tot hun 30e achter hun computer hebben gewoond. maar ook die moet gewoon relaxt en vol zelfvertrouwen overkomen. bij beide zit achter die werkwijzes een bak ervaring waar je eng van word.

dus je mag het allemaal idd nog altijd helemaal zelf uitzoeken en meer dan voldoende xp opbouwen.

voor de mensen die graag lichaamstaal willen leren lezen op basis van je onderbewustszijn
http://www.angelfire.com/nd/danscorpio/union.html

hoe krijg je instant die fantastische verbinding:
http://www.essential-skills.com/articles.php?a=read&aid=7
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:34:55 #48
22944 Breetai
....Relax....
pi_32777782
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:28 schreef joeyt het volgende:

je kan ook een iets fundamentelere theorie leren om nog spontaner over te komen. de standaard openingszinnen vind ik helemaal niks. theorie over achterliggende gedachtes geven me wel de indruk dat er nog iets van structuur in zit en niet helemaal aan de elementen ben overgeleverd. uiteindelijk heb je toch ervaring nodig maar het werkt wel fijn als je dat ook nog kan plaatsen in je eigen gedachtengang.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_32777871
quote:
op zaterdag 3 december 2005 12:34 schreef breetai het volgende:

[..]

je kan ook een iets fundamentelere theorie leren om nog spontaner over te komen. de standaard openingszinnen vind ik helemaal niks. theorie over achterliggende gedachtes geven me wel de indruk dat er nog iets van structuur in zit en niet helemaal aan de elementen ben overgeleverd. uiteindelijk heb je toch ervaring nodig maar het werkt wel fijn als je dat ook nog kan plaatsen in je eigen gedachtengang.
precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.

ik ga zo eens beginnen met het lezen van dat boek wat valkyrie bijna in elk topic promoot
pi_32777926
jezus

als er iets is waar je niet bij moet nadenken is het wel "versieren".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')