dan is het voor jou te hopen dat je heeeeel hard kunt lopenquote:Op donderdag 1 december 2005 03:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een willekeurige zondagmiddag in/op Urk een volle kerk binnen lopen en keihard schreeuwen:
"Godverdomme, God is een gemene zak godverdomme"
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plekquote:Op donderdag 1 december 2005 08:32 schreef Prego het volgende:
-een nacht doorbrengen met keanu reeves (al denk ik niet dat hij dat wil)
En toen een smaak ik je bek van zand/dode vliegen/stront/pis ckerquote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog nooit een intercity geknuffeld, ik heb er wel een keer eentje gelikt toen ie wegreed. Een meter ofzo.
ik weet het, dat is het puntquote:Op donderdag 1 december 2005 09:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plek
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:16 schreef la-nina het volgende:
- Zelf een huis bouwen.
- Op een onbewoond eiland zitten (lang!).
- Een boek schrijven of een plaat maken.
- Parachutespringen met m'n broertje.
- Een berg beklimmen.
- Optreden voor heel erg veel mensen.
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!
Kan ik je afradenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Neuken op XTC
Als je het dan maar niet in die volgorde in gedachten hebt zoals je nu hebt opgetypt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Iemand vermoorden (het liefst een bekend persoon)
Kijk maar of het je nog luktquote:
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...quote:
Het heeft wel een iets andere uitwerking dan drankquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...
Met drank, hoe stomdronken ik ook was, nog nimmer problemen gehad, dus dit zal vast ook een eitje worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |