Geef me een naam en de kans is groot dat ík weet wie het is...hij mij waarsch. nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in Mallnitz les geeft bij een skischool (als snowboardleraar)
Dat zie je die schoolskiklasjes altijd doen, druk te zwaaien met armen en hoppen op die hardboots. Hmja, ik ben meestal al warm van de 15 minuten lopen naar de lift (eerste gondel, je weet), en dan wordt de rest vanzelf wel warm bij de eerste twee runs.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:
Ga met de hele groep in een grote cirkel staan. Ga vervolgens "paardje rijden" (d.m.v. met je handenop je boven benen te tikken en ze ook langs elkaar doet, je kent het wel). Leg eerst uit dat je bij een aantal woorden zoals lasso dingen meot gaan doen hier zijn de woorden met uitleg:
Lasso: iedereen doet als of ie een lasso gooit en trekt haalt hem in, tijdens het inhalen van de lasso loop je allemaal naar het midden toe, daar eenmaal aangekomen ga je weer terug.
Balk/Boom ander liggend voorwerp: iedereen springt tijdens het paardje rijden
Overhangend iets: iedereen bukt !
Liggen: Iedereen zo snel mogelijk liggen en dan weer opstaan
En dan variëren, tussen door doe je de heletijd het paardje rijden, erg gezellige manier om de groep een beetje te leren kennen en warm te worden.![]()
Ik zou het op eigenwaarde gooienquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
Je hebt natuurlijk een ego om hoog te houden?
Ego, Eigenwaarde....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zou het op eigenwaarde gooien.
yes.quote:
Respectquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785191/8/25#32854955]dinsdag 6 december 2005
Bij het zien van de cruesli kwam de halve liter schnaps die ik ge-ad had er finaal weer uit. Tot 11 uur in bed gelegen en toen móest ik weer de piste op van mams. iets met "s avonds een vent, 's ochtends een vent"
!
Wat is er mis met brak zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Respect![]()
Nadat je hebt genekt ben je (ik in ieder geval) 9 van de 10 keer wel je brakke gevoel kwijt!
Dit weekend wel...maar 0,5L 40% alcohol is niet goed..dat blijft wel ff !quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Respect![]()
Nadat je hebt genekt ben je (ik in ieder geval) 9 van de 10 keer wel je brakke gevoel kwijt!
Volgens mij zou ik doodvallen bij mijn definitie van adten, je weetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dit weekend wel...maar 0,5L 40% alcohol is niet goed..dat blijft wel ff !![]()
Ik wil het er niet eens meer over hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef XL het volgende:
[..]
Met tarwe kun je geen *#$* hebben....
Ik distantieer me verder van het onderwerp, maar kom van het boerenland en daar hoor je wel eens dingen![]()
Dat zijn idd leuke dingen jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:
Ga met de hele groep in een grote cirkel staan. Ga vervolgens "paardje rijden" (d.m.v. met je handenop je boven benen te tikken en ze ook langs elkaar doet, je kent het wel). Leg eerst uit dat je bij een aantal woorden zoals lasso dingen meot gaan doen hier zijn de woorden met uitleg:
Lasso: iedereen doet als of ie een lasso gooit en trekt haalt hem in, tijdens het inhalen van de lasso loop je allemaal naar het midden toe, daar eenmaal aangekomen ga je weer terug.
Balk/Boom ander liggend voorwerp: iedereen springt tijdens het paardje rijden
Overhangend iets: iedereen bukt !
Liggen: Iedereen zo snel mogelijk liggen en dan weer opstaan
En dan variëren, tussen door doe je de heletijd het paardje rijden, erg gezellige manier om de groep een beetje te leren kennen en warm te worden.![]()
Ik ken een arrogant jongetje die nogal goed kan snowboarden. Die deed ook nooit een warmingup. Altijd 2 keer een kicker nemen voordat een webstrijd begon en dan gelijk springen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zie je die schoolskiklasjes altijd doen, druk te zwaaien met armen en hoppen op die hardboots. Hmja, ik ben meestal al warm van de 15 minuten lopen naar de lift (eerste gondel, je weet), en dan wordt de rest vanzelf wel warm bij de eerste twee runs.
Mezelf voor gek zetten met idiote Lasso Paardentricks doe ik thuis wel..
waarom denk je dat er dequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
Een moraalridder... ik![]()
Ik heb trouwens vandaag een Giro SST aangeschaft. Ik ben er zeer content mee.
[afbeelding]
Dat vind ik nou echt een heeeeele ruige supercooooole helm (en dat is niet alleen omdat ik hem ook heb, je weet).quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
[afbeelding]
Ouwe, ik vond het een vet chille reactie van je. Ik moest er ook smakelijk om lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
waarom denk je dat er debij stond....
thnx dreumesquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef beerke het volgende:
[..]
Ouwe, ik vond het een vet chille reactie van je. Ik moest er ook smakelijk om lachen.![]()
wat dacht van je de k2 black hawk one? pilotenlook, met mp3 en 'wolkietolkie' . voor 300 pegelen voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef beerke het volgende:
[afbeelding]
Zie een luxe appartement in Belle Plagne vooral als een hok van 12 m2 met 5 stapelbedden... Luxe heb je daar namelijk niet. Plagne Soleil is een chalet dorp, misschien een aantal vakantiehuizen. In ieder geval geen nachtleven. In Belle Plagne heb je een ruige Ierse pub met live muziek en een disco. Ten slotte een gondel naar Plagne Bellecote waar je nog meer leuke kroegen hebt. Vanuit Bellecote rijden gratis bussen naar Plagne Centre. Geen van de afstanden is comfortabel te belopen, half uur minstens.... veelal over bergen. Soleil is volgens mij des avonds afgesloten van de buitenwereld. Belle Plagne ligt centraler in het gebied.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Gevraagd: La Plagne experts!
probleem is als volgt; ik kan (voor dezelfde prijs) kiezen tussen een verblijf in Le Mont Soleil (in Plagne Soleil, vrij direct aan de piste) of een luxer appartement in Belle Plagne (Les Balcons de Belle Plagne). Neem aan; dat appartement in Belle Plagne is inderdaad mooier. Probleem is dus dat het crappy ding bij Mont Soleil natuurlijk veel meer in het centrum ligt.
Nu is mijn vraag;
1. Wat is qua liftenvoorziening beter; plagne soleil of belle plagne (om dus elke dag de kam over te moeten naar het Plagne Centre zie ik eigenlijk niet zo zitten)
2. Wat is qua uitgaan beter? Plagne Soleil is zelf natuurlijk brak maar ligt dicht bij de kern van Plagne Centre; dus de vraag is of je 's s avonds vanuit daar wel naar Plagne Centre kan. Belle Plagne heeft ook wel wat maar Plagne Centre heeft natuurlijk veel meer uitgaansgebied. Wie weet dus of je van Plagne Soleil naar Plagne Centre kan 's avonds (t liefst lopend natuurlijk)?
Voor de kenners die het gebied niet meer zo heel goed kennen hier een kaartje: http://www.la-plagne.com/panorama/Plagne.jpg
Ik zou echt heel erg geholpen zijn met een antwoord dus ik hoop dat iemand hier een beetje ervaren is in het dorp...
Bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |