abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32718416
De imam van de Eindhovense al-fourqaan-moskee, wiens preken volgens de AIVD een gevaar waren voor de nationale veiligheid, wordt definitief door Verdonk het land uitgetrapt. De andere omstreden imam, van wie de verblijfsvergunning begin dit jaar eveneens door Verdonk werd ingetrokken, wacht nog op een uitspraak in zijn zaak.

De belangrijkste reden van het intrekken van de verblijfsvergunning was het feit dat de twee imams Salafisten zijn. De imams werden verder niet verdacht van strafbare feiten.

Conclusie: dit is een ernstige inbreuk op de vrijheid van godsdienst en op de vrijheid van meningsuiting en dat is een slechte ontwikkeling. Het wordt hoog tijd dat Verdonk eens vervangen wordt.

http://weblog.fok.nl/blog/9266
pi_32718434
Ehhhhh. Wat is er zo erg aan Salafist zijn? (Sterker nog, wat IS een Salafist?)
En waarom is dat strafbaar in Nederland? Aangezien zij verder niet verdacht werden van strafbare feiten gaat dit toch wel ver hoor. .
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32718484
quote:
Op donderdag 1 december 2005 07:47 schreef Mannee het volgende:

Conclusie:
moet dat niet 'stelling' zijn? of dring je je conclusie op?

graag zie ik de vragen van mijn voorganger beantwoord zodat ik/ men zelf een conclusie kan trekken uit je post
pi_32718505
Nu.nl is iets vollediger:
quote:
Radicale imam moet definitief het land uit

Uitgegeven: 30 november 2005 22:10
Laatst gewijzigd: 30 november 2005 22:58

AMSTERDAM - Een imam van de omstreden al-Fourqaan moskee in Eindhoven is opgepakt. Hij is één van de twee imams van die moskee die in opspraak waren gekomen door opruiende preken. Dat meldt het NOS Journaal woensdagavond.

Vanochtend zou de imam volgens het NOS Journaal van zijn bed zijn gelicht. Hij zit nu in vreemdelingenbewaring en wordt binnenkort het land uitgezet.

De verblijfsvergunning van de imam, een Soedanees uit Bosnië, werd begin dit jaar door minister Verdonk ingetrokken. De imam maakte bezwaar tegen deze beslissing. De rechter heeft echter besloten dat de imam alsnog het land uit moet.

Volgens de Inlichtingendienst AIVD zijn de preken van de imam in de Eindhovense moskee een gevaar voor de nationale veiligheid. Zo zou hij aanzetten tot de jihad, de heilige oorlog.

Het is nog niet bekend of de andere omstreden imam van de moskee ook uitgezet zal worden. Hij is nog in afwachting van de definitieve uitspraak in zijn zaak.
Tsja. Ik weet het niet hoor, erg moeilijk. Ik denk niet dat de islamitische gemeenschap hem zal missen eigenlijk. Hoop alleen wel dat we niet op een hellend vlak zitten qua religie en dat de grens van wat nog toelaatbaar is steeds eerder bereikt zal gaan worden.

Verder ken ik weinig Soedanese Bosniërs, wat een combinatie zeg! .
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  donderdag 1 december 2005 @ 08:05:56 #5
3542 Gia
User under construction
pi_32718529
Vind het oproepen tot de Jihad vallen onder aanzetten tot het plegen van een misdrijf. Dus toch strafbaar. Wellicht moeilijk om als strafbaar feit hard te maken, aangezien zoiets ook in bedekte termen kan gebeuren. Maar vooralsnog onwenselijk.

Ben het eens met Verdonk.
  donderdag 1 december 2005 @ 08:07:55 #6
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_32718550
quote:
[afbeelding]De imam van de Eindhovense al-fourqaan-moskee, wiens preken volgens de AIVD een gevaar waren voor de nationale veiligheid, wordt definitief door Verdonk het land uitgetrapt. De andere omstreden imam, van wie de verblijfsvergunning begin dit jaar eveneens door Verdonk werd ingetrokken, wacht nog op een uitspraak in zijn zaak.

De belangrijkste reden van het intrekken van de verblijfsvergunning was het feit dat de twee imams Salafisten zijn. De imams werden verder niet verdacht van strafbare feiten.

Conclusie: dit is een ernstige inbreuk op de vrijheid van godsdienst en op de vrijheid van meningsuiting en dat is een slechte ontwikkeling. Het wordt hoog tijd dat Verdonk eens vervangen wordt.

Dan moetten we mischien maar eens nadenken of die vijheid van godsdienst wel zo'n goed idee is.
En ja, voor alle geloven dan.
Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
  donderdag 1 december 2005 @ 08:07:56 #7
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32718551
Ik ben eigenlijk wel blij met Verdonk.
Eindelijk een een politica die niet alleen slap lult maar doet!!
Verdonk nog 4 jaar!!!

GO RITA!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32718556
Verdonk heeft gelijk. Ga terug naar je kraakpand, VMBO Hippie.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_32718577
Zieltje!! "uitgetrapt"? Moet je perse de slechtste foto die de roddelpers kan maken er bij plaatsen?
Verdonk doet het goed! En ik ben BLIJ dat ze deze terroristen-predikers laat oprotten! En met mij alle niet-extreem-linkse-werkloze-krakende-Nederlanders!
quote:
volgens de AIVD een gevaar waren voor de nationale veiligheid
Als je hier over kan klagen ben je niet goed bij je hoofd!

Dus knuffelaars zoals TS, open vooral fijn een topic! Ik zou zeggen, verhuis naar Iran of Saoedi Arabie als je zo van zulke dingen houdt. Oja, vergeet niet dat rode kleding genoeg reden is om opgepakt te worden...
censuur :O
pi_32718578
Verdonk

Je mag best je godsdients uitoefenen tot op zekere hoogte. Daar wordt dan een grens gepasseerd over zaken die wij belangrijk vinden in nederland. Kun je daar niet mee omgaan? ok de mazzel!!
Ik hoop dat Verdonk nog heel lang in de politiek blijft
  donderdag 1 december 2005 @ 08:13:45 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32718589
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:08 schreef drugsgebruiker het volgende:
Verdonk heeft gelijk. Ga terug naar je kraakpand, VMBO Hippie.
Ik ben inmiddels overleden
pi_32718611
quote:

Conclusie: dit is een ernstige inbreuk op de vrijheid van godsdienst en op de vrijheid van meningsuiting en dat is een slechte ontwikkeling.
De twee uitgewezenen zijn géén Nederlanders. Ik noem nooit Nederlanders 'gasten', maar deze buitenlanders zijn wél gasten. Op voorwaarden in Nederland. Ik vind het terecht dat je die kan uitwijzen, ook zonder strafbare feiten, bij ongewenstheid.

Dat heeft niks met de vrijheid van godsdienst te maken. Nederlandse Salafisten mogen zo salafist zijn als ze willen binnen de NL wet, met een voorganger die zich aan de wet houdt, ze kunnen niet met een beroep op vrijheid van godsdienst zomaar buitenlanders naar Nederland halen.

Een buitenlander kan ook geen recht op verblijf in NL claimen omdat hij hier geloofsgenoten heeft wonen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32718703
quote:
Verdonk slaat door!
Had echt wat verwacht maar hoe kun je op dit bericht zo reageren?? Ben je wel wakker ?? Iemand die hier loopt te roepen dat 'ze' het westen moeten vernietigen en alle niet moslims de kelen moeten doorsnijden....... tja..... dan mogen ze van mij best weg
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_32718730
Bekijk de universele rechten van de mens eens.
Vrijheid van meningsuiting, godsdienst, enz.
Maar opruiing, haat zaaien e.d. zijn verboden.
En dan punt 30, het laatste punt.
[vrijvertaald]
Zodra een van de rechten in conflict komt met een ander recht, is dat (conflict)recht in overtreding.
[/vrijvertaald]
pi_32718775
/eensch is met verdonk
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_32718805
En het mooie is:
1 imam uit diezelfde moskee is reeds vertrokken
de ene die nog overblijft moet er ook uit binnenkort, zijn verblijfsvergunning is al ingetrokken.

Opzouten ermee, met die radicalen. Zelfs in het Midden-Oosten worden die mensen niet geaccepteerd, dus wij hoeven dat al helemaal niet.
pi_32718880
quote:
[afbeelding]De imam van de Eindhovense al-fourqaan-moskee, wiens preken volgens de AIVD een gevaar waren voor de nationale veiligheid, wordt definitief door Verdonk het land uitgetrapt. De andere omstreden imam, van wie de verblijfsvergunning begin dit jaar eveneens door Verdonk werd ingetrokken, wacht nog op een uitspraak in zijn zaak.

Zanik niet zo, boomknuffelaar. Verdonk DOET tenminste wat Ga je ook de Holocaust ontkennen en als er iemand problemen mee heeft, blèren over vrijheid van meningsuiting en alles?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32718921
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef kippenek het volgende:
Nu.nl is iets vollediger:
[..]

Tsja. Ik weet het niet hoor, erg moeilijk. Ik denk niet dat de islamitische gemeenschap hem zal missen eigenlijk. Hoop alleen wel dat we niet op een hellend vlak zitten qua religie en dat de grens van wat nog toelaatbaar is steeds eerder bereikt zal gaan worden.

Verder ken ik weinig Soedanese Bosniërs, wat een combinatie zeg! .
thnx, dit voegt iets toe

@ts: conclusie: Verdonk slaat niet door, ze heeft groot gelijk
pi_32719000
Arme stakker. Het was zo'n goede vriend van je, of niet?

Mensen die de Westerse samenleving geen warm hart toedragen mogen wat mij betreft allemaal het land uitgezet worden. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar tot op zekere hoogte. Iedere mongool kan zien dat zo'n Salafist weinig goeds aan de Nederlandse samenleving zal toevoegen.

Verdonk doet er tenminste wat aan.
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_32719001
naar ONZ met dit topic?
pi_32719049
Hallo? Verdonk had een jaar of twee terug al aangekondigd deze lui eruit te mikken, ze is er dus twee jaar te laat mee, twee jaar waarin die lui alle tijd hebben gehad om nog wat jongeren lekker te maken voor de "Jihad".

Verdonk is hierin gewoon nalatig geweest. Ze had ze meteen op moeten pakken, niet twee jaar van te voren aankondigen en vervolgens de boel weer op z'n loop laten door bureaucratische bullshit.

Zelfs als Verdonk eens een goed idee heeft, weet ze het weer in het honderd te laten lopen
pi_32719064
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zanik niet zo, boomknuffelaar. Verdonk DOET tenminste wat
  donderdag 1 december 2005 @ 09:06:26 #23
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32719102
quote:

HULDE HULDE HULDE!!!!

eindelijk eens een minister die daad bij haar woord voegt!
We zijn in Nederland niet goed snik alles maar te accepteren. Hopelijk volgen er nog veel meer inclusief de sluiting van radicale moskeen...
iets
  donderdag 1 december 2005 @ 09:14:04 #24
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32719195
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:07 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met Verdonk.
Eindelijk een een politica die niet alleen slap lult maar doet!!
Verdonk nog 4 jaar!!!

GO RITA!!
Hup Rita
Een wijf met kloten
Feyenoord!!! * Barça
pi_32719504
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga je ook de Holocaust ontkennen en als er iemand problemen mee heeft, blèren over vrijheid van meningsuiting en alles?
Je bent lekker op de hoogte van wetgeving hè. de imams hadden geen strafbaar feit gepleegd. de holocaust ontkennen is niet alleen stompzinnig maar ook gewoon wel strafbaar.

een beetje boomknuffelaar als ik zal zich uiteraard nooit zo verlagen en je vergelijking getuigt niet bepaald van goede smaak als ik het ff zeggen mag.
pi_32719550
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef Mannee het volgende:

[..]

Je bent lekker op de hoogte van wetgeving hè. de imams hadden geen strafbaar feit gepleegd. de holocaust ontkennen is niet alleen stompzinnig maar ook gewoon wel strafbaar.

een beetje boomknuffelaar als ik zal zich uiteraard nooit zo verlagen en je vergelijking getuigt niet bepaald van goede smaak als ik het ff zeggen mag.
Opruiiing en aanzetten tot crimineel gedrag is zeker wel strafbaar.
pi_32719589
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:06 schreef Ickeane het volgende:

[..]

HULDE HULDE HULDE!!!!
Weer een blinde
quote:
eindelijk eens een minister die daad bij haar woord voegt!
Tsja, dat ze die imams jaren vrijspel heeft gegeven, waarin ze van alles en nog wat hebben kunnen regelen, zelfs een opvolger als het moet, zie je maar over het hoofd? Dit is nou wat PRDV bedoelt met schijnveiligheid.
quote:
We zijn in Nederland niet goed snik alles maar te accepteren. Hopelijk volgen er nog veel meer inclusief de sluiting van radicale moskeen...
Daar zijn we dus ook al veel te laat mee.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 december 2005 @ 09:38:52 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32719599
Go Rita
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32719612
quote:

[..]

Oproepen tot de Jihad (geweld) is wel degelijk strafbaar. Dergelijke lui hadden wat mij betreft dus meteen opgepakt moeten worden en hadden opgesloten moeten worden tot aan daadwerkelijke uitzetting.
pi_32719619
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Go Rita
En nog een...blind, blind en nog eens blind
pi_32719643
quote:

[..]

Als je zo goed op de hoogte bent van alles, waarom vindt de rechter (die toetst of de wetgeving wordt nageleefd) dan ook dat de uitzetting gehandhaafd moet blijven?

Bovendien zie ik op het eerste gezicht ook geen betrouwbare bron dat uitzetting alleen is omdat de Imam een Salafist is.
pi_32719731
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Vhiper het volgende:

[..]

En nog een...blind, blind en nog eens blind
wie ben jij om dat te bepalen? kan je het niet hebben dar er mensen zijn die er anders over denken? maakt ze dat meteen blind?
pi_32719780
quote:

[..]

Gelukkig reageer je wel op andere verweren

pi_32719811
welja, het enige wat we nu nodig hebben is een machtsbelustte dwaas die anti-buitenlander is, dan heb je hier zo the Fourth Reich .
De concentratiekampen liggen er al in Polen & Roemenie, nu nog een puike rechtstreekse treinverbinding en dan zijn we Back in Business jongens !

.
pi_32719837
IS er eindelijk iemand die IETS durft te doen, iemand die haar nek durft uit te steken en de dingen bij de naam te noemen en dan is het weer niet goed. Typisch Nederlands gedrag.
Ik ben zowieso extreem ANTI-religieus, dus elke salafist minder op de wereld maakt de wereld weer iets beter naar mijn mening. Opzouten ermee.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:53:15 #36
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_32719848
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:41 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Als je zo goed op de hoogte bent van alles, waarom vindt de rechter (die toetst of de wetgeving wordt nageleefd) dan ook dat de uitzetting gehandhaafd moet blijven?

Bovendien zie ik op het eerste gezicht ook geen betrouwbare bron dat uitzetting alleen is omdat de Imam een Salafist is.
Ik denk dat verdenkingen van de AIVD genoeg zijn
Terecht ook... als we onze geheime dienst al niet kunnen vertrouwen, wie dan wel?
===
Blasphemy is bliss
===
pi_32719849
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:46 schreef Prego het volgende:

[..]

wie ben jij om dat te bepalen? kan je het niet hebben dar er mensen zijn die er anders over denken? maakt ze dat meteen blind?
Nee, het maakt ze blind als ze hoera lopen te roepen over een uitzetting die twee jaar geleden al is aangekondigd voor zogenoemde "staatsgevaarlijke" personen, welke men dus daarna gewoon nog twee jaar in dit land vrij heeft laten rondlopen.

In plaats van "Hoera! " is "Eindelijk! " meer op zijn plaats.
pi_32719889
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Ik denk dat verdenkingen van de AIVD genoeg zijn
Terecht ook... als we onze geheime dienst al niet kunnen vertrouwen, wie dan wel?
Bush

pi_32720075
quote:
Volgens de Inlichtingendienst AIVD zijn de preken van de imam in de Eindhovense moskee een gevaar voor de nationale veiligheid. Zo zou hij aanzetten tot de jihad, de heilige oorlog.
Reden genoeg om een verblijfsvergunning in te trekken lijkt me. Dat heeft weinig met godsdienst te maken. Als ik als dominee geen belasting betaal dan heeft dat evenmin met godsdienst te maken, en dan kan ik al helemaal geen beroep doen op de vrijheid van godsdienst.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32720083
quote:

[..]

Ben jij Belg, mannee? In Nederland is holocaust ontkenning niet strafbaar. Belediging smaad en laster wel. Omdat holocaustontkenning daar vaak mee gepaard gaat is er wel eens een holocaustontkenner bestraft. Ontken je de holocuast zonder je te verlagen tot belediging smaad en laster dan mag dat gewoon hoor. Er is goddank geen verbod op stompzinnigheid.
quote:
Een smadelijke, beledigende, lasterende holocaustontkenner met Nederlandse nationaliteit wordt voor de rechter gesleept, een buitenlandse smadelijke, beledigende, lasterende holocaustontkenner zie ik graag géén verblijfsvergunning verleend.
En mocht 'ie die per ongeluk toch hebben en z'n smadelijk laster misschien wel haatzaaiend in Nederland verspreiden dan mag 'ie wat mij betreft het land uit. Ja, ook al het de voorman is van een stel boedhisten (of welke geloofsrichting je er ook bij kan slepen). Het gaat niet om dat geloof, het gaat op haatzaaien, opruien, smaad, laster.

Dat we dat soort volk tot onze landgenoten moeten rekenen is erg genoeg.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32720631
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben jij Belg, mannee? In Nederland is holocaust ontkenning niet strafbaar. Belediging smaad en laster wel. Omdat holocaustontkenning daar vaak mee gepaard gaat is er wel eens een holocaustontkenner bestraft. Ontken je de holocuast zonder je te verlagen tot belediging smaad en laster dan mag dat gewoon hoor. Er is goddank geen verbod op stompzinnigheid.
[..]

Een smadelijke, beledigende, lasterende holocaustontkenner met Nederlandse nationaliteit wordt voor de rechter gesleept, een buitenlandse smadelijke, beledigende, lasterende holocaustontkenner zie ik graag géén verblijfsvergunning verleend.
En mocht 'ie die per ongeluk toch hebben en z'n smadelijk laster misschien wel haatzaaiend in Nederland verspreiden dan mag 'ie wat mij betreft het land uit. Ja, ook al het de voorman is van een stel boedhisten (of welke geloofsrichting je er ook bij kan slepen). Het gaat niet om dat geloof, het gaat op haatzaaien, opruien, smaad, laster.

Dat we dat soort volk tot onze landgenoten moeten rekenen is erg genoeg.
In Nederland valt holocaustontkenning onder de artikelen 137c (het verbod op de discriminerende belediging), 137d (het verbod op het aanzetten tot haat) en 137e (het verbod op het verspreiden van discriminerende uitlatingen) van het Wetboek van Strafrecht.
pi_32721085
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:29 schreef Mannee het volgende:

[..]

In Nederland valt holocaustontkenning onder de artikelen 137c (het verbod op de discriminerende belediging), 137d (het verbod op het aanzetten tot haat) en 137e (het verbod op het verspreiden van discriminerende uitlatingen) van het Wetboek van Strafrecht.
Eh, niet de holocaust ontkenning op zich. De belediging, de laster en de smaad -waarmee het vaak gepaard gaat- wel
pi_32721257
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef sizzler het volgende:

Reden genoeg om een verblijfsvergunning in te trekken lijkt me. Dat heeft weinig met godsdienst te maken. Als ik als dominee geen belasting betaal dan heeft dat evenmin met godsdienst te maken, en dan kan ik al helemaal geen beroep doen op de vrijheid van godsdienst.
Oh ja, daar zou ik het helemaal mee eens zijn ware het niet dat:
quote:
'Uitzetting imam niet op basis van preken'
Uitgegeven op donderdag 01 december 2005 om 09:33:36, bijgewerkt om 10:20:32

(Novum) - Het AIVD-dossier van de imam van de Al Fourkaan-moskee in Eindhoven die wordt uitgezet omdat hij radicaal gedachtegoed zou verkondigen, bevat niet één preek van de man. Dat zegt zijn advocaat Marc Wijngaarden donderdag in het Radio 1-Journaal. Volgens de raadsman is van de imam, die woensdagochtend van zijn bed werd gelicht om te worden uitgezet, nooit gezegd dat hij opruiend gepreekt heeft.

http://www.nieuws.nl/60538
pi_32721521
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh ja, daar zou ik het helemaal mee eens zijn ware het niet dat:
[..]
Dat is toch wel enigsinds verbazingwekkend.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:52:50 #45
3542 Gia
User under construction
pi_32722344
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Dat is toch wel enigsinds verbazingwekkend.
Valt wel mee. Het kan ook gewoon handig verpakt zijn. Zegt ie het niet, maar de luisteraars horen het toch wel. Je hoeft niet te zeggen: "Vooruit jongelui, doe je plicht, ga naar Irak en blaas jezelf op" om jeugd zover te krijgen. Iets in de strekking van: "wij moeten allen klaar staan voor onze broeders in nood" doet het ook wel. Zeg je niks verkeerd mee, maar de boodschap komt wel over.
pi_32722592
Even een FYI (for your information)

enigszins
sowieso
  donderdag 1 december 2005 @ 12:06:09 #47
3542 Gia
User under construction
pi_32722659
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef Vitalogy het volgende:
Even een FYI (for your information)

enigszins
sowieso
Kun je 100 x zeggen. Haalt niet uit.
pi_32722685
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh, niet de holocaust ontkenning op zich. De belediging, de laster en de smaad -waarmee het vaak gepaard gaat- wel
nee het ontkennen zelf is dat al
pi_32722760
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Valt wel mee. Het kan ook gewoon handig verpakt zijn. Zegt ie het niet, maar de luisteraars horen het toch wel. Je hoeft niet te zeggen: "Vooruit jongelui, doe je plicht, ga naar Irak en blaas jezelf op" om jeugd zover te krijgen. Iets in de strekking van: "wij moeten allen klaar staan voor onze broeders in nood" doet het ook wel. Zeg je niks verkeerd mee, maar de boodschap komt wel over.
dat slaat echt nergens op natuurlijk. als je niks verkeerd zegt dan kan je niet zeggen hij bedoelde eigenlijk wel wat verkeerds. dat wordt dan een leuke bewijsvoering..

geef wel aan dat die uitzetting echt niet zo zwart-wit is als de meesten hier beweren.
pi_32722800
Ik moet zeggen, als een linkse allochtoon heb ik gewoon veel respect voor Verdonk, en haar beleid moet ze doorzetten. Als je je niet kan aanpassen, moet je maar lekker opflikkeren, en de vrijheid van godsdienst is al zo een belachelijk iets wat we hebben. Ik snap niet beledigen en bagataliseren van mensen goed kan worden gepraat door vrijheid van godsdienst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')