Wat is maat 14 in normale schoenmaat. Ik heb er wel intresse in als ik ze zou passen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef Rnej het volgende:
heren, mijn boots gaan in de verkoop:
maat 14 motos uit 04/05, met een extra jaar garantie (garantie tot februari 2007 dus)
[afbeelding]
als jullie nog iemand weten met maat kano die el cheapo beginnersboots nodig heeftlet me know
50 euro mogen ze weg
groot! ... 47/48quote:Op woensdag 7 december 2005 18:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Wat is maat 14 in normale schoenmaat. Ik heb er wel intresse in als ik ze zou passen.
Het voordeel van die schoenen is dat je geen plank meer nodig hebt. Alleen een touwtje om ze aan elkaar te binden, met het touwtje los heet het funskien.quote:
hehe.. yes...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
Het voordeel van die schoenen is dat je geen plank meer nodig hebt. Alleen een touwtje om ze aan elkaar te binden, met het touwtje los heet het funskien.
hey! .. beetje vriendelijk blijven aubquote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Kentaro het volgende:
47/48 bloody hell, je kunt ze in het zomerseizoen verhuren als vakantiewoning.
Moet jij dan trouwens ook voor allebei je schoenen een liftpas kopen?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hey! .. beetje vriendelijk blijven aub
pas nog steeds op een snowboard zonder toedrag...
Hey was vriendelijk bedoelt. en als je ze hier niet verkoopt, kun je ze altijd nog op Funda zettenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
t valt wel mee, ik ben een grote jongen... 1m92 , dus heb er niet zo'n last vanquote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef NoComment het volgende:
wat een heerlijke bash toch weer
Is dat niet ongelooflijk irritant trouwens zulke grote voeten? Collega van mij heeft nog groter (52 geloof ik) maar das al irritant voor anderen, want je verwacht niet dat die dingen zover uitsteken dus dan struikel je er constant over
![]()
Maar das dan vooral achter de kassa/balie, die zijn niet zo ruim..
Maar je keuze in boards is wel een beetje beperktquote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
das idd jammerquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar je keuze in boards is wel een beetje beperkt
Dat gaat zeker enorm schelen in footprint. Maar als je een beetje wil jibben en in het park rijden dan kun je beter wat anders nemen. De DX is wel een echt stijve schoen, je gaat echt schrikken als je je eerste bocht inzet, ouwequote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
t valt wel mee, ik ben een grote jongen... 1m92 , dus heb er niet zo'n last van
en die motos heb ik ook te groot gekocht, heb zelf maat 46/47...
kga nu iig voor maat 13 driver X , dus dan is mijn footprint een centimeter of 3/4 korter
Het kan wel maar je moet dan niet dicht bij de 0 gaan staan want dan heb je zeker wel too-/heeldrag.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
das idd jammer
maar op zich is een Baron ES wel wat ik wil![]()
yes, I know, ben ervoor gewaarschuwd... maar elke verkoper/snowboarder die ik mijn rijstijl vertel raadt me de driver X aan...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat gaat zeker enorm schelen in footprint. Maar als je een beetje wil jibben en in het park rijden dan kun je beter wat anders nemen. De DX is wel een echt stijve schoen, je gaat echt schrikken als je je eerste bocht inzet, ouwe
Jammerquote:
Baron ES freestyle????quote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Thermo het volgende:
Waarom zit je dan voor een freestyle board te loeren.
En pro's hebben niet meer nodig dan een Picto!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
mjaaa, en de dominant is een alpineboard!![]()
Dan zie ik af van mijn bod Kentaro.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
mjaaa, en de dominant is een alpineboard!![]()
Dat is dus 2 keer mijn maatje 39quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
JammerIk vind ze heel vet, maar ik moet dan 5 paar sokken aantrekken met mijn maat 44.
Ow shut the fuck upquote:
Hier, de reply.quote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoeveel vraag je voor die dominant? specs?
ik heb misschien wel interesse
Ik bied 150quote:Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ow shut the fuck up
Je weet toch wel dat ik het weet, paar bladzijdes terug ging het toch over die dominant.
hij zit momenteel al in oostenrijk dus echt bereikbaar is hij niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is dus 2 keer mijn maatje 39!
Komakie: Peter ken ik idd niet, maar zal ik snel genoeg leren kennen dan in februari ! Kan jij erachter komen hoe hij daar terrecht is gekomen? Ik wil namelijk eerst kijken of ze wel een plek voor me hebben volgend jaar voordat ik me anwarter ga halen. MAar dat kan ik daar ook doen aan de toffe ski/snowboard verhuur/les houder
![]()
![]()
zal ik de grap over die 10 cm inkoppenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Rnej het volgende:
mijn keus is gevallen op de driver X![]()
de meneer in de snowboardwinkel... zegt wat ik al vermoedde.....ik kan met die drivers aan nog lekker freestylen, want met mijn 130 kilo flex ik die schoen gewoon veel meer dan iemand van 80 kilo dat kan![]()
volgende week zondag zijn ze mine! :-D whiej
ohja, en ik paste gewoon maat 12!!van moto maat 14 naar driver X maat 12.. dat is.. 10 centimeter?
kijk, dat jij meteen aan andere dingen dan VOETEN denkt.. kan k ook niet aan doenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zal ik de grap over die 10 cm inkoppen![]()
Hij is aan jou....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zal ik de grap over die 10 cm inkoppen![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:58 schreef Nellid het volgende:
Maar kan ik ook gewoon duck staan of is dat niet echt aan te raden?
Oh sorry:quote:
Tis niet zo van oh ik ben beginner ik sta duck dus m'n knie gaat stuk!quote:
Zijwaardse klappen????quote:Op donderdag 8 december 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis niet zo van oh ik ben beginner ik sta duck dus m'n knie gaat stuk!
Zolang je maar niet te extreem draait, en het zou nog beter zijn ook, dan achter 0 graden. Met andere hoek krijgt je knie minder zijwaardse klappen op te vangen.
Ja, dat werd hier nog gezegd, je knie vind van links naar rechts gerammeld worden niet zo fijn, en dat zou minder zijn als je dus niet 0 graden staat.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Zijwaardse klappen????
Snowboard jij in downtown-Bagdad ofzo?
Daar heb ik dan overheen gelezen. Klinkt als bullshit.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier nog gezegd, je knie vind van links naar rechts gerammeld worden niet zo fijn, en dat zou minder zijn als je dus niet 0 graden staat.
Duck staan schijnt sowieso wel goed te zijn voor je image, dus waar hebben we het hier over?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb ik dan overheen gelezen. Klinkt als bullshit.
Duck is het nieuwe rijden ouwe.... Ik ben al bijna 30 graden teruggedraaid in mijn snowboardcarriere.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Duck staan schijnt sowieso wel goed te zijn voor je image, dus waar hebben we het hier over?
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Nellid het volgende:
Ik ga het wel gewoon een keer proberen dan, vallen doe ik trouwens toch niet...![]()
"Worry is like a rocking chair; it gives you something to do but it doesn't get you anywhere."quote:Op donderdag 8 december 2005 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgen![]()
Serieus??? ik???? ik zou niet durvenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie geeft straks wel serieus antwoord hoor, maak je geen zorgen![]()
Volgens mij kun je gewooon met JA antwoorden.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus??? ik???? ik zou niet durven![]()
Maar ehm... wat was de vraag ook weer
ohw ok....quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewooon met JA antwoorden.
Een heel groot ego bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef XL het volgende:
Sorry Renj,
Sommige mensen hebben grote voeten en andere mensen hebben weer andere dingen heel groot. Geeft niks..... Kun je niks aan doen.
![]()
Ok, doe ik dat. Ik bedoel, wanner 2 mensen iets beweren kan je dat natuurlijk niet zomaar naast je neerleggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef XL het volgende:
Nou Dillen, 2 man denkt JA.....
Dus dat zal het dan wel zijn!
Geen dank!
![]()
ey dude.. omschrijf jezelf ns.. was vanmiddag aan t werk in SW ZMquote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ok, doe ik dat. Ik bedoel, wanner 2 mensen iets beweren kan je dat natuurlijk niet zomaar naast je neerleggen.
En inderdaad; geen dank![]()
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
ey dude.. omschrijf jezelf ns.. was vanmiddag aan t werk in SW ZM
btw, heb mijn motos verkocht aan een dude die boots en boards spaart ofzo..
bel zo op, hij zo vertellen: "mja zoek boots voor freeride"
dus ik over mijn uberslappe motos: "nja, dan zijn dit eigenlijk niet de boots die je wil"...
"ach joh boeit me echt niet, maakt nie uit... "![]()
lolquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...
De een zegt dat je als beginner geen duck moet gaan staan, de ander wel
Of haal ik nou 2 dingen door mekaar
Als je als beginner duck gaat staan zal het indraaien van je knie niet echt een automatisme worden..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm lekker zooitje bij mekaar is dat dan...
De een zegt dat je als beginner geen duck moet gaan staan, de ander wel
Of haal ik nou 2 dingen door mekaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |