Dus het is wel legaal en aanvaard...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
Bepaalde dingen zijn echt bedrijfskosten. Want zonder die dingen kan ik mijn werk niet doen.
Dat is dus een webcam en een internetverbinding.
Dat zijn echte kosten. Deze kan ik dus helemaal aftrekken. Dus.... ik betaal btw over alles wat ik verdien, 19%
Ik kan van de kosten de btw (19 of 6 %) terugvragen. Dus ik hoef geen btw te betalen over lingerie etc.
En dan blijft een bedrag over, dat is mijn bruto salaris. Daar moet dus nog loonbelasting over betaald worden, maar de echte kosten gaan er eerst af, daar hoef ik geen loonbelasting over te betalen, omdat het niet als loon wordt gezien. Dus mijn internetverbinding haal ik er eerst vanaf en de andere kosten.
Het bedrag wat dan overblijft, daar moet ik loonbelasting over betalen.
In mijn vak is een goede upload belangrijker dan download, maar daar betaal je dan wel flink voor...
Een vraag in opvolging van jouw antwoordt:quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
verhaaltje
Dat is wel een goede. Ik ben zelfstandige.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Een vraag in opvolging van jouw antwoordt:
Is het dan ook nodig een boekhouding te voeren als in een bedrijf? Beter nog, ben je een zelfstandige onderneemster (met Kvk en BTWnr) of ben je in loondienst??
Effe topic op gang houdenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. Ik ben zelfstandige.
Dus als ik niet werk, heb ik ook geen geld.
Heb kvk en btw nummer en maak dus ook facturen.
Je kan het ook doen naast een gewone baan. De bedrijven voor wie je camt geven het wel op aan de belasting. Je kan dan niet de 19% aan ze doorberekenen.
Dus... je kan het bijna niet verzwijgen voor de belasting omdat ze ook bij de boekhouding van het andere bedrijf kunnen en dan komt je naam toch wel tevoorschijn.
Dan wordt het geld gezien als 2e baan, 2e salaris en ga je er ook gewoon loonbelasting over betalen. Alleen kan je dan totaal geen kosten aftrekken.
Komen die dalende inkomsten niet vooral doordat heel veel adult-sites hetzelfde bieden, en doordat heel veel content tegenwoordig gratis te vinden is op andere sites, Kazaa, usenet, etc? Een tochtje langs de nieuwsgroepen leert dat je dezelfde dames op minstens 20 sites "Exclusief bij ons!" kunt zien. Ik snap best dat het voor de dames en fotografen in kwestie interessant is om hun foto's aan zoveel sites te verkopen, maar misschien is jullie content gewoon niet exclusief genoeg meer?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:41 schreef Noedie het volgende:
Hey Kleintje,
Interessant dat je het werk wat je doet zo uit de boeken doet en mensen "laat zien" dat het hele normale mensen zijn die bezig zijn met dergelijk werk.
Wat ik me wel afvraag zijn jouw beweegredenen om dit allemaal uit de doeken te doen. Op deze manier zet je wel de deur open voor anderen om in dit wereldje te stappen.
Hierdoor bestaat de kans dat je meer concurrentie krijgt, dus meer keus voor de klant en dus in potentie minder klanten voor jou.
Dit is in ieder geval wel een regel die opgaat in de branche waar ik in werkzaam ben (webmaster van adult sites). Enkele jaren geleden was dat een echte big business waarin je snel veel geld kon verdienen. De laatste 2 jaar merken wij door de moordende concurrentie dat alle inkomsten aan het dalen zijn. Aantal bezoekers blijven namelijk hetzelfde, alleen zijn er meer mensen die een graantje mee willen pikken.
ik ben van mening dat dit op termijn ook kan gebeuren door dit soort topics. Door je werk in een "goed daglicht" te plaatsen zullen meer mensen wellicht de instap wagen. Kan nadelig gaan werken voor de mensen die er nu al in zitten.
Buiten dat heb je tegenwoordig (Breezahgeneratie) ook een concurrend aan MSN denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Komen die dalende inkomsten niet vooral doordat heel veel adult-sites hetzelfde bieden, en doordat heel veel content tegenwoordig gratis te vinden is op andere sites, Kazaa, usenet, etc? Een tochtje langs de nieuwsgroepen leert dat je dezelfde dames op minstens 20 sites "Exclusief bij ons!" kunt zien. Ik snap best dat het voor de dames en fotografen in kwestie interessant is om hun foto's aan zoveel sites te verkopen, maar misschien is jullie content gewoon niet exclusief genoeg meer?
Maar dat is wel de andere kant van het verhaalquote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Kleintje het volgende:
uhm.... CU2 misbruik ik persoonlijk. Geile foto neerzetten. Dan mailen ze me want ik schrijf niet terug op 'vreindjes' enzo.
Als ze mailen dan komt het naar een speciaal mailadres.
Die mensen krijgen een automatisch mailtje van me met mijn website adres.
En velen sms'en of bellen dan. En een enkeling komt gelijk cammen!
dat is misbruik maken van de situatie
En steeds het risico lopen op een ban op CU2
Vragen mag altijd. Maar... is het relevant?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi,
ben eigenlijk heel erg benieuwd hoeveel je nou verdientof mag ik dat niet vragen?
hmm laat maar zitten dan, geen zin om 12 pagina's terug te lezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vragen mag altijd. Maar... is het relevant?
Ik verdien zoveel als dat ik werk
Hoe meer ik werk, hoe meer ik mijn best doe.
Op hoe meer sites ik me inlog, hoe meer kans ik heb op veel klanten.
Kreeg in het vorige topic al het verwijt naar mijn kop dat ik alleen maar stoer kwam doen over mijn verdiensten, dus als je het echt wil weten, lees dan maar in de vorige topics.
in het eerste topic heeft Kleintje al aangegeven dat er ook voor mannen werk is in deze branche.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
damn, was ik maar een vrouw![]()
bedankt voor je antwoord iig.
Nope, jij kan niet rekenen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:43 schreef SlimShady het volgende:
168 p/uur!
En heb bepaalde mannen van info voorzien via mail en die zijn nu ook begonnen...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
in het eerste topic heeft Kleintje al aangegeven dat er ook voor mannen werk is in deze branche.
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
in het eerste topic heeft Kleintje al aangegeven dat er ook voor mannen werk is in deze branche.
wat doen die dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En heb bepaalde mannen van info voorzien via mail en die zijn nu ook begonnen...
Dit is niet helemaal het geval. Dit gaat slechts op voor een klein percentage.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Komen die dalende inkomsten niet vooral doordat heel veel adult-sites hetzelfde bieden, en doordat heel veel content tegenwoordig gratis te vinden is op andere sites, Kazaa, usenet, etc? Een tochtje langs de nieuwsgroepen leert dat je dezelfde dames op minstens 20 sites "Exclusief bij ons!" kunt zien. Ik snap best dat het voor de dames en fotografen in kwestie interessant is om hun foto's aan zoveel sites te verkopen, maar misschien is jullie content gewoon niet exclusief genoeg meer?
hehe grappig! dit is een zeer goed werkende manier van misbruik maken van de mogelijkheden van cu2. wel verbazend overigens dat je nog niet ontdekt bent, of dat iemand je heeft aangegeven!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Kleintje het volgende:
uhm.... CU2 misbruik ik persoonlijk. Geile foto neerzetten. Dan mailen ze me want ik schrijf niet terug op 'vreindjes' enzo.
Als ze mailen dan komt het naar een speciaal mailadres.
Die mensen krijgen een automatisch mailtje van me met mijn website adres.
En velen sms'en of bellen dan. En een enkeling komt gelijk cammen!
dat is misbruik maken van de situatie
En steeds het risico lopen op een ban op CU2
Duh.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
En sms'en, dat is niet 'the big business'
Als man zijnde kan je ook gaan cammen hoor! Die markt is wel kleiner, maar het aanbod ook. Dus vergis je niet in het aantal euro's wat je dan alsnog kan verdienen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
damn, was ik maar een vrouw![]()
bedankt voor je antwoord iig.
zouden ze hier op Fok ook doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:52 schreef Noedie het volgende:
[..]
In het verleden heb ik dit namelijk ook gedaan, door middel van promotie van 0906 nummers, wat echt heel goed liep, alleen was ik al binnen 2 of 3 dagen gebanned.
HO... STOPquote:Op woensdag 30 november 2005 14:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Duh.
Maar het is de erotische sector. Ik dacht ik meld het even.
Hoe vond je dat zelf?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb een aantal maanden geile mannen gesmst.
ok, e-mail staat in m'n profielquote:Op woensdag 30 november 2005 14:55 schreef Noedie het volgende:
[..]
Als man zijnde kan je ook gaan cammen hoor! Die markt is wel kleiner, maar het aanbod ook. Dus vergis je niet in het aantal euro's wat je dan alsnog kan verdienen.
Ik heb me uitermate vermaakt en dan vooral door die shit. Dat harde werken vond ik wel meevallen omdat je gewoon achter je pc'tje zit. TV/muziekje erbij aan, jointje... Verdiensten zijn niet ontzettend hoog maar op dat moment was het erg welkom.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hoe vond je dat zelf?
Ik vond het hard werken voor weinig centen en vooral veel shit op je af krijgen...
Ik denk dat jij, of je werkgever, de bezoeker heel erg onderschat. Ik zie regelmatig dingen on line verschijnen via de blogs, die daar worden gepresenteerd als zijnde "nieuw" in slecht beveiligde sites. Als ik een schatting mag doen dan is zeker een derde ervan minstens 3, en meestal 5 jaar oud materiaal. Als ikkan zien dat het al eerder on line was, dan kunnen anderen dat ook. Je kunt niet oneindig recyclen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Noedie het volgende:
[..]
Inderdaad wordt heel veel content gerecycled, maar de bezoeker onthoudt echt niet welke foto of film hij al wel en welke nog niet gezien heeft. Daarnaast is er zoveel content beschikbaar dat het niet zo erg snel zal gebeuren dat een bezoeker iets 2x zal gaan zien.
ow jawel... maar dan pak je een andere foto, die gooi je even online. Je verzint een andere naam.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:52 schreef Noedie het volgende:
[..]
hehe grappig! dit is een zeer goed werkende manier van misbruik maken van de mogelijkheden van cu2. wel verbazend overigens dat je nog niet ontdekt bent, of dat iemand je heeft aangegeven!
In het verleden heb ik dit namelijk ook gedaan, door middel van promotie van 0906 nummers, wat echt heel goed liep, alleen was ik al binnen 2 of 3 dagen gebanned.
Mijn foto's kunnen gejat worden. Dus... die kunnen ook in nieuwsgroepen opduiken. Die kunnen over 80 jaar nog op internet rondzwerven.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:03 schreef RonaldV het volgende:
Zolang ze geen filmpjes van zichzelf on line zetten blijft dat ook elke dag zo. Zolang ze niet te veel foto's on line zet, en met de weinige plaatjes alleen maar de nieuwsgierigheid prikkelt verloopt haar klante kring ook niet gauw.
Er is één heel belangrijk verschil: jij zit er niet stiekum in, je omgeving weet het. Een heleboel mensen proberen het angstvallig geheim te houden voor familie, buren en vrienden. Als het ontdekt wordt, dan kunnen die mensen alleen nog maar in de verdediging.Jij hebt ze het gras voor de voeten weggemaaid, dus is het niet meer interessant, men kan geen "macht" meer over je uitoefenen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn foto's kunnen gejat worden. Dus... die kunnen ook in nieuwsgroepen opduiken. Die kunnen over 80 jaar nog op internet rondzwerven.
Veel camsites bieden je ook de mogelijkheid tot een site + foto-album en waar je filmpjes neer kan zetten. Ik weiger filmpjes neer te zetten... omdat die ook te jatten zijn en ze die kunnen verspreiden.
Tuurlijk, je kan ook met mij cammen en het opnemen en het verspreiden, maar ik ga er heel even lekker naiëf vanuit dat de meeste mannen die met me cammen dat niet doen...
Tuurlijk het is achter je pc. Maar om een beetje te verdienen moet je flink doortypen. En ik vond de roosters met de verplichte blokken zo erg. Ik wil me niet vastleggen aan tijden.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb me uitermate vermaakt en dan vooral door die shit. Dat harde werken vond ik wel meevallen omdat je gewoon achter je pc'tje zit. TV/muziekje erbij aan, jointje... Verdiensten zijn niet ontzettend hoog maar op dat moment was het erg welkom.
Die blokken waren vrij irritant idd. Dat en de herhaling toen eenmaal de nieuwigheid eraf was, waren de redenen dat ik ermee gestopt ben. Maar buiten dat vond ik het ook gewoon erg grappig om te doen. Heb regelmatig echt finaal in een scheur gelegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tuurlijk het is achter je pc. Maar om een beetje te verdienen moet je flink doortypen. En ik vond de roosters met de verplichte blokken zo erg. Ik wil me niet vastleggen aan tijden.
Maar inderdaad, het zijn leuke bijverdiensten...
In feite is het oplichterij. En misbruik van de geilheid van zwakzinnige mannen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:42 schreef LostFormat het volgende:
Heb ook wel even flink wat ethische bezwaren opzij moeten zetten.
Worden ze gedwongen???quote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef 0 het volgende:
[..]
In feite is het oplichterij. En misbruik van de geilheid van zwakzinnige mannen.
Dan zijn er nogal wat zwakzinnige mannen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef 0 het volgende:
In feite is het oplichterij. En misbruik van de geilheid van zwakzinnige mannen.
Mensen die zulke sms diensten gebruiken zullen er wel (gedeeltelijk) in geloven. Anders dan kan ik me niet voorstellen dat je voor de lol erotisch met een jongen(die zich voordoet als vrouw) gaat smsen voor veel geld.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Worden ze gedwongen???
Het staat algemeen bekend hoe die praktijken werken. Het is op Radar al te zien geweest.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zijn er nogal wat zwakzinnige mannen.
Maar oplichterij?
Slachtoffers van oplichterij worden vrijwel nooit gedwongen. En je zei zelf al dat je de manier van werken bij die SMS centrales misselijk vindt. Ik vind ook dat die manier van werken niet door de beugel kan, net zo min als de prijzen die je kunt "winnen" door naar belspelletjes op SBS te bellen. Dat het op Radar al geweest is is dan geen excuus.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Worden ze gedwongen???
Het staat algemeen bekend hoe die praktijken werken. Het is op Radar al te zien geweest.
Als er aangegeven wordt dat de dienst 'dating' is en het staat sowieso vast dat er niet gedate wordt dan is het inderdaad oplichting.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik vind het ook niet netjes. Daarom kon ik er niet mee doorgaan.
Maar je hebt verschillende sms-lijnen.
De dating lijn is echt oplichterij vind ik.
Je hebt met dat smsen twee soorten mensen. Gasten die het gewoon doen om opgegeilt te worden en gasten die het serieus geloven en er ver in mee gaan. De eerste groep heeft het geheel zelf in de hand en zal ergens diep vast wel weten hoe de vork in de steel steekt. Maar hee, ze zijn weer eens klaargekomen dus boeiend.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:57 schreef 0 het volgende:
[..]
Als er aangegeven wordt dat de dienst 'dating' is en het staat sowieso vast dat er niet gedate wordt dan is het inderdaad oplichting.
Alhoewel een weldenkend mens hier niet intrapt vind ik dat mensen beschermd moeten worden voor hun eigen stompzinnigheid. Ik vind dat er bij zulke diensten aangegeven moet worden dat het gaat om 'fictieve' gesprekken. (dan zal het aantal klanten wel afnemen, maargoed daar heb ik geen boodschap aan)
Verder kan ik niet begrijpen dat iemand mee wil werken aan dergelijke vormen van oplichting. Je kan wel denken 'het zijn toch maar vieze oude mannetjes' maar het blijven mensen waar je mee te maken hebt. (ik bedoel dit in het algemeen, niet als persoonlijke aanval. Aangezien je hier zelf al mee gestopt bent.)
Maar wat ik begreep uit het verhaal van kleintje is het ook de bedoeling dat je afspraakjes maakt om die dan vervolgens weer af te zeggen/uit te stellen met een smoes(mensen aan het lijntje houden). Doe jij dit ook dan? En vind je dat eigenlijk niet verkeerd? Als het er erg dik boven op ligt kan ik me voorstellen dat je er geen problemen mee hebt om dit te doen.(ik ben een geile negerin met dikke tietenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je hebt met dat smsen twee soorten mensen. Gasten die het gewoon doen om opgegeilt te worden en gasten die het serieus geloven en er ver in mee gaan. De eerste groep heeft het geheel zelf in de hand en zal ergens diep vast wel weten hoe de vork in de steel steekt. Maar hee, ze zijn weer eens klaargekomen dus boeiend.
De tweede groep is een ander verhaal. Over het algemeen zijn de gasten echt heel simpel. En om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet al te veel medelijden mee. Heel het zaakje is zo doorzichtig als de pest. Iedereen die er dan nog instinkt... tsja, vervelend voor hun maar het doet me zelf niks.
Ik vind dit toch wel heel erg fout, aangezien het als datingservice wordt aangegeven. (en niet als 'sekslijn')quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Kleintje het volgende:
-verhaal-
Of de advertentie biedt een afspraakje aan (met uitzicht op een langdurige datemogelijkheid), waarna de man na een aantal sms'jes eens gaat vragen wanneer die beloofde date er komt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Kleintje het volgende:
Maar het eerste afspraakje wordt altijd door de man aangevraagd...
De eenzaamheid is groot. Blijkbaar lopen de werelden van mannen en vrouwen zo ver uit elkaar dat mannen besluiten om dan desnoods maar betaalde sociale contacten op te doen. Het relaas van kleintje, waarin ze vertelt met sommige mensen alleen maarkomen om te kletsen over niks, bewijst dat. Aangezien niet iedereen Internet heeft, maar bijna iedereen wel een goedkope GSM ligt de gang naar een SMS service dan redelijk voor de hand.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Overigens moet je eens op de fora van de consumentenprogamma's kijken. Met name de Radar-site staat vol met klachten over dit soort praktijken. Dat er dus nog steeds mannen instinken is me een raadsel.
Hoezo gaat die vlieger niet op? Ik snap je zin die daarop volgt niet. Als een vrouw een man niet aantrekkelijk vindt dan gaat ze daar toch niet op af, of stemt ze niet toe tot contact?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Aventura het volgende:
Het fascineert me wel waarom mannen er zoveel (geld) voor over hebben om maar in contact te komen met een vrouw, terwijl vrouwen daar geen stuiver om lijken te geven. Je kan wel weer aan komen met: een vrouw hoeft maar' ja' te zeggen en ze heeft wat, maar die vlieger gaat niet op. Want de kieskeurigheid die vrouwen hebben (ze willen/ kunnen doorgaans niet met iemand geil doen of seks hebben met iemand die niet aantrekkelijk vinden of waarvoor ze betalen) heft dat verschil op.
Welke actie bedoel je hier? Betaald contact? Als een vrouw verlangens heeft hoeft ze toch maar te zeggen "hallo mannen ik heb behoeftes" en hoppa meteen een schep gegadigden en ze kan kiezen. Als man gaat dat gewoon lastiger.quote:Blijft over behoefte en verlangen, dat is volgens mij voor beide seksen hetzelfde. Waarom onderneemt een man dan actie en een vrouw niet...Hoewel dat een andere discussie is.
Het grappige is dat ik nu mijn advertenties op de bellijnen heb gewijzigd. En sindsdien gaat het veel beter. Ik onderscheid me van de rest.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Aventura het volgende:
Misschien weten de meesten het ook wel, maar is de suggestie alleen voldoende voor ze.
Zelfde voor telefoonseks, er zijn veel mannen die enige vorm van contact met een vrouw al zo opwindend vinden dat dat al genoeg is. Daarom heb je ook bv. hijgers. Alleen het beantwoorden van de telefoon is voldoende.
Hijsleuk!quote:
het gaat hier toch niet over schaamhaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, hoort dit topic zo langzamerhand niet in SEX thuis?
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
Dus ik zei daar wat van. Dat ik ook gewoon vrouw ben met gevoel eng een hond.
Ow, dus je bent gewoon net als een IT-professional: Zeuren dat je hardware en software niet goed is, terwijl je het best met een ouwe Windows98 doos en 128MB geheugen kunt !!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef Kleintje het volgende:
Ronald, ik ben ook begonnen op mijn PIII met128 mb geheugen.
En een simpele adsl verbinding en het ouderwetse logitech eitje webcam.
Ik zou het alleen niet doen met een 33k6 modem
Anders hou je al zo verdomd weinig over per minuut
Nou ja, met het geld dat je de eerste twee maanden verdient moet je toch redelijk kunnen upgraden dacht ik?quote:Je upload is het belangrijkst. Want als je upload slecht is, dan geef je slecht beeld door aan de servers en de servers dus ook aan de klant. En slecht beeld = weinig klanten.
Je zou dan alleen op minder sites tegelijk moeten cammen, je hebt dan dus minder verdiensten tegelijk, maar goed, je moet het voor jezelf ook werkbaar en snel houden op je pc.
Je hebt hier echt een wereld voor mij geopend. Ik had echt niet gedacht dat het er zo aan toe zou gaan me die bel/sms diensten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet niet voor welke sms service LostFormat heeft gewerkt. Maar bij de datingservice werkte het op postcode. De mensen stuurde hun postcode, dat werd snel opgezocht, wij verzonnen een meisje die dus in de buurt woonde. Je kletst wat, je hoort uit en je probeert een klik te creeëren. Dan vraagt de man meestal om een date. Dat sla je eerst af, je wil elkaar eerst beter leren kennen.
Men blijft door sms'en en daarna maak je ooit, op verzoek van hem, een afspraak. Altijd minimaal een week vooruit, dan weet je dat de man in kwestie nog een week blijft sms'en. Want daar verdien je immers aan.
De dag zelf of een dag daarvoor breek je je been, moet je overwerken, oppassen, heeft je moeder iets ernstigs of weet ik veel wat. Verzin een smoes en zeg de afspraak af. Je vindt het echt ontzettend erg.
De man is teleurgesteld. De man is boos. Maar blijft sms'en omdat je gelijk probeert een nieuwe afspraak te maken. Als je de tweede keer weer afzegt is hij geneigd af te haken. Maar... je zet een pruillip op. Dat ie je geen schuldgevoel moet aanpraten. Dat je dit ook niet zo had gewild. Als hij dreigt dat ie het contract verbreekt omdat het te duur is, dat hij je nummer wil of een foto, dan kan je vaak een foto via mms sturen. Zo hou je ze nog even vast. En over het klagen dat het te duur is... je durft je nummer niet te geven i.v.m. stalking in het verleden. En als hij echt niet meer wil sms'en dat je het begrijpt maar dat je het heel erg jammer zal vinden. Dat je hem echt het einde vind en blablabla.
Een gemeen spelletje dus.
Wel vindt ik het jammer dat je de mannen die slachtoffer worden van deze oplichting (want zo zie ik het) als dom ziet. Is dat niet een beetje het zelfde als tegen een slachtoffer van verkrachting zeggen dat het ook een beetje zijn/haar schuld is? Natuurlijk niet, dus jammer dat er bij smsbedrog wel zo gedacht wordt.quote:Dus de mannen worden heel erg bedrogen. Maar je lacht je suf als je ziet dat iemand 's morgens begint met sms'en, dat ie 's middags al een afspraak wil en dat ie 's avonds al zegt verliefd te zijn, geen seks wil maar je vooral wil zien, voelen en kletsen. Dus... ze zijn zelf wat dat betreft ook dom om zo snel hun hart te verliezen. Er gaan bij sommige mensen wel 75 sms'jes per dag doorheen.
Hun eigen sms'jes van hun provider + 75 keer antwoord van 1,50 per bericht....
Als ik kleintje goed heb begrepen dan zou je het met de bovenste twee abbo's van KPN al zonder problemen moeten kunnen doen. Na de upgrade van ADSL volgende week zelfs met de bovenste 3 (resp. Lite, Basic en Extra). Met een upload van 512MB zit je al aardig op streaming data (een webcam zonder schokkerig beeld, zoals op de TV dus ongeveer).quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef dyna18 het volgende:
Trouwens waar ik nog wel benieuwd naar ben. Welke internet verbinding heb jij precies? Want ik ken maar weinig verbindingen die een goede upload geven.
Dan begrijp je me helemaal verkeerd!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef dyna18 het volgende:
Wel vindt ik het jammer dat je de mannen die slachtoffer worden van deze oplichting (want zo zie ik het) als dom ziet. Is dat niet een beetje het zelfde als tegen een slachtoffer van verkrachting zeggen dat het ook een beetje zijn/haar schuld is? Natuurlijk niet, dus jammer dat er bij smsbedrog wel zo gedacht wordt.
Het probleem is, dat iedere site zijn eigen applicatie heeft en een eigen server. En je verzend je beel naar die server. Dus of er bij 1 site nu 1 of 10 man zit, dat maakt dan niet uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:
Als ik kleintje goed heb begrepen dan zou je het met de bovenste twee abbo's van KPN al zonder problemen moeten kunnen doen. Na de upgrade van ADSL volgende week zelfs met de bovenste 3 (resp. Lite, Basic en Extra). Met een upload van 512MB zit je al aardig op streaming data (een webcam zonder schokkerig beeld, zoals op de TV dus ongeveer).
Natuurlijk is dat wel afhankelijk van het aantal mensen dat gebruik maakt van de verbinding (ADSL voor consumenten kent een overboeking van een factor 30) op het moment dat jij jouw cam wil laten lopen. Maar dat is een technisch verhaal dat eigenlijk in DIG thuishoort.
Voor en achterquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ga straks over naar business omdat ik met 2 verschillende cams tegelijk ga werken (dual cam, kunnen ze me op 2 cams tegelijk zien) en dan ga ik over op 3 mb up!
Spammerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is ook persoonlijker natuurlijk. Gezien mijn sig vind ik iemands gezicht eigenlijk wel het meest erotische lichaamsdeel. Er is niks zo mooi als je minnaar diep in de ogen kijken als je met hem neukt. Dus ik snap 't wel.
Het was heul niet eens als spam bedoeld.quote:
Ja de vergelijking was een beetje scheef en iets te makkelijk verkeerd te interpreteren. Het ging erom dat het beiden slachtoffers waren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Overigens vind ik je vergelijking tussen oplichting en verkrachting een achterlijke vergelijking. Ik denk dat ik liever pijn in mijn portemonnee heb en liefdesverdriet om iemand die ik nooit heb gehad dan de pijn na een verkrachting.
Just my 2 cents...
Misschien niet als je een IQ hebt dat even hoog is als je aantal vingers. Sommige dingen zijn ZO overduidelijk. Als je daar in trapt ben je gewoon dom bezig. En is het dus je eigen schuld. Wat nog niet betekent dat de oplichter goed bezig is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef dyna18 het volgende:
Zeggen dat het eigen schuld is als je wordt opgelicht is niet terecht.
1. Wie zegt jou dat ik foto's ga maken? Het is besproken, maar over het verloop van die gesprekken weet je helemaal niks. En wie zegt je dat ze (als ze dus gemaakt worden) ergens op Fok! terecht gaan komen? 99% van wat ik maak zul je nooit ergens on line tegenkomen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Wat hoeft de buitenwereld niet te weten
[..]
He wanneer gaat roland V fototjes van je maken?
en kom je nog achter de ramen in amsterdam of in alkmaar een keertje werken?![]()
Een Logitech Sphere.quote:Op zondag 4 december 2005 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat ik me nou afvraag is of de kwaliteit die je verstuurd echt webcam kwaliteit is of heb je toch wel een fatsoenlijke camera staan daar?
Als het net zo brak is, als de webcam's die ik gewent ben, dan is in detail treden nogal moeilijk namelijk volgensmij...
Mis, als in: te weinig licht. Webcams hebben veel licht nodig.quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Een Logitech Sphere.
Met iedere cam kan je goed beeld krijgen, als je maar de juiste software hebt en niet die brakke software die wordt meegeleverd.
En dan het meest kritieke punt... verlichting en verduistering.
Daar gaat het bij de meeste mensen mis!
Ik heb hier al helemaal voor me wat voor typje dat is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
Grappig net... ik was op stal om voer voor mijn paard te brengen. Toen stond daar iemand die dus het verhaal in geuren en kleuren op stal heeft verteld wat ik doe.
Ik vroeg aan haar wat haar lol was om dat te vertellen. Maar neee, zij had dat niet gedaan. Ze was er zelf pas net achter en ze vond me gewoon een oridinair wijf en ze zou me wel ff door de stal heen sleuren. Dus ik zeg netjes 'wie is er nou ordinair, ik vraag je gewoon wat en jij wil me door stal sleuren'.
Krijg ik als antwoord 'ga jij nou maar lekker met je doos op internet spelen'
Heerlijk... zegt meer over haar dan over mij!
Ik heb wel een redelijk zware stem, zeker voor een vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Als je het echt wil doen heiden6, dan kan je me mailen, dan kan ik je wel in contact brengen met wat van die bedrijven. Zelf zal ik eerder voice moderator worden dan dat sms gebeuren.
Lees inderdaad dit topic en het vorige topic hierover...
hier heb ik weinig aanquote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
tvp
Nou eh... ik vind het wel een interessant topic om te horen hoe dat allemaal gaat zegmaar. Ik vind het knap als je webcamgirl als beroep hebt, ikzou het niet uit kunnen houden (denk ik).quote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dus... kom maar op met verhalen of je mening!
daar zal ook niet echt een markt voor zijn Rens.. zonde he.. . (hmmm niet ook maar iets bedoelend over je uiterlijk of zo.. maar meer dat er voor hetero mannen weinig te doen isquote:
hebben ze jou dat gevraagd? en stemde je toe?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens moet je er dan geen moeite mee hebben om dingen in je anus te steken, dat wordt toch overwegend gevraagd door de mannen.
Hahahaquote:Op donderdag 8 december 2005 17:54 schreef Kleintje het volgende:
En dat doe ik dus niet. Mijn antwoord op die vraag is dat ik het doe nadat ze zelf een komkommer of aubergine hebben ingebracht en me dat kunnen laten zien. En heel raar, dan is het opeens stil.
Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..quote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Dat is bull shit! Je kan als hetero man best voor de webcam zitten. Over het algemeen zie je de andere kant toch niet, dus heb je het niet eens direct door dat er een man zit te kijken.
Nadeel is wel dat een man moeilijk kan faken en daardoor minder lang achter een cam kan zitten.
Overigens moet je er dan geen moeite mee hebben om dingen in je anus te steken, dat wordt toch overwegend gevraagd door de mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef avotar het volgende:
Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..
Waar zou je daarvoor moeten kijken dan...
Een eh vriend van mij zou daar volgens mij best in geinteresseerd zijn..
nee serieus..![]()
Totaal geen rare vraag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef avotar het volgende:
[..]
Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..
Waar zou je daarvoor moeten kijken dan...
Een eh vriend van mij zou daar volgens mij best in geinteresseerd zijn..
nee serieus..![]()
you have mailquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Totaal geen rare vraag hoor.
Ik heb deze vraag al zoveel gehad.
Weet niet of ik hier links door mag geven, maar wat lupa zegt, met google kom je een eind. En anders moet je me maar even mailen!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net Dimitri aan de lijn. Dimitri was 25 jaar en klonk als 10 jaar.
En toen moest ie opeens hard gaan rekenen op vrijdagmiddag... ik vroeg opeens naar zijn geboortejaar....
oeps...
Goed werk Kleintje!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik dan.
Goed, op het moment zit ik verdomd veel aan de telefoon. Makkelijker dan achter de webcam. De verdiensten gaan minder snel, maar je bent anoniemer en je kan meer dingen tussendoor doen.
Geweldig, ik heb bijna geen korte gesprekken, ik heb bijna alleen lange gesprekken. En die mensen, die onthou je gewoon.
Van de week had ik 's morgens rond half 8 telefoon. Ik nam op 'Goedemorgen met 'belnaam'.
Daarop werd gereageerd, Hallo, ook met 'mijn belnaam'.
Dus ik had al zoiets van 'wat is dit nou weer'.
Toevallig zeg, dat we dezelfde naam hebben.
Waarop werd geroepen, jij kent mij wel....
Ik had werkelijk geen idee. Dus ik vertelde de beste man dat hij zijn naam maar moest roepen.
En dat deed hij! Ik wist gelijk wie hij was. Ik wist gelijk dat het een leuk gesprek zou worden.
Dus... een ruim uur gesproken over die vrouw die gevonden was in Pakistan onder het puin, over de brand in London, over de komende verkiezingen in Nederland, over dat AIVD geintje.
Blijkt nu, de beste man heeft een WAO, hij zit in een rolstoel. Is behoorlijk eenzaam en wil graag bellen. Maar goed, een paar keer per week een uur bellen is gewoon asociaal duur. Dat is 48 euro per gesprek voor hem.
Wat nu???
Dus ik heb hem voorgesteld dat als hij het aandurfde, dat hij mij zijn nummer wel mocht geven. Dan zou ik hem wel eens bellen.
Via mijn belprovider kan ik anoniem post krijgen. Dus hij heeft 20 euro beltegoed gestuurd met een lief kaartje, daarin zijn nummer.
De afspraak is dat hij mij nu de ene week belt, en ik hem de andere week. Dan scheelt het hem 48 euro.
Maak ik nu mijn eigen markt kapot???
Ik krijg op deze manier toch 30 euro per maand van hem aan inkomsten (hij blijft altijd een uur hangen, hij zet de kookwekker). En zo zorg ik wel dat hij het bellen met mij langer kan volhouden.
Hij knapt er echt van op!
Speel ik nu met gevoel of laat ik nu juist zien dat ik gevoel heb? Denk dat iedereen het weer anders zal zien. Kwestie van normen en waarden.
Feit is wel dat ik het bellen met hem echt gezellig vind en dat er nog nooit 1 woord is gesproken over seks. Ja, alleen de vraag van mij of hij daar geen behoefte aan had, een seksgesprek en waarom hij dan zo'n lijn belt...
tis maar goed dat de man waarschijnlijk nog nooit heeft gehoord van SOS/Telefonische Hulpdienst: een stuk goedkoper en 24 uur per dag te bellen....quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Kleintje het volgende:
De man is ergens in de 50.
Het grappige is dat hij en zijn hele familie in het stadje hebben gewoond waar ik ben opgegroeid.
Dus we hebben het gewoon over de stad waar mijn ouders op dit moment nog steeds wonen (niet lang meer).
Zijn moeder leeft nog maar is zwaar dement. Daardoor heeft ie erg weinig mensen in zijn omgeving om lekker mee te praten.
Dat zal gezellig kletsen zijn daar. Niet dus. Die man wil gewoon over koetjes en kalfjes praten.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef Solitarias het volgende:
tis maar goed dat de man waarschijnlijk nog nooit heeft gehoord van SOS/Telefonische Hulpdienst: een stuk goedkoper en 24 uur per dag te bellen....
http://www.soshulp.nl/sosnl.html
En op die manier maak ik wel mijn markt kapot en daar zal ook de telefoondienst niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Tom-my het volgende:
biedt hem dit is aan www.simpc.nl misschien dat hij dan kan mailen met je, is iig een stuk goedkoper
Het is geven en nemen in het levenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En op die manier maak ik wel mijn markt kapot en daar zal ook de telefoondienst niet blij mee zijn.
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Oke, dan begreep ik je verkeerd.
De dagen voor kerst. Veel mensen die al vrij zijn, dus het is lekker druk.
Heb mijn kerstvrouwen outfit aan, en je hoeft nu echt maar verdomd weinig te doen om aan je centen te komen, dat is wel ideaal!
zo?quote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Heb mijn kerstvrouwen outfit aan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:16 schreef Kleintje het volgende:
Enne... staan best mooie foto's in dat topic hoor.
Geen afruk foto's, maar mooie foto's. Misschien toch eens met een bezoekje vereren
Dat was lang geleden... daarna zijn er wat akkefietjes geweest. Ik vind het er niet echt super meer... sorry...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Kleintje het volgende:
Maar ik snap het niet, ben blond. Moet eerst nog 300 minuten voor gebeld worden![]()
Een HOWTO for camgirls is net zoiets als "Camgirl for Dummies", maar dan voor niet-blonde camgirls, zeg maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Kleintje het volgende:
HOWTO???
Was dat?
Net zoiets als RTFM?
Vanmiddag al een man die wilde praten over pedofilie...
Ik roep wel ja en amen hoor, als de mensen lang blijven hangen.
En aan het eind roep ik dan pas dat ik het ziek vind
Eerst geld verdienen... kom nou, dure decembermaand!
Wat een sicko's heb je op deze wereld!
Hij vroeg of ik een heel jong meisje wilde spelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
![]()
Wat doet hij dan bij jouw telefoonlijn? Moest hij z'n problemen kwijt of hoopte hij dat jij een heeeeel jong meisje was?
Nou, deze man is gewoon niet goed wijs.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een HOWTO for camgirls is net zoiets als "Camgirl for Dummies", maar dan voor niet-blonde camgirls, zeg maar
Das wel heel ziekquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik een heel jong meisje wilde spelen.
En dan valt hij nog mee hoor.quote:
Mwoah, hij betaalt er voor om z'n fantasie bij een andere dame werkelijkheid te zien worden. Er is een groot verschil tussen dat en uiteindelijk misbruik van kinderen...quote:
WP = Wet Pussy ???quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:19 schreef Kleintje het volgende:
Tom-my, ik denk dat de helpdesk van WP gesloten was
En waar moet je anders met je vragen over WP terecht?
Ik bedoel.. WP... daarbij hoor je toch steeds onder water te kijken?
En van een callgirl wordt geacht dat ze nat is![]()
Ik denk dat jij je daar enorm in vergist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef Herald het volgende:
overigens werken blijkbaar niet eens zoveel Fok!kers in de erotische sector, maar dat zal een vierde deel vast niet in de weg staan
tuurlijk niet, heb je mooi een topicreeks voor je zelf!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Kleintje het volgende:
Wel jammer dat ze zich hier niet durven te melden....
wat zijn Fok!kers eigenlijk ook helden eh, wél 25 keer per jaar vol trots vertellen dat je een kale kut hebt, 26 meisjes hebt geneukt in een half jaar, je heel erg openminded bent, je in de Efteling hebt laten pijpen toen je in de rij stond, anale seks niet onbekend voor je is, je lekker vaak seks hebt, masturberen voor losers is, in USPUB schreeuwt dat de meisjes niet zo preuts moeten doen, maar dat je beroep iets met erotiek te maken heeft gaat dan wel weer erg ver.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat jij je daar enorm in vergist.
Alleen heb ik vooral via mail contact met ze omdat niet iedereen zich hier bloot durft te geven.
Ik kan het wel begrijpen, hoor. Niet eens zozeer vanwege eventuele reacties op Fok, maar meer vanwege eventuele reacties irl. Er zijn bijvoorbeeld nogal wat mensen die ik irl ken die weten wie ik ben op Fok. Als ik ook zou gaan cammen (wat ik wel heb overwogen), dan zouden ze daar vrij gauw achterkomen. Dat levert geheid gezeik aan je kop op. Kan me voorstellen dat sommige mensen daar geen zin in hebben of er zelfs bang voor zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:17 schreef Herald het volgende:
wat zijn Fok!kers eigenlijk ook helden eh, 25 keer per jaar vol trots vertellen dat je een kale kut hebt, 26 meisjes hebt geneukt in een half jaar, je heel erg openminded bent, je in de Efteling hebt laten pijpen toen je in de rij stond, anale seks niet onbekend voor je is, je lekker vaak seks hebt, masturberen voor losers is, in USPUB schreeuwt dat de meisjes niet zo preuts moeten doen, maar dat je beroep iets met erotiek te maken heeft gaat dan wel weer erg ver.
Hoe triest het eigenlijk ook is, zo werkt het vaak wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef Herald het volgende:
dus als je gaat cammen zouden ze dat vreemd vinden, maar al je andere seksuele escapades en fantasieën die je vertelt vinden ze wel ok. "Ach kijk Lupa wil naaktfoto's van d'r laten maken, wat schattig, en daar vertelt ze over die gangbang in de parenclub, wat lief.. oh ze camt, wat een vieze stinkhoer zegdie nodig ik niet meer uit op mijn verjaardag en een kerstkaartje krijgt ze ook niet!"
ehm.... nee dat zou ik dan meer zien als dat je geen echte vrienden hebt..quote:Op woensdag 21 december 2005 07:28 schreef Kleintje het volgende:
Ah, dat verklaart waarom ik zo weinig kerstkaarten krijg!
Dus ik heb echt geen vrienden
Ik zag net die foto van je in een ander topic...quote:Op woensdag 21 december 2005 07:36 schreef Kleintje het volgende:
of zal het komen omdat ik zelf ook geen kerstkaarten verstuur
Ik doe niet aan gangbangs.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef Herald het volgende:
dus als je gaat cammen zouden ze dat vreemd vinden, maar al je andere seksuele escapades en fantasieën die je vertelt vinden ze wel ok. "Ach kijk Lupa wil naaktfoto's van d'r laten maken, wat schattig, en daar vertelt ze over die gangbang in de parenclub, wat lief.. oh ze camt, wat een vieze stinkhoer zegdie nodig ik niet meer uit op mijn verjaardag en een kerstkaartje krijgt ze ook niet!"
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:16 schreef Kleintje het volgende:
(ow, en mochten meer mensen op me willen stemmen, mail me dan even. Ik kan een reis naar Turkije winnen voor 2. En als ik je uitnodig om op die site te stemmen en ik heb de meeste uitnodigingen, dan win ik ook nog eens 250 euro!!!)
Goeie tip.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Herald het volgende:
[..]dat is hooterplaza toch? Dan heb ik je boezem waarschijnlijk al een keertje gezien
vind ik ookquote:Voor sommige mensen moet je gewoon dubbel betaald krijgen
wat is er gebeurd? je bent toch vrij om een onderwerp te kiezen als klant?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Sommige mensen he.... ARGH... die zijn zo irritant.
Nu weer... een klant die ik al maanden irritant vind. Maar ja, je staat hem netjes te woord aan de telefoon terwijl je moordneigingen krijgt.
Feli.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
Wil alleen even melden dat....
IK DE CONTEST HEB GEWONNEN!
Ik had de lekkerste tieten van december 2005.
Dus die 2 kleine knallers van me... die hebben me 250 euro + een geheel verzorgde reis voor 2 personen naar Turkije opgeleverd. Ik hoor vandaag alle details nog!
WOEI!!!!
(ow ja, iedereen nog de beste wensen!)
Goedzo. Heeft mijn gestem toch nog geholpenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
Dus die 2 kleine knallers van me... die hebben me 250 euro + een geheel verzorgde reis voor 2 personen naar Turkije opgeleverd. Ik hoor vandaag alle details nog!
WOEI!!!!
Appeltaart!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
WOEI!!!!
En wie gaat er met je mee, een loterij onder de fok!stemmersquote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
WOEI!!!!
Maak er een topic over.. Of een Blogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Heb hier echt verdomd veel mailtjes liggen van mensen die nog vragen beantwoord willen hebben omdat ze willen werken als camgirl/camboy.
En om alles steeds weer te beantwoorden.... dat word vermoeiend. Niet dat ik het niet wil, maar het kost gewoon een hoop tijd. Het zijn zoveel vragen.
Dus ik ga hier nog even heel veel vragen beantwoorden, dan hoef ik niet iedereen apart te mailen.
Mochten er dan nog vragen zijn... niet aarzelen, wel gewoon mailen. Maar heb wel geduld, de antwoorden laten soms even op zich wachten.
Kun je eigenlijk ook zien wie er allemaal op jou gestemd hebben? En hoe vaak?quote:
Nope... ik heb geen idee....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook zien wie er allemaal op jou gestemd hebben? En hoe vaak?
Zo anoniem zijn ze (hier) nou ook niet weer, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope... ik heb geen idee....
Dus ik bedank gewoon al mijn anonieme fans
Weet je, ik heb het filmpje voor de leuk opgenomen, niet eens met de bedoeling om spannend te zijn of te winnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:24 schreef luciano het volgende:
Ok , je weet wat ik heb gezegd ....... ik heb me werkelijk wezenloos gestemd ELKE dag , grrrrrrrr
Jij elke keer de 10 , en die andere allemaal steeds een 1 ( hoewel ik moet toegeven dat sommige filmpjes me beter bevielen dan die van jou hoor , ze waren wat gewaagder , dus denk daaraan bij je volgende filmpje ) . Het is dan wel een tietenwedstrijd , maar het feit dat er wat meer in de strijd werd gegooid kostte je toch bijna de overwinning .
Dus kom maar op met die gratis 15 camminuten die ik heb geeist !![]()
![]()
![]()
je bedoelt inkomstenbelasting. als je onderworpen bent aan de omzetbelasting ben je ondernemer, dus niet in loondienst, anders spoort je accountant niet kleintje maar goed. keep doing de goog work girliequote:[b] Dus in principe betaal ik minder BTW en loonbelasting.
Je moet jezelf gewoon goed laten voorlichten.
* Je moet als zelfstandige toch precies weten wat je aan het doen bent, lijkt mij. Je zegt 45% looninhouding en 19% BTW en dan nog eerst de kosten eraf. Over die kosten, hoe bereken je die kosten dan?
Dan moet je zeker naar Uitgeest komen??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik bedoelde inkomstenbelasting...
Your absolutely right.
Herald... geen Ton gezien die avond. Fout in de gidsen geloof ik.
Verder heb ik vandaag een definitieve JA gehoord op een fotoshoot.
Afspraak moet nog gemaakt worden en dan weet ik ook in welk nummer ik sta.
Maar ik krijg een fotoshoot voor het mannenblad PASSIE!
Dus betere reclame is er straks niet meer voor me
* weet de studio te vinden. Is heel dichtbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Kleintje het volgende:
Alle details worden nog besproken, maar het wordt een fotoshoot, ik krijg er gewoon voor betaald. Indien het mogelijk is wil ik er ook nog bij vermelden dat ik camgirl ben en eventueel het adres van mijn site. Maar ik weet nog niet of dat mag.
Yeps sanger, dan moet ik naar uitgeest. Maar dat is geen probleem, is tegenwoordig niet meer zo ver weg!
U2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Sanger... you've got mail!
En leuke bedtijdverhaaltjes dat soort spul.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Bestaat nu toch al een aantal jaren dat blad.
Redelijke oplage volgens mij.
Blad voor mannen, met vrouwen erin, auto's, gadgets etc.
Dat soort bedrijfjes heb je natuurlijk ook? Volgens mij moet je heel goed uitkijken bij welke bedrijven je aan de slag gaat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren weer eens contact met iemand gehad via msn die mijn topic hier boeiend vond.
Het blijft maar doorgaan.
Maar niemand die zich hier meldt.
Zij camde ook, maar bij hele vage bedrijven. Ik had nog nooit van die bedrijven gehoord, hun websites spraken nou niet echt aan, er stond nergens een duidelijk verhaal, nemen geen telefoon op of er is nergens een nummer te vinden.
Ik heb ze gemaild met mijn vragen en ik ben dus benieuwd of ik reactie krijg en hoe lang het anders gaat duren....
Vooral je upload is mager. Kleintje zat op haar consumenten abbo afgelopen zomer al op het 4-voudige. Die 10GB datavolume zou je ook wel eens de das om kunnen doen halverwege de maand. Mag ik vragen wat voor verbinding je hebt? Kabel? ADSL? Provider?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef HildeS het volgende:
Kleintje,
Kun je me misschien ook nog wat info geven wat betreft je downloadsnelheid, je uploadsnelheid en je volume(s). Volgens mij is het bij mij veel te weinig. Mijn download is nu 4 Mbps, mijn upload 256 Kbps en mijn volume 10 GB. Mijn upload lijkt me toch veel te weinig of niet, zelfs voor 1 camsite? Thanx weer.
Groetjes,
Hilde S.
Nee hoor, ADSL is snel zat. Misschien kun je beter verhuizen naar een provider zonder limieten. Euronet bijvoorbeeld bedient de professionele (zakelijke) gebruiker, en heeft geen limieten. Alternatief zou je kunnen overwegen om een echte bedrijfsaansluiting te huren, maar daar heb je wel een dedicated tweede telefoonaansluiting voor nodig. Bedrijfsaansluitingen kennen geen hoge download, maar wel hogere uploads, met meet gegarandeerde bandbreedte. Als je meer wilt weten kun je me vinden op mail of MSN, het wordt voor hier iets te DIG-achtig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef HildeS het volgende:
@ RonaldV
Ik heb een adsl verbinding. Ik heb hem gisteren verhoogd van 10 GB naar 30 GB, maar volgens mij ligt het bij mij meer aan de down en uploadsnelheid. Zou kabel misschien sneller gaan dan adsl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |