Zou kunnen maar het hele team heeft een vormcrisisquote:Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij Pienaar kan je het verkopen als een vormcrisis als je een slimme trainer bent. Dat geldt daar de hele discussie niet.
Mja, maar je hebt toch geld nodig om een selectie te kunnen betalen en nieuwe spelers aan te kunnen kopen he. Het ging hier meer om het tussentijds weg laten kopen van spelers door andere clubs, niet om spelers met aflopende contracten.quote:Het ging om de bewering van van Geel....
Wacht eerst de winterstop maar eens af, als we zondag winnen kunnen we overigens gewoon weer 4e(?) komen te staan.quote:Dat zou maar zo eens kunnen, aangezien wij na december wel eens in het rechterrijtje zouden kunnen staan...
De beste spelers zijn niet automatisch het beste team, en ik denk dat een goed team belangrijker is dan een paar goede spelers.quote:Het lukt niet met de beste spelers, dus laten we de beste spelers eruit halen? Zonder Europees voetbal komen de spelers die je wilt hebben ook minder snel, dus ook voor de langere termijn kan het nadelige gevolgen hebben.
Hehe nee, jij snapt het gewoon nietquote:Inderdaad, duidelijk maar wel fout
Dit is toch ook niet 'gezond' voor de spelersgroep? Hier wordt de sfeer in de groep alleen maar slechter doorquote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
weer een stukje ervaring in de selectie op de bank zetten en jonge spelers in het diepe gooien in een niet draaiend elftal. Dat spot met alle voetbalwetten.
Bovendien is het gewoon kapitaal vernietiging, daar zullen de aandeelhouders niet blij mee zijn.
Best strak bedacht.quote:Zie ginds komt een Kluivert, ik zie hem al staan.
Hij komt om te scoren, we staan weer bovenaan.
En weg met die Pienaar, Trabelsi erbij.
Danny bouw een nieuw team, dan zijn we weer blij.
Ik denk er hetzelfde over als aldostuta. Ik vind het onbegrijpelijk, plus je geeft een slecht signaal af.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij wel handig.
Dit topic lijkt mij de geschikte plek.
Welk slecht signaal dan precies? Ik snap dat niet? Voor spelers die komen? Die weten dat ze de voorkeur kunnen krijgen, omdat ze doorgaans langere contracten tekenen dan spelers die er zitten wiens contract welicht afloopt.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk er hetzelfde over als aldostuta. Ik vind het onbegrijpelijk, plus je geeft een slecht signaal af.
Waarom is het kapitaalvernietiging?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
weer een stukje ervaring in de selectie op de bank zetten en jonge spelers in het diepe gooien in een niet draaiend elftal. Dat spot met alle voetbalwetten.
Bovendien is het gewoon kapitaal vernietiging, daar zullen de aandeelhouders niet blij mee zijn.
Dan is de consequentie dus dat je een keuze moet maken. Die keuze is nu dus gemaakt. Dat die zowel een nadeel vormt dat je kwalitatief iets in moet leveren op de zeer korte termijn, en voor de spelers in kwestie, dat is het risico wat je neemt. You reap what you sow.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik snap op zich best wel wat van de strategie van Ajax, maar het vreemde is dat het een van de partijen was die het contract met bepaalde tijd tekende. Dan moet je daar ook de consequenties van aanvaarden.
Over het algemeen zijn het de duurdere spelers, die je dan dus niet gebruikt. Maar dan is Juanfran natuurlijk ook kapitaalvernietiging, wat ook wel klopt.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom is het kapitaalvernietiging?
quote:Ajax selectiebeleid onveranderd
Amsterdam, 1 december 2005
Ajax benadrukt dat het beleid voor het samenstellen van het elftal onveranderd blijft. De leden van de technische staf van Ajax, onder leiding van Danny Blind, hebben nog steeds de opdracht om naar hun inzicht het sterkste elftal op te stellen.
Dat betekent dat bij de samenstelling van het elftal de duur van het contract geen invloed heeft op de keuze van de technische staf. Hetzelfde geldt voor spelers waarmee de club nog in onderhandeling is. Ook zij worden zoals alle Ajacieden, onafhankelijk van hun contract, op dezelfde manier als de overige selectiespelers beoordeeld op hun prestaties.
Een hoax dus?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Dat de NOS en VI geen melding meer maken van het bericht wat hier al aardig wat stof heeft doen opwaaien zegt toch wel wat. Onderstaande staat op Ajax.nl
[..]
inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie met hoax? Nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |