Zeker dat programma waarin ze commentaar levert op het uiterlijk van anderen terwijl ze er zelf inmiddels ook niet echt fris en fruitig meer uitziet...quote:
Achquote:Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker dat programma waarin ze commentaar levert op het uiterlijk van anderen terwijl ze er zelf inmiddels ook niet echt fris en fruitig meer uitziet...
Ik maak een combi van. Eet aan mijn buro en ga 15 minuten eerder naar huisquote:Op donderdag 1 december 2005 12:21 schreef PhaE het volgende:
Pauze is voor mietjes.
Net als lunchen trouwens.
* PhaE gaat gewoon door = half uurtje eerder naar huis
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef Scorpie het volgende:
foto!
Dank je voor het logoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een van de films die door de tijd (en het internet) grotendeels vergeten is en eigenlijk best wel terecht.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze... !!
Cara heeft een kop thee nodig...![]()
Hoi Marc.. gaat het een beetje?quote:
Das een idee. jammer dat ik niet zo assertief ben...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat is een idee,
lekker iemand je bed mee insleuren
en saampjes aan een winterslaapje beginnen
zo lekker een iemands armen
Ach ja, ik irriteer me nu al mateloos aan mijn 'collega's' dus komt helemaal goedquote:
Gaat wel.. maar kan altijd vele malen beter...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik irriteer me nu al mateloos aan mijn 'collega's' dus komt helemaal goed
En hoe is het met jou?
En je koffie verslaving dan ??quote:
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .quote:Oops.. ik zie dat ik volgens PhaE een mietje ben...![]()
Ik heb geen koffieverslaving hoor.. ik drink ook sloten thee...en vooral als ik me niet echt top voel.. zoals nu dus!!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En je koffie verslaving dan ??![]()
[..]
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .![]()
Gaat wel is iig beter dan slecht, om het positief te houden maar danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat wel.. maar kan altijd vele malen beter...
Jou "mood" deze week had niet met je collega's temaken toch? voel je daarover dan wat beter nu?
Vooral niet bij de pakken gaan neerzitten ( tsss hoor wie dat zegt..)
zacht gekookt zekerquote:
Ik weet dat je laarzen verzameld, maar gaat dit niet wat verquote:of een schijtlaars...
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef ThunderChild het volgende:
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .![]()
Dat dacht ik al....en geloof me het machteloze gevoel komt me bekend voor... sommige dingen overkomen je.. en daar moet je maar mee zien klaar te komen..(ook al ben je er niet klaar voor..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, mijn mood heeft er niets met mijn collega's te maken, maar met dingen waar ik toch niets aan kan doen of geen invloed op heb (of misschien wel en wil ik dat niet weten). T is wel dat mijn collega's niet echt helpen. Ik zal ook blij zijn als ik iets anders heb. Zelden zulke asociale mensen gevonden (en nee, dit geldt niet voor alle maar wel voor een aantal helaas).
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achterquote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al....en geloof me het machteloze gevoel komt me bekend voor... sommige dingen overkomen je.. en daar moet je maar mee zien klaar te komen..(ook al ben je er niet klaar voor..) er is dan maar een weg.. recht vooruit.. ) En hopen dat het goed komt..bléh!
Ja.. meestal wel..quote:
Ja .. eigenlijk wel hé? op laarzen moet je zuinig zijn...quote:Ik weet dat je laarzen verzameld, maar gaat dit niet wat ver![]()
Flubberbuikje intrekken...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achter![]()
we komen er allemaal wel
voor de mannen onderons, euhm borst naar voor, bierbuik intrekken
en mijn tieten danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achter![]()
we komen er allemaal wel
En niemand die op dit kleine kunstwerkje reageert!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
hmm dat is een idee,
Lieverd ga je met me mee
laat me je lekker het bed insleuren
dan laten we het samen gebeuren
zo lekker in je armen
waar we elkaar gaan warmen
saampjes aan een winterslaapje beginnen
en de wereld om ons heen verdringen
*proest... ik zeg nix...quote:
Bierbuikje is bijna wegquote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
keelpijn is weer weggetrokken, heb dat vaker dat ie er alleen is als ik wakker wordt en dan n paar uur langquote:Op donderdag 1 december 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Flubberbuikje intrekken...![]()
Heej Yns hoe gaat ie nu?
swellus....ik heb op het origineel gereageerd..maar deze is idd nog leuker..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:49 schreef PhaE het volgende:
En niemand die op dit kleine kunstwerkje reageert!
Ik vinnum leuk hoor Yns
dank PhaEquote:Op donderdag 1 december 2005 12:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
En niemand die op dit kleine kunstwerkje reageert!
Ik vinnum leuk hoor Yns
Preciesquote:Op donderdag 1 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
swellus....ik heb op het origineel gereageerd..maar deze is idd nog leuker..
Zien kan via Webcamquote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank PhaE
enneh over dat buikkiezien
en merah natuurlijk knuffelen
Volgens ingewijden.. mogen ietiepietie flubberbuikkies ....dus dan zul jij wel goed zitten lijkt me..quote:
jou natuurlijk ook knuffelenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zien kan via Webcam
maar alleen buikje is weg hoor, is niet opeens een sixpack voor in de plaats gekomen
Ennuh, Merah wel knuffelen, maar ik dan?!
Goed onthouden!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens ingewijden.. mogen ietiepietie flubberbuikkies ....dus dan zul jij wel goed zitten lijkt me..![]()
hij zat al goedquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens ingewijden.. mogen ietiepietie flubberbuikkies ....dus dan zul jij wel goed zitten lijkt me..![]()
Ik niet dus danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe maak je die 2 smillies waarvan de een de ander over de bol strijkt?quote:
knuffelvet doet t ook goed bij vrouwen hoorquote:
Die is niet standaard helaas. Wel mijn favo smiley ever...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe maak je die 2 smillies waarvan de een de ander over de bol strijkt?
Nou die is er voor jou, met de mededeling.. don't sell yourself short!
Flubberbuikkies of niet.... dat is nog lang niet allesbepalend.. vind ik dan..
Hehe hehe hehe . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
begin jij nu ook al, eerst kan ik thuis blijven en kinderen baren, en nu ben ik ook al een mietje. ben nergens goed voor![]()
![]()
nou begin maar....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hehe hehe hehe . . .![]()
![]()
Hoe lul ik me er hier weer uit![]()
![]()
Ik ook niet hoor. Ik zeg altijd maar dat het allemaal betaald isquote:
Ehhhh, weet niks te verzinnen . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
nou begin maar....
zit al te wachten
* Ynske zit met haar vingers te tikken op haar bureau tot Thunder met een juiste verklaring komt
Euhm..de ogen moeten me vertellen dat het géén macho is..geen opgewonden standje..geen blaaskaak... (IOok al ziet hij er uit ziet als een adonis, vind ik niet echt het belangrijkste)quote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard willen wij wel weten wat jij dan wel allesbepalend vindt...
Kom op, beetje creatief moet lukkenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhh, weet niks te verzinnen . . .![]()
Bloemetje ook goed
Hmmm, mag ik een flubberbuikje ook inruilen voor 2 love-handles?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Toch niet bij degene die ik tegenkomquote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
knuffelvet doet t ook goed bij vrouwen hoor
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, mag ik een flubberbuikje ook inruilen voor 2 love-handles?
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:
enneh neej ben niet omkoopbaar
dan zoek je verkeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch niet bij degene die ik tegenkom
kom maar opquote:
Nou ben ook benieuwd.. vol verwachting klopt ons hartquote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Ja... dat mag...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, mag ik een flubberbuikje ook inruilen voor 2 love-handles?
Die krijgt nooit een bloemetje van me . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:me zeker proberen af te schepen met een verlept of een digitaal bloemetje he
ben je oma niet
![]()
Nee, niet eens ??quote:* Ynske heeft nog nooit een roosje gehad![]()
enneh neej ben niet omkoopbaar
Een uitdaging aan ThunderChild natuurlijk. Ik ken je te goed, dat zou valsspelen zijnquote:
euhm....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die krijgt nooit een bloemetje van me . . .![]()
[..]
Nee, niet eens ??
[afbeelding]
Of ik zoek niet maar kom gewoon de verkeerde tegen hequote:
Werk ze Caraquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat weer aan de slag...tot later![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitdaging aan ThunderChild natuurlijk. Ik ken je te goed, dat zou valsspelen zijn.
quote:
tsss en dan zeker laten afleveren hequote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Wordt zeker weer Fleurop bellen, moet kijken of ik dat nummer nog heb. Tis alweer een tijdje geleden dat ik die jongens gebeld heb
Zal wel moeten, moet rust houden en mag voorlopig geen auto meer rijden of je moet wachten tot ergens volgend jaar . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
tsss en dan zeker laten afleveren he
je niet eens er wat moeite voor doen
Mannen
rusten kun je ook in de trein, hoef je geen auto voor te rijdenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal wel moeten, moet rust houden en mag voorlopig geen auto meer rijden of je moet wachten tot ergens volgend jaar . . .![]()
Je zou raar opkijken als hij een zingend telegram op je werk liet bezorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss en dan zeker laten afleveren he
je niet eens er wat moeite voor doen
Mannen
euhm... jaquote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als hij een zingend telegram op je werk liet bezorgen.
Of meer iemand die nog even gaat staan strippen ook ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als hij een zingend telegram op je werk liet bezorgen.
OVquote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
rusten kun je ook in de trein, hoef je geen auto voor te rijden
lang leven het openbaar vervoer
GMTAquote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef Mokster het volgende:
Dusssss....
Ze zou in een stil, donker hoekje kruipen en er voorlopig niet meer uitkomen (althans, niet voor 6 uur) . . .quote:
Weet je wel hoe achterlijk idioot het tegenwoordig is om ergens met de trein te komen als je niet in een grote stad woont ??quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
rusten kun je ook in de trein, hoef je geen auto voor te rijden
lang leven het openbaar vervoer
hey half 5 ben ik pleite hierquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze zou in een stil, donker hoekje kruipen en er voorlopig niet meer uitkomen (althans, niet voor 6 uur) . . .![]()
Gaat prima hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je wel hoe achterlijk idioot het tegenwoordig is om ergens met de trein te komen als je niet in een grote stad woont ??![]()
![]()
lieve schat, jah dat weet ik, ben er nl van afhankelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je wel hoe achterlijk idioot het tegenwoordig is om ergens met de trein te komen als je niet in een grote stad woont ??![]()
![]()
iemand single af?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
En?
quote:
Ik rijd dat stukje wel, dump dat bosje bloemen bij jou op het bureau en ga er dan wel weer vandoor . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
lieve schat, jah dat weet ik, ben er nl van afhankelijk
maar ik geloof wel dat het je gaat lukken
btw je moet Bus 37 of 38 hebben in Utrecht![]()
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!quote:
zelfs met single af zijn kun je nog genieten van vrijhedenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!
euhm ik zal maar geen bluf zeggen hequote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik rijd dat stukje wel, dump dat bosje bloemen bij jou op het bureau en ga er dan wel weer vandoor . . .
Komt goed uit, moet morgen toch in Urecht zijn
Het is maar net wat er wel en niet onder die vrijheden binnen een relatie valt... Welke vrijheden heb jij het over?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef Ynske het volgende:
zelfs met single af zijn kun je nog genieten van vrijheden
ik heb niet het gevoel dat ik beperkt word binnen een relatie voor dingen die ik wil doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat er wel en niet onder die vrijheden binnen een relatie valt... Welke vrijheden heb jij het over?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
ik heb niet het gevoel dat ik beperkt word binnen een relatie voor dingen die ik wil doen.
maar heb dan ook geen behoefte om te gaan rotzooien met iemand anders
welke vrijheden ben jij dan bang om kwijt te raken?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
knuffelen???quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef PhaE het volgende:
Sjongejonge..
Ik ben EVEN weg om daadwerkelijk wat werk te verzetten, is iedereen opeens serieus!
Ik ben niet bang om vrijheden kwijt te raken. Daar ben je immers zelf bij. Ik geniet wel ieder moment van de vrijheden die ik op dit moment heb. Ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden en ik heb met niemand rekening te houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
welke vrijheden ben jij dan bang om kwijt te raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |