Vet puik topic, jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
vpt
Uiteraard, want ik heb het geopend.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
De mods hier zijn hopeloos en zullen altijd wel hopeloos blijven. Als R&P sluit, dan is het de schuld van de huidige mods . . .quote:- Wil je klagen over de Modcat?
Bier = bier en als je zat bent, dan maakt het ook geen ene reet meer uit . . .quote:- Vind je Bavaria ook niet te zuipen?
De eerste de beste klootzak die met God en de rest van die poppenkast (of was het nou poppekast ??) komt aanzetten, die krijgt me toch een paar rake klappen dat wil je niet weten. Vraag die eikel maar die tien jaar terug daarmee kwam aanzetten . . .quote:Of wil je in gesprek met God komen?
Je snapt m niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
De eerste de beste klootzak die met God en de rest van die poppenkast (of was het nou poppekast ??) komt aanzetten, die krijgt me toch een paar rake klappen dat wil je niet weten. Vraag die eikel maar die tien jaar terug daarmee kwam aanzetten . . .![]()
![]()
Dan moet ook geen God neerzetten maar Godt. Tussen die twee zit een wereld van verschil, de één hoef ik niet te spreken en de ander wil ik niet eens spreken . . .quote:
We hebben nooit goed gesprek gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet ook geen God neerzetten maar Godt. Tussen die twee zit een wereld van verschil, de één hoef ik niet te spreken en de ander wil ik niet eens spreken . . .![]()
Daar heb ik meer feeling mee, dan die uitspraak van Qyroz... Lang weekend!quote:
Thee, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:22 schreef _Cara_ het volgende:
koffie.. goed plan..![]()
Maar eerst mn vitamientjes drinken...
Túúrlijk... dan krijg jij thee!!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:25 schreef _Cara_ het volgende:
Túúrlijk... dan krijg jij thee!!
ben je ziek? arme jij....quote:Op donderdag 1 december 2005 08:29 schreef Ynske het volgende:
geef hier ook maar een stoot vitaminen, keeltabletjes en paracetamol
dank jequote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ben je ziek? arme jij....
*Cara geeft multivitamientjes..trachitol voor de keel en een paracetemolletje aan Yns... zo ik hoop dat je je straks beter voelt..
quote:
Dat krijg je als je directeur bentquote:Op donderdag 1 december 2005 09:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt net al een lang weekend gehad!![]()
* Moks zeer jaloers is...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je directeur bent![]()
Ik doe niet aan Sinterklaasquote:Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef GF het volgende:
Ik voel me sowieso al niet echt geweldig
Maar het is bijna weekend, sinterklaas 'vieren'![]()
hmm dat is een idee,quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef Mokster het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, maar ik heb veel meer zin om direct uit mn werk mn bed in te duiken en een avond + nachtje winterslaap te houden...![]()
Nou ja... als ik er eenmaal ben wordt het vast wel weer leuk!![]()
Dit zou nog vetter geweest zijn als het nog rijmtquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat is een idee,
lekker iemand je bed mee insleuren
en saampjes aan een winterslaapje beginnen
zo lekker een iemands armen
hmm herkansingquote:Op donderdag 1 december 2005 10:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dit zou nog vetter geweest zijn als het nog rijmt
Dat had ik gisteravond. Denk dat de moeheid daar vandaan komt...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:35 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ff tussen twee overleggen door... Ik heb college vanavond, misschien kan ik dat wel combineren met een korte winterslaap...![]()
Ik ga 'gelukkig' alleen maar de theorieën van Peter Senge bespreken. Dan hoef ik dus maar over één man te dromen...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat had ik gisteravond. Denk dat de moeheid daar vandaan komt...
Drie uur lang doorgezaagd over relativistische en constructivistische theorieën ten aanzien van het recht. Dworkin, Hart, Habermas. Kheb gewoon over ze gedroomd vannacht![]()
en hoe voelt dat om als man van een man te dromenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 'gelukkig' alleen maar de theorieën van Peter Senge bespreken. Dan hoef ik dus maar over één man te dromen...![]()
kipfiletje in de magnetronquote:Ik voel echter meer voor het 'vroeg in bed kruipen' voorstel. Zeker met deze kou is ook een stuk warm vlees in je bed waar je tegenaan kan kruipen wel weer welkom...
Slecht natuurlijk... Ik droom liever over dartelende, blonde deernes die schaarsgekleed rond mijn bed heen dansen...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef Ynske het volgende:
en hoe voelt dat om als man van een man te dromen
Ik had het eigenlijk over een winterslaap in mn eentje. Ik slaap beter als er niemand naast me ligt...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 'gelukkig' alleen maar de theorieën van Peter Senge bespreken. Dan hoef ik dus maar over één man te dromen...![]()
Ik voel echter meer voor het 'vroeg in bed kruipen' voorstel. Zeker met deze kou is ook een stuk warm vlees in je bed waar je tegenaan kan kruipen wel weer welkom...
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas![]()
![]()
Vanavond zuipen in de stad![]()
Hiquote:Op donderdag 1 december 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
en ik ben weer op de zaak
Ik zal het onthouden voor als ik nog es op zoek ben naar een slaapmaatje...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef Mokster het volgende:
Ik had het eigenlijk over een winterslaap in mn eentje. Ik slaap beter als er niemand naast me ligt...
Ik heb al lang weekend, mag niet meer werken van de dokter . . .quote:
Smorgensquote:Op donderdag 1 december 2005 10:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb al lang weekend, mag niet meer werken van de dokter . . .![]()
Goeiesmorgens trouwens
Muziek?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Mokster het volgende:
WTF![]()
We draaien hier nu Sinterklaasliedjes op het werk![]()
Oeh... maar die chocoladeletter die ik net van Piet krijg die lust ik wel !![]()
Tsja... ik heb het ook niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Muziek?
Bij jullie op het werk?
Van ons belasting geld? Belachelijk![]()
Hier gewoon radio 3.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Mokster het volgende:
WTF![]()
We draaien hier nu Sinterklaasliedjes op het werk![]()
Oeh... maar die chocoladeletter die ik net van Piet krijg die lust ik wel !![]()
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... ik heb het ook niet verzonnen hoor.
Maarreh... iedereen hartelijk bedankt dus voor de chocoladeletter!
alternatieve zwarte pietquote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Mokster het volgende:
Maar het kan nog gekker: nu twee mafketels met gasmaskers voor mn raam, in het hangding waar normaal de glazenwasser in staat![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Al ben ik het er niet mee eens!
Terroristische aanslag ??quote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Mokster het volgende:
Maar het kan nog gekker: nu twee mafketels met gasmaskers voor mn raam, in het hangding waar normaal de glazenwasser in staat![]()
Ik denk dat ze me op mijn werk raar aankijken als ik mijn beste Nada van Nie imitatie ga doenquote:
Dan geef je mij toch gewoon de schuld!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me op mijn werk raar aankijken als ik mijn beste Nada van Nie imitatie ga doen.
Via deze soepele omweg ben je dan alsnog het antwoord op al mijn problemenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan geef je mij toch gewoon de schuld!
Moet je ook naar een goeie kerstborrel gaan . . .quote:
Ben zeer verheugd je, met minimale inspanning, zo goed van dienst te kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Via deze soepele omweg ben je dan alsnog het antwoord op al mijn problemen.
Vroeger was dat best een lekker dingquote:Op donderdag 1 december 2005 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me op mijn werk raar aankijken als ik mijn beste Nada van Nie imitatie ga doen.
En dat is vooral oh zo vroegerquote:Op donderdag 1 december 2005 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger was dat best een lekker ding
Zeker dat programma waarin ze commentaar levert op het uiterlijk van anderen terwijl ze er zelf inmiddels ook niet echt fris en fruitig meer uitziet...quote:
Achquote:Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker dat programma waarin ze commentaar levert op het uiterlijk van anderen terwijl ze er zelf inmiddels ook niet echt fris en fruitig meer uitziet...
Ik maak een combi van. Eet aan mijn buro en ga 15 minuten eerder naar huisquote:Op donderdag 1 december 2005 12:21 schreef PhaE het volgende:
Pauze is voor mietjes.
Net als lunchen trouwens.
* PhaE gaat gewoon door = half uurtje eerder naar huis
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef Scorpie het volgende:
foto!
Dank je voor het logoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een van de films die door de tijd (en het internet) grotendeels vergeten is en eigenlijk best wel terecht.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze... !!
Cara heeft een kop thee nodig...![]()
Hoi Marc.. gaat het een beetje?quote:
Das een idee. jammer dat ik niet zo assertief ben...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat is een idee,
lekker iemand je bed mee insleuren
en saampjes aan een winterslaapje beginnen
zo lekker een iemands armen
Ach ja, ik irriteer me nu al mateloos aan mijn 'collega's' dus komt helemaal goedquote:
Gaat wel.. maar kan altijd vele malen beter...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik irriteer me nu al mateloos aan mijn 'collega's' dus komt helemaal goed
En hoe is het met jou?
En je koffie verslaving dan ??quote:
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .quote:Oops.. ik zie dat ik volgens PhaE een mietje ben...![]()
Ik heb geen koffieverslaving hoor.. ik drink ook sloten thee...en vooral als ik me niet echt top voel.. zoals nu dus!!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En je koffie verslaving dan ??![]()
[..]
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .![]()
Gaat wel is iig beter dan slecht, om het positief te houden maar danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat wel.. maar kan altijd vele malen beter...
Jou "mood" deze week had niet met je collega's temaken toch? voel je daarover dan wat beter nu?
Vooral niet bij de pakken gaan neerzitten ( tsss hoor wie dat zegt..)
zacht gekookt zekerquote:
Ik weet dat je laarzen verzameld, maar gaat dit niet wat verquote:of een schijtlaars...
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef ThunderChild het volgende:
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .![]()
Dat dacht ik al....en geloof me het machteloze gevoel komt me bekend voor... sommige dingen overkomen je.. en daar moet je maar mee zien klaar te komen..(ook al ben je er niet klaar voor..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, mijn mood heeft er niets met mijn collega's te maken, maar met dingen waar ik toch niets aan kan doen of geen invloed op heb (of misschien wel en wil ik dat niet weten). T is wel dat mijn collega's niet echt helpen. Ik zal ook blij zijn als ik iets anders heb. Zelden zulke asociale mensen gevonden (en nee, dit geldt niet voor alle maar wel voor een aantal helaas).
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achterquote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al....en geloof me het machteloze gevoel komt me bekend voor... sommige dingen overkomen je.. en daar moet je maar mee zien klaar te komen..(ook al ben je er niet klaar voor..) er is dan maar een weg.. recht vooruit.. ) En hopen dat het goed komt..bléh!
Ja.. meestal wel..quote:
Ja .. eigenlijk wel hé? op laarzen moet je zuinig zijn...quote:Ik weet dat je laarzen verzameld, maar gaat dit niet wat ver![]()
Flubberbuikje intrekken...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achter![]()
we komen er allemaal wel
voor de mannen onderons, euhm borst naar voor, bierbuik intrekken
en mijn tieten danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achter![]()
we komen er allemaal wel
En niemand die op dit kleine kunstwerkje reageert!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
hmm dat is een idee,
Lieverd ga je met me mee
laat me je lekker het bed insleuren
dan laten we het samen gebeuren
zo lekker in je armen
waar we elkaar gaan warmen
saampjes aan een winterslaapje beginnen
en de wereld om ons heen verdringen
*proest... ik zeg nix...quote:
Bierbuikje is bijna wegquote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
keelpijn is weer weggetrokken, heb dat vaker dat ie er alleen is als ik wakker wordt en dan n paar uur langquote:Op donderdag 1 december 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Flubberbuikje intrekken...![]()
Heej Yns hoe gaat ie nu?
swellus....ik heb op het origineel gereageerd..maar deze is idd nog leuker..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:49 schreef PhaE het volgende:
En niemand die op dit kleine kunstwerkje reageert!
Ik vinnum leuk hoor Yns
dank PhaEquote:Op donderdag 1 december 2005 12:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
En niemand die op dit kleine kunstwerkje reageert!
Ik vinnum leuk hoor Yns
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
swellus....ik heb op het origineel gereageerd..maar deze is idd nog leuker..
Zien kan via Webcamquote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank PhaE
enneh over dat buikkiezien
en merah natuurlijk knuffelen
Volgens ingewijden.. mogen ietiepietie flubberbuikkies ....dus dan zul jij wel goed zitten lijkt me..quote:
jou natuurlijk ook knuffelenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zien kan via Webcam
maar alleen buikje is weg hoor, is niet opeens een sixpack voor in de plaats gekomen
Ennuh, Merah wel knuffelen, maar ik dan?!
Goed onthouden!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens ingewijden.. mogen ietiepietie flubberbuikkies ....dus dan zul jij wel goed zitten lijkt me..![]()
hij zat al goedquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens ingewijden.. mogen ietiepietie flubberbuikkies ....dus dan zul jij wel goed zitten lijkt me..![]()
Ik niet dus danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe maak je die 2 smillies waarvan de een de ander over de bol strijkt?quote:
knuffelvet doet t ook goed bij vrouwen hoorquote:
Die is niet standaard helaas. Wel mijn favo smiley ever...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe maak je die 2 smillies waarvan de een de ander over de bol strijkt?
Nou die is er voor jou, met de mededeling.. don't sell yourself short!
Flubberbuikkies of niet.... dat is nog lang niet allesbepalend.. vind ik dan..
Hehe hehe hehe . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
begin jij nu ook al, eerst kan ik thuis blijven en kinderen baren, en nu ben ik ook al een mietje. ben nergens goed voor![]()
![]()
nou begin maar....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hehe hehe hehe . . .![]()
![]()
Hoe lul ik me er hier weer uit![]()
![]()
Ik ook niet hoor. Ik zeg altijd maar dat het allemaal betaald isquote:
Ehhhh, weet niks te verzinnen . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
nou begin maar....
zit al te wachten
* Ynske zit met haar vingers te tikken op haar bureau tot Thunder met een juiste verklaring komt
Euhm..de ogen moeten me vertellen dat het géén macho is..geen opgewonden standje..geen blaaskaak... (IOok al ziet hij er uit ziet als een adonis, vind ik niet echt het belangrijkste)quote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard willen wij wel weten wat jij dan wel allesbepalend vindt...
Kom op, beetje creatief moet lukkenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhh, weet niks te verzinnen . . .![]()
Bloemetje ook goed
Hmmm, mag ik een flubberbuikje ook inruilen voor 2 love-handles?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Toch niet bij degene die ik tegenkomquote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
knuffelvet doet t ook goed bij vrouwen hoor
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, mag ik een flubberbuikje ook inruilen voor 2 love-handles?
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:
enneh neej ben niet omkoopbaar
dan zoek je verkeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch niet bij degene die ik tegenkom
kom maar opquote:
Nou ben ook benieuwd.. vol verwachting klopt ons hartquote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Ja... dat mag...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, mag ik een flubberbuikje ook inruilen voor 2 love-handles?
Die krijgt nooit een bloemetje van me . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:me zeker proberen af te schepen met een verlept of een digitaal bloemetje he
ben je oma niet
![]()
Nee, niet eens ??quote:* Ynske heeft nog nooit een roosje gehad![]()
enneh neej ben niet omkoopbaar
Een uitdaging aan ThunderChild natuurlijk. Ik ken je te goed, dat zou valsspelen zijnquote:
euhm....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die krijgt nooit een bloemetje van me . . .![]()
[..]
Nee, niet eens ??
[afbeelding]
Of ik zoek niet maar kom gewoon de verkeerde tegen hequote:
Werk ze Caraquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat weer aan de slag...tot later![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitdaging aan ThunderChild natuurlijk. Ik ken je te goed, dat zou valsspelen zijn.
quote:
tsss en dan zeker laten afleveren hequote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Wordt zeker weer Fleurop bellen, moet kijken of ik dat nummer nog heb. Tis alweer een tijdje geleden dat ik die jongens gebeld heb
Zal wel moeten, moet rust houden en mag voorlopig geen auto meer rijden of je moet wachten tot ergens volgend jaar . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
tsss en dan zeker laten afleveren he
je niet eens er wat moeite voor doen
Mannen
rusten kun je ook in de trein, hoef je geen auto voor te rijdenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal wel moeten, moet rust houden en mag voorlopig geen auto meer rijden of je moet wachten tot ergens volgend jaar . . .![]()
Je zou raar opkijken als hij een zingend telegram op je werk liet bezorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss en dan zeker laten afleveren he
je niet eens er wat moeite voor doen
Mannen
euhm... jaquote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als hij een zingend telegram op je werk liet bezorgen.
Of meer iemand die nog even gaat staan strippen ook ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als hij een zingend telegram op je werk liet bezorgen.
OVquote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
rusten kun je ook in de trein, hoef je geen auto voor te rijden
lang leven het openbaar vervoer
GMTAquote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef Mokster het volgende:
Dusssss....
Ze zou in een stil, donker hoekje kruipen en er voorlopig niet meer uitkomen (althans, niet voor 6 uur) . . .quote:
Weet je wel hoe achterlijk idioot het tegenwoordig is om ergens met de trein te komen als je niet in een grote stad woont ??quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
rusten kun je ook in de trein, hoef je geen auto voor te rijden
lang leven het openbaar vervoer
hey half 5 ben ik pleite hierquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze zou in een stil, donker hoekje kruipen en er voorlopig niet meer uitkomen (althans, niet voor 6 uur) . . .![]()
Gaat prima hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je wel hoe achterlijk idioot het tegenwoordig is om ergens met de trein te komen als je niet in een grote stad woont ??![]()
![]()
lieve schat, jah dat weet ik, ben er nl van afhankelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je wel hoe achterlijk idioot het tegenwoordig is om ergens met de trein te komen als je niet in een grote stad woont ??![]()
![]()
iemand single af?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
En?
quote:
Ik rijd dat stukje wel, dump dat bosje bloemen bij jou op het bureau en ga er dan wel weer vandoor . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
lieve schat, jah dat weet ik, ben er nl van afhankelijk
maar ik geloof wel dat het je gaat lukken
btw je moet Bus 37 of 38 hebben in Utrecht![]()
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!quote:
zelfs met single af zijn kun je nog genieten van vrijhedenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!
euhm ik zal maar geen bluf zeggen hequote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik rijd dat stukje wel, dump dat bosje bloemen bij jou op het bureau en ga er dan wel weer vandoor . . .
Komt goed uit, moet morgen toch in Urecht zijn
Het is maar net wat er wel en niet onder die vrijheden binnen een relatie valt... Welke vrijheden heb jij het over?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef Ynske het volgende:
zelfs met single af zijn kun je nog genieten van vrijheden
ik heb niet het gevoel dat ik beperkt word binnen een relatie voor dingen die ik wil doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat er wel en niet onder die vrijheden binnen een relatie valt... Welke vrijheden heb jij het over?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
ik heb niet het gevoel dat ik beperkt word binnen een relatie voor dingen die ik wil doen.
maar heb dan ook geen behoefte om te gaan rotzooien met iemand anders
welke vrijheden ben jij dan bang om kwijt te raken?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
knuffelen???quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef PhaE het volgende:
Sjongejonge..
Ik ben EVEN weg om daadwerkelijk wat werk te verzetten, is iedereen opeens serieus!
Ik ben niet bang om vrijheden kwijt te raken. Daar ben je immers zelf bij. Ik geniet wel ieder moment van de vrijheden die ik op dit moment heb. Ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden en ik heb met niemand rekening te houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
welke vrijheden ben jij dan bang om kwijt te raken?
jah dat snap ik welquote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om vrijheden kwijt te raken. Daar ben je immers zelf bij. Ik geniet wel ieder moment van de vrijheden die ik op dit moment heb. Ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden en ik heb met niemand rekening te houden.
In een relatie moet dat gewoon wel. Dat is geen probleem als het zover is, maar tot die tijd geniet ik graag van het feit dat dat nu nog niet hoeft...
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...quote:
Vrouwen met hoofdpijnquote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...![]()
ik wil wat zeggen.. maar ik bijt op mn tong / cq lip..quote:
Vrouwen die in hun lip bijtenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik wil wat zeggen.. maar ik bijt op mn tong / cq lip..
* Ynske huggelt PhaE helemaal platquote:
Ik waag wel een poging dan... Moet je dat hartje alleen even wegdenken...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...![]()
In de hoop dat we misschien dan eens fatsoenlijk gepijpt worden in plaats van dat halve werk...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Joeykophouden
wij functioneren tenminste nog als we ziek zijn, jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
Wij mannen zijn gewoon nooit ziek!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
wij functioneren tenminste nog als we ziek zijn, jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
quote:
daar hoef je je niet voor aan te stellenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de hoop dat we misschien dan eens fatsoenlijk gepijpt worden in plaats van dat halve werk...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon nooit ziek!
Binnen mijn beperkte referentiekader wel ja! (dan spreek ik dus alleen voor mezelf)quote:
Zou ik maar niet doen . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
euhm ik zal maar geen bluf zeggen he
trouwens hoelaat ga je weer richting het zuiden?![]()
gaaf zo'n uitgebreid referentiekaderquote:Op donderdag 1 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen mijn beperkte referentiekader wel ja! (dan spreek ik dus alleen voor mezelf)
Dan doe je het echt niet goed . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!
Is goed hoor.....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik waag wel een poging dan... Moet je dat hartje alleen even wegdenken...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen . . .
moet nog terug naar Limburg vrijdagquote:Ergens in de middag pas, maar je kan beter een vrije dag nemen
Wees niet bangquote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef PhaE het volgende:
Sjongejonge..
Ik ben EVEN weg om daadwerkelijk wat werk te verzetten, is iedereen opeens serieus!
Eerst inlezen, dan oordelen!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe je het echt niet goed . . .![]()
![]()
Wat denk je wel niet dat ik ben ?? Een taxibedrijf of zo ??quote:
En weet zij het ook al?quote:
... zeker als JIJ nog iets goed te maken hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
Het is natuurlijk onderhandelbaar . . .![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
... zeker als JIJ nog iets goed te maken hebt.
Weer dit topic?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het veel toffer dan Singles. Totdat die kliek dit topic weer begon te ontdekken.
Je snapt mijn punt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weer dit topic?
Singles bestond al eerder dan R&P SC![]()
En bedanktquote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het veel toffer dan Singles. Totdat die kliek dit topic weer begon te ontdekken.
Ik behoor tot geen enkele kliek.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Jij behoorde trouwens ook net zo hard tot die kliek hoor.
Hij is gewoon jaloers dat hij nu een wijf heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Ik mag alles.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat hij nu een wijf heeft
En niet meer in singles mag posten![]()
Ah... daar komen jullie allemaal vandaan.....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Ja we komen uit een topic waar iedereen elkaar probeerde te versieren maar wat nog nooit iemand gelukt is.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah... daar komen jullie allemaal vandaan.....![]()
Ah, de 'ik behoor tot geen enkele kliek' kliek!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik behoor tot geen enkele kliek.
Ja, die ene waar iedereen bij hoort.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de 'ik behoor tot geen enkele kliek' kliek!
Yupquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah... daar komen jullie allemaal vandaan.....![]()
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja we komen uit een topic waar iedereen elkaar probeerde te versieren maar wat nog nooit iemand gelukt is.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja we komen uit een topic waar iedereen elkaar probeerde te versieren maar wat nog nooit iemand gelukt is.
Het was een topic vol met kanslozen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL![]()
Heeft zich dan nog nooit iemand afgevraagd waar het fout ging?![]()
Houd je waffel !!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
... zeker als JIJ nog iets goed te maken hebt.
quote:
O?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat je je daar dik in vergist
dat versieren dat viel reuze mee, er werd meer ge-ouwehoerd onderling hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL![]()
Heeft zich dan nog nooit iemand afgevraagd waar het fout ging?![]()
jewelquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Houd je waffel !!![]()
![]()
[..]
Dit heb jij niet gezien . . .
Wij hebben duidelijk niet dezelfde definitie van 'iedereen'.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een paar relnichten en klonen na dan. Mierenneuker.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk niet dezelfde definitie van 'iedereen'.
Ik ook. In Carré metquote:
Relnicht én kloon meldtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een paar relnichten en klonen na dan. Mierenneuker.
Ik meen me te herinneren dat jij er ook wel eens kwam...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was een topic vol met kanslozen.
Je auto heet zeker Ktit?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Micheal_Knight het volgende:
[..]
Relnicht én kloon meldt.
Hey!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. In Carré metKirsten
als voorprogramma.
Wel een hele slechtequote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Micheal_Knight het volgende:
[..]
Relnicht én kloon meldt.
Hoe spreek je jouw naam uit?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef Micheal_Knight het volgende:
[..]
Relnicht én kloon meldt.
Hap hapquote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij er ook wel eens kwam...![]()
Heb ik ooit ergens gezegd dat ik NIET kansloos ben?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij er ook wel eens kwam...![]()
En dan proberen mensen me nog wijs te maken dat Haarlem geen kliekje isquote:
Ik ken dr via het theaterquote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan proberen mensen me nog wijs te maken dat Haarlem geen kliekje is.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. In Carré metKirsten
als voorprogramma.
wil je me aanraken?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je me aanraken?
heb haar aangeraakt
is nog bespreekbaarquote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je vanavond, morgenavond, zaterdagavond, zondagavond?
Wat dacht je van: wijntje, kaarslicht, jij, en ik met al mijn Do fantasieën?quote:
Wat was / is er mis mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
Do![]()
Weer een illusie armer.
In het echt viel ze zo tegen![]()
En ze stond nog wel met stip boven aan![]()
nah ze wist anders even heel goed hoe een een stel moonende dronke studenten moest aanpakken zodat ze zich ineens konden gedragenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
Do![]()
Weer een illusie armer.
In het echt viel ze zo tegen![]()
En ze stond nog wel met stip boven aan![]()
Ze was niet zo gezellig die dagquote:
lol hoe ver gaan jouw Do-fantasieënquote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: wijntje, kaarslicht, jij, en ik met al mijn Do fantasieën?
Niet zo ver... Maar ver is dan weer een rekbaar begrip...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol hoe ver gaan jouw Do-fantasieën
Ja, geweldig! Een etentje met een man die alleen maar aan een andere vrouw zit te denken...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: wijntje, kaarslicht, jij, en ik met al mijn Do fantasieën?
Neem voldoende contracten mee om de man afwezig te laten tekenen en het is best een avondje verveling waardquote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, geweldig! Een etentje met een man die alleen maar aan een andere vrouw zit te denken...
tja mannen kunnen natuurlijk niet multitasken hequote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, geweldig! Een etentje met een man die alleen maar aan een andere vrouw zit te denken...
De laatste keer merkte je daar anders niks van!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Mokster het volgende:
Ik ben een metroman, die beschikken wel over die eigenschap!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja mannen kunnen natuurlijk niet multitasken he![]()
een metro manquote:Op donderdag 1 december 2005 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een metroman, die beschikken wel over die eigenschap!
Denk dat ik dan tevens een vriendin meeneem om gezellig mee te kunnen kletsen...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neem voldoende contracten mee om de man afwezig te laten tekenen en het is best een avondje verveling waard.
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste keer merkte je daar anders niks van!
Nadeel eraan is alleen dat je dus ook 3 keer per week in de beauty-salon zit voor een voet-pedicure.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een metroman, die beschikken wel over die eigenschap!
Je kan natuurlijk ook gewoon een date meenemen. Zeker als je de rekening ook nog kan laten tekenen zal het een overgetelijke avond opleveren voor bijna alle betrokkenen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Denk dat ik dan tevens een vriendin meeneem om gezellig mee te kunnen kletsen...
he gezellig wanneer gaan we?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een date meenemen. Zeker als je de rekening ook nog kan laten tekenen zal het een overgetelijke avond opleveren voor bijna alle betrokkenen.
T zal wel weer aan mij liggen, maar ik zie ineens een heel geinig trio voor me...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een date meenemen. Zeker als je de rekening ook nog kan laten tekenen zal het een overgetelijke avond opleveren voor bijna alle betrokkenen.
kwartetjequote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
T zal wel weer aan mij liggen, maar ik zie ineens een heel geinig trio voor me...![]()
Dus........quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja mannen kunnen natuurlijk niet multitasken he![]()
Doet dat pijn als er zoveel mensen over je heenlopen?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef QyRoZ het volgende:
I am the world.
Het is NIET de bedoeling dat jij en Moks gaan daten en ik vervolgens opdraai voor de rekening, Ynske. Dat dát even duidelijk isquote:
Ik ben het wel gewend.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doet dat pijn als er zoveel mensen over je heenlopen?
neej lieverdquote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is NIET de bedoeling dat jij en Moks gaan daten en ik vervolgens opdraai voor de rekening, Ynske. Dat dát even duidelijk is.
dan besteed hij geen aandacht aan mij omdat ie al met zijn gedachten bij Do zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |