Wat een kneus ben jijquote:Op donderdag 1 december 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
Niets lijkt me mooier om ooit eens op een drukke decembermiddag dronken in een Sinterklaaspak door de drukke winkelstraten te strompelen terwijl ik luid verkondig dat de zak van Sinterklaas koud is en z'n pieten illegaal in het land zijn...
Probeer dat maar eens goed te praten als ouder zijnde...
*kuche* volgens mij keek je in een spiegelquote:Op donderdag 1 december 2005 01:00 schreef Shaganoz het volgende:
Op het reclameblaadje van de Hema deze week staat een toch wel behoorlijk ranzige Sinterklaas afgebeeld. Zowel ikzelf als mijn vriendin hebben dit opgemerkt, en ik denk dat er vele met ons zijn die hier deze week al over zijn gevallen. Hier een plaatje (sorry voor de kwaliteit):
[afbeelding]
GADVERDAMME WAT EEN VIEZE SMEERPIJP!![]()
![]()
![]()
![]()
zielig kindernerdje, moet jij niet allang in bed liggen?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*kuche* volgens mij keek je in een spiegel
Soort Bad Santa (zie film) maar dan met Sinterklaasquote:Op donderdag 1 december 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
Niets lijkt me mooier om ooit eens op een drukke decembermiddag dronken in een Sinterklaaspak door de drukke winkelstraten te strompelen terwijl ik luid verkondig dat de zak van Sinterklaas koud is en z'n pieten illegaal in het land zijn...
tief nou gewoon eens een keertje opquote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het staat op mijn to do lijstje... serieus
zo zielig als jij eruit ziet, daar kan ik niet aan tippen hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:09 schreef Shaganoz het volgende:
[..]
zielig kindernerdje, moet jij niet allang in bed liggen?
waarom? wat verwacht je op een groot forum, een topic om een monoloog in te kunnen houden?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef Shaganoz het volgende:
[..]
tief nou gewoon eens een keertje op![]()
ik had het niet tegen jou, nerdquote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom? wat verwacht je op een groot forum, een topic om een monoloog in te kunnen houden?
Nee serieus het staat er echt op.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef Shaganoz het volgende:
[..]
tief nou gewoon eens een keertje op![]()
nee, je had het tegen jezelf zeker, wortelhoofd.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef Shaganoz het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, nerd
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee serieus het staat er echt op.
Skydiven Texel
Kotsen in een draaimolen
Naakt door de trein rennen
Dronken verkleed als Sinterklaas
Reis naar Micronesie
Wheelie leren maken op een motor
Liftend naar Portugal
Vodka drinken met een echte Rus
Een fietstocht naar Tibet
Reis naar India, Goa
GHB gebruiken
Sex hebben op een politieauto
Verstoppertje spelen met 100 man
Een wedstijd boeren in een stadsbus
Neuken met 20 condooms om
Naakt hardlopen door Groningen met enkel een muts op
Een goed gesprek hebben met Jules Deelder
Een intercity daadwerkelijk knuffelen (als ie stilstaat)
Op de kop een 3 gangen maaltijd nuttigen
Een oud luchtalarm op m'n fiets monteren als bel
Een nep enquete uitvoeren in de stad met extreem debiele vragen
Door het ziekenhuis rennen en verkondigen dat ik zojuist vader ben geworden
aan z'n pretoogjes kun je al zien dat hij z'n voorbinddildo al om heeft.quote:
zul jij veel heerlijke avondjes hebben gehad.quote:
Haal het nou niet naar boven.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zul jij veel heerlijke avondjes hebben gehad.
Z'n lach is totaal geen Sinterklaas-lach maar een tandpasta-grijns, zonder bijbehorend hagelwit gebit dan. Sinterklaas behoort een bulderende lach te hebben, waarbij de mond in z'n geheel verborgen blijft in baard en snor.quote:
Ik ben hartstikke gezellig als ik zat ben. Dan komt mijn zachtaardige kant naar boven schijnt...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dan kan je inderdaad nog beter een dronken xebro hebben
dan moet je misschien maar eens wat meer drinken als je postquote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke gezellig als ik zat ben. Dan komt mijn zachtaardige kant naar boven schijnt...
Ik drink nooit in mijn eentje, vind ik geen zak aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet je misschien maar eens wat meer drinken als je post![]()
op fok! ben je toch nooit alleen...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik drink nooit in mijn eentje, vind ik geen zak aan.
Klopt, ik én mijn cynismequote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op fok! ben je toch nooit alleen...![]()
heerlijke mensen, narcisten. ook als ze dronken zijn. ik ben trouwens een keer met een tafelkleed omgeslagen starnakel bezopen door haarlem gebanjerd. de mijter hadden we gemaakt van twee a-4tjes die aan elkaar waren geniet en de staf bestond uit een bezem.quote:
Dan hoef jij je over alcoholisme in ieder geval geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik drink nooit in mijn eentje, vind ik geen zak aan.
Stijl...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heerlijke mensen, narcisten. ook als ze dronken zijn. ik ben trouwens een keer met een tafelkleed omgeslagen starnakel bezopen door haarlem gebanjerd. de mijter hadden we gemaakt van twee a-4tjes die aan elkaar waren geniet en de staf bestond uit een bezem.
Inderdaad, al mijn denkbeeldige vrienden zuipen het voor me op...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dan hoef jij je over alcoholisme in ieder geval geen zorgen te maken.![]()
en lekker in de wangetjes van kinderen knijpen. ach als je dronken bent heb je niet door dat ouders heel boos kunnen worden.quote:
Waarom denk je dat ik ook dronken als sinterklaas wil rondlopen?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en lekker in de wangetjes van kinderen knijpen. ach als je dronken bent heb je niet door dat ouders heel boos kunnen worden.
Ik dacht om aan vrouwen te zitten?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook dronken als sinterklaas wil rondlopen?
ik zou het gewoon een keer doen. mijn gevolg bestond overigens uit een paar gasten die met wat verbrande kurk een zwarte veeg op hun smoelwerk hadden en overdreven surinaams probeerden te praten met dubbele tong. .quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook dronken als sinterklaas wil rondlopen?
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou het gewoon een keer doen. mijn gevolg bestond overigens uit een paar gasten die met wat verbrande kurk een zwarte veeg op hun smoelwerk hadden en overdreven surinaams probeerden te praten met dubbele tong. .
overdag op straat is leuker.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:58 schreef PLAE@ het volgende:
Elk jaar kom je ze overigens wel tegen in de kroeg. Dronken Klazen.
Dat ga je niet overleven...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
misschien ook wel eens leuk om het in de bijlmer te doen en dan iedere neger 'knecht' noemen.
Niet heel moeilijk, als het buiten koud is, dat is het vaak in december, dan is de zak vaak koud. De pieten kunnen illegaal in het land zijn, maar het is waarschijnlijker dat ze er alleen zijn voor het sinterklaasfeest, ze zijn vies van het roet en daarom zwart.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |