Geef me een naam en de kans is groot dat ík weet wie het is...hij mij waarsch. nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in Mallnitz les geeft bij een skischool (als snowboardleraar)
Dat zie je die schoolskiklasjes altijd doen, druk te zwaaien met armen en hoppen op die hardboots. Hmja, ik ben meestal al warm van de 15 minuten lopen naar de lift (eerste gondel, je weet), en dan wordt de rest vanzelf wel warm bij de eerste twee runs.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:
Ga met de hele groep in een grote cirkel staan. Ga vervolgens "paardje rijden" (d.m.v. met je handenop je boven benen te tikken en ze ook langs elkaar doet, je kent het wel). Leg eerst uit dat je bij een aantal woorden zoals lasso dingen meot gaan doen hier zijn de woorden met uitleg:
Lasso: iedereen doet als of ie een lasso gooit en trekt haalt hem in, tijdens het inhalen van de lasso loop je allemaal naar het midden toe, daar eenmaal aangekomen ga je weer terug.
Balk/Boom ander liggend voorwerp: iedereen springt tijdens het paardje rijden
Overhangend iets: iedereen bukt !
Liggen: Iedereen zo snel mogelijk liggen en dan weer opstaan
En dan variëren, tussen door doe je de heletijd het paardje rijden, erg gezellige manier om de groep een beetje te leren kennen en warm te worden.![]()
Ik zou het op eigenwaarde gooienquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
Je hebt natuurlijk een ego om hoog te houden?
Ego, Eigenwaarde....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zou het op eigenwaarde gooien.
yes.quote:
Respectquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785191/8/25#32854955]dinsdag 6 december 2005
Bij het zien van de cruesli kwam de halve liter schnaps die ik ge-ad had er finaal weer uit. Tot 11 uur in bed gelegen en toen móest ik weer de piste op van mams. iets met "s avonds een vent, 's ochtends een vent"
!
Wat is er mis met brak zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Respect![]()
Nadat je hebt genekt ben je (ik in ieder geval) 9 van de 10 keer wel je brakke gevoel kwijt!
Dit weekend wel...maar 0,5L 40% alcohol is niet goed..dat blijft wel ff !quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Respect![]()
Nadat je hebt genekt ben je (ik in ieder geval) 9 van de 10 keer wel je brakke gevoel kwijt!
Volgens mij zou ik doodvallen bij mijn definitie van adten, je weetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dit weekend wel...maar 0,5L 40% alcohol is niet goed..dat blijft wel ff !![]()
Ik wil het er niet eens meer over hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef XL het volgende:
[..]
Met tarwe kun je geen *#$* hebben....
Ik distantieer me verder van het onderwerp, maar kom van het boerenland en daar hoor je wel eens dingen![]()
Dat zijn idd leuke dingen jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:
Ga met de hele groep in een grote cirkel staan. Ga vervolgens "paardje rijden" (d.m.v. met je handenop je boven benen te tikken en ze ook langs elkaar doet, je kent het wel). Leg eerst uit dat je bij een aantal woorden zoals lasso dingen meot gaan doen hier zijn de woorden met uitleg:
Lasso: iedereen doet als of ie een lasso gooit en trekt haalt hem in, tijdens het inhalen van de lasso loop je allemaal naar het midden toe, daar eenmaal aangekomen ga je weer terug.
Balk/Boom ander liggend voorwerp: iedereen springt tijdens het paardje rijden
Overhangend iets: iedereen bukt !
Liggen: Iedereen zo snel mogelijk liggen en dan weer opstaan
En dan variëren, tussen door doe je de heletijd het paardje rijden, erg gezellige manier om de groep een beetje te leren kennen en warm te worden.![]()
Ik ken een arrogant jongetje die nogal goed kan snowboarden. Die deed ook nooit een warmingup. Altijd 2 keer een kicker nemen voordat een webstrijd begon en dan gelijk springen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zie je die schoolskiklasjes altijd doen, druk te zwaaien met armen en hoppen op die hardboots. Hmja, ik ben meestal al warm van de 15 minuten lopen naar de lift (eerste gondel, je weet), en dan wordt de rest vanzelf wel warm bij de eerste twee runs.
Mezelf voor gek zetten met idiote Lasso Paardentricks doe ik thuis wel..
waarom denk je dat er dequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
Een moraalridder... ik![]()
Ik heb trouwens vandaag een Giro SST aangeschaft. Ik ben er zeer content mee.
[afbeelding]
Dat vind ik nou echt een heeeeele ruige supercooooole helm (en dat is niet alleen omdat ik hem ook heb, je weet).quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
[afbeelding]
Ouwe, ik vond het een vet chille reactie van je. Ik moest er ook smakelijk om lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
waarom denk je dat er debij stond....
thnx dreumesquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef beerke het volgende:
[..]
Ouwe, ik vond het een vet chille reactie van je. Ik moest er ook smakelijk om lachen.![]()
wat dacht van je de k2 black hawk one? pilotenlook, met mp3 en 'wolkietolkie' . voor 300 pegelen voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
[afbeelding]
Zie een luxe appartement in Belle Plagne vooral als een hok van 12 m2 met 5 stapelbedden... Luxe heb je daar namelijk niet. Plagne Soleil is een chalet dorp, misschien een aantal vakantiehuizen. In ieder geval geen nachtleven. In Belle Plagne heb je een ruige Ierse pub met live muziek en een disco. Ten slotte een gondel naar Plagne Bellecote waar je nog meer leuke kroegen hebt. Vanuit Bellecote rijden gratis bussen naar Plagne Centre. Geen van de afstanden is comfortabel te belopen, half uur minstens.... veelal over bergen. Soleil is volgens mij des avonds afgesloten van de buitenwereld. Belle Plagne ligt centraler in het gebied.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Gevraagd: La Plagne experts!
probleem is als volgt; ik kan (voor dezelfde prijs) kiezen tussen een verblijf in Le Mont Soleil (in Plagne Soleil, vrij direct aan de piste) of een luxer appartement in Belle Plagne (Les Balcons de Belle Plagne). Neem aan; dat appartement in Belle Plagne is inderdaad mooier. Probleem is dus dat het crappy ding bij Mont Soleil natuurlijk veel meer in het centrum ligt.
Nu is mijn vraag;
1. Wat is qua liftenvoorziening beter; plagne soleil of belle plagne (om dus elke dag de kam over te moeten naar het Plagne Centre zie ik eigenlijk niet zo zitten)
2. Wat is qua uitgaan beter? Plagne Soleil is zelf natuurlijk brak maar ligt dicht bij de kern van Plagne Centre; dus de vraag is of je 's s avonds vanuit daar wel naar Plagne Centre kan. Belle Plagne heeft ook wel wat maar Plagne Centre heeft natuurlijk veel meer uitgaansgebied. Wie weet dus of je van Plagne Soleil naar Plagne Centre kan 's avonds (t liefst lopend natuurlijk)?
Voor de kenners die het gebied niet meer zo heel goed kennen hier een kaartje: http://www.la-plagne.com/panorama/Plagne.jpg
Ik zou echt heel erg geholpen zijn met een antwoord dus ik hoop dat iemand hier een beetje ervaren is in het dorp...
Bvd.
Ik ben natuurlijk niet in alle appartementencomplexen geweest daar, maar Belle Plagne is het schoolvoorbeeld van een frans appartementendorp. Het hele dorp is aangesloten op de winkelstraat en aan de andere kant van het appartement aangesloten op de piste. Het is alleen maar hoogbouw, met heel veel balkonnetjes. Dat bevestigd het vermoeden van veel kleine hokjes. Het verschil van 10 m2 in het boekje zegt me ook niet zoveel. Ik heb al in kleine, maar superpraktische hokjes gezeten. Echter ook in grote mega-onhandige hokjes.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:12 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Zijn die appartementen in Belle Plagne allemaal zo slecht dan? Het gaat om een appartement in Le Mont Soleil (Plagne Soleil) van 2kamers, 41m2 voor 7 personen, versus Les Balcons de Belle Plagne met een 3K chalet van 52m2 en iets luxer ingericht. De prijs is dus hetzelfde...
Prima, Belle Plagne wordt het dusquote:Op woensdag 7 december 2005 10:52 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Hmja ik twijfelde eigenlijk vooral of de omgeving van soleil niet beter zou zijn maar voorzover ik het hier lees is belle plagne naast een beter app. ook nog beter qua uitgaan en boarden. Uitgemaakte zaak dus.
Als je wat beter board schrijf je met dergelijke handschoenen je elleboog/sleutelbeen/schouder af. Voor beginners is het praktisch omdat die ontzettend vaak vallen en hun val proberen te breken met hun polsen. Leer dat breken van de val zo snel mogelijk af. Als je beter bent en spectaculairder gaat vallen heb je er geen baat bij. De kracht van de botsing verplaats je, niet de pols maar de rest van de arm krijgt de impact te verwerken. Het is geen dempen, het is verplaatsen. Die handschoenen kunnen wel handig zijn als je slalom rijdt, dan kun je er veilig die stokken mee wegduwen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef Aernoud het volgende:
ik moet nieuwe handschoenen, en nou vroeg ik me af of jullie bekent zijn met de gloves waar verharde stukken inzitten, zogezegd voor voorkomen van botbreuken(pols dan). het leek me dat met een beetje vallen de stukken (zoals vroeger de kniebeschermers door de skatebroeken) plastic door het textiel heen slijten? en zitten ze wel lekker? perry heeft een paar van protest, heb die even aangehad, maar erg bewegingsvrij ben je niet, dus ze moeten wel supergoed isolerend zijn. iemand die er ervaring mee heeft?
Liever m'n pols danquote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef ForumGek het volgende:
Elleboog breuken zijn doorgaans minder fijn dan polsbreuken...dus inderdaad. Begin je niet, kan het wel. Ben je wat beter, liever niet. Want alsje met je pols naar binnen opde grond klapt op een harde piste breek jeje ellepijp/elleboog.
Idd, hiervoor had ik ze ook altijd omdat je dan met dat opstaan wat minder last kreeg, zeker als je met een vrij grote groep les had waren je polsen aan het einde van de dag gewoon helemaal lam.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef NoComment het volgende:
[..]
Liever m'n pols dan![]()
Ik vind die polsbeschermers ook vreselijk onhandig trouwens... heb ze een tijdje gebruikt, maar dat gehannes elke keer als je iets wilt pakken of je handschoenen uit wilt doen is echt irritant. Het enige wat ik er wel fijn aan vind is dat als je opstaat (niet na het vallen maar nadat je even op iemand gewacht hebt ofzo) je polsen wat minder belast worden..
Maargoed, het gehannes en het gevaar op het breken van andere botten vind ik reden genoeg ze niet te dragen..
Oh ja, dat lukt me wel, ben toevallig een echte volleyballer (quote:Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef XL het volgende:
Opstaan doe je vanuit de bovenbeentjes mannen. De echte vent zit niet met zijn wanten aan de sneeuw(want dan krijg je koude handen)
Elke dag een paar minuutjes gehurkt met de rug recht tegen de muur en de knieetjes in een hoek van 90 graden. Alleen voor echte volleyballers () en boarders (
)
Peter heet hij.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef ForumGek het volgende:
Komakie, wie kende je nou die ook in Mallnitz les had gegeven/geeft. En wat was zijn ervaring daar? Ik wil het namelijk ook gaan doen volgend jaar!
Wat is maat 14 in normale schoenmaat. Ik heb er wel intresse in als ik ze zou passen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef Rnej het volgende:
heren, mijn boots gaan in de verkoop:
maat 14 motos uit 04/05, met een extra jaar garantie (garantie tot februari 2007 dus)
[afbeelding]
als jullie nog iemand weten met maat kano die el cheapo beginnersboots nodig heeftlet me know
50 euro mogen ze weg
groot! ... 47/48quote:Op woensdag 7 december 2005 18:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Wat is maat 14 in normale schoenmaat. Ik heb er wel intresse in als ik ze zou passen.
Het voordeel van die schoenen is dat je geen plank meer nodig hebt. Alleen een touwtje om ze aan elkaar te binden, met het touwtje los heet het funskien.quote:
hehe.. yes...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
Het voordeel van die schoenen is dat je geen plank meer nodig hebt. Alleen een touwtje om ze aan elkaar te binden, met het touwtje los heet het funskien.
hey! .. beetje vriendelijk blijven aubquote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Kentaro het volgende:
47/48 bloody hell, je kunt ze in het zomerseizoen verhuren als vakantiewoning.
Moet jij dan trouwens ook voor allebei je schoenen een liftpas kopen?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hey! .. beetje vriendelijk blijven aub
pas nog steeds op een snowboard zonder toedrag...
Hey was vriendelijk bedoelt. en als je ze hier niet verkoopt, kun je ze altijd nog op Funda zettenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
t valt wel mee, ik ben een grote jongen... 1m92 , dus heb er niet zo'n last vanquote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef NoComment het volgende:
wat een heerlijke bash toch weer
Is dat niet ongelooflijk irritant trouwens zulke grote voeten? Collega van mij heeft nog groter (52 geloof ik) maar das al irritant voor anderen, want je verwacht niet dat die dingen zover uitsteken dus dan struikel je er constant over
![]()
Maar das dan vooral achter de kassa/balie, die zijn niet zo ruim..
Maar je keuze in boards is wel een beetje beperktquote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
das idd jammerquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar je keuze in boards is wel een beetje beperkt
Dat gaat zeker enorm schelen in footprint. Maar als je een beetje wil jibben en in het park rijden dan kun je beter wat anders nemen. De DX is wel een echt stijve schoen, je gaat echt schrikken als je je eerste bocht inzet, ouwequote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
t valt wel mee, ik ben een grote jongen... 1m92 , dus heb er niet zo'n last van
en die motos heb ik ook te groot gekocht, heb zelf maat 46/47...
kga nu iig voor maat 13 driver X , dus dan is mijn footprint een centimeter of 3/4 korter
Het kan wel maar je moet dan niet dicht bij de 0 gaan staan want dan heb je zeker wel too-/heeldrag.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
das idd jammer
maar op zich is een Baron ES wel wat ik wil![]()
yes, I know, ben ervoor gewaarschuwd... maar elke verkoper/snowboarder die ik mijn rijstijl vertel raadt me de driver X aan...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat gaat zeker enorm schelen in footprint. Maar als je een beetje wil jibben en in het park rijden dan kun je beter wat anders nemen. De DX is wel een echt stijve schoen, je gaat echt schrikken als je je eerste bocht inzet, ouwe
Jammerquote:
Baron ES freestyle????quote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Thermo het volgende:
Waarom zit je dan voor een freestyle board te loeren.
En pro's hebben niet meer nodig dan een Picto!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
mjaaa, en de dominant is een alpineboard!![]()
Dan zie ik af van mijn bod Kentaro.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
mjaaa, en de dominant is een alpineboard!![]()
Dat is dus 2 keer mijn maatje 39quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
JammerIk vind ze heel vet, maar ik moet dan 5 paar sokken aantrekken met mijn maat 44.
Ow shut the fuck upquote:
Hier, de reply.quote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoeveel vraag je voor die dominant? specs?
ik heb misschien wel interesse
Ik bied 150quote:Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ow shut the fuck up
Je weet toch wel dat ik het weet, paar bladzijdes terug ging het toch over die dominant.
hij zit momenteel al in oostenrijk dus echt bereikbaar is hij niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is dus 2 keer mijn maatje 39!
Komakie: Peter ken ik idd niet, maar zal ik snel genoeg leren kennen dan in februari ! Kan jij erachter komen hoe hij daar terrecht is gekomen? Ik wil namelijk eerst kijken of ze wel een plek voor me hebben volgend jaar voordat ik me anwarter ga halen. MAar dat kan ik daar ook doen aan de toffe ski/snowboard verhuur/les houder
![]()
![]()
zal ik de grap over die 10 cm inkoppenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Rnej het volgende:
mijn keus is gevallen op de driver X![]()
de meneer in de snowboardwinkel... zegt wat ik al vermoedde.....ik kan met die drivers aan nog lekker freestylen, want met mijn 130 kilo flex ik die schoen gewoon veel meer dan iemand van 80 kilo dat kan![]()
volgende week zondag zijn ze mine! :-D whiej
ohja, en ik paste gewoon maat 12!!van moto maat 14 naar driver X maat 12.. dat is.. 10 centimeter?
kijk, dat jij meteen aan andere dingen dan VOETEN denkt.. kan k ook niet aan doenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zal ik de grap over die 10 cm inkoppen![]()
Hij is aan jou....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zal ik de grap over die 10 cm inkoppen![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:58 schreef Nellid het volgende:
Maar kan ik ook gewoon duck staan of is dat niet echt aan te raden?
Oh sorry:quote:
Tis niet zo van oh ik ben beginner ik sta duck dus m'n knie gaat stuk!quote:
Zijwaardse klappen????quote:Op donderdag 8 december 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis niet zo van oh ik ben beginner ik sta duck dus m'n knie gaat stuk!
Zolang je maar niet te extreem draait, en het zou nog beter zijn ook, dan achter 0 graden. Met andere hoek krijgt je knie minder zijwaardse klappen op te vangen.
Ja, dat werd hier nog gezegd, je knie vind van links naar rechts gerammeld worden niet zo fijn, en dat zou minder zijn als je dus niet 0 graden staat.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Zijwaardse klappen????
Snowboard jij in downtown-Bagdad ofzo?
Daar heb ik dan overheen gelezen. Klinkt als bullshit.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier nog gezegd, je knie vind van links naar rechts gerammeld worden niet zo fijn, en dat zou minder zijn als je dus niet 0 graden staat.
Duck staan schijnt sowieso wel goed te zijn voor je image, dus waar hebben we het hier over?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb ik dan overheen gelezen. Klinkt als bullshit.
Duck is het nieuwe rijden ouwe.... Ik ben al bijna 30 graden teruggedraaid in mijn snowboardcarriere.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Duck staan schijnt sowieso wel goed te zijn voor je image, dus waar hebben we het hier over?
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Nellid het volgende:
Ik ga het wel gewoon een keer proberen dan, vallen doe ik trouwens toch niet...![]()
"Worry is like a rocking chair; it gives you something to do but it doesn't get you anywhere."quote:Op donderdag 8 december 2005 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgen![]()
Serieus??? ik???? ik zou niet durvenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgen![]()
Volgens mij kun je gewooon met JA antwoorden.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus??? ik???? ik zou niet durven![]()
Maar ehm... wat was de vraag ook weer
ohw ok....quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewooon met JA antwoorden.
Een heel groot ego bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef XL het volgende:
Sorry Renj,
Sommige mensen hebben grote voeten en andere mensen hebben weer andere dingen heel groot. Geeft niks..... Kun je niks aan doen.
![]()
Ok, doe ik dat. Ik bedoel, wanner 2 mensen iets beweren kan je dat natuurlijk niet zomaar naast je neerleggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef XL het volgende:
Nou Dillen, 2 man denkt JA.....
Dus dat zal het dan wel zijn!
Geen dank!
![]()
ey dude.. omschrijf jezelf ns.. was vanmiddag aan t werk in SW ZMquote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ok, doe ik dat. Ik bedoel, wanner 2 mensen iets beweren kan je dat natuurlijk niet zomaar naast je neerleggen.
En inderdaad; geen dank![]()
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
ey dude.. omschrijf jezelf ns.. was vanmiddag aan t werk in SW ZM
btw, heb mijn motos verkocht aan een dude die boots en boards spaart ofzo..
bel zo op, hij zo vertellen: "mja zoek boots voor freeride"
dus ik over mijn uberslappe motos: "nja, dan zijn dit eigenlijk niet de boots die je wil"...
"ach joh boeit me echt niet, maakt nie uit... "![]()
lolquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...
De een zegt dat je als beginner geen duck moet gaan staan, de ander wel
Of haal ik nou 2 dingen door mekaar
Als je als beginner duck gaat staan zal het indraaien van je knie niet echt een automatisme worden..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...
De een zegt dat je als beginner geen duck moet gaan staan, de ander wel
Of haal ik nou 2 dingen door mekaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |