ik moest lachenquote:op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als je de kerstboom versiert dan denkt hij / zij: 'oeh, dit is wel heel fijn, kan ik nog een extra sliertje daar krijgen want dat jeukt zo erg'.
en dan is het dus het moment om het sliertje daar te plaatsen, met misschien een bal als extra gewicht, vinden ze altijd wel fijn.
en dan sluit je af met de piek, en dan zijn ze altijd heel erg blij. en dan kan dus het echte feest beginnen.
dan ga je cadeaus uitpakken en die leg je eerst onder haar om hem (de kerstboom) neer dus geef je het gevoel van genegenheid en affectie. zelfs wat lichtjes erbij waar de kerstboom helemaal blij van wordt en dan kan je ook duidelijk zien dat die blij is, helemaal verlicht enzo. haast spiritueel.
en zo heb je het dan versiert.
ik moet me wel eerst goed voorbereiden om in de juiste stemming te komen. daarna gaat het idd niet meer om nadenken maar gewoon gaan met die handel.quote:op zaterdag 3 december 2005 12:40 schreef justjunior het volgende:
jezus
als er iets is waar je niet bij moet nadenken is het wel "versieren".
quote:synopsis
in "the game", neil strauss delves into the bizarre underworld of 'pick-up artists' - men who have devoted their lives to different techniques of seducing women. these are men with their own vernacular and codes of honour, who operate on-line and in person, who are so committed to honing their strategies that they give each other seminars and live together in shared houses - or 'projects', as they like to call them. neil strauss lived among the players and survived - but not before he became one of them. in the course of two years, he transformed himself from a self-confessed balding, skinny writer into the quick-thinking, smooth-talking style, a character irresistible to women, half psychologist, half magician. he became friends with the other players. he used his game techniques on britney spears. by turns jaw-dropping, poignant and side-splittingly funny, "the game" is a gripping portrait of a mad, self-referential community in the process of slow implosion. with guest appearances from paris hilton, tom cruise (whose character in magnolia is based on a real-life pick-up artist) and courtney love, who lived with neil in 'project hollywood' for a while, "the game" is also the most sensational relationships manual since "the rules", essential reading for men and women alike.
als je meer tijd over wilt houden om vrouwen te versieren zou je misschien firefox kunnen gebruiken. die f*ck't je iets minder.quote:op zondag 4 december 2005 08:16 schreef morpho het volgende:
bah had een hele reply getypt maar ie f*cked me over once more!
dit boek ga k zeker ook een keer bestellen. op dit moment vind ik de volgende 2 ersources wel handig:quote:leesvoer dat ik kan aanbevelen is het volgende boek: "the game: undercover in the secret society of pick-up artists"
ik ben dit boek op dit moment aan het lezen en het is een echte aanbeveler, het is geen how-to guide maar geeft je wel inzicht over de verschillende strategieen die deze pick-up artists gebruiken. in het boek komen in dingen naar voren zoals nlp, body language en hypnosis.
helaas kan ik niet beslissen over de browser, zelf gebruik ik opera thuis maar aangezien ik op dit moment aan het backpacken ben in australie ben ik overgelaten aan de mercy van het internet cafequote:op zondag 4 december 2005 11:42 schreef breetai het volgende:
[..]
als je meer tijd over wilt houden om vrouwen te versieren zou je misschien firefox kunnen gebruiken. die f*ck't je iets minder.
[..]
dit boek ga k zeker ook een keer bestellen. op dit moment vind ik de volgende 2 ersources wel handig:
- htttp://www.bristollair.com
- de forums van fastseduction.com: daar staan best wel een hoop nuttige dingen in. en je vind altijd wel een discussie waar je op dat moment zelf problemen mee hebt. vooral dat je gewoon (soms) via je newsreader kan lezen vind ik al een verademing.
nooit mijn sterkste punt geweest...quote:op vrijdag 2 december 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
het draait allemaal om kansberekening.
je kan niet alles hebben.quote:op zondag 4 december 2005 12:18 schreef morpho het volgende:
helaas kan ik niet beslissen over de browser, zelf gebruik ik opera thuis maar aangezien ik op dit moment aan het backpacken ben in australie ben ik overgelaten aan de mercy van het internet cafe
de eigenaar van fastseduction probeerd het een open site te houden en er staat wat reclame op. toevallig noemt ie zich tyler durden.quote:de auteur is zelf terecht gekomen in de scene via een forum, waarna hij verschillende seminars is gaan volgen van mensen die hij ontmoet heeft op dat forum. tevens vermeld hij kort dat er verschillende nieuwsgroepen zijn over seduction waar je ook veel informatie kunt vinden.
fast seduction klinkt veel als een van de grondleggers van het commerciele seduction gebeuren genaamd ross jeffries met zijn techniek genaamd speed seduction. de techniek die ross jeffries gebruikt is nlp gecombineert met hypnosis waarbij de persoon bewust blijft.
een hoop mensen op masf vinden het niet acceptabel wat vrouwen allemaal doen. ze willen graag controle houden en niet overgeleverd worden aan de grillen van de dames. als blijkt dat er emotioneel er op inhakken je opleverd wat je wilt hebben zonder al teveel moeite dan word de keueze heel makkelijk.quote:zelf lees ik dit boek meer om te weten te komen over de menselijke interactie en op aanbeveling van een single serving friend die ik ontmoet heb tijdens mijn reizen. een hoop dingen die ik in dit boek lees vindt ik niet bepaald acceptabel in mijn realiteit, vooral technieken zoals hypnosis en bepaalde nlp technieken. maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat bepaalde kennis niet van pas komt bij het ontmoeten van vrouwen
iedereen brengt z'n eigen structuur aan in de chaos die vrouwenversieren heet. dat maakt het ook zo moeilijk voor eenhoop mensen om iets te vinden wat eigenlijk bij ze past. gunwitch gaat liever voor 'the lone wolf' omdat een vriendin anders de versierpoging compleet saboteerd. als je daar mee om kan gaan dan vind je een groep vrouwen benaderen op eens een stuk makkelijker en effectiever.quote:in het boek vermeld hij tevens dat vrouwen in een groep makkelijker zijn om te seducen dan vrouwen die alleen zijn, het klonk mij in ieder geval nieuw in de oren maar als je het boek leest wordt je uitgelegd waarom![]()
hangt ervan af. ik als newbie zal inderdaad graag een eindje rond willen lopen en een hoop dames aanspreken en bij een enkele heb je dan wel geluk.quote:
theorie om iets achter de hand te hebbenquote:op zaterdag 3 december 2005 12:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.
ik ga zo eens beginnen met het lezen van dat boek wat valkyrie bijna in elk topic promoot![]()
vandaar de aanhalingstekens...quote:op zondag 4 december 2005 17:57 schreef psychodude_666 het volgende:
hmm op het moment dat ik een vriendin heb, ga ik dus echt niet zo uitgebreid staan te praten met allerlei meisjes onder het mom van "andere mensen leren ontmoeten". je zegt zelf dat je het niet doet om te scoren, maar ondertussen is er wel "mijn meisje", tja?
idd, vind het ook maar raar eerlijk gezegd.quote:op zondag 4 december 2005 17:57 schreef psychodude_666 het volgende:
hmm op het moment dat ik een vriendin heb, ga ik dus echt niet zo uitgebreid staan te praten met allerlei meisjes onder het mom van "andere mensen leren ontmoeten". je zegt zelf dat je het niet doet om te scoren, maar ondertussen is er wel "mijn meisje", tja?
boeiuh, gewoon lekker verder ontopicquote:op zondag 4 december 2005 18:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, vind het ook maar raar eerlijk gezegd.
ja dat doe ik best vaak en dat werkt beter.quote:op zondag 4 december 2005 18:16 schreef joeyt het volgende:
maar mensen wel eens geprobeerd om niet met een groep uit te gaan maar slechts met 1 vriend?
wij gaan wel uit met een groep, maar die splitst naar verloop van tijd meestal toch welquote:op zondag 4 december 2005 18:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja dat doe ik best vaak en dat werkt beter.
je hebt dan sneller aanspraak.
maar het nadeel is weer dat als je met z'n 2en gaat het minder vaak voorkomt dat een vriend een bekend meisje tegenkomt waar jij dan weer mee in contact kan komen.quote:op zondag 4 december 2005 18:25 schreef psychodude_666 het volgende:
[..]
wij gaan wel uit met een groep, maar die splitst naar verloop van tijd meestal toch welmaar of je sneller aanspraak hebt, tja, zou het eigelijk niet weten.
quote:op zaterdag 3 december 2005 12:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
precies en dat bedoel ik nou met toch wat theorie weten, zodat je altijd iets achter de hand hebt.
ik ga zo eens beginnen met het lezen van dat boek wat valkyrie bijna in elk topic promoot![]()
heb nu de helft gelezen en tot nu toe is het wel interessant, alleen teveel om allemaal te onthouden.quote:op zondag 4 december 2005 18:32 schreef valkyrie het volgende:
[..]
![]()
sorry, vond het zo interessant hehe
wat vind je ervan?
het is interessant ja, alleen het zijn zoveel verschillende gebaren en sommige lijken ook erg veel op elkaar. daarbij komt ook nog eens dat je ze allemaal in de goede context moet zien.quote:op zondag 4 december 2005 19:26 schreef valkyrie het volgende:
verhaal
mja het vervelende lijkt me dus dat je vriend iemand tegenkomt waar hij iets wel mee ziet zitten, sta je daar ook weer zo in je eentje. of dat je haar allebei wel ziet zitten enz, tuurlijk je blijft maten dus dat zijn geen echte problemen. maar komt misschien omdat ik ook meer op plekken uit ga waar ik niet veel mensen ken. ga niet veel uit naar cafes waar ik praktisch elke week kom ofzo, dus heb je zoiets minder.quote:op zondag 4 december 2005 18:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar het nadeel is weer dat als je met z'n 2en gaat het minder vaak voorkomt dat een vriend een bekend meisje tegenkomt waar jij dan weer mee in contact kan komen.
dat is juist t voordeel als je met zn 2-en gaat. gister had ik dus precies t zelfde, maatje stond te lullen met een meisje en ik kon kiezen om alleen te blijven staan of andere m,ensen gaan aanspreken. ik deed dus t laatste. we waren trws uit op een plek waar we beide niemand kenden. vind ik trws alleen maar leuker...quote:op zondag 4 december 2005 20:45 schreef psychodude_666 het volgende:
[..]
mja het vervelende lijkt me dus dat je vriend iemand tegenkomt waar hij iets wel mee ziet zitten, sta je daar ook weer zo in je eentje. of dat je haar allebei wel ziet zitten enz, tuurlijk je blijft maten dus dat zijn geen echte problemen. maar komt misschien omdat ik ook meer op plekken uit ga waar ik niet veel mensen ken. ga niet veel uit naar cafes waar ik praktisch elke week kom ofzo, dus heb je zoiets minder.
oke ik ben dan weer niet zo easy-outgoing dat ik beetje mensen ga aanspreken.quote:op zondag 4 december 2005 23:17 schreef joeyt het volgende:
[..]
dat is juist t voordeel als je met zn 2-en gaat. gister had ik dus precies t zelfde, maatje stond te lullen met een meisje en ik kon kiezen om alleen te blijven staan of andere m,ensen gaan aanspreken. ik deed dus t laatste. we waren trws uit op een plek waar we beide niemand kenden. vind ik trws alleen maar leuker...
in het boek the game word gesproken over 3 indicaties en dan over te gaan naar een meer intiemere routine, een indicatie kan bijvoorbeeld zijn als je de vrouw in haar hand knijpt dat ze terug knijpt, dat ze enorme interesse in je toont etc. weet ze niet allemaal zo uit mijn hoofd maar als je er 3 redelijk snel achter elkaar krijgt blijkt dat ze toch wel extreem in je geinteresseert is ;p schijnbaar is er zelde een uitzondering op deze regel.quote:na dit boek kun je in het algemeen wel zien aan de lichaamstaal of degene geïnteresseerd was of niet, maar om het nauwkeuriger te weten te komen moet je denk ik veel trainen.
even als toevoeging op wat ik precies bedoelde, ik ben het helemaal met je eens dat iedereen zijn eigen style ontwikkeltquote:iedereen brengt z'n eigen structuur aan in de chaos die vrouwenversieren heet. dat maakt het ook zo moeilijk voor eenhoop mensen om iets te vinden wat eigenlijk bij ze past. gunwitch gaat liever voor 'the lone wolf' omdat een vriendin anders de versierpoging compleet saboteerd. als je daar mee om kan gaan dan vind je een groep vrouwen benaderen op eens een stuk makkelijker en effectiever.
wordt ook vermeld in het boekquote:david deangelo zal jullie welbekend in de oren klinken
kun je hier niet iets meer over vertellen, want dat lijkt me wel interessant.quote:op maandag 5 december 2005 04:20 schreef morpho het volgende:
in het boek the game word gesproken over 3 indicaties en dan over te gaan naar een meer intiemere routine, een indicatie kan bijvoorbeeld zijn als je de vrouw in haar hand knijpt dat ze terug knijpt, dat ze enorme interesse in je toont etc. weet ze niet allemaal zo uit mijn hoofd maar als je er 3 redelijk snel achter elkaar krijgt blijkt dat ze toch wel extreem in je geinteresseert is ;p schijnbaar is er zelde een uitzondering op deze regel.
welk boek gaat het hier om?quote:op zondag 4 december 2005 19:26 schreef valkyrie het volgende:
het is alleen wel veel stof ja...
ik zal het boek straks even doorspitten en de indicaties eruit vissen voor je, waarschijnlijk kun je op breetai zijn links hier ook info over vinden.quote:kun je hier niet iets meer over vertellen, want dat lijkt me wel interessant.
misschien moet je dat gewoon eens gaan proberen... al die psychologische crap...quote:op zondag 4 december 2005 23:46 schreef psychodude_666 het volgende:
[..]
oke ik ben dan weer niet zo easy-outgoing dat ik beetje mensen ga aanspreken.
misschien omdat er eens een keer geen bullshit staat. daarbij vrouwen hebben al meer dan voldoende tijdschriften en oefenen er veeeeel meer in.quote:op maandag 5 december 2005 14:37 schreef joeyt het volgende:
misschien moet je dat gewoon eens gaan proberen... al die psychologische crap...
ook zo opvallend dat t alleen jongens aantrekt...
denk dat dergelijke boeken niet eens zo gespitst zijn op versieren, maar meer op de algemene menselijke psyche. althans, voor mij... het hoofdstuk flirten was een leuke bijkomstigheid.quote:op maandag 5 december 2005 14:37 schreef joeyt het volgende:
[..]
misschien moet je dat gewoon eens gaan proberen... al die psychologische crap...
ook zo opvallend dat t alleen jongens aantrekt...
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je liebver met je neus in de boeken hangt dan gewoon de straat op gaat en een praatje gaat maken. gooi jezelf gewoon in t diepe. je moet t toch ook doen als je t boek hebt gelezen...
oefenen in de praktijk ja... praten met meisjes dat is oefenen, niet lezen in boeken.quote:op maandag 5 december 2005 14:40 schreef breetai het volgende:
[..]
misschien omdat er eens een keer geen bullshit staat. daarbij vrouwen hebben al meer dan voldoende tijdschriften en oefenen er veeeeel meer in.
oh, ik mis iets geloof ikquote:op maandag 5 december 2005 14:40 schreef breetai het volgende:
daarbij vrouwen hebben al meer dan voldoende tijdschriften en oefenen er veeeeel meer in.
tsja ik kijk een meisje gewoon aan in dr ogen, lach naar dr of knipoog en als ze een positieve reactie geeft dan knoop ik een gesprek aan. verder vind ik iemand die zichzelf tyler durden noemt behoorlijk wannabe...quote:op maandag 5 december 2005 14:45 schreef valkyrie het volgende:
[..]
denk dat dergelijke boeken niet eens zo gespitst zijn op versieren, maar meer op de algemene menselijke psyche. althans, voor mij... het hoofdstuk flirten was een leuke bijkomstigheid.
het trekt overigens meer mannen dan vrouwen omdat vrouwen onbewust sws beter zijn in het lezen van lichaamstaal. intuitief voelen ze het veel beter aan.
aah de kijk van een vrouw. wat vind jij er dan van? als een jongen op je afstapt, wat vind je dan leuk en wat niet?quote:
mja. ik zou het ook behoorlijk triest vinden als een gast wist dat ik een vriend had en hij desondanks toch dingen zou zeggen als "je vriendin is leuk, maar ik ga voor jou" en zeker als hij mijn nummer zou willen. ik vind dat betuigen van weinig respect voor mijn relatie namelijkquote:op maandag 5 december 2005 15:02 schreef joeyt het volgende:
[..]
tsja ik kijk een meisje gewoon aan in dr ogen, lach naar dr of knipoog en als ze een positieve reactie geeft dan knoop ik een gesprek aan. verder vind ik iemand die zichzelf tyler durden noemt behoorlijk wannabe...
een tyler durden zit of zit niet in jezelf en haal je niet uit boeken.
ik begrijp jullie ook niet dat jullie je zo focussen op het flirten zelf in plaats van de in mijn ogen veel belangrijkere facetten. zo lijkt t me veel belangrijker dat je jezelf eerst aanleert om in het algemeen wat socialer te zijn. tijdens uitgaan praat ik niet alleen met meisjes maar ook met jongens die ik niet ken. ik doe t niet om te scoren maar om nieuwe mensen te leren kennen. t scoren komt dan vanzelf wel.
hoezo dat? ze wilden mij koppelen aan die vriendin. ik vond t een aardig meisje maar verder niet. toen ik op dat meisje afstapte wist ik ook niet dat ze een vriend had... en ja dat is kut voor mij, niet voor haar. dus ik zeg dan gewoon eerlijk dat ik haar (meisje met vriend) leuk vind. het is toch ook gewoon zo. ik probeerde verder toch niets lichamelijks ofso. we waren gewoon leuk in een gesprek, en daarna werd t gesprek eigenlijk alleen maar leuker. verder vond ik mezelf ook gewoon leuker dan haar vriend. en dan bedoel ik niet eens qua uiterlijjk, maar vooral qua karakter. ik stelde me netjes voor aan hem maakte een kort babbeltje en ging weer gezellig verder met de dames. hij had er gewoon leuk bij moeten komen ipv chago met zn vriendjes op een kruk te gaan zitten.quote:op maandag 5 december 2005 15:03 schreef ripley het volgende:
[..]
mja. ik zou het ook behoorlijk triest vinden als een gast wist dat ik een vriend had en hij desondanks toch dingen zou zeggen als "je vriendin is leuk, maar ik ga voor jou" en zeker als hij mijn nummer zou willen. ik vind dat betuigen van weinig respect voor mijn relatie namelijk
ze gaf me dr nummer, ik zat er niet om te zeuren mevrouw ripleyquote:op maandag 5 december 2005 15:03 schreef ripley het volgende:
[..]
mja. ik zou het ook behoorlijk triest vinden als een gast wist dat ik een vriend had en hij desondanks toch dingen zou zeggen als "je vriendin is leuk, maar ik ga voor jou" en zeker als hij mijn nummer zou willen. ik vind dat betuigen van weinig respect voor mijn relatie namelijk
dan is het een stom wijfquote:op maandag 5 december 2005 15:12 schreef joeyt het volgende:
[..]
ze gaf me dr nummer, ik zat er niet om te zeuren mevrouw ripley
maar wat vind je dan wel/niet leuk als een jongenb op je afstapt. bv als je vrijgezel bent, maar ook nu je een partner hebt...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |