I know, ik weet niet hoe ik uit die Klaagbaak kan naar een geschikter forum! Any tips?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of je helemaal aan het goede adres bent in dit forum
Ik vraag me dan af of ze er even slecht voor hadden gestaan als Zimbabwe momenteel. Iets zegt mij van niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Lood om oud ijzer. Trouwens Rhodesie was toch niet te handhaven, ze waren vanzelf falliet gegaan.
Schopje naar POLquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Manchester het volgende:
[..]
I know, ik weet niet hoe ik uit die Klaagbaak kan naar een geschikter forum! Any tips?
Ik heb al om verplaatsing gevraagd naar het POL subforum.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Manchester het volgende:
I know, ik weet niet hoe ik uit die Klaagbaak kan naar een geschikter forum! Any tips?
Waarschijnlijk nog erger, al weet je het nooit zeker natuurlijk. De omwenteling van 1980 is relatief vreedzaam verlopen. Men had ook voor een hardliner scenario kunnen kiezen en dan was er nog geweldadiger een eind gekomen aan het systeem. Apartheid of varianten ervan zijn net zoals het comunisme, uiteindelijk niet levensvatbaar. De Zimbabwanen maken nu een periode van authoritair bewind door, verschrikkelijk voor hun, maar van af een afstandje gezien hoort het er gewoon bij, deze fase moeten ze gewoon doormaken denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:21 schreef Manchester het volgende:
Ik vraag me dan af of ze er even slecht voor hadden gestaan als Zimbabwe momenteel. Iets zegt mij van niet.
Zuid-Afrika is pas in 1994 overstag gegaan en gaven, ondanks de boycot, een van de sterkste economiën van de wereld over aan de ANC regering. Denk niet dat dit anders was geweest in Rhodesië. Ook de Rhodies waren zeer inventief, zij produceerden in de late jaren '70 practisch alles zelf, van ketchup tot auto's aan toe!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik heb al om verplaatsing gevraagd naar het POL subforum.
[..]
Dank je!!
Waarschijnlijk nog erger, al weet je het nooit zeker natuurlijk. De omwenteling van 1980 is relatief vreedzaam verlopen. Men had ook voor een hardliner scenario kunnen kiezen en dan was er nog geweldadiger een eind gekomen aan het systeem. Apartheid of varianten ervan zijn net zoals het comunisme, uiteindelijk niet levensvatbaar. De Zimbabwanen maken nu een periode van authoritair bewind door, verschrikkelijk voor hun, maar van af een afstandje gezien hoort het er gewoon bij, deze fase moeten ze gewoon doormaken denk ik.
Maar de Rhodesiers hadden al veel vroeger te maken met gewapend verzet, dat werkt op termijn natuurlijk verstikkend voor de economie en al helemaal als deze autarkisch is georganiseerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:43 schreef Manchester het volgende:
Zuid-Afrika is pas in 1994 overstag gegaan en gaven, ondanks de boycot, een van de sterkste economiën van de wereld over aan de ANC regering. Denk niet dat dit anders was geweest in Rhodesië. Ook de Rhodies waren zeer inventief, zij produceerden in de late jaren '70 practisch alles zelf, van ketchup tot auto's aan toe!
Door dat te vragen in het Feedbacktopic in het desbetreffende subforum, helemaal bovenaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef Manchester het volgende:
Hoe vraag ik trouwens zo'n overplaatsing van een topic naar een ander forum aan?
Thanx again!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Maar de Rhodesiers hadden al veel vroeger te maken met gewapend verzet, dat werkt op termijn natuurlijk verstikkend voor de economie en al helemaal als deze autarkisch is georganiseerd.
You got a point there! Maar, ik geloof nog steeds niet dat onder een Rhodesische regering het land er momenteel even dramatisch aan toe zou zijn als nu! Het laatste wat zo'n regering zou doen is de voedselproductie frustreren!
Door dat te vragen in het Feedbacktopic in het desbetreffende subforum, helemaal bovenaan.![]()
Hahaha! Scherp! En ja, helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 december 2005 11:20 schreef rashudo het volgende:
[..]
Laat dat niet precies zien wat het probleem van bijna compleet afrika is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |