abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32722274
Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen
en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.
Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
hartelijke groeten van harriechristus

ONDERBOUWING
Hier komt een begin van onderbouwing.
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
Het moeten dan wel super-intelligente atomen zijn,of beter: er moet een super-intelligentie in zitten.
En omdat wij in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen (bij een voortgaande evolutie) zouden die atomen ook wel eens ruimteschepen kunnen zijn want dan komt het heelal als een logisch doorlopend evolutionair systeem inelkaar te zitten, want dan bestaat de microkosmos uit een oneindige reeks van steeds hogere culturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie, die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
Het heelal blijkt dan een mooi eeuwig en oneindig en logisch evolutionair heelal te zijn en geen dood mechaniek, maar een heelal uit levende wezens, dus een bewust echt en werkelijk heelal.
Een heelal dat in wezen GOD zelf is.
atomen bestaan uit ruimteschepen
home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/Frame-nederlands.html
pi_32722369
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:50 schreef clowncloon het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Net geef je als voorbeeld dat een atoom lijkt op een sterrenstelsel. Dat is 1 voorbeeldje van een fractal.
Geen fractal, want een atoom is een hoger ontwikkeld zonnestelsel en geen herhaling van het zelfde.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:55:16 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_32722406
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef harriechristus het volgende:
ONDERBOUWING
Hier komt een begin van onderbouwing.
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
Jawel hoor. Atomen klonteren aan elkaar vast door gedeelde paren electronen, in een chemische bond. Die vormen dan weer moleculen
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32722464
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef Doffy het volgende:

[..]

Harrie, knoop dit even goed in je oren: een opmerking als bovenstaande wordt hier niet erg lang getolereerd, en zeker niet van jou. Jouw "theorie" heeft een hoog onwaarschijnlijkheids-gehalte, maar wij geven jou de gelegenheid om dat gehalte wat omlaag te krijgen. Zodra je gaat smijten met opmerkingen als 'jullie begrijpen het toch niet', dan is de discussie ten einde, en jouw topic gesloten.
Het is mij niet precies duidelijk wat ik wel en niet mag zeggen en anderen blijkbaar nooit gewaarschuwd worden.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:59:06 #5
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_32722500
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef harriechristus het volgende:
[..]
Geen fractal, want een atoom is een hoger ontwikkeld zonnestelsel en geen herhaling van het zelfde.
Maar dat hoger ontwikkelde zonnestelsel bestaat toch ook uit atomen die eigenlijk hoger ontwikkelde zonnestelsels zijn die ook uit atomen bestaan die eigenlijk hoger ontwikkeld zonnestelsels zijn? Das toch herhaling van het zelfde?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_32722530
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef Tybris het volgende:

[..]

Ja hoor, we begrijpen het best. Wat we niet begrijpen is dat iemand z'n leven aan wil wijden aan zo'n hersenspinsel.
Dit mag blijkbaar rustig WEL gezegd worden.
Waar is hier de objectiviteit waar de wetenschap zo trots mee is?
pi_32722587
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Jawel hoor. Atomen klonteren aan elkaar vast door gedeelde paren electronen, in een chemische bond. Die vormen dan weer moleculen
Dat noem ik echt geen verklaring hoor, want het lichaam van de mens is veel meer dan alleen maar een samenklontering van atomen of een schilderij van Rembrandt een samenklontering van verf.
Daar komt nog wel iets meer bij kijken.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:05:22 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_32722642
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef harriechristus het volgende:
Dat noem ik echt geen verklaring hoor, want het lichaam van de mens is veel meer dan alleen maar een samenklontering van atomen of een schilderij van Rembrandt een samenklontering van verf.
Daar komt nog wel iets meer bij kijken.
Zegt wie?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32722695
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:59 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Maar dat hoger ontwikkelde zonnestelsel bestaat toch ook uit atomen die eigenlijk hoger ontwikkelde zonnestelsels zijn die ook uit atomen bestaan die eigenlijk hoger ontwikkeld zonnestelsels zijn? Das toch herhaling van het zelfde?
Neen, hoger ontwikkeld is niet hetzelfde als hetzelfde, want zo is de mens een hoger ontwikkelde aap, maar zelf geen aap meer.
En zo is wiskunde hoger ontwikkelde rekenkunde en geen rekenkunde meer.
En een atoom is geen zonnestelsel , want is hoger ontwikkeld.
En in het atoom zitten weer nog veel hoger ontwikkelde mini-atomen, enz enz enz
pi_32722714
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Zegt wie?
Dat zeg ik met mijn atoomtheorie.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:12:38 #11
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32722813
OK dit slaat echt alles, atomen die uit ruimteschepen bestaan, ff serieus mensen denk is na...

1.Maar als wat zijn wij nu dan, nu we nog geen ruimteschepen hebben? niks?

2.Heel het helaal volbouwen met ruimteschepen, waarom zouden wij dat doen? en waarom zouden we dan bestaan uit atomen en neutronen en protonen bestaan die telkens ronddraaien om de atoom heen.

3.En als atomen ruimteschepen zijn, wat zijn de planeten dan?

4.Er zijn waarschijnlijk meerdere rassen in het universum, wie zegt dat hun ons niet vernietigen en geen ruimteschepen bouwen wat dan?

5. Als wij uit ruimteschepen bestaan, betekent dus dat het een eigen wil uiteindelijk heeft, waarom valt er dan niet is een atoom of mens uitelkaar door instabiele atomen etc. DAAROM ZIJN ZE DUS NIET INTELLIGENT!

6. Waarom zouden we in GODSnaam heel het heelal volbouwen met ruimteschepen, wat heb je eraan?

7. Waar haal je het materiaal vandaan om heel het heelal vol te bouwen met ruimteschepen. Nee, niet alle planeten, dat is te weinig, bovendien heb je specifiek materiaal nodig.

8. dus wij bestaan uit talloze 'hogere culturen', die hebben ons dus gemaakt, want als hun uit ons bestaan, die dachten dus opeens ja laten we een heel nieuwe heelal maken en mensen maken etc.

9. Waar bestaat ruimte uit dan?

10. tussen de atomen wat zit daar? alleen 2 dingen 1 neutron en 1 proton, wat zit daar tussen?
dat betekent dus dat we 99% uit niks bestaan.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 1 december 2005 @ 12:14:07 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_32722850
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:08 schreef harriechristus het volgende:
Dat zeg ik met mijn atoomtheorie.
O.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:14:18 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_32722858
Nou dan moet het wel waar zijn.
pi_32723202
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:08 schreef rashudo het volgende:
Maar Harrie, wat ik niet begrijp is het volgende:

Atomen zijn eigenlijk hardstikke simpel. Al hun gedragingen zijn makkelijk te voorspellen. Waarom zouden er dan intelligente wezens in moeten zitten?
uit simpele atomen kun je niet verklaren dat ze een menselijk organisme op kunnen bouwen, zoals je uit stenen geen huis kunt verklaren, want in het laatste geval is er IEMAND die dat doet en in het eerste geval zijn dat de microwezens in het atoom zelf, want atomen bestaan uit ruimteschepen
quote:
De reden waarom je kan nadenken is vanwege chemische en elektrische reacties in je brein. Deze worden niet beinvloed door bepaalde atomen in je brein die dan bijsturen. Nee ook deze atomen werken volgens dezelfde simpele principes als alle anderen.
De hersenen van de mens zijn slechts een uiterlijk verschijnsel en worden bestuurd door de microwezens, zoals onze computers door ons bestuurd worden en ook niet uit zichzelf werken
quote:
Je zegt bijvoorbeeld dat een plant is opgebouwd door die microwezens. Als je echter met een microscoop kijkt, zal je zien dat de plant groeit door simpele celdeling, gevoed door grondstoffen die de plant mechanisch transporteert vanuit de wortelen naar de bestemming, zijn energie betrekkend uit het licht van de zon.
Alle werking in een plant komt eigenlijk van hogere microwezens, zoals ook alles wat in ons land gebeurt van ons vandaan komt en niet uit zichzelf werkt
quote:
Dit zijn allemaal automatismen, moleculaire automatismen, die zich allemaal aan de simpele natuurwetten houden. Er komt geen intellect aan te pas.
Er komt juist wel intellect bij te pas : jij hebt toch ook intellect en jij werkt toch ook niet vanzelf ? Je bent toch geen robot?
quote:
Het enige bijzondere aan al deze zaken is het ontwerp. Het is heel bijzonder dat iets opgebouwd uit zulke simpele bouwstenen als atomen zich op deze manier kan gedragen. De 1 zegt dat een schepper dat heeft geschapen. De ander dat evolutie daar vanzelf mee is gekomen. Jij zegt dat het microwezens zijn. Er is echter totaal geen bewijs voor.. maar goed, het is ook een filosofie.
Het bewijs is de filosofische redenatie, dat het heelal eigenlijk uit levende wezens moet bestaan, zodat het heelal ook een bewust heelal is en geen dood mechaniek en er ook overal intellect aanwezig is en tevens een eeuwige evolutie., enz enz
quote:
De bewering dat zij onze atomen bijsturen slaat echter nergens op. Er bestaat geen enkel bewijs voor. Misschien zijn we dan allemaal ongelovige thomassen, maar daar zal je dan maar mee moeten leven.
Op de lange duur zullen de mensen wel begrijpen waar ik het over heb, want simpele atomen kunnen zichzelf echt niet organiseren tot een DNA-molecuul. Zoals klei zichzelf niet tot stenen en vervolgens tot een huis kan organiseren
  donderdag 1 december 2005 @ 12:34:09 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_32723310
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:29 schreef harriechristus het volgende:
uit simpele atomen kun je niet verklaren dat ze een menselijk organisme op kunnen bouwen
Als ze een intelligente entiteit bevatten, zou hun gedrag niet makkelijk te voorspellen zijn.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:35:16 #16
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32723338
beant woord mijn vragen is harrie
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_32723341
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:52 schreef Gripper het volgende:
Ik denk dat Harrie zelf al laat blijken dat hij het begrip "oneindig" niet zo goed bevat, door te pas en te onpas met die idiote en volledig uit de lucht gegrepen aantallen, onvoorstelbaar grote&kleine machtsverheffingen en quantiziljoenen te smijten...

quadriljoen, quantiziljoen, het doet me denken aan het geldpakhuis van Dagobert Duck...
Mijn getallen zijn niet uit de lucht gegrepen en ook mijn oneindigheidsbegrip niet.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:38:18 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_32723404
ahnee een deel 4....
Nahja als hij er dan toch is:
Harrie kan je mij dan nog es vertellen waar de wetenschap listig is en mensen bedriegt in het stukje over langton's ant? Waarom geloof je niet dat zoiets complex met 2 hele simpele regels mogelijk is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_32723882
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:13 schreef Quarks het volgende:

[..]

Je verwerpt de bestaande aotomtheorie en verzint je eigen, maar je trekt de snarentheorie die nog helemaal niet zeker is, niet in twijfel
Ik weet niet zoveel van die snarentheorie af. Ik heb daar eens een keer een populair boekje over gelezen.
Het moet een hogere synthese zijn van de relativiteitstheorie en de quantummechanica.
Werkt met de idee van snaren(misschien de nog veel kleinere deeltjes van de mini-microkosmos?) en een hele reeks van hogere dimensies.
Waarom niet?
Het bewijst voor mij dat de microkosmos een hogere wereld is.
Ik vind de quantummechanica ook best, alleen val deze aan als ze teveel wil verklaren en met het name het ontstaan van het heelal uit toevalsberekeningen of quantumfluctuaties uit het NIETS of de lege ruimte.
(Maar Haushofer zal hier het fijne wel van weten.)
Volgens mij is dat een foute filosofie.
En verder is mijn atoomtheorie geen verzinsel, maar een logische filosofie.
quote:
Slim ben je wel, als dus blijkt dat de snarentheorie klopt, dan bestaan die snaren juist uit microwezens volgens jou.
Je dekt jezelf zo goed in, zo kun je eeuwen doorgaan en zeggen dat je telkens net een stapje voor bent op de betsaande wetenschap.
Niet uit microwezens, maar uit de ruimtescheepjes van de nog veel kleinere mini-microkosmos.
Ja, ja, het kan nog wel eens heel lang gaan duren voor het echt experimenteel bewezen kan worden, want het kan best dat zelfs de quarks nog geen ruimteschepen zijn, maar uit nog kleinere deeltjes bestaan en dat die pas de ruimteschepen zijn.
Maar wat is tijd in het licht van de eeuwigheid en triljoenen jaren van evolutie? Ik geef de mensheid stof tot nadenken en ook nog eens wat te doen.Ze hoeven zich met mij dan niet te vervelen.
quote:
Ok snarentheorie, vertel mij eens wat die 6 (of 7) opgerolde extra ruimte-dimensies op kleine schaal daar doen?
Zijn dat oefen ruimten ?
Die opgerolde dimensies zijn een soort opgerold tapijtmodel, maar moet je verder maar aan de wetenschap vragen. En de microwezentjes weten dat natuurlijk veel beter, maar daar heb ik helaas geen contact mee.En ik heb er zelf nog niet over gespeculeerd wat de zin daarvan zou moeten zijn.Dat gaat mij nog boven de pet.Ik weet wel dat in de idee van de relativiteit en de hogere dimensies eindeloos veel mogelijkheden zijn.
Ik heb overigens ook hogere dimensies in mijn atoomtheorie, namelijk als binnenste buiten gekeerd heelal en samengeperst heelal en nog meer.
Dus als het je interesseert : staat in mijn website.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:01:10 #20
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32723934
OK dit slaat echt alles, atomen die uit ruimteschepen bestaan, ff serieus mensen denk is na...

1.Maar als wat zijn wij nu dan, nu we nog geen ruimteschepen hebben? niks?

2.Heel het helaal volbouwen met ruimteschepen, waarom zouden wij dat doen? en waarom zouden we dan bestaan uit atomen en neutronen en protonen bestaan die telkens ronddraaien om de atoom heen.

3.En als atomen ruimteschepen zijn, wat zijn de planeten dan?

4.Er zijn waarschijnlijk meerdere rassen in het universum, wie zegt dat hun ons niet vernietigen en geen ruimteschepen bouwen wat dan?

5. Als wij uit ruimteschepen bestaan, betekent dus dat het een eigen wil uiteindelijk heeft, waarom valt er dan niet is een atoom of mens uitelkaar door instabiele atomen etc. DAAROM ZIJN ZE DUS NIET INTELLIGENT!

6. Waarom zouden we in GODSnaam heel het heelal volbouwen met ruimteschepen, wat heb je eraan?

7. Waar haal je het materiaal vandaan om heel het heelal vol te bouwen met ruimteschepen. Nee, niet alle planeten, dat is te weinig, bovendien heb je specifiek materiaal nodig.

8. dus wij bestaan uit talloze 'hogere culturen', die hebben ons dus gemaakt, want als hun uit ons bestaan, die dachten dus opeens ja laten we een heel nieuwe heelal maken en mensen maken etc.

9. Waar bestaat ruimte uit dan?

10. tussen de atomen wat zit daar? alleen 2 dingen 1 neutron en 1 proton, wat zit daar tussen?
dat betekent dus dat we 99% uit niks bestaan.

donderdag 1 december 2005 @ 13:11:41 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_32724179
Kheb zo'n vaag vermoede dat harrie niet weet hoelang de mens nog heeft op dit planeetje..
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_32724647
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Kheb zo'n vaag vermoede dat harrie niet weet hoelang de mens nog heeft op dit planeetje..
Geen triljoenen jaren meer inderdaad, want als de zon over een 5 miljard jaar op is en ontploft, wordt het hier een beetje warm...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon

Harrie, is er een kans om gered te worden voor die tijd? Kunnen we de bouw van ruimteeschepen versnellen om te vluchten, of had je deze beperking nog niet meegenomen in je berekeningen?

Ik zag dat je gereageerd had op mijn vraag over de quatiziljoenen en petaziljoenen, als je zelf al aangeeft dat jouw theorie filosofisch is, hoe ben je dan aan die aantallen gekomen? Je hebt ze niet door proeven kunnen vaststellen, dus moeten het aannames zijn.... Dat ben je toch wel met me eens hoop ik?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32724951
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:58 schreef harriechristus het volgende:

Ik vind de quantummechanica ook best, alleen val deze aan als ze teveel wil verklaren en met het name het ontstaan van het heelal uit toevalsberekeningen of quantumfluctuaties uit het NIETS of de lege ruimte.
Volgens mij is dat een foute filosofie.
En verder is mijn atoomtheorie geen verzinsel, maar een logische filosofie.
.
Maar beste Harrie: niemand beweert dat de quantumfysica het universum wil verklaren uit toevalsberekeningen of quantumfluctuaties uit de lege ruimte Dat bedenk je zelf. Geef es een bron die deze bewering doet. En dat zie ik je veel vaker doen: jij merkt op de wetenschap ergens niet deugt. Maar dat is jouw interpretatie van de wetenschap. En die klopt inderdaad niet. Net zoals zonet met dat onzekerheidsprincipe; je begrijpt het niet. Je haalt het ergens uit een popi-jopi boekje,en gaat daar conclusies uit trekken. Je zult veel beter dan dat moeten doen, wil je overtuigen. Heel veel revolutionairen-wannabe's maken zich hier schuldig aan: ze trekken conclusies uit hun eigen ontwetendheid, en veralgemeniseren dat. En dat is dom. Dat ben je wel met me eens, denk ik.
quote:
Ik weet niet zoveel van die snarentheorie af. Ik heb daar eens een keer een populair boekje over gelezen.
Het moet een hogere synthese zijn van de relativiteitstheorie en de quantummechanica.
Werkt met de idee van snaren(misschien de nog veel kleinere deeltjes van de mini-microkosmos?) en een hele reeks van hogere dimensies.
Waarom niet?
Het bewijst voor mij dat de microkosmos een hogere wereld is.
Hier doe je weer zo'n kromme uitspraak: de snaartheorie bewijst voor jou dat de microkosmos een hogere wereld is. Maar de snaartheorie is nog lang niet een stevige theorie ! De snaartheorie staat nog lichtelijk in haar kinderschoenen, en voor jou bewijst ze al bepaalde zaken. Dat noem ik onwetendheid. En die neem je niet weg met populaire boekjes. Maar ik denk dat als het ene "bewijs"afvalt, je zo weer een ander hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Haushofer op 01-12-2005 13:54:06 ]
pi_32725721
Je kunt robotjes met hele eenvoudige regeltjes programmeren en zodra je er genoeg bij elkaar zet op die manier toch complexe taken laten verrichten. Bij mijn weten is het nog wel een groot wetenschappelijk raadsel om een echt goede verklaring te vinden waarom het kan dat je met simpele regeltjes hele complexe dingen kunt doen, maar dat het kan is wel aangetoond: je kunt het immers simuleren en zo zelf constateren.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:19:43 #25
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32726021
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef thabit het volgende:
Je kunt robotjes met hele eenvoudige regeltjes programmeren en zodra je er genoeg bij elkaar zet op die manier toch complexe taken laten verrichten. Bij mijn weten is het nog wel een groot wetenschappelijk raadsel om een echt goede verklaring te vinden waarom het kan dat je met simpele regeltjes hele complexe dingen kunt doen, maar dat het kan is wel aangetoond: je kunt het immers simuleren en zo zelf constateren.
Langton's ant

Was het niet zo dat het nabouwen/simuleren van menselijke hersenen principieel onmogelijk is op grond van de Onvolledigheidsstelling van Gödel?
Ik denk wel dat het in beginsel mogelijk is, zoals Douglas Hofstadter schrijft in: "Gödel, Escher en Bach".
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')