abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33156144
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Idyllic het volgende:

Denk wel dat het goed is. Voor de reeks en voor de mensen die er in postten.
How zeg.. ik dacht nu echt dat ik nog voor mezelf mocht bepalen wat goed en slecht is... Hebben ze dit recht ook al van me afgenomen
pi_33156156
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

zo het lijkt
Vertel op wil je..
pi_33156706
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

How zeg.. ik dacht nu echt dat ik nog voor mezelf mocht bepalen wat goed en slecht is... Hebben ze dit recht ook al van me afgenomen
Dat kan niet meer tegenwoordig hoor.. Denken voor jezelf.
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:53:21 #190
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33167224
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef Akkersloot het volgende:

[klacht tegen iemand die mij gestoord noemt wegens 10.000 posts voornamelijk over religie (vallen partijdige modjes en niet gestoord of een fascist genoemd willen worden dan ook onder religie ]

Het aantal mails op fok, met name over religie, is totaal geen reden om iemand gestoord te noemen.

Heeft mailen wel zin? Ondertussen heb ik weer 50 posts meer op fok. Dus is ik zal volgens hem ondertussen alleen maar meer gestoord zijn.

"je moet maar mailen". Lekker eenvoudig hè modderen. Ik heb gewoon een klacht tegen die persoon. Dat je zelfs niet kan beantwoorden ofdat zijn opmerking iets toe draagt aan de betreffende discussie. [Poll] Een land met 10 % christenen is ? (Poll een land met 10 % christenen en 90 % atheisten is christelijk of atheistisch ?
Nou als jij meent dat ik die persoon moet mailen omdat mailen vaak helpt, zal ik jouw maar een mailtje sturen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 18 december 2005 @ 14:39:03 #191
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33190246
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:53 schreef Akkersloot het volgende:
Nou als jij meent dat ik die persoon moet mailen omdat mailen vaak helpt, zal ik jouw maar een mailtje sturen.
quote:
Wat versta jij onder een persoonlijke aanval ?

Wat versta jij onder zinvolle aanvallen in een discussie als "een land met 10 % christenen en 90 % atheisten is dat een christelijk land of een atheistisch land ? "

Sinds wanneer bepaalt het aantal posts over "religie" of iemand een "uiterst obsief mannetje" is en "irreeele angsten" heeft ?

[GC] Feedbacktopic
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 18 december 2005 @ 16:14:44 #193
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33193001
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Zo, dat is een waardevolle aanvulling.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 18 december 2005 @ 17:43:30 #194
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33195634
De Pedo Beweging. Dagonet je humor is ver te zoeken, tevens jouw "eventjes" ban in Feedback wanneer gaat die eens een keer verlopen? Tevens waarom een topic met potentie sluiten?
  zondag 18 december 2005 @ 17:45:57 #195
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33195721
Flikker op naar martijn.org -angel-, dit is geen doelgroep van FOK!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33195858
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Passend taalgebruik voor een FA
~ You're shooting yourself in the foot ~
  zondag 18 december 2005 @ 17:59:56 #197
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33196159
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:

Jij denkt dus dat ik serieus een oproep hier doe? Haha.
pi_33203445
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:

[..]

Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.

Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC-en als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?

Het hoeft echt geen totale jubel en gloriezang te zijn daar maar dit was gewoon echt niet leuk meer.

En ik weet bijna zeker dat er stiekem heel wat meer mensen zijn die het daar mee eens zijn.
Yep. .

Btw very long overdue. .
I´m back.
pi_33215738
is het nou muus dan? die is ATM geen crew meer..
dag
  maandag 19 december 2005 @ 17:33:50 #200
78498 classpc
I don't like change
pi_33220616
Toch toevallig... sinds GCSC dicht is is Idyllic niet meer actief...
En hoe zou dat nou komen?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 19 december 2005 @ 20:59:28 #201
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33225779
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Idyllic het volgende:
Maar goed, het is weer leuk geweest.
Het laten klappen van de reeks was niet eens mijn opzet.
Denk wel dat het goed is. Voor de reeks en voor de mensen die er in postten.

Mss tot ooit!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 19 december 2005 @ 21:10:19 #202
78498 classpc
I don't like change
pi_33226234
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef buzzer het volgende:

[..]
und?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 19 december 2005 @ 21:12:32 #203
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33226342
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef classpc het volgende:

[..]

und?
daar staat toch waarom je geen reaktie meer krijgt...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 19 december 2005 @ 21:13:59 #204
78498 classpc
I don't like change
pi_33226419
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef buzzer het volgende:

[..]

daar staat toch waarom je geen reaktie meer krijgt...
Ik vroeg niet om een reactie, maar het viel me op dat de kloon niet meer nodig was nadat gcsc een slotje had.

Ik bedoel, ik ga verder niemand beschuldigen.
En ik geloof ook wel dat de kloon niet de reden is geweest voor het slotje.

Maar dan was het wel de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik bedoel, de reactie van Flash waarna alles opeens dicht moest, werd duidelijk uitgelokt door de kloon.
  maandag 19 december 2005 @ 21:17:26 #205
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33226560
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik vroeg niet om een reactie, maar het viel me op dat de kloon niet meer nodig was nadat gcsc een slotje had.
tuurlijk niet
dan zijn ze zelf weer dapper genoeg
  maandag 19 december 2005 @ 21:59:50 #206
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33228340
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

tuurlijk niet
dan zijn ze zelf weer dapper genoeg
dan heb je mijn reakties toch echt niet goed gelezen. Ook zonder die kloon was het geberud, en op exact hetzelfde tijdstip. GCSC was een olietanker op ramkoers waar we al een tijdje goed de balen van hadden. Het is erg makkelijk om de kloon de schuld te geven, maar de hand in eigen boezem steken is er blijkbaar niet bij... En ik steek ook een beetje de hand in eigen boezem: ik had dit al veel eerder moeten doen, het was al veel te ver heen.

Het heeft geen reet te maken met het niet zelf afkunnen. En meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
  maandag 19 december 2005 @ 22:13:00 #207
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33228865
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef buzzer het volgende:

[..]

dan heb je mijn reakties toch echt niet goed gelezen. Ook zonder die kloon was het geberud, en op exact hetzelfde tijdstip. GCSC was een olietanker op ramkoers waar we al een tijdje goed de balen van hadden. Het is erg makkelijk om de kloon de schuld te geven, maar de hand in eigen boezem steken is er blijkbaar niet bij... En ik steek ook een beetje de hand in eigen boezem: ik had dit al veel eerder moeten doen, het was al veel te ver heen.

Het heeft geen reet te maken met het niet zelf afkunnen. En meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
kom op buzzer.
zonder deze uitlokking was het misschien wel gebeurd, want het ging niet altijd even lekker, zeer zeker eens.
maar dan was het niet zo snel opgejaagd.
ik vind het gewoon enorm triest dat iemand met jullie goedkeuring zo tekeer mocht gaan. als je vindt dat iemand van "ons" te ver gaat, zal dagonet die persoon best willen bannen.
zoals fles zelf al zei, zou hij daar begrip voor kunnen opbrengen.

maar ach, jullie zullen wel merken wat het resultaat van jullie sympathieke handelen is.
pi_33228991
Ik heb eigenlijk weinig tot geen waarschuwingen van de mods gezien in de topics zelf?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 19 december 2005 @ 22:22:25 #209
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33229312
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Mijn posts ontgingen jullie?
nee hoor
maar die discussie over jou en renesite en blauw vs zwart was imho uitgepraat.

ook werd daar duidelijk dat jullie geen mods van GC zijn en jullie posts dus "zwart" gezien moesten worden.
(behalve de door-t-slotje-posts)
  maandag 19 december 2005 @ 22:22:41 #210
78498 classpc
I don't like change
pi_33229322
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ik zie je dit de hele tijd al zeggen.
En ik denk ook al de hele tijd na wat ik gedaan zou kunnen hebben. Maar ik heb geen idee. Mijn mening is nog steeds dat PUB dicht mag. Als dat het is, vind ik het een onzinreden.
Als ik erop terugkijk zie ik ook wel dat de sfeer niet altijd super was. En dat Meki het ook wel eens te verduren kreeg wanneer hij in discussie met Flash was in een ander topic. Maar ik denk dat als Flash dat had geweten, hij zich ook wel had ingehouden. En volgens mij is dat ook niet de reden geweest.
Verder hebben Jag en Indah volgens mij ook niets verkeerd gedaan behalve hun rijsverslagen en planningen er posten. Leonieke zat volgens mij alleen voor GCSC op FOK!, en verder in het topic waren er ook alleen maar gezellige mensen zoals Bengeltje, Sjowhan, qu63 en nog een hoop anderen.

In het laatste topic van de reeks las ik dat Flash dingen uitte die inderdaad niet konden. Maar ik heb het gevoel dat hij zich dan ook extreem ergerde aan de kloon die in het topic aanwezig was en mensen beledigde.
Ik begrijp wel dat het dan alsnog niet kan, maar als het nou om die reden is, dan snap ik het niet helemaal.

Ik lees wel dat het allemaal al uit de hand aan het lopen was, en dat de crew zich er al al langer aan ergerde. Misschien ook de reden dat we Tha_T en renesite niet meer zagen, maar ik heb zelf eigenlijk nooit iets vanuit de crew in het topic gelezen. En ik denk dat als ik dat niet heb gelezen, dat wel meer het dan niet hebben gelezen.
Ik leg me verder neer bij jullie beslissing, maar ik ben eigenlijk van mening dat de waarschuwingen duidelijker hadden gekund, en misschien duidelijker mogen in de toekomst.

Ik begrijp daarnaast ook wel dat jullie niet altijd zin hebben om hele topics te moeten doorspitten, maar zijn er dan niet andere mogelijkheden om het in de hand te houden? Gooi desnoods een extra mod in GC om de dingen bij te houden.
  maandag 19 december 2005 @ 22:23:22 #211
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33229356
EN WAAROM HAAL JE DIE POST DAN WEER WEG?
dat zijn nou echt van die rot-streken, tha_t , waarmee je onnodig het verschil benadrukt
  maandag 19 december 2005 @ 22:24:02 #212
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33229389
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

maar ach, jullie zullen wel merken wat het resultaat van jullie sympathieke handelen is.
WTF

luister goed, I'll tell this only once: de sfeer was dermate verziekt (en als je de oogkleppen afdoet en ook de reakties van andere users leest zul je zien dat veel meer users dat zo zagen) dat het incidenteel bannen van een user echt geen reet aan het probleem oplost. Dat is slechts tijdelijke symptoombestrijding, maar de ontsteking los je er echt niet mee op. Wat dan ? de hele kliek 48 uur bannen ? Laat me niet lachen. Je weet zelfs net zo dondersgoed als ik dat dat echt geen reet oplost. Als je diep in je hart kijkt weet je dat het probleem eigenlijk helemaal niet meer op te lossen was, behalve op de wijze zoals we nu gedaan hebben.

En wees nu ook zo volwassen op niet op elke mogelijke manier elders in GC te gaan slowchatten. (dit in het algemeen). Zonder kloon was dit ook gebeurd (en echt geen dag later) Ik heb geen idee wie er achter zit, en ik wil het ook niet weten, maar die kloon legde feilloos bloot waar we achter de schermen eigenlijk allang uit waren: het kan niet langer zo !

[ Bericht 0% gewijzigd door buzzer op 20-12-2005 18:37:39 (very nasty spelfout verwijderd,) ]
  maandag 19 december 2005 @ 22:25:37 #213
78498 classpc
I don't like change
pi_33229451
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
dat zijn nou echt van die rot-streken, tha_t , waarmee je onnodig het verschil benadrukt
Ik zag de post die je quotte al niet, dus ik vond het wat vreemd.

Maar Tha_T, ik hoor graag iets van je. Ik ben niet van mening dat jouw mening je moderatorschap in gevaar brengt.
  maandag 19 december 2005 @ 22:27:46 #214
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33229551
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:

[..]

WTF

luister goed, I'll tell this only once: de sfeer was dermate verziekt (en als je de oogkleppen afdoet en ook de reakties van andere users leest zul je zien dat veel meer users dat zo zagen) dat het incidenteel bannen van een user echt geen reet aan het probleem oplost. Dat is slechts tijdelijke symptoombestrijding, maar de ontsteking los je er echt niet mee op. Wat dan ? de hele kliek 48 uur bannen ? Laat me niet lachen. Je weet zelfs net zo dondersgoed als ik dat dat echt geen reet oplost. Als je diep in je hart kijkt weet je dat het probleem eigenlijk helemaal niet meer op te lossen was, behalve op de wijze zoals we nu gedaan hebben.

En wees nu ook zo volwassen op niet op elke mogelijke manier elders in GC te gaan slowchatten. (dit in het algemeen). Zonder kloon was dit ook gebeurt (en echt geen dag later) Ik heb geen idee wie er achter zit, en ik wil het ook niet weten, maar die kloon legde feilloos bloot waar we achter de schermen eigenlijk allang uit waren: het kan niet langer zo !
zie je mij dan ergens in GC slowchatten?
al die dagen niet gedaan. 1 topic over iets heel anders geopend, that's it!

ik geloof ook niet dat jullie niet weten wie die kloon is, als ik t al weet met een korte portie denk en zoekwerk.

en dat jij/jullie vonden dat het zo niet verder kon, daarin zit m nou net het verschil in mening.
dat kan, maar ga niet jullie mening als objectief feit benoemen.
pi_33229624
Ik stel voor om de PUB discussie hier buiten te laten, dat hebben we volgens mij al vaak zat gehad.

Een reisplanning moet je toch kunnen posten? Als ik een vlucht heb geboekt dan is dat voor mij bijzonder en als ik dat dan even wil vertellen aan de anderen met schematje erbij dan moet dat geen probleem zijn mijns inziens. Dat zijn alledaagse belevenissen en na en dag werken (ik heb géén wifi in de trein. ) vond ik het leuk om daar te posten. Iemand naar het gas wensen vind ik ook te ver gaan, echter, dat "soort" reacties kan je wel verwachten als je allerlei verhalen naar je hoofd geslingerd krijgt waar je niet vrolijk van wordt. Ik denk dat die opmerking van Fles voor de crew de druppel was die de emmer liet overstromen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 19 december 2005 @ 22:30:05 #216
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33229664
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik zie je dit de hele tijd al zeggen.
En ik denk ook al de hele tijd na wat ik gedaan zou kunnen hebben. Maar ik heb geen idee. Mijn mening is nog steeds dat PUB dicht mag. Als dat het is, vind ik het een onzinreden.
Als ik erop terugkijk zie ik ook wel dat de sfeer niet altijd super was. En dat Meki het ook wel eens te verduren kreeg wanneer hij in discussie met Flash was in een ander topic. Maar ik denk dat als Flash dat had geweten, hij zich ook wel had ingehouden. En volgens mij is dat ook niet de reden geweest.
Verder hebben Jag en Indah volgens mij ook niets verkeerd gedaan behalve hun rijsverslagen en planningen er posten. Leonieke zat volgens mij alleen voor GCSC op FOK!, en verder in het topic waren er ook alleen maar gezellige mensen zoals Bengeltje, Sjowhan, qu63 en nog een hoop anderen.

In het laatste topic van de reeks las ik dat Flash dingen uitte die inderdaad niet konden. Maar ik heb het gevoel dat hij zich dan ook extreem ergerde aan de kloon die in het topic aanwezig was en mensen beledigde.
Ik begrijp wel dat het dan alsnog niet kan, maar als het nou om die reden is, dan snap ik het niet helemaal.

Ik lees wel dat het allemaal al uit de hand aan het lopen was, en dat de crew zich er al al langer aan ergerde. Misschien ook de reden dat we Tha_T en renesite niet meer zagen, maar ik heb zelf eigenlijk nooit iets vanuit de crew in het topic gelezen. En ik denk dat als ik dat niet heb gelezen, dat wel meer het dan niet hebben gelezen.
Ik leg me verder neer bij jullie beslissing, maar ik ben eigenlijk van mening dat de waarschuwingen duidelijker hadden gekund, en misschien duidelijker mogen in de toekomst.

Ik begrijp daarnaast ook wel dat jullie niet altijd zin hebben om hele topics te moeten doorspitten, maar zijn er dan niet andere mogelijkheden om het in de hand te houden? Gooi desnoods een extra mod in GC om de dingen bij te houden.
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, want het is niet zo dat er slechts een schuldig is (en natuurlijk waren er ook die louter voor de gezelligheid postten en wars waren van het gezeur) maar geen waarschuwingen: nou die heb ik diverse keren gegeven, en echt zeeeer duidelijk, ik heb zelfs de reeks een paar weken geleden een paar uur op slot gezet met een opruimslotje (die ik per ongeluk expres een paar uur heb laten zitten om de boodschap duidelijk te maken. Dat was toch wel een hele duidelijk en laatste waarschuwing. En nogmaals: betrek het niet op je eigen persoon (en dat geldt voor iedereen: er is niet een hoofddader, maar een combinatie van heel veel dingen)
pi_33229711
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik zag de post die je quotte al niet, dus ik vond het wat vreemd.

Maar Tha_T, ik hoor graag iets van je. Ik ben niet van mening dat jouw mening je moderatorschap in gevaar brengt.
Nee maar soms worden er dingen gepost in andere gedeeltes waardoor je soms wat weg moet halen
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
Nou nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')