abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33130153
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ga even lekker ergens anders spelen kerel
Kijk in de spiegel

Beetje over je PUB ban hebben en kloontje raden.
Kan je je echt niet beter af vragen wat JIJ hebt gedaan om GCSC te killen?
Ach godje.. weet je.. ik weet dat ik eerlijk ben over dingen. Soms te eerlijk en dan flap ik er dingen uit die ik beter niet had kunnen zeggen. Soms wel jammer, mensen die me kennen weten dit, anderen kunnen 't gewoon aan me vragen. Dat gebeurd soms, en dan kan ik een antwoord geven. Als het niet gebeurd? Tja, dat is niet mijn probleem dat anderen eraan ergeren.

Gelukkig is Fok! net een mini-Nederlandje met een mini-poldermodelletje. Soms leuk, en soms minder leuk. Ik kan er prima mee leven, maar af en toe eens wat woorden erover wisselen zal ik ook niet laten.
pi_33130272
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

dat was ook zo dicht inderdaad, onder het mom 'we gaan reeksen sluiten'. Komt de singles nog ooit terug dan?
Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
De mensen die daar vast posten hebben hun plekje allemaal wel were gevonden op het forum.
Ze hebben dan ook niet lopen zeiken toen het dicht ging
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:27:59 #96
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33130352
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreef Ik mag toch hopen - uit de grond van mijn hart - dat jij dat niet bent.
nee, ik ben het niet, maar gezien het feit dat deze en mijn tekst naadloos op elkaar aansluiten geeft wel weer dat ik er wel achter sta. En Sjowan, ik heb meerdere malen gevraagd in verschillende topics de achterliggende periode of het gebash een keer kan stoppen, en dat hielp dan voor heel even, om vervolgens weer op dezelfde voet verder.. En ooit is het genoeg, en nu is ooit.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:29:17 #97
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33130396
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
De mensen die daar vast posten hebben hun plekje allemaal wel were gevonden op het forum.
dat is absoluut een waard woord, en dat waardeer ik nog steeds
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:29:57 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33130412
Precies, er is door meerdere mensen vaak genoeg gevraagd of het gewoon NORMAAL kan.

En het is niet zo dat je crew niet mag bekritiseren of zoiets. Alleen het constant, met hele nare termen, mensen afzeiken etc is gewoon erg vervelend..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33130507
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
er zijn toen idd wat wrijvingen geweest tussen GCSC-ers en singles.
maar was dat zo erg.
viel imho best mee.
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:38:46 #100
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33130631
en daarom hebben jullie een kloon er op uit gestuurd om de druppels snel uit de kraan te krijgen, zodat de emmer kon overlopen.

kom op zeg.
de eerste post van idyllic:
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Idyllic het volgende:
Op zoek naar....... Een leven?
Iets leuks? Zodat jullie niet meer eeuwig over alles hoeven te gaan zitten jankzakken?
(ik weet trouwens inmiddels wie het is, zal het niet posten)
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:41:53 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33130750
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
en daarom hebben jullie een kloon er op uit gestuurd om de druppels snel uit de kraan te krijgen, zodat de emmer kon overlopen.

kom op zeg.
[..]

Nee, dat was een actie vanuit de persoon zelf. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33130872
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

maar was dat zo erg.
viel imho best mee.
Daar heb ik het niet over gehad hier

Maar als we het er toch over hebben!
Weet je wat ik begin er geen eens aan, als je er heel erg behoefte aan hebt wil ik de topics best voor je opzoeken. EN het was OOK toen wederom helaas de waarheid dat nieuwe mensen niet normaal worden ontvangen in GCSC, Dit is al veel vaker gebleken.

Dat was toch al lang bekend? Dus ik snap niet dat de vaste posters nog een uitleg willen hebben.
Altijd gedacht dat ze het toch niet zouden sluiten? De oude bijna antiek GCSC? Wie zou dat nou aanraken. met dat excuus kon er heelijk door gepost worden op dezelfde vertrouwde manier.

Toch schrikken als ze het toch sluiten
pi_33131154
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

maar was dat zo erg.
viel imho best mee.
Herrinner je nog hoe Leonieke reageerde?
pi_33131179
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik wel
o.a. het gedrag waar we het hier over hebben lijkt me zo
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:00:56 #105
94143 Idyllic
Idealen om voor te leven
pi_33131324
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:
Hmmm... even denken hoor...
Hebben we het nu hier over dezelfde Leonieke die al zeikend en zeurend over d'r oh zo zware leventje de GCSC binnen kwam zo'n anderhalf jaar terug en toen al uitgekotst werd? Wat ze toen helemaal niet leuk en ook helemaal niet vriendelijk vond?
Dezelfde Leonieke die nu het zogenaamde droomvriendinnetje van Dr_Flash is? Speaking of a step up on the ladder of life!
En die hem dus als een dom schaap volgt in het gezanik en gezeur over van alles en niks?
En altijd een droom hebben die je nog wil waar maken...
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:02:05 #106
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_33131366
Ik heb me een tijdlang prima vermaakt in GCSC, en de sfeer was idd al langere tijd anders...
Lijkt me een beetje onzinnig om erover door te blijven emmeren hier (of ergens anders overigens ).
'T is dicht en het blijft dicht, en door hier te gaan lopen zieken/zeiken verander je daar niks aan .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_33131409
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik wel
o.a. het gedrag waar we het hier over hebben lijkt me zo
Daarom haalde ik het ook aan
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:09:15 #108
78498 classpc
I don't like change
pi_33131568
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:

kom op zeg.
[..]

Kun je me contacteren?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:11:42 #109
94143 Idyllic
Idealen om voor te leven
pi_33131648
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:09 schreef classpc het volgende:
Kun je me contacteren?
Zielig type! Het gaat hier niet om wie ik ben! Het ging erom wát ik zei!

En hoop toch echt van ganser harte dat dolle_hond genoeg eergevoel in zich heeft om mijn identiteit niet overal bekend te gaan maken...
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:12:49 #110
78498 classpc
I don't like change
pi_33131690
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Idyllic het volgende:

[..]

Zielig type! Het gaat hier niet om wie ik ben! Het ging erom wát ik zei!

En hoop toch echt van ganser harte dat dolle_hond genoeg eergevoel in zich heeft om mijn identiteit niet overal bekend te gaan maken...
Het gaat erom dat jij te zwak bent om voor deze teksten uit te komen, en daarom maar onder een kloontje te reageren.
En het is pas zielig dat jij dat niet in ziet.

Dat is gewoon zooo ontzettend laf. Echt, hier walg ik van.

Op FOK! is er nog nooit iemand geweest waarvan ik echt zo ontzettend moet kotsen. Dat zegt genoeg denk ik.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:13:49 #111
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33131703
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef Idyllic het volgende:

[..]

Hmmm... even denken hoor...
Hebben we het nu hier over dezelfde Leonieke die al zeikend en zeurend over d'r oh zo zware leventje de GCSC binnen kwam zo'n anderhalf jaar terug en toen al uitgekotst werd? Wat ze toen helemaal niet leuk en ook helemaal niet vriendelijk vond?
Dezelfde Leonieke die nu het zogenaamde droomvriendinnetje van Dr_Flash is? Speaking of a step up on the ladder of life!
En die hem dus als een dom schaap volgt in het gezanik en gezeur over van alles en niks?
hmmm

nogal flauw om hier verder te gaan met bashen he.

eerst daar verwijten dat het gebeurt en dan in het FB-topic zelf de draad oppikken
ik ga s lekker schijten. dat lucht pas op.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:23:19 #112
94143 Idyllic
Idealen om voor te leven
pi_33131960
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:12 schreef classpc het volgende:
Het gaat erom dat jij te zwak bent om voor deze teksten uit te komen, en daarom maar onder een kloontje te reageren.
En het is pas zielig dat jij dat niet in ziet.

Dat is gewoon zooo ontzettend laf. Echt, hier walg ik van.

Op FOK! is er nog nooit iemand geweest waarvan ik echt zo ontzettend moet kotsen. Dat zegt genoeg denk ik.
Oh nee hoor. Als de tijd rijp is zal ik mss nog wel eens bekend maken wie ik ben maar op dit moment is dat totaal niet relevant.
Ik ben alleen maar bezig diegenen die daarop aangesproken kunnen worden een koekje van eigen deeg te geven door wat steken te geven hier en daar zonder dat ze zich kunnen verdedigen omdat ze niet weten wie ze tegenover zich hebben.
Dat geld namelijk voor de newbies die gespot worden door het zooitje zeikerds in de GCSC en voor de blauwen die er van langs krijgen aangezien die zich moeten gedragen volgens de policy.

En ja d_h het is idd flauw om hier verder te gaan, helemaal met je eens, maar het was een illustratie om maar eens aan te geven hoe het dus in zijn werk gaat daar. Eerst je rot voelen omdat je niet geaccepteerd word door een groep en dan als je er eenmaal in zit net zo hard mee doen met trappen en zeiken naar anderen. Zo werkt het dus daar.

Het is precies wat iemand hier eerder al zei. Zelfregulering heeft dus niet gewerkt daar. Beetje peer pressure richting elkaar om elkaar aan te sporen gewoon normaal te blijven doen. Maar nee, we doen gewoon lekker mee met z'n allen. Want dat is toch wel zo gemakkelijk. Beetje bashen en zeiken richting anderen als je een groepje om je heen hebt dat de gelederen toch wel sluit als het een keertje een beetje naar wordt.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:37:59 #113
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_33132393
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Idyllic het volgende:
Dat geld namelijk voor de newbies die gespot worden door het zooitje zeikerds in de GCSC en voor de blauwen die er van langs krijgen aangezien die zich moeten gedragen volgens de policy.

Eerst je rot voelen omdat je niet geaccepteerd word door een groep en dan als je er eenmaal in zit net zo hard mee doen met trappen en zeiken naar anderen. Zo werkt het dus daar.
ik neem aan dat dat generaliserend bedoeld is en dat niet iedere GCSC'er zich aangesproken hoeft te voelen?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:42:46 #114
94143 Idyllic
Idealen om voor te leven
pi_33132506
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef qu63 het volgende:
ik neem aan dat dat generaliserend bedoeld is en dat niet iedere GCSC'er zich aangesproken hoeft te voelen?
Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.

Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC-en als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?

Het hoeft echt geen totale jubel en gloriezang te zijn daar maar dit was gewoon echt niet leuk meer.

En ik weet bijna zeker dat er stiekem heel wat meer mensen zijn die het daar mee eens zijn.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:45:09 #115
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_33132600
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:
Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?
Je kan je eraan ergeren, maar je kan ook de lol ervan inzien dat iemand zich druk loopt te maken op iets wat zich op internet afspeelt

mij boeit het absoluut niet wat iemand van mij vindt of wat men vindt van de topics/reeksen waar ik in post, alleen als iemand mij direcht aanspreekt ga ik er op in, verder niet

Ik lees gewoon over de ergenissen heen in de gcsc en als ik ze toch lees glimlach ik even en ga ik weer verder
It's Time To Shine
pi_33132604
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat is absoluut een waard woord, en dat waardeer ik nog steeds
Wij singles zijn eigenlijk best vriendelijk geweest

Ik zou zeggen, afkoelen en kijken of op 16 januari weer een doorstart kan worden gedaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:48:15 #117
94143 Idyllic
Idealen om voor te leven
pi_33132670
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef qu63 het volgende:
Ik lees gewoon over de ergenissen heen in de gcsc en als ik ze toch lees glimlach ik even en ga ik weer verder
Ja ok, maar zolang ze jou niet persoonlijk aan gaan kan dat idd ook prima. Maar op het moment dat het dat niet is zijn dat soort dingen zo ongelofelijk storend. Je voelt je constant aangevallen als je iets leest dat je ook maar zijdelings aan gaat.
En in die zin vind ik het heel kwalijk wat er gebeurde.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:54:25 #118
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_33132839
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Idyllic het volgende:

[..]

Ja ok, maar zolang ze jou niet persoonlijk aan gaan kan dat idd ook prima. Maar op het moment dat het dat niet is zijn dat soort dingen zo ongelofelijk storend. Je voelt je constant aangevallen als je iets leest dat je ook maar zijdelings aan gaat.
En in die zin vind ik het heel kwalijk wat er gebeurde.
ik ben dan misschien een van de weinige hier die niet weet wie je bent (behalve Idyllic ), en weet dus ook niet echt op welke posts je doeld, maar we zijn toch allemaal mensen met een beetje normaal verstand? een mailtje naar de ander om even te vragen wat die gene ermee bedoeld en daarna even heen en weer mailen om het op te lossen is toch niks mis mee?
It's Time To Shine
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:08:43 #119
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_33133242
Wat ik tekenend vind van de users uit de GCSC ploeg die hier tegensputteren, is dat het schijnbaar belangrijker is wie de klokkenluider is en of ze zich wel of niet persoonlijk aangesproken moeten voelen dan de gebruikte argumenten die geleid hebben tot de beslissing tot sluiting.

En wat betreft de verzuurde sfeer daar, waarom het negeren? Òf je bent zo meegaand dat je de sfeer maar voor lief neemt om wat aansluiting te vinden, of je hebt meegeewerkt aan de sfeer om maar een uitlaatklep voor je ongenoegen te hebben. Je moet er de lol maar van inzien...
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_33133347
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:

[..]

Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.

Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC-en als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?

Het hoeft echt geen totale jubel en gloriezang te zijn daar maar dit was gewoon echt niet leuk meer.

En ik weet bijna zeker dat er stiekem heel wat meer mensen zijn die het daar mee eens zijn.
ik heb eerder in dit topic reeds geschreven hoe ik ben, n.a.v. een vraag van Godlike.

=edit:=
quote:
Ach godje.. weet je.. ik weet dat ik eerlijk ben over dingen. Soms te eerlijk en dan flap ik er dingen uit die ik beter niet had kunnen zeggen. Soms wel jammer, mensen die me kennen weten dit, anderen kunnen 't gewoon aan me vragen. Dat gebeurd soms, en dan kan ik een antwoord geven. Als het niet gebeurd? Tja, dat is niet mijn probleem dat anderen eraan ergeren.

Gelukkig is Fok! net een mini-Nederlandje met een mini-poldermodelletje. Soms leuk, en soms minder leuk. Ik kan er prima mee leven, maar af en toe eens wat woorden erover wisselen zal ik ook niet laten.
wat mij betreft is het afgedaan bij het feit dat GCSC nu dicht is.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:12:26 #121
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_33133383
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
En wat betreft de verzuurde sfeer daar, waarom het negeren? Òf je bent zo meegaand dat je de sfeer maar voor lief neemt om wat aansluiting te vinden, of je hebt meegeewerkt aan de sfeer om maar een uitlaatklep voor je ongenoegen te hebben. Je moet er de lol maar van inzien...
waarom ik het negeer?
ik voel me niet aangesproken voor die verzuurde sfeer, ik heb niks met de te bezeiken onderwerpen te maken, en heb geen zin in die oeverloze discussies daarom negeer ik het en lees en reply alleen de dingen die ik het lezen/repleyen waard vind
It's Time To Shine
  Moderator vrijdag 16 december 2005 @ 14:17:58 #122
18653 crew  D.
pi_33133547
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Die kloon is slechts een extra zetje geweest. Er zijn verschillenden mensen geweest die daar stelselmatig zwart gemaakt werden door altijd dezelfden.
Dus als er in Amsterdam rellen uitbreken moeten alle Amsterdammers maar het land uit?

*zich er maar mee bemoeit omdat ie tot slachtoffer gemaakt is
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:18:03 #123
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_33133567
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
Wat ik tekenend vind van de users uit de GCSC ploeg die hier tegensputteren, is dat het schijnbaar belangrijker is wie de klokkenluider is en of ze zich wel of niet persoonlijk aangesproken moeten voelen dan de gebruikte argumenten die geleid hebben tot de beslissing tot sluiting.

Hoewel ik een vrij aardig vermoeden heb wie hier de zgn 'klokkenluider' is, zal het me verder aan mijn reet roesten eigenlijk... Het interesseert me weinig wie waar mod is/post en welke ergenissen hij/zij verder heeft over elders op Fok!
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef qu63 het volgende:

Mensen die al binnenkomen met: "Het niveau is zeker weer om te huilen, 't zal wel weer nergens over gaan", zijn echter ook niet bevorderlijk voor de sfeer...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:19:34 #124
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_33133628
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef es70 het volgende:
Mensen die al binnenkomen met: "Het niveau is zeker weer om te huilen, 't zal wel weer nergens over gaan", zijn echter ook niet bevorderlijk voor de sfeer...
op zulk soort mensen reageer ik ook niet en bemoei me er op dat moment ook niet mee
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')