He Kentaro, is de prijs van die dominant al naar 150?quote:Op zondag 4 december 2005 19:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die had ik zien staan, maar een waist van 25 cm en maat 44 dat gaat niet werken.
nee dat gaat niet gebeuren ouwe.quote:Op zondag 4 december 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
He Kentaro, is de prijs van die dominant al naar 150?![]()
Vet jammer, je weet.quote:
Dat sowiesoquote:
thnx m8quote:Op zondag 4 december 2005 18:18 schreef XL het volgende:
Komakie, gefeliciteerd ouwe! Je weet!
Vroeger heb ik trouwens ook leren hardbooten op planken die langer waren dan ik. Back in the old daysEen Oxygen plank (die zullen wel terecht failliet zijn) van 1,67 als mannetje uit de brugklas
![]()
True, maar die All Star heeft een waist van 25,6, maakt dat zo gigantisch veel uit? Want dat board spreekt mij wel wat meer aan, en die aanbieding is wel ergquote:Op zondag 4 december 2005 19:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die had ik zien staan, maar een waist van 25 cm en maat 44 dat gaat niet werken.
Als jij een echte carve-stance hebt zou het misschien net kunnen passen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef JRB het volgende:
[..]
True, maar die All Star heeft een waist van 25,6, maakt dat zo gigantisch veel uit? Want dat board spreekt mij wel wat meer aan, en die aanbieding is wel erg![]()
Ik ga van de week maar eens bij The Old Man hier in A'dam kijken.
Goeie shit,quote:
Dat maakt heel veel verschil. Het is nl het smalste punt. Dus op het punt waar je voeten staan scheelt het zomaar 2,5 / 3 cm. Die 25 gaat nooit passen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef JRB het volgende:
[..]
True, maar die All Star heeft een waist van 25,6, maakt dat zo gigantisch veel uit? Want dat board spreekt mij wel wat meer aan, en die aanbieding is wel erg![]()
Ik ga van de week maar eens bij The Old Man hier in A'dam kijken.
Je geeft gewoon les aan de groep waar je in zit.quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Bramvanlith het volgende:
[..]
Goeie shit,wat ik me dus wel altijd nog afvraag, bij het lesgeef gedeelte ben je dan echt met kinderen bezig of geef je les aan de "groep"...
Ik heb niet echt literatuur van te voren gelezen.quote:Ik ben me ook al een beetje gaan voorbereiden op lesgeef technieken van snowboarders en methodische opbouw en dergelijke, maar is er nog literatuur aan te raden? Ik heb een boekje met de naam: sportwijzer; snowboarden geschreven door Erich Frischenschlager & G. Ladig met als inhoud techniek - tactiek - theorie..![]()
Aangezien het toch allemaal duits is en die duitse snowboard termen me redelijk onbekend zijn zcoht ik dus iets in die richting. Ik ga ook maar een cursus duits doen oid, omdat ik het voor school verplicht (twee vliegen in een klap) ben en zo dus ook meer voorbereid daar aankom (inmiddels 4 jaar geen taal meer op school)
Ze zijn nog steeds niet terugquote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef NoComment het volgende:
Overigens Komakie, ik begrijp dat jij over twee weken weer een tijd in het buitenland zit? Volgens mij wilde je snel van die P1's af toch?Of zijn ze nog steeds niet terug... (dan moet ik zo zachtjesaan eens gaan kijken voor iets anders, de 22e vertrek ik ook...)
Ze werken nietquote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef XL het volgende:
Zie mijn laatste post:
[FOTO'S] Showtime - Het SPT foto topic.
Die kruisjes zijn vet, ouwe!quote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef XL het volgende:
Zie mijn laatste post:
[FOTO'S] Showtime - Het SPT foto topic.
ik weet, weet je!quote:
Nicequote:Op maandag 5 december 2005 08:35 schreef XL het volgende:
[..]
ik weet, weet je!
Desondanks heb ik de links aangepast en nu werken ze weer.
Afgelopen jaar ook in dilemma gezeten of ik die niet zou nemen; als opvolger van de plank die ik heb gebroken vorige winter (ook een duo, paar jaar ouder mordel). Ben met mijn boardstijl (op zijn tijd eens een flinke sprong of slide en aardig wat pistetricks tussendoor) een beetje huiverig voor die dubbele kern.. Bij even zoeken op het net naar duo's blijkt dat ik niet de enige was die een duo heeft gebroken. Samenvattend: rijdt als een droom, maar met een risico.quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef JRB het volgende:
Nu is het niet m'n bedoeling om meteen dit hele topic vol te spammen met vragen, maarreh...
Deze Santa Cruz Duo GXL?![]()
quote:Thomas hat einen super Style.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:05 schreef 360sjors het volgende:
Komokie, ik ben wat later dan een hoop anderen, maar toch: gefeliciteerd ouwe![]()
[..]
Het is maar ff dat je het weet hequote:Thomas hat einen super Style.
Er hatquote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef Thermo het volgende:
He thomas, du hat einen super style!
Gefeli ouwe
Ik heb alleen een sleutelbeenoperatie gehad...nee dus.Ik heb wel 2 weken in het gipsgezeten. En toenzat me arm (rechter) tegen mijn lichaam aan. Enhet gips er omheen...mijn lichaam dus.Ikwas net een mummie, en het stonk verschrikkelijk toen het eraf gingquote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef Basje_B het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met operatie aan de schouderbanden? Moet misschien geopereerd worden nadat me schouder voor 4de keer uit de kom is met boarden.
Dom 150 van afgelopen seizoenquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoeveel vraag je voor die dominant? specs?
ik heb misschien wel interesse
Schoenmaat 13....quote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef Rnej het volgende:
helaas, 150 is te kort en te smal.... heb schoenmaat 13, dusja :S
all-mountain boardsquote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Schoenmaat 13....
Een dominant is niet echt iets voor jou nee
sowieso bijna geen enkel freestyle board denk ik. Omdat freestyleboards bijna nooit echt goed brede boards zijn.
Hoewel mijn voeten 2 amerikaanse maten kleiner zijn, heb ik al vaak problemen met freestyle boards (Met de lengte vooral trouwens). maar ja, ik rij sowieso liever met all-mountain boards
Zegt hij met z'n Custom Xquote:
26cm waist.... nouja ok het zou net kunnenquote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef Thermo het volgende:
Maatje sneeuwschuiver gaat MAKKELIJK op een Dominant 159.
Thomas
jou schoenmaat is dan ook wel belachelijk klein he...quote:Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef ForumGek het volgende:
WTF...schoenmaat 13 ! En ik heb maat 6, mijn maat verschil gewoon!
De burton shaun white smallsquote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
jou schoenmaat is dan ook wel belachelijk klein he...
dat zjin meisjes maatjes
Jij kan gewoon een van de vrouwen schoenen
The machine, Squad jibster, squad.quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zegt hij met z'n Custom X
[..]
26cm waist.... nouja ok het zou net kunnen
Maar de Dominant is wel een beetje een uitzondering
Verkoopt Duijvenstein Volkl?quote:
vrouwen..... je kunt beter kippen houden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef ForumGek het volgende:
Het was ook niet gepland..het was een wanhoopsdaad. Het meisje waar ik achteraan ging, ging ineens met iemand anders praten () En toen ging ik aan de fles. Wel spijt van gehad, maar achteraf kunnen we erom lachen !
Je moeder is een wijze vrouwquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef ForumGek het volgende:
Herkenbaar !
's nachts naar het huis getilt worden door een aantal bekenden. er vervolgens eenhalf uur over doen om de deur open tekrijgen. (lastig zo'n sleutel) de trap opslenteren). Eenmaal op je kamer gigantische braakjes leggen. "s ochtends wakker worden en dan gezellig ontbijten met de familie. Bij het zien van de cruesli kwam de halve liter schnaps die ik ge-ad had er finaal weer uit. Tot 11 uur in bed gelegen en toen móest ik weer de piste op van mams. iets met "s avonds een vent, 's ochtends een vent"
!
De busreis was kut, maar eenmaal op de plank staan en de schone lucht langs je voelen deed veel goed...echt heerlijk!
pfff Moraalridderquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:26 schreef beerke het volgende:
Ik vind een skipas iets te duur om een ochtend dusdanig brak te zijn dat ik de piste niet op kan. Bovendien vind ik het onverantwoord ten opzichte van je mede-pistegebruikers.
Of Tarwe verbouwen. Dat kakelt tenminste nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:22 schreef XL het volgende:
[..]
vrouwen..... je kunt beter kippen houden.
![]()
Ik ken iemand die in Mallnitz les geeft bij een skischool (als snowboardleraar)quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:31 schreef ForumGek het volgende:
Het sneeuwt nu gewoon al 2 dagen in Mallnitz..ik wil hier weg !!
We gaan waarschijnlijk ook 1 week voor de vakantie, moet ik me gaan ziekmelden..yeah. Nu ff zien te regelen dat ik er 2 weken blijf en dan met de trein terug kom ofzo, zou wel héél relaxt zijn dan !
Met tarwe kun je geen *#$* hebben....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef Komakie het volgende:
Of Tarwe verbouwen. Dat kakelt tenminste niet
Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:30 schreef Komakie het volgende:
De snowboardschool heeft trouwens gevraagd om een les voor te bereiden met nieuwe dingen die ik dan weer aan de andere leraren kan leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |