ik wil wat zeggen.. maar ik bijt op mn tong / cq lip..quote:
Vrouwen die in hun lip bijtenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik wil wat zeggen.. maar ik bijt op mn tong / cq lip..
* Ynske huggelt PhaE helemaal platquote:
Ik waag wel een poging dan... Moet je dat hartje alleen even wegdenken...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...![]()
In de hoop dat we misschien dan eens fatsoenlijk gepijpt worden in plaats van dat halve werk...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Joeykophouden
wij functioneren tenminste nog als we ziek zijn, jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
Wij mannen zijn gewoon nooit ziek!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
wij functioneren tenminste nog als we ziek zijn, jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
quote:
daar hoef je je niet voor aan te stellenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de hoop dat we misschien dan eens fatsoenlijk gepijpt worden in plaats van dat halve werk...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon nooit ziek!
Binnen mijn beperkte referentiekader wel ja! (dan spreek ik dus alleen voor mezelf)quote:
Zou ik maar niet doen . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
euhm ik zal maar geen bluf zeggen he
trouwens hoelaat ga je weer richting het zuiden?![]()
gaaf zo'n uitgebreid referentiekaderquote:Op donderdag 1 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen mijn beperkte referentiekader wel ja! (dan spreek ik dus alleen voor mezelf)
Dan doe je het echt niet goed . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!
Is goed hoor.....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik waag wel een poging dan... Moet je dat hartje alleen even wegdenken...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen . . .
moet nog terug naar Limburg vrijdagquote:Ergens in de middag pas, maar je kan beter een vrije dag nemen
Wees niet bangquote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef PhaE het volgende:
Sjongejonge..
Ik ben EVEN weg om daadwerkelijk wat werk te verzetten, is iedereen opeens serieus!
Eerst inlezen, dan oordelen!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe je het echt niet goed . . .![]()
![]()
Wat denk je wel niet dat ik ben ?? Een taxibedrijf of zo ??quote:
En weet zij het ook al?quote:
... zeker als JIJ nog iets goed te maken hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
Het is natuurlijk onderhandelbaar . . .![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
... zeker als JIJ nog iets goed te maken hebt.
Weer dit topic?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het veel toffer dan Singles. Totdat die kliek dit topic weer begon te ontdekken.
Je snapt mijn punt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weer dit topic?
Singles bestond al eerder dan R&P SC![]()
En bedanktquote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het veel toffer dan Singles. Totdat die kliek dit topic weer begon te ontdekken.
Ik behoor tot geen enkele kliek.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Jij behoorde trouwens ook net zo hard tot die kliek hoor.
Hij is gewoon jaloers dat hij nu een wijf heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Ik mag alles.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat hij nu een wijf heeft
En niet meer in singles mag posten![]()
Ah... daar komen jullie allemaal vandaan.....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Ja we komen uit een topic waar iedereen elkaar probeerde te versieren maar wat nog nooit iemand gelukt is.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah... daar komen jullie allemaal vandaan.....![]()
Ah, de 'ik behoor tot geen enkele kliek' kliek!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik behoor tot geen enkele kliek.
Ja, die ene waar iedereen bij hoort.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de 'ik behoor tot geen enkele kliek' kliek!
Yupquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah... daar komen jullie allemaal vandaan.....![]()
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja we komen uit een topic waar iedereen elkaar probeerde te versieren maar wat nog nooit iemand gelukt is.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja we komen uit een topic waar iedereen elkaar probeerde te versieren maar wat nog nooit iemand gelukt is.
Het was een topic vol met kanslozen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL![]()
Heeft zich dan nog nooit iemand afgevraagd waar het fout ging?![]()
Houd je waffel !!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
... zeker als JIJ nog iets goed te maken hebt.
quote:
O?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat je je daar dik in vergist
dat versieren dat viel reuze mee, er werd meer ge-ouwehoerd onderling hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL![]()
Heeft zich dan nog nooit iemand afgevraagd waar het fout ging?![]()
jewelquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Houd je waffel !!![]()
![]()
[..]
Dit heb jij niet gezien . . .
Wij hebben duidelijk niet dezelfde definitie van 'iedereen'.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een paar relnichten en klonen na dan. Mierenneuker.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk niet dezelfde definitie van 'iedereen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |