Vet puik topic, jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
vpt
Uiteraard, want ik heb het geopend.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
De mods hier zijn hopeloos en zullen altijd wel hopeloos blijven. Als R&P sluit, dan is het de schuld van de huidige mods . . .quote:- Wil je klagen over de Modcat?
Bier = bier en als je zat bent, dan maakt het ook geen ene reet meer uit . . .quote:- Vind je Bavaria ook niet te zuipen?
De eerste de beste klootzak die met God en de rest van die poppenkast (of was het nou poppekast ??) komt aanzetten, die krijgt me toch een paar rake klappen dat wil je niet weten. Vraag die eikel maar die tien jaar terug daarmee kwam aanzetten . . .quote:Of wil je in gesprek met God komen?
Je snapt m niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
De eerste de beste klootzak die met God en de rest van die poppenkast (of was het nou poppekast ??) komt aanzetten, die krijgt me toch een paar rake klappen dat wil je niet weten. Vraag die eikel maar die tien jaar terug daarmee kwam aanzetten . . .![]()
![]()
Dan moet ook geen God neerzetten maar Godt. Tussen die twee zit een wereld van verschil, de één hoef ik niet te spreken en de ander wil ik niet eens spreken . . .quote:
We hebben nooit goed gesprek gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet ook geen God neerzetten maar Godt. Tussen die twee zit een wereld van verschil, de één hoef ik niet te spreken en de ander wil ik niet eens spreken . . .![]()
Daar heb ik meer feeling mee, dan die uitspraak van Qyroz... Lang weekend!quote:
Thee, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:22 schreef _Cara_ het volgende:
koffie.. goed plan..![]()
Maar eerst mn vitamientjes drinken...
Túúrlijk... dan krijg jij thee!!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:25 schreef _Cara_ het volgende:
Túúrlijk... dan krijg jij thee!!
ben je ziek? arme jij....quote:Op donderdag 1 december 2005 08:29 schreef Ynske het volgende:
geef hier ook maar een stoot vitaminen, keeltabletjes en paracetamol
dank jequote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ben je ziek? arme jij....
*Cara geeft multivitamientjes..trachitol voor de keel en een paracetemolletje aan Yns... zo ik hoop dat je je straks beter voelt..
quote:
Dat krijg je als je directeur bentquote:Op donderdag 1 december 2005 09:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt net al een lang weekend gehad!![]()
* Moks zeer jaloers is...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je directeur bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |