En ja, ik ben daadwerkelijk van plan om deze dingen te gaan uitvoeren...quote:GHB gebruiken
Skydiven Texel
Reis naar India, Goa
Reis naar Micronesie
Liftend naar Portugal
Een fietstocht naar Tibet
Kotsen in een draaimolen
Naakt door de trein rennen
Neuken met 20 condooms om
Sex hebben op een politieauto
Dronken verkleed als Sinterklaas
Vodka drinken met een echte Rus
Verstoppertje spelen met 100 man
Wheelie leren maken op een motor
Een wedstijd boeren in een stadsbus
Een watermeloen op een varken gooien (dankzij Dolle_Hond)
Op de kop een 3 gangen maaltijd nuttigen
Een goed gesprek hebben met Jules Deelder
Een oud luchtalarm op m'n fiets monteren als bel
Een intercity daadwerkelijk knuffelen (als ie stilstaat)
Naakt hardlopen door Groningen met enkel een muts op
Een nep enquete uitvoeren in de stad met extreem debiele vragen
Door het ziekenhuis rennen en verkondigen dat ik zojuist vader ben geworden
quote:Verstoppertje spelen met 100 man in een kleine ruimte
Die lijkt me zo cool dat die ook op mijn lijstje komt...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef hond_in_de_goot het volgende:
- Een watermeloen op een varken gooien
kom maar slowchatten in BeF dan vertel ik het.quote:
Hoe zie je dat voor je? Met een trechter benzine naar binnen gieten en dan aansteken?quote:
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat echt niet lukt, mits eenmans-boot.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:06 schreef Dagonet het volgende:
Met windkracht 9 zeilen
* cerror voegt dat toe aan z'n lijstje.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Met een trechter benzine naar binnen gieten en dan aansteken?
flauw, sorry
Nee, met een echte.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat echt niet lukt, mits eenmans-boot.
Mits het geen melkproducten bevat zou het goed moeten kunnen, maar geen dinger zoals, tomatencremesoep of iets met room.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Xebrozius het volgende:
25 koppen koffie drinken op 1 middag
Soep direct opwarmen in een waterkoker
Brintapap maken met brintavlokken en bier
Een wortel proberen op te steken in een drukke openbare plek
Met vrouwen make up een pasfoto maken voor op mijn OV kaart
Met een tondeuse precies 1 lange straap van nek tot voorhoofd kaalscheren
Een CAT scan ondergaan in een ziekenhuis om te zien hoe mijn hersenen functioneren
De hele nacht niet slapen en in de IKEA een goed bed uitzoeken en keihard in slaap vallen
Op een brommertje in de zomer naar Denemark pruttelen en onderweg gaan wildkamperen
dan is het voor jou te hopen dat je heeeeel hard kunt lopenquote:Op donderdag 1 december 2005 03:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een willekeurige zondagmiddag in/op Urk een volle kerk binnen lopen en keihard schreeuwen:
"Godverdomme, God is een gemene zak godverdomme"
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plekquote:Op donderdag 1 december 2005 08:32 schreef Prego het volgende:
-een nacht doorbrengen met keanu reeves (al denk ik niet dat hij dat wil)
En toen een smaak ik je bek van zand/dode vliegen/stront/pis ckerquote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog nooit een intercity geknuffeld, ik heb er wel een keer eentje gelikt toen ie wegreed. Een meter ofzo.
ik weet het, dat is het puntquote:Op donderdag 1 december 2005 09:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plek
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:16 schreef la-nina het volgende:
- Zelf een huis bouwen.
- Op een onbewoond eiland zitten (lang!).
- Een boek schrijven of een plaat maken.
- Parachutespringen met m'n broertje.
- Een berg beklimmen.
- Optreden voor heel erg veel mensen.
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!
Kan ik je afradenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Neuken op XTC
Als je het dan maar niet in die volgorde in gedachten hebt zoals je nu hebt opgetypt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Iemand vermoorden (het liefst een bekend persoon)
Kijk maar of het je nog luktquote:
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...quote:
Het heeft wel een iets andere uitwerking dan drankquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...
Met drank, hoe stomdronken ik ook was, nog nimmer problemen gehad, dus dit zal vast ook een eitje worden.
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef ondeugend het volgende:
Heel simpel : Ik wil altijd alles en ga mijn best doen om alles te gaan doen.
Laat het alsjeblieft filmen! Lijkt me echt zo grappig om te zienquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Echt vage shit, zoals een bank binnen stappen, daar een keutel draaien en dan stoicijns voor me uit blijven kijken alsof het doodnormaal is.
Niet omdat het me lekker lijkt, maar gewoon om te kijken hoe men daar in godsnaam mee omgaat en vooral om te kijken hoelang men me perplex aan blijft kijken
- Zomaar, midden op straat een aanloop nemen en een kleuter een rotschop geven om te kijken of hij ook echt een stuk vliegt
- Naakt naar m'n werk gaan, soortgelijk dingetje als bij de bank... Gewoon weer kijken hoelang het duurt voordat iemand me er op aanspreekt en dan vooral hóe
Nou dat zou ik dan wel laten doen natuurlijk, maar dat prefereer ik nou net niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven? !
Ik vraag me trouwens af... je beseft je wel dat je in een Xebro topic zit ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Even serieus: jij wilt ook onthoofd worden? En als je dat gedaan zou hebben, hoe wil je dan nog jezelf door je kop schieten? Of de verdrinkingsdood sterven?
En zie jij maar eens in alle dorpen van Nederland gezien te hebben, laat staan de hele wereld!
quote:
''Nee dank u, ik eet geen vlees''quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Pastoor: "Het lichaam van Jezus Christus"
Jij: "Nee, danku. Ik ben op dieet.
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:03 schreef static het volgende:
Maar goed, ik ben natuurlijk extreem saai als ik zeg dat ik wel zie wat er op mijn weg komt.
Trut.quote:
Laat staan een normale post.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:48 schreef KumA het volgende:
hoe zijden
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af... je beseft je wel dat je in een Xebro topic zit ?
Gister hier in Ede nog een dronken sinterklaas in de kroeg. Was jij dat?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..] Ik trap wel af met mijn bescheiden lijstje:
Dronken verkleed als Sinterklaas
En ja, ik ben daadwerkelijk van plan om deze dingen te gaan uitvoeren...
Nee, dat was gewoon een ordinaire kinderlokker..quote:Op zondag 4 december 2005 20:36 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gister hier in Ede nog een dronken sinterklaas in de kroeg. Was jij dat?
"Zeg knul, wil jij aan de pepernoten van de sint zuigen?"quote:Op zondag 4 december 2005 20:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een ordinaire kinderlokker..
Check... nou ja iig met een heel stom kapsel met heel veel gel en redelijk lang haar. Heb als voornemen om nog raarder te doen, maar je moet natuurlijk wel zo raar gekleed op de pasfoto en dan dat ding zo raar ook nog ophalen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Xebrozius het volgende:
Met vrouwen make up een pasfoto maken voor op mijn OV kaart
quote:Door het ziekenhuis rennen en verkondigen dat ik zojuist vader ben geworden
een three-quarterpounder dusquote:Op maandag 5 december 2005 14:47 schreef Gesloten het volgende:
-Een driedubbele quarterpounder eten
Een moker lijkt me cooler. dan zie en hoor je het effect beter.quote:-Een nieuwe auto helemaal kapot meppen met een honkbalknuppel
moet de vis niet schoongemaakt worden van binnen?quote:-Vissen en de vers gevangen vis direct op de bbq leggen om op de eten
dan sta je meer voor schut dan je lol hebtquote:-Dronken voor de klas staan
quote:-M`n konthaar weg laten laseren
ultiemquote:-Gepijpt worden op een verjaardag als ik gewoon aan tafel zit
-Met een bivakmuts geld storten bij de bank
-Een roadtrip maken met wat vrienden
-Naakt in een jacuzi zitten (buiten) met champagne, wiet en een vrouw
Waarschuw me even, wanneer je dit gaat doenquote:Naakt hardlopen door Groningen met enkel een muts op .Een nep enquete uitvoeren in de stad met extreem debiele vragen
Waar is mijn lijstje nu?quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef Faceoff het volgende:
ik kan natuurlijk een lijstje maken, maar mijn ervaring is vaak dat alle dingen die ik op een lijstje zet niet doorgaan
je vergeet er nog eenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
Dit n.a.v. een ander topic..
Kijk leuk om een to do list te hebben waarin je zegt miljonair te willen worden maar ik ben meer benieuwd naar de meer bizarre dingen die je altijd nog eens wilt doen. Niet die standaard 'gelukkig zijn' & 'kinderen krijgen' meuk. Ik trap wel af met mijn bescheiden lijstje:
[..]
En ja, ik ben daadwerkelijk van plan om deze dingen te gaan uitvoeren...
Heb je nou nog steeds geen syfillis, herpes, aids?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
- Anaal met mijn vriendin
- Vaginaal met mijn vriendin
- Oraal met mijn vriendin
- Een vriendin vinden
- Iets maken van mijn leven.
Dat kan al. Er bestaat een balie op Schiphol waar je super-last seconds kunt kopen. Voor ¤50 naar Mexico oid.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef sitting_elfling het volgende:
| voor de lol een keer naar schiphol en ergens heen vliegen
Ja leuk man, te gek!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:27 schreef trith het volgende:
die to do list moet wel actueel zijn vind ik, wat je bv daadwerkelijk gaat doen deze week en haalbaar is
Ja ik eigenlijk ook wel. Vakantie kiekjes van iemand: http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef Jeff89 het volgende:
Ik wil de stad Tsjernobyl een keer bezoeken...
Dat laatste reisverslag ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:31 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. Vakantie kiekjes van iemand: http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html
En noord korea lijkt me ook wel eens het bezoeken waard. Foto's:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=200578
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=203076
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |