ik moet van 8u45 tot 17.00 uur werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef ForumGek het volgende:
Yeah, bedankt voor het uploaden GenesiZ !230 met sneeuw idd...zieke shit !
ik ga misschien morgen naar SW:Z, wie nog meer eventueel?
meningen verschillen, maargoed, tussen de volgende standen in (mits je achterste been nooit verder ingedraaid dan je voorste natuurlijk!) moet goed zijn:quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Ik ga naar snowplanet vanmiddag!
Nog even een vraagje;
Mijn bindingen staan nu haaks op m'n bord. 0/0 volgens die schijf. Wat is de meest ideale beginnersstand?
quote:
Een huwelijksaanzoek is niet iets wat je in een topic op internet doet. Maar Thermo gaat wel opkijken als hij thuis komt en die luchtballon vol roze rozen landt in de tuinquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wanneer vragen jullie elkaar in dit topic ten huwelijk?![]()
Ouwe romanticus dat je bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:39 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Een huwelijksaanzoek is niet iets wat je in een topic op internet doet. Maar Thermo gaat wel opkijken als hij thuis komt en die luchtballon vol roze rozen landt in de tuin
3 x op je skateboard springen en daarvan het gemiddelde nemen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Nog even een vraagje;
Mijn bindingen staan nu haaks op m'n bord. 0/0 volgens die schijf. Wat is de meest ideale beginnersstand?
hmmm, als je duck begint leer je vaak verkeerde dingen aan, bovendien is vallen als je duck staat en beginner bent niet aan te raden...quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:16 schreef Maruku het volgende:
mjah, ik weet niet of dat meteen de oplossing is. Ikzelf sta vanaf dag 1 al duck, ahterste been op -6 ofzo, niet idioot veel in ieder geval. Ik weet niet waarom, maar het voelde vanaf het begin goed aan. Ik kreeg mijn eerste huurplank ook op 30/15 ofzo, maar die heb ik erg snel teruggedraaid.
Ik weet niet... ik zou gewoon zo gaan staan dat je rielekst lang kan staan. Ik heb lange tijd een vechtsport gedaan, waar ik eigenlijk al soort van duck stond en ook ver door de knieeen, dus ik denk dat dat de reden is dat ik nu ook duck rij.
ah men ik was daar 2 meter vandaag gisteravond, maar ik heb afgezien van die treurnis.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef XL het volgende:
'Ouwe,,,, dikke meet vannacht in de champs ouwe.
Ik denk dat ik ouwjaar weer ga.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
ah men ik was daar 2 meter vandaag gisteravond, maar ik heb afgezien van die treurnis.
Had het eff gezegd ouwe, kwam ik eff mee gin & juice drinken weetje![]()
Post even je lengte, gewicht en schoenmaat.quote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef JRB het volgende:
Omdat ik nu al vijf (serieus) jaar board op een Elan Boulevard, ben ik nu op zoek naar een compleet nieuw setje. Want dat mag ook wel. Nou mag ik mezelf best goed noemen, en hou ik vooral van echt lekker carven. Freestylen zoals jullie doe ik niet aan.
ik heb een tijdje zitten overwegen om een echt carveboard te nemen, maar daar zie ik nu maar vanaf. Een keer zo'n ding gehuurd, maar als je in een bocht zit, kom je er niet uit mocht er zich een obstakel voordoen.
Daarnaast zou ik ook meteen hardboats moeten aanschaffen, en das mij ietsje te gortig.
Nu is mijn vraag: What's the best next thing? Ik zoek dus een stijf board om lekker mee te carven (Freeride?).
En nou vond ik eerst de Burton Cruzer, alleen schijnt die wat meer voor beginnelingen te zijn? Ook de Nitro Resistance en de Salomon Forecast lijken me wel ok. Maar is er hier mss iemand die me echt een specifiek board kan aanraden?
Nu kun je natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, maar ik kan het best proberen![]()
En om er hele maandsalarissen aan uit te geven zie ik ook niet zitten voor de twee/drie weken per jaar dat ik board.
Ik zat te denken aan een max van 350,- voor het board alleen![]()
Alvast hartelijk dank iig.
Achter 0 en voor +15/+20.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Nog even een vraagje;
Zwaar duck staan is nooit goed. Dan staan je knieën niet meer goed en dan verdraai je veel makkelijker iets.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmmm, als je duck begint leer je vaak verkeerde dingen aan, bovendien is vallen als je duck staat en beginner bent niet aan te raden...
Ik heb de afgelopen week hele goeie dingen gehoord over de F2 Eliminator.quote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef JRB het volgende:
Omdat ik nu al vijf (serieus) jaar board op een Elan Boulevard, ben ik nu op zoek naar een compleet nieuw setje. Want dat mag ook wel. Nou mag ik mezelf best goed noemen, en hou ik vooral van echt lekker carven. Freestylen zoals jullie doe ik niet aan.
ik heb een tijdje zitten overwegen om een echt carveboard te nemen, maar daar zie ik nu maar vanaf. Een keer zo'n ding gehuurd, maar als je in een bocht zit, kom je er niet uit mocht er zich een obstakel voordoen.
Daarnaast zou ik ook meteen hardboats moeten aanschaffen, en das mij ietsje te gortig.
Nu is mijn vraag: What's the best next thing? Ik zoek dus een stijf board om lekker mee te carven (Freeride?).
En nou vond ik eerst de Burton Cruzer, alleen schijnt die wat meer voor beginnelingen te zijn? Ook de Nitro Resistance en de Salomon Forecast lijken me wel ok. Maar is er hier mss iemand die me echt een specifiek board kan aanraden?
Nu kun je natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, maar ik kan het best proberen![]()
En om er hele maandsalarissen aan uit te geven zie ik ook niet zitten voor de twee/drie weken per jaar dat ik board.
Ik zat te denken aan een max van 350,- voor het board alleen![]()
Alvast hartelijk dank iig.
forecast is geen boardercrosser hoor, denk dat het een redelijke allrounder is.. zeker met dat torsionele systeem erin....quote:Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef JRB het volgende:
Maar ik ben nu wel natuurlijk wel benieuwd wat voor soort board die Salomon Forecast is, puur een boardercross plank?
Here you go, Santa Cruz All Star. Perfect all mountain board, in deze lengte met jouw gewicht is het een heerlijke knalbak - 200 euro - en wijd genoeg voor je maatje 44.quote:Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef JRB het volgende:
Gefelicteerd!
En bedankt voor de antwoorden, dat de Cruzer het niet zou worden zag ik al aankomen, maar duidelijkheid is altijd mooi.
Die F2 Eliminator, dat gaat me dus veels te duur worden, ik heb ook nog genoeg andere uitgaven ben ik bang.
Natuurlijk moet je op een board niet bezuinigen, eensch, maar eigenlijk moet je dat met alle dingen in het leven niet doen, toch? Ik zal wel als een heel nuchtere calvinist overkomen tussen jullie boarder addicts, maar iets in me weegt de prijs toch altijd af tegen de drie weekjes per jaar dat ik in de sneeuw sta.
Ik ben 1,85; 70 kg en heb schoenmaat 44 (en 18 jaar). Behoorlijk licht dus, en een 168 zoals ik nu heb is dus ook wat te lang denk ik.
De hele grap is, is dat die Elan Boulevard 168 het enige board is dat ik ooit heb gehad. Gekregen voor kerst (vader had kenissen bij Elanfabriek) als 13 jarige. Pa was die hard skier, en had dus geen flauw benul van lengteverhoudingen met snowboards.
"Zal vast wel zelfde zijn als bij ski's..."![]()
Of hij wist het wel en wilde me straffen voor m'n overstap van skien naar boarden.
Dat kreng was dus een kop groter dan ik. Maargoed, ik heb het verdomme geleerd op dat board, wist ik veel. Daarvoor nog even 3 daagjes les gehad met een plastic plankje van 150 ofzo, en toen meteen aan de slag met die Boulevard.
Ik denk dat ik het stukken zwaarder heb gehad dan de meeste beginners![]()
Maar ik ben nu wel natuurlijk wel benieuwd wat voor soort board die Salomon Forecast is, puur een boardercross plank?
Die had ik zien staan, maar een waist van 25 cm en maat 44 dat gaat niet werken.quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef JRB het volgende:
Nu is het niet m'n bedoeling om meteen dit hele topic vol te spammen met vragen, maarreh...
Deze Santa Cruz Duo GXL?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |