abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32856945
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ken iemand die in Mallnitz les geeft bij een skischool (als snowboardleraar)
Geef me een naam en de kans is groot dat ík weet wie het is...hij mij waarsch. niet
Fingerspitzgefühl
pi_32857015
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:

Ga met de hele groep in een grote cirkel staan. Ga vervolgens "paardje rijden" (d.m.v. met je handenop je boven benen te tikken en ze ook langs elkaar doet, je kent het wel). Leg eerst uit dat je bij een aantal woorden zoals lasso dingen meot gaan doen hier zijn de woorden met uitleg:

Lasso: iedereen doet als of ie een lasso gooit en trekt haalt hem in, tijdens het inhalen van de lasso loop je allemaal naar het midden toe, daar eenmaal aangekomen ga je weer terug.

Balk/Boom ander liggend voorwerp: iedereen springt tijdens het paardje rijden

Overhangend iets: iedereen bukt !

Liggen: Iedereen zo snel mogelijk liggen en dan weer opstaan

En dan variëren, tussen door doe je de heletijd het paardje rijden, erg gezellige manier om de groep een beetje te leren kennen en warm te worden.
Dat zie je die schoolskiklasjes altijd doen, druk te zwaaien met armen en hoppen op die hardboots. Hmja, ik ben meestal al warm van de 15 minuten lopen naar de lift (eerste gondel, je weet), en dan wordt de rest vanzelf wel warm bij de eerste twee runs.

Mezelf voor gek zetten met idiote Lasso Paardentricks doe ik thuis wel. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32857081
Je hebt natuurlijk een ego hoog te houden?

[ Bericht 4% gewijzigd door ForumGek op 06-12-2005 10:50:56 ]
Fingerspitzgefühl
pi_32857135
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
Je hebt natuurlijk een ego om hoog te houden?
Ik zou het op eigenwaarde gooien .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32857154
Ook belangrijk !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:49:07 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32857236
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik zou het op eigenwaarde gooien .
Ego, Eigenwaarde....

Als je een beetje Style hebt noem je dat Image.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:00:04 #207
71115 Rnej
I walk the line
pi_32858901
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef XL het volgende:

[..]

Verkoopt Duijvenstein Volkl?
yes.

enne ja, ik hoopte op een dominant 159 of een 154, ging misschien ook nog net

kga trouwens de driver X kopen binnekort :-D .. de zwarte... de 16e komt mijn loon binnen :-) whiej
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:09:05 #208
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32861901
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785191/8/25#32854955]dinsdag 6 december 2005

Bij het zien van de cruesli kwam de halve liter schnaps die ik ge-ad had er finaal weer uit . Tot 11 uur in bed gelegen en toen móest ik weer de piste op van mams. iets met "s avonds een vent, 's ochtends een vent" !
Respect

Nadat je hebt genekt ben je (ik in ieder geval) 9 van de 10 keer wel je brakke gevoel kwijt!
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:23:27 #209
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_32862266
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Respect

Nadat je hebt genekt ben je (ik in ieder geval) 9 van de 10 keer wel je brakke gevoel kwijt!
Wat is er mis met brak zijn?
pi_32863016
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Respect

Dit weekend wel...maar 0,5L 40% alcohol is niet goed..dat blijft wel ff !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:58:49 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32863121
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Dit weekend wel...maar 0,5L 40% alcohol is niet goed..dat blijft wel ff !
Volgens mij zou ik doodvallen bij mijn definitie van adten, je weet
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:57:06 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32864598
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef XL het volgende:

[..]

Met tarwe kun je geen *#$* hebben....
Ik distantieer me verder van het onderwerp, maar kom van het boerenland en daar hoor je wel eens dingen
Ik wil het er niet eens meer over hebben...
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:

Ga met de hele groep in een grote cirkel staan. Ga vervolgens "paardje rijden" (d.m.v. met je handenop je boven benen te tikken en ze ook langs elkaar doet, je kent het wel). Leg eerst uit dat je bij een aantal woorden zoals lasso dingen meot gaan doen hier zijn de woorden met uitleg:

Lasso: iedereen doet als of ie een lasso gooit en trekt haalt hem in, tijdens het inhalen van de lasso loop je allemaal naar het midden toe, daar eenmaal aangekomen ga je weer terug.

Balk/Boom ander liggend voorwerp: iedereen springt tijdens het paardje rijden

Overhangend iets: iedereen bukt !

Liggen: Iedereen zo snel mogelijk liggen en dan weer opstaan

En dan variëren, tussen door doe je de heletijd het paardje rijden, erg gezellige manier om de groep een beetje te leren kennen en warm te worden.
Dat zijn idd leuke dingen ja

ik heb er zelf ook weer een aantal opgedaan afgelopen opleiding.
- Slope style warmingup
Iedereen blijft op zijn plaats hardlopen. De leraar zegt dan wat voor hindernissen+tricks er gaan wordt. Dus als je zegt "Daar komt een schans!!! 360!!!!" moet iedereen een rondje draaien. Als je zegt "frontside rail" gaat iedereen zo staan alsof hij over een rail rijdt.
Van te voren natuurlijk wel ff uitleggen hoe het werkt (vooral de frontflip aan het einde is leuk )

- Boardercross
ongeveer hetzelfde idee als bij de slope style.

- Berenjacht.
Verhaaltje over een jager (die gespeeld wordt door de leerlingen) op berenjacht.
De jager loopt door het bos (leerlingen lopen een beetje door hun knieën gezakt) en we moeten klimmen (net alsof je klimt), zwemmen (op de grond doen alsof je zwemt) en aan het einde is daar de beer en vlucht je. Door hard weg te rennen.

Dan heb je nog wedstrijdjes hardlopen (of een rugzak heen in 2 teams bijvoorbeeld) Sumo worstelen, het Mcdonalds spel en ga zo maar door

Je moet gewoon zorgen dat je voor 5 dagen verschillende warmingups hebt. Langer krijg jij je leerlingen toch niet
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:39 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat zie je die schoolskiklasjes altijd doen, druk te zwaaien met armen en hoppen op die hardboots. Hmja, ik ben meestal al warm van de 15 minuten lopen naar de lift (eerste gondel, je weet), en dan wordt de rest vanzelf wel warm bij de eerste twee runs.

Mezelf voor gek zetten met idiote Lasso Paardentricks doe ik thuis wel. .
Ik ken een arrogant jongetje die nogal goed kan snowboarden. Die deed ook nooit een warmingup. Altijd 2 keer een kicker nemen voordat een webstrijd begon en dan gelijk springen.
2 maanden geleden is hij hard op z'n bek gegaan en spierscheuringen opgelopen omdat zijn spieren niet warm waren

Ik zeg niet dat je gelijk wat scheurt als je geen warmingup doet, maar het is best lachen om het te doen. Vooral als je met een grote groep leerlingen bent.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_32864983
Een moraalridder... ik

Ik heb trouwens vandaag een Giro SST aangeschaft. Ik ben er zeer content mee.

We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:24:59 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32866849
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
Een moraalridder... ik

[afbeelding]
waarom denk je dat er de bij stond....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:26:55 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32866903
quote:
Een moraalridder... ik

[afbeelding]
Dat vind ik nou echt een heeeeele ruige supercooooole helm (en dat is niet alleen omdat ik hem ook heb, je weet).
pi_32867390
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

waarom denk je dat er de bij stond....

Ouwe, ik vond het een vet chille reactie van je. Ik moest er ook smakelijk om lachen.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:33:57 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32870229
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef beerke het volgende:

[..]

Ouwe, ik vond het een vet chille reactie van je. Ik moest er ook smakelijk om lachen.
thnx dreumes
pi_32874297
damn, tsjoe
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:15:27 #219
54067 Aernoud
Aapachtig paars?
pi_32877154
quote:
Een moraalridder... ik

[afbeelding]
wat dacht van je de k2 black hawk one? pilotenlook, met mp3 en 'wolkietolkie' . voor 300 pegelen voor jou

ik moet nieuwe handschoenen, en nou vroeg ik me af of jullie bekent zijn met de gloves waar verharde stukken inzitten, zogezegd voor voorkomen van botbreuken(pols dan). het leek me dat met een beetje vallen de stukken (zoals vroeger de kniebeschermers door de skatebroeken ) plastic door het textiel heen slijten? en zitten ze wel lekker? perry heeft een paar van protest, heb die even aangehad, maar erg bewegingsvrij ben je niet, dus ze moeten wel supergoed isolerend zijn. iemand die er ervaring mee heeft?
Heb jij nog ergens een platypus liggen? Stuur hem op naar mij en ontvang een aardige vergoeding!
pi_32877863
Gevraagd: La Plagne experts!

probleem is als volgt; ik kan (voor dezelfde prijs) kiezen tussen een verblijf in Le Mont Soleil (in Plagne Soleil, vrij direct aan de piste) of een luxer appartement in Belle Plagne (Les Balcons de Belle Plagne). Neem aan; dat appartement in Belle Plagne is inderdaad mooier. Probleem is dus dat het crappy ding bij Mont Soleil natuurlijk veel meer in het centrum ligt.

Nu is mijn vraag;
1. Wat is qua liftenvoorziening beter; plagne soleil of belle plagne (om dus elke dag de kam over te moeten naar het Plagne Centre zie ik eigenlijk niet zo zitten)
2. Wat is qua uitgaan beter? Plagne Soleil is zelf natuurlijk brak maar ligt dicht bij de kern van Plagne Centre; dus de vraag is of je 's s avonds vanuit daar wel naar Plagne Centre kan. Belle Plagne heeft ook wel wat maar Plagne Centre heeft natuurlijk veel meer uitgaansgebied. Wie weet dus of je van Plagne Soleil naar Plagne Centre kan 's avonds (t liefst lopend natuurlijk)?

Voor de kenners die het gebied niet meer zo heel goed kennen hier een kaartje: http://www.la-plagne.com/panorama/Plagne.jpg

Ik zou echt heel erg geholpen zijn met een antwoord dus ik hoop dat iemand hier een beetje ervaren is in het dorp...

Bvd.
pi_32878866
Tja Aernoud, ik heb net een helm gekocht vandaag. Die K2 zit er dus niet tot ik een keer een rots ben tegen gekomen die mijn helm afschrijft.

En voor LordOfTheBoard, voor vragen over La Plagne ben je naar de juiste plek gekomen hoor. De True Life Gang hier is vorig jaar een hele week actief geweest in la Plagne. Wij zaten in Belle Plagne vlak bij de piste. Ideaal dus, want het was je board onderbinden en naar beneden knallen naar Plagne Bellecôte waar je op een plein uit komt met allemaal liften.
Wij hebben het die week absoluut niet als negatief ervaren om niet dicht bij Plagne Centre te zitten. Sterker nog, die bergrug over gaan kost je nog geen twintig minuten en het was lekker warm boarden. Het gebied is dus zeer goed toegankelijk vanuit Belle Plagne.
Verder kan ik je aanraden om les te nemen bij de ESF in Bellcôte. Thiery, die door het leven gaat met de bijnaam "Shrimp" kent het gebied op zijn duimpje en laat je serieus waar de mooiste spots zien die op dat moment toegankelijk zijn.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:03:43 #222
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32878897
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Gevraagd: La Plagne experts!

probleem is als volgt; ik kan (voor dezelfde prijs) kiezen tussen een verblijf in Le Mont Soleil (in Plagne Soleil, vrij direct aan de piste) of een luxer appartement in Belle Plagne (Les Balcons de Belle Plagne). Neem aan; dat appartement in Belle Plagne is inderdaad mooier. Probleem is dus dat het crappy ding bij Mont Soleil natuurlijk veel meer in het centrum ligt.

Nu is mijn vraag;
1. Wat is qua liftenvoorziening beter; plagne soleil of belle plagne (om dus elke dag de kam over te moeten naar het Plagne Centre zie ik eigenlijk niet zo zitten)
2. Wat is qua uitgaan beter? Plagne Soleil is zelf natuurlijk brak maar ligt dicht bij de kern van Plagne Centre; dus de vraag is of je 's s avonds vanuit daar wel naar Plagne Centre kan. Belle Plagne heeft ook wel wat maar Plagne Centre heeft natuurlijk veel meer uitgaansgebied. Wie weet dus of je van Plagne Soleil naar Plagne Centre kan 's avonds (t liefst lopend natuurlijk)?

Voor de kenners die het gebied niet meer zo heel goed kennen hier een kaartje: http://www.la-plagne.com/panorama/Plagne.jpg

Ik zou echt heel erg geholpen zijn met een antwoord dus ik hoop dat iemand hier een beetje ervaren is in het dorp...

Bvd.
Zie een luxe appartement in Belle Plagne vooral als een hok van 12 m2 met 5 stapelbedden... Luxe heb je daar namelijk niet. Plagne Soleil is een chalet dorp, misschien een aantal vakantiehuizen. In ieder geval geen nachtleven. In Belle Plagne heb je een ruige Ierse pub met live muziek en een disco. Ten slotte een gondel naar Plagne Bellecote waar je nog meer leuke kroegen hebt. Vanuit Bellecote rijden gratis bussen naar Plagne Centre. Geen van de afstanden is comfortabel te belopen, half uur minstens.... veelal over bergen. Soleil is volgens mij des avonds afgesloten van de buitenwereld. Belle Plagne ligt centraler in het gebied.
pi_32883561
Zijn die appartementen in Belle Plagne allemaal zo slecht dan? Het gaat om een appartement in Le Mont Soleil (Plagne Soleil) van 2kamers, 41m2 voor 7 personen, versus Les Balcons de Belle Plagne met een 3K chalet van 52m2 en iets luxer ingericht. De prijs is dus hetzelfde...
  woensdag 7 december 2005 @ 09:15:34 #224
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32883605
Ik zou het appartement op de locatie af laten hangen, je moet er immers toch alleen maar slapen (en eventueel eten...)

Bij de voordeur je snowboard kunnen onderbinden lijkt me wel ruig!
Life's like music, get the rhythm..
pi_32883708
Nja het ding is dus dat het lijkt dat qua boarden de locatie van Belle Plagne echt niet slecht is vergeleken met Soleil, en dat je wat uitgaan betreft sowieso beter zit in Belle Plagne. Vraag is dus of het app. wel zo mooi is als voorgespiegeld.
  woensdag 7 december 2005 @ 09:46:17 #226
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32884044
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:12 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Zijn die appartementen in Belle Plagne allemaal zo slecht dan? Het gaat om een appartement in Le Mont Soleil (Plagne Soleil) van 2kamers, 41m2 voor 7 personen, versus Les Balcons de Belle Plagne met een 3K chalet van 52m2 en iets luxer ingericht. De prijs is dus hetzelfde...
Ik ben natuurlijk niet in alle appartementencomplexen geweest daar, maar Belle Plagne is het schoolvoorbeeld van een frans appartementendorp. Het hele dorp is aangesloten op de winkelstraat en aan de andere kant van het appartement aangesloten op de piste. Het is alleen maar hoogbouw, met heel veel balkonnetjes. Dat bevestigd het vermoeden van veel kleine hokjes. Het verschil van 10 m2 in het boekje zegt me ook niet zoveel. Ik heb al in kleine, maar superpraktische hokjes gezeten. Echter ook in grote mega-onhandige hokjes.

Ik zou gewoon op dorp kiezen en dan is Belle Plagne toch wel de ruigste Plagne om in te zitten. Je appartement is aan de piste, vanaf die piste kun je naar alle dorpen van het gebied met 1 lift (m.u.v. Montalbert). Dat dorp is gewoonweg niet zonder liften bereikbaar vanuit de andere dorpen in het gebied.
pi_32884154
9/10 keer nee. Maar dat is bij alle hotels/appartementen van alle vakanties vaak zo. Tenzij je naar Grand Krasnapolsky/Amtsel/Kurhaus/Dubai ofzo gaat. Golden Tullip stelt ook geen f*ck voor terwijl het toch 4 sterren heeft. Geloof me, hoe mooit het hotel is heeft niks met de kwaliteit van je vakantie te maken. Als je bedden maar oke zijn, er geen ongedierte is, je goed kunt koken. MAar dat is bijna overal zo.

Factoren die wel van belang zijn voor je wintersportgenot:
- Sneeuw, ligt erwel sneeuw, elke dag poeder is fijn.
- Weer, de hele week zon is leuk, voor de vrouwtjes. Maar 7 dagen sneeuw/hagel/ijsbuien met daarbij horende kou en windvlagen..nee. Dat is niet leuk
- Gezelschap, als het gezellig ismaakt het ook niet uit.

Maar dat weet je allemaal wel denk ik
Fingerspitzgefühl
pi_32885383
Hmja ik twijfelde eigenlijk vooral of de omgeving van soleil niet beter zou zijn maar voorzover ik het hier lees is belle plagne naast een beter app. ook nog beter qua uitgaan en boarden. Uitgemaakte zaak dus.
  woensdag 7 december 2005 @ 11:00:53 #229
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32885571
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:52 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Hmja ik twijfelde eigenlijk vooral of de omgeving van soleil niet beter zou zijn maar voorzover ik het hier lees is belle plagne naast een beter app. ook nog beter qua uitgaan en boarden. Uitgemaakte zaak dus.
Prima, Belle Plagne wordt het dus

Goede keuze, ook een prima gebiedskeuze. Het is erg mooi daar
  woensdag 7 december 2005 @ 11:32:30 #230
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32886368
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef Aernoud het volgende:

ik moet nieuwe handschoenen, en nou vroeg ik me af of jullie bekent zijn met de gloves waar verharde stukken inzitten, zogezegd voor voorkomen van botbreuken(pols dan). het leek me dat met een beetje vallen de stukken (zoals vroeger de kniebeschermers door de skatebroeken ) plastic door het textiel heen slijten? en zitten ze wel lekker? perry heeft een paar van protest, heb die even aangehad, maar erg bewegingsvrij ben je niet, dus ze moeten wel supergoed isolerend zijn. iemand die er ervaring mee heeft?
Als je wat beter board schrijf je met dergelijke handschoenen je elleboog/sleutelbeen/schouder af. Voor beginners is het praktisch omdat die ontzettend vaak vallen en hun val proberen te breken met hun polsen. Leer dat breken van de val zo snel mogelijk af. Als je beter bent en spectaculairder gaat vallen heb je er geen baat bij. De kracht van de botsing verplaats je, niet de pols maar de rest van de arm krijgt de impact te verwerken. Het is geen dempen, het is verplaatsen. Die handschoenen kunnen wel handig zijn als je slalom rijdt, dan kun je er veilig die stokken mee wegduwen.
pi_32886551
Elleboog breuken zijn doorgaans minder fijn dan polsbreuken...dus inderdaad. Begin je niet, kan het wel. Ben je wat beter, liever niet. Want alsje met je pols naar binnen opde grond klapt op een harde piste breek jeje ellepijp/elleboog.
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 december 2005 @ 12:12:46 #232
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32887362
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef ForumGek het volgende:
Elleboog breuken zijn doorgaans minder fijn dan polsbreuken...dus inderdaad. Begin je niet, kan het wel. Ben je wat beter, liever niet. Want alsje met je pols naar binnen opde grond klapt op een harde piste breek jeje ellepijp/elleboog.
Liever m'n pols dan

Ik vind die polsbeschermers ook vreselijk onhandig trouwens... heb ze een tijdje gebruikt, maar dat gehannes elke keer als je iets wilt pakken of je handschoenen uit wilt doen is echt irritant. Het enige wat ik er wel fijn aan vind is dat als je opstaat (niet na het vallen maar nadat je even op iemand gewacht hebt ofzo) je polsen wat minder belast worden..

Maargoed, het gehannes en het gevaar op het breken van andere botten vind ik reden genoeg ze niet te dragen..
pi_32890006
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef NoComment het volgende:

[..]

Liever m'n pols dan

Ik vind die polsbeschermers ook vreselijk onhandig trouwens... heb ze een tijdje gebruikt, maar dat gehannes elke keer als je iets wilt pakken of je handschoenen uit wilt doen is echt irritant. Het enige wat ik er wel fijn aan vind is dat als je opstaat (niet na het vallen maar nadat je even op iemand gewacht hebt ofzo) je polsen wat minder belast worden..

Maargoed, het gehannes en het gevaar op het breken van andere botten vind ik reden genoeg ze niet te dragen..
Idd, hiervoor had ik ze ook altijd omdat je dan met dat opstaan wat minder last kreeg, zeker als je met een vrij grote groep les had waren je polsen aan het einde van de dag gewoon helemaal lam.

Maar na al deze horror verhalen laat ik ze mooi thuis.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 7 december 2005 @ 14:15:58 #234
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32890547
Opstaan doe je vanuit de bovenbeentjes mannen. De echte vent zit niet met zijn wanten aan de sneeuw (want dan krijg je koude handen)

Elke dag een paar minuutjes gehurkt met de rug recht tegen de muur en de knieetjes in een hoek van 90 graden. Alleen voor echte volleyballers ( ) en boarders ( )
pi_32890635
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef XL het volgende:
Opstaan doe je vanuit de bovenbeentjes mannen. De echte vent zit niet met zijn wanten aan de sneeuw (want dan krijg je koude handen)

Elke dag een paar minuutjes gehurkt met de rug recht tegen de muur en de knieetjes in een hoek van 90 graden. Alleen voor echte volleyballers ( ) en boarders ( )
Oh ja, dat lukt me wel, ben toevallig een echte volleyballer ( ). Die oefening doe ik wel eens. Wat ook wel leuk is is op één voet compleet gehurkt zitten en dan 10 keer met dat been jezelf omhoog drukken.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32890735
Dat doet XL nog wel 25 keer als je het hem vraagt...
  woensdag 7 december 2005 @ 16:17:54 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32894239
Botten breken voorkom je niet met hulpmiddelen maar met techniek.
Tenminste, voor een gedeelte

Ook voor beginners is het niet heel erg verstandig om handschoenen met versteviging te kopen. Aangezien die meer vallen en ook harder vallen op hun polsen en dus sneller iets breken als ze die handschoenen aan hebben. (iets anders dan hun pols dus)

Je kunt beter gewoon op de goeie manier te vallen en gewoon op te passen met vallen. Dat is een betere manier dan die handschoenen.
pi_32894315
Komakie, wie kende je nou die ook in Mallnitz les had gegeven/geeft. En wat was zijn ervaring daar? Ik wil het namelijk ook gaan doen volgend jaar !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 december 2005 @ 17:26:30 #239
71115 Rnej
I walk the line
pi_32896008
heren, mijn boots gaan in de verkoop:

maat 14 motos uit 04/05, met een extra jaar garantie (garantie tot februari 2007 dus)

als jullie nog iemand weten met maat kano die el cheapo beginnersboots nodig heeft let me know
50 euro mogen ze weg
  woensdag 7 december 2005 @ 17:28:23 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32896044
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef ForumGek het volgende:
Komakie, wie kende je nou die ook in Mallnitz les had gegeven/geeft. En wat was zijn ervaring daar? Ik wil het namelijk ook gaan doen volgend jaar !
Peter heet hij.
Hij werkt er dit jaar en hij zat bij mij op de landes opleiding.

Volgens mij werkt hij er dit jaar voor het eerst. Ik heb er iig nog geen mooie verhalen over gehoord (ook geen slechte trouwens )
pi_32896895
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef Rnej het volgende:
heren, mijn boots gaan in de verkoop:

maat 14 motos uit 04/05, met een extra jaar garantie (garantie tot februari 2007 dus)

[afbeelding]

als jullie nog iemand weten met maat kano die el cheapo beginnersboots nodig heeft let me know
50 euro mogen ze weg
Wat is maat 14 in normale schoenmaat. Ik heb er wel intresse in als ik ze zou passen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 7 december 2005 @ 18:02:58 #242
71115 Rnej
I walk the line
pi_32896961
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:00 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Wat is maat 14 in normale schoenmaat. Ik heb er wel intresse in als ik ze zou passen.
groot! ... 47/48
  woensdag 7 december 2005 @ 18:19:44 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32897350
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:02 schreef Rnej het volgende:

[..]

groot! ... 47/48
Het voordeel van die schoenen is dat je geen plank meer nodig hebt. Alleen een touwtje om ze aan elkaar te binden, met het touwtje los heet het funskien.
  woensdag 7 december 2005 @ 18:35:30 #244
71115 Rnej
I walk the line
pi_32897738
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef XL het volgende:

[..]

Het voordeel van die schoenen is dat je geen plank meer nodig hebt. Alleen een touwtje om ze aan elkaar te binden, met het touwtje los heet het funskien.
hehe.. yes...

en als je oprijlaan vol met sneeuw ligt moet je gewoon ff een aanloop nemen en dan schuif je m in 1x schoon
pi_32897749
47/48 bloody hell, je kunt ze in het zomerseizoen verhuren als vakantiewoning.
  woensdag 7 december 2005 @ 18:58:15 #246
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32898287
Bied ik 150 euro op een dominantje van Kentaro....
2 weken later kan ik voor een derde de Moto 1.53 van Renj kopen.....

Zo zie je maar dat het altijd verstandig is om even de kat uit de boom te kijken.
  woensdag 7 december 2005 @ 18:58:21 #247
71115 Rnej
I walk the line
pi_32898289
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Kentaro het volgende:
47/48 bloody hell, je kunt ze in het zomerseizoen verhuren als vakantiewoning.
hey! .. beetje vriendelijk blijven aub

pas nog steeds op een snowboard zonder toedrag...
  woensdag 7 december 2005 @ 19:01:34 #248
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32898372
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:

[..]

Moet jij dan trouwens ook voor allebei je schoenen een liftpas kopen?
pi_32898381
quote:

[..]

Hey was vriendelijk bedoelt. en als je ze hier niet verkoopt, kun je ze altijd nog op Funda zetten
  woensdag 7 december 2005 @ 19:05:55 #250
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32898460
Doet de buschauffeur trouwens nooit moeilijk over die dingen, of boek je ze als overbagage?
  woensdag 7 december 2005 @ 19:12:48 #251
71115 Rnej
I walk the line
  woensdag 7 december 2005 @ 19:16:18 #252
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32898699
Sorry Renj,

Sommige mensen hebben grote voeten en andere mensen hebben weer andere dingen heel groot. Geeft niks..... Kun je niks aan doen.

woensdag 7 december 2005 @ 19:22:12 #253
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32898836
wat een heerlijke bash toch weer

Is dat niet ongelooflijk irritant trouwens zulke grote voeten? Collega van mij heeft nog groter (52 geloof ik ) maar das al irritant voor anderen, want je verwacht niet dat die dingen zover uitsteken dus dan struikel je er constant over

Maar das dan vooral achter de kassa/balie, die zijn niet zo ruim..
  woensdag 7 december 2005 @ 19:30:48 #254
71115 Rnej
I walk the line
pi_32899042
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef NoComment het volgende:
wat een heerlijke bash toch weer

Is dat niet ongelooflijk irritant trouwens zulke grote voeten? Collega van mij heeft nog groter (52 geloof ik ) maar das al irritant voor anderen, want je verwacht niet dat die dingen zover uitsteken dus dan struikel je er constant over

Maar das dan vooral achter de kassa/balie, die zijn niet zo ruim..
t valt wel mee, ik ben een grote jongen... 1m92 , dus heb er niet zo'n last van

en die motos heb ik ook te groot gekocht, heb zelf maat 46/47...
kga nu iig voor maat 13 driver X , dus dan is mijn footprint een centimeter of 3/4 korter
  woensdag 7 december 2005 @ 19:59:55 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32899705
quote:

[..]

Maar je keuze in boards is wel een beetje beperkt
  woensdag 7 december 2005 @ 20:38:46 #256
71115 Rnej
I walk the line
pi_32900683
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar je keuze in boards is wel een beetje beperkt
das idd jammer

maar op zich is een Baron ES wel wat ik wil
pi_32903108
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

t valt wel mee, ik ben een grote jongen... 1m92 , dus heb er niet zo'n last van

en die motos heb ik ook te groot gekocht, heb zelf maat 46/47...
kga nu iig voor maat 13 driver X , dus dan is mijn footprint een centimeter of 3/4 korter
Dat gaat zeker enorm schelen in footprint. Maar als je een beetje wil jibben en in het park rijden dan kun je beter wat anders nemen. De DX is wel een echt stijve schoen, je gaat echt schrikken als je je eerste bocht inzet, ouwe
  woensdag 7 december 2005 @ 22:17:51 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32903851
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef Rnej het volgende:

[..]

das idd jammer

maar op zich is een Baron ES wel wat ik wil
Het kan wel maar je moet dan niet dicht bij de 0 gaan staan want dan heb je zeker wel too-/heeldrag.

Verder is de Baron ES een prima keuze
  woensdag 7 december 2005 @ 22:22:42 #259
71115 Rnej
I walk the line
pi_32904008
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat gaat zeker enorm schelen in footprint. Maar als je een beetje wil jibben en in het park rijden dan kun je beter wat anders nemen. De DX is wel een echt stijve schoen, je gaat echt schrikken als je je eerste bocht inzet, ouwe
yes, I know, ben ervoor gewaarschuwd... maar elke verkoper/snowboarder die ik mijn rijstijl vertel raadt me de driver X aan... ..
pi_32904153
Waarom zit je dan voor een freestyle board te loeren.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 7 december 2005 @ 22:28:58 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_32904203
een Baron ES is geen freestyle board....
pi_32905876
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:02 schreef Rnej het volgende:

[..]

groot! ... 47/48
Jammer Ik vind ze heel vet, maar ik moet dan 5 paar sokken aantrekken met mijn maat 44.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 7 december 2005 @ 23:57:19 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32906866
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Thermo het volgende:
Waarom zit je dan voor een freestyle board te loeren.
Baron ES freestyle????
  donderdag 8 december 2005 @ 00:15:29 #264
71115 Rnej
I walk the line
pi_32907392
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Baron ES freestyle????
mjaaa, en de dominant is een alpineboard!
  donderdag 8 december 2005 @ 00:38:12 #265
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32907980
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

En pro's hebben niet meer nodig dan een Picto!

Kopen? 250 euri vriendenprijsje!
  donderdag 8 december 2005 @ 01:49:23 #266
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32909182
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

Dan zie ik af van mijn bod Kentaro.
pi_32911474
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Jammer Ik vind ze heel vet, maar ik moet dan 5 paar sokken aantrekken met mijn maat 44.
Dat is dus 2 keer mijn maatje 39 !

Komakie: Peter ken ik idd niet, maar zal ik snel genoeg leren kennen dan in februari ! Kan jij erachter komen hoe hij daar terrecht is gekomen? Ik wil namelijk eerst kijken of ze wel een plek voor me hebben volgend jaar voordat ik me anwarter ga halen . MAar dat kan ik daar ook doen aan de toffe ski/snowboard verhuur/les houder
Fingerspitzgefühl
pi_32911949
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:49 schreef XL het volgende:

[..]

Dan zie ik af van mijn bod Kentaro.
je bod was al ongeldig, want onder de 200 euro
pi_32913989
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Baron ES freestyle????
Ow shut the fuck up

Je weet toch wel dat ik het weet, paar bladzijdes terug ging het toch over die dominant.
pi_32914023
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Rnej het volgende:

[..]

hoeveel vraag je voor die dominant? specs?

ik heb misschien wel interesse
Hier, de reply.

Stelletje n00bs
  donderdag 8 december 2005 @ 11:39:57 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32914325
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ow shut the fuck up

Je weet toch wel dat ik het weet, paar bladzijdes terug ging het toch over die dominant.
Ik bied 150
pi_32915310
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:39 schreef XL het volgende:

[..]

Ik bied 150
genoteerd
  donderdag 8 december 2005 @ 13:23:26 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32916661
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:00 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Dat is dus 2 keer mijn maatje 39 !

Komakie: Peter ken ik idd niet, maar zal ik snel genoeg leren kennen dan in februari ! Kan jij erachter komen hoe hij daar terrecht is gekomen? Ik wil namelijk eerst kijken of ze wel een plek voor me hebben volgend jaar voordat ik me anwarter ga halen . MAar dat kan ik daar ook doen aan de toffe ski/snowboard verhuur/les houder
hij zit momenteel al in oostenrijk dus echt bereikbaar is hij niet.
Als je de kans hebt zou ik zeker me anwarter gaan halen. Het is een uitgelezen kans om met toptrainers te werken en dus weer eens hele andere aanwijzingen te krijgen.

Daarnaast weet je nooit waar het goed voor is
  donderdag 8 december 2005 @ 16:52:00 #274
71115 Rnej
I walk the line
pi_32921773
mijn keus is gevallen op de driver X
de meneer in de snowboardwinkel... zegt wat ik al vermoedde.....ik kan met die drivers aan nog lekker freestylen, want met mijn 130 kilo flex ik die schoen gewoon veel meer dan iemand van 80 kilo dat kan
volgende week zondag zijn ze mine! :-D whiej

ohja, en ik paste gewoon maat 12!! van moto maat 14 naar driver X maat 12.. dat is.. 10 centimeter?
pi_32921866
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Rnej het volgende:
mijn keus is gevallen op de driver X
de meneer in de snowboardwinkel... zegt wat ik al vermoedde.....ik kan met die drivers aan nog lekker freestylen, want met mijn 130 kilo flex ik die schoen gewoon veel meer dan iemand van 80 kilo dat kan
volgende week zondag zijn ze mine! :-D whiej

ohja, en ik paste gewoon maat 12!! van moto maat 14 naar driver X maat 12.. dat is.. 10 centimeter?
zal ik de grap over die 10 cm inkoppen
  donderdag 8 december 2005 @ 17:20:30 #276
71115 Rnej
I walk the line
pi_32922504
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Kentaro het volgende:

[..]

kijk, dat jij meteen aan andere dingen dan VOETEN denkt.. kan k ook niet aan doen
  donderdag 8 december 2005 @ 17:32:47 #277
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32922808
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Hij is aan jou....
  donderdag 8 december 2005 @ 17:58:59 #278
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_32923382
Ik ben vanmiddag in Zoetermeer geweest voor 4 uurtjes. Het was lekker rustig gelukkig maar ik kreeg meteen in het begin al last van de onderkant van m'n rechtervoet, Ik sta met links voor en het lijkt op een soort van kramp... Ik heb vorig jaar 1 week gesnowboard en toen had ik er ook al last van.

Maargoed, ik dus terug naar die balie en vraag of hij iets weet dat zou kunnen helpen. Toen had ie het erover dat ik misschien zou kunnen proberen duck te gaan staan. Nou had ik hier dacht ik al gelezen dat dit misschien niet zo verstandig is voor een beginner... Volgens hem maakte t niets uit en was de stand van mn voet dan beter en zou misschien de pijn overgaan, Ik dus mn board brengen maar toen bleek dat de binding verkeerd stond en hiernaa heb ik eigenlijk bijna geen last meer gehad... Maar kan ik ook gewoon duck staan of is dat niet echt aan te raden?
  donderdag 8 december 2005 @ 18:02:13 #279
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32923466
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:58 schreef Nellid het volgende:
Maar kan ik ook gewoon duck staan of is dat niet echt aan te raden?
Ja.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:06:15 #280
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_32923574
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:02 schreef XL het volgende:

[..]

Ja.
Ok, bedankt
  donderdag 8 december 2005 @ 18:10:55 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32923682
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:06 schreef Nellid het volgende:

[..]

Ok, bedankt
Oh sorry:
Ja, je kunt gewoon duck staan of het is niet aan te raden
pi_32923695
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:06 schreef Nellid het volgende:

[..]

Ok, bedankt
Tis niet zo van oh ik ben beginner ik sta duck dus m'n knie gaat stuk!

Zolang je maar niet te extreem draait, en het zou nog beter zijn ook, dan achter 0 graden. Met andere hoek krijgt je knie minder zijwaardse klappen op te vangen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 8 december 2005 @ 18:15:42 #283
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32923792
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Tis niet zo van oh ik ben beginner ik sta duck dus m'n knie gaat stuk!

Zolang je maar niet te extreem draait, en het zou nog beter zijn ook, dan achter 0 graden. Met andere hoek krijgt je knie minder zijwaardse klappen op te vangen.
Zijwaardse klappen????
Snowboard jij in downtown-Bagdad ofzo?
pi_32923844
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:15 schreef XL het volgende:

[..]

Zijwaardse klappen????
Snowboard jij in downtown-Bagdad ofzo?
Ja, dat werd hier nog gezegd, je knie vind van links naar rechts gerammeld worden niet zo fijn, en dat zou minder zijn als je dus niet 0 graden staat.

Hoe je dat links naar rechts geshake voor elkaar wilt krijgen moet je mij ook niet vragen, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 8 december 2005 @ 18:19:14 #285
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32923867
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, dat werd hier nog gezegd, je knie vind van links naar rechts gerammeld worden niet zo fijn, en dat zou minder zijn als je dus niet 0 graden staat.
Daar heb ik dan overheen gelezen. Klinkt als bullshit.
pi_32923968
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef XL het volgende:

[..]

Daar heb ik dan overheen gelezen. Klinkt als bullshit.
Duck staan schijnt sowieso wel goed te zijn voor je image, dus waar hebben we het hier over?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 8 december 2005 @ 18:25:10 #287
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32924007
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Duck staan schijnt sowieso wel goed te zijn voor je image, dus waar hebben we het hier over?
Duck is het nieuwe rijden ouwe.... Ik ben al bijna 30 graden teruggedraaid in mijn snowboardcarriere.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:33:48 #288
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_32924220
Ik ga het wel gewoon een keer proberen dan, vallen doe ik trouwens toch niet...
  donderdag 8 december 2005 @ 18:39:18 #289
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32924337
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Nellid het volgende:
Ik ga het wel gewoon een keer proberen dan, vallen doe ik trouwens toch niet...
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgen
  donderdag 8 december 2005 @ 18:49:38 #290
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_32924533
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:39 schreef XL het volgende:

[..]

"Worry is like a rocking chair; it gives you something to do but it doesn't get you anywhere."
  donderdag 8 december 2005 @ 19:13:30 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32925081
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:39 schreef XL het volgende:

[..]

Serieus??? ik???? ik zou niet durven

Maar ehm... wat was de vraag ook weer
  donderdag 8 december 2005 @ 19:48:05 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32925981
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Serieus??? ik???? ik zou niet durven

Maar ehm... wat was de vraag ook weer
Volgens mij kun je gewooon met JA antwoorden.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:55:28 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32926170
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef XL het volgende:

[..]

Volgens mij kun je gewooon met JA antwoorden.
ohw ok....

mijn bloedserieuze antwoord is dan ook een volmondig "JA!"

donderdag 8 december 2005 @ 20:00:08 #294
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32926299
Nou Dillen, 2 man denkt JA.....
Dus dat zal het dan wel zijn!

Geen dank!

donderdag 8 december 2005 @ 20:29:20 #295
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32927069
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef XL het volgende:
Sorry Renj,

Sommige mensen hebben grote voeten en andere mensen hebben weer andere dingen heel groot. Geeft niks..... Kun je niks aan doen.

Een heel groot ego bijvoorbeeld
  donderdag 8 december 2005 @ 22:15:25 #296
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_32930130
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef XL het volgende:
Nou Dillen, 2 man denkt JA.....
Dus dat zal het dan wel zijn!

Geen dank!

Ok, doe ik dat. Ik bedoel, wanner 2 mensen iets beweren kan je dat natuurlijk niet zomaar naast je neerleggen.

En inderdaad; geen dank
  donderdag 8 december 2005 @ 22:57:20 #297
71115 Rnej
I walk the line
pi_32931314
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef Nellid het volgende:

[..]

Ok, doe ik dat. Ik bedoel, wanner 2 mensen iets beweren kan je dat natuurlijk niet zomaar naast je neerleggen.

En inderdaad; geen dank
ey dude.. omschrijf jezelf ns.. was vanmiddag aan t werk in SW ZM

btw, heb mijn motos verkocht aan een dude die boots en boards spaart ofzo..

bel zo op, hij zo vertellen: "mja zoek boots voor freeride"

dus ik over mijn uberslappe motos: "nja, dan zijn dit eigenlijk niet de boots die je wil"...

"ach joh boeit me echt niet, maakt nie uit... "
  donderdag 8 december 2005 @ 22:59:29 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32931376
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Rnej het volgende:

[..]

ey dude.. omschrijf jezelf ns.. was vanmiddag aan t werk in SW ZM

btw, heb mijn motos verkocht aan een dude die boots en boards spaart ofzo..

bel zo op, hij zo vertellen: "mja zoek boots voor freeride"

dus ik over mijn uberslappe motos: "nja, dan zijn dit eigenlijk niet de boots die je wil"...

"ach joh boeit me echt niet, maakt nie uit... "
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...
De een zegt dat je als beginner geen duck moet gaan staan, de ander wel

Of haal ik nou 2 dingen door mekaar
  donderdag 8 december 2005 @ 23:10:42 #299
71115 Rnej
I walk the line
pi_32931711
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

lol
als beginner zou ik niet als duck gaan staan... en dit hoor ik van meerdere leraren dus ook... op zich vertrouw ik wel op hun oordeel

tis WEL zo, dat zodra jij kan carven, en gewoon genoeg techniek in je donder hebt om alles te rijden... ga zoeken naar je ideale gradenstand
pi_32931748
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je als beginner duck gaat staan zal het indraaien van je knie niet echt een automatisme worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')