ja ik kan nog net genoeg latijns om dat te vertalen... vroeg me alleen af waaromquote:Op zondag 4 december 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lupa_Solitaria? Latijnse vertaling van de Engelse uitdrukking 'lone wolf', wat zoveel betekent als 'eenling, Einzelgänger'. Ben altijd nogal op mezelf geweest, vandaar.
Want...?quote:Op zondag 4 december 2005 11:29 schreef teig het volgende:
de slagerij waar ik gewerkt heb.. Ga ik nooit meer heen. En als ik klanten tegenkom raadt ik ze ook aan ergens anders heen te gaan!
Is dat niet een kwestie van tegen je vriend zeggen dat-ie geen koffie meer moet drinken en meer zoetigheid moet eten?quote:Op zondag 4 december 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik vind sperma niet eens lekker eik...
Dat weet ik, maar 't blijft leuk om te doenquote:Op zondag 4 december 2005 08:05 schreef Classics het volgende:
hij werkt bij het CBS in fantasiaworld![]()
Heeft meer te maken met de plaats waar het in je mond terecht komt.quote:Op zondag 4 december 2005 11:34 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van tegen je vriend zeggen dat-ie geen koffie meer moet drinken en meer zoetigheid moet eten?
hoezoquote:Op zondag 4 december 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
Heeft meer te maken met de plaats waar het in je mond terecht komt.
Deze keer gaf jij de voorzet, en niet ik.quote:Op zondag 4 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor discussies over de smaak van sperma verwijs ik jullie naar mijn subforum.
Ah, de lupa-strategie in actie: bewijzen dat alle topics in de andere fora uiteindelijk allemaal over sex gaan, en dat die fora dus opgeheven kunnen wordenquote:Op zondag 4 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor discussies over de smaak van sperma verwijs ik jullie naar mijn subforum.
ah ze is weer vrijgelatenquote:Op zondag 4 december 2005 13:00 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ah, de lupa-strategie in actie: bewijzen dat alle topics in de andere fora uiteindelijk allemaal over sex gaan, en dat die fora dus opgeheven kunnen worden
nu vraag ik me af wat voor stage preciesquote:"Binnenkort in dit fotoboek te bewonderen: sexy foto's van Lupa. Mijn stage is namelijk afgelopen."
Als je sperma nou gewoon lekker had gevonden, dan had dit niet hoeven gebeurenquote:Op zondag 4 december 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Jullie verpesten dit topic met jullie gezeur over mij!
quote:Op zondag 4 december 2005 13:34 schreef Classics het volgende:
wie is voor een apart lupa-solitaria topicsubforum?
![]()
ON-topicquote:Op zondag 4 december 2005 13:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Als je sperma nou gewoon lekker had gevonden, dan had dit niet hoeven gebeuren![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb bij het Leger des Heils gewerkt, in een tweedehandskledingzaak. De baas bedonderde de boel. Hij verkocht antiek e.d. om het geld in eigen zak te stoppen. Ik heb ervoor gezorgd dat hij werd ontslagen.
best wel een stumper die baas.... jatten van wat voor de armen isquote:Op zondag 4 december 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmja, maar uiteindelijk toch een goed gevoel. Hij jatte gewoon dingen van mensen die hun hele hebben en houwen hadden nagelaten aan die organisatie.Dat kan ik echt niet zomaar laten gebeuren.
Het was ook een stumper. Ergens eigenlijk een hele zielige man, die alleen maar om geld gaf.quote:Op zondag 4 december 2005 14:47 schreef Classics het volgende:
best wel een stumper die baas.... jatten van wat voor de armen is![]()
Bij veel shoarmazaken zie je bovendien dat het vlees van het spit wordt afgesneden waar je bij staat, bij patatzaken zie je zoiets nooit.quote:Op zondag 4 december 2005 15:16 schreef DaveM het volgende:
Dit topic is niet goed voor je eetlust.
Wat me opvalt is dat vooral shoarmatenten genoemd worden, terwijl we in Nederland veel en veel meer patatzaken hebben.
Wow!quote:Op zondag 4 december 2005 08:05 schreef Classics het volgende:
[..]
hij werkt bij het CBS in fantasiaworld![]()
dat schijnt bedoeld te zijn om vertrouwen te wekken over de versheid...quote:Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij veel shoarmazaken zie je bovendien dat het vlees van het spit wordt afgesneden waar je bij staat, bij patatzaken zie je zoiets nooit.
ik heb wel eens gelezen dat veel moslims blanke nederlanders minachten... en dit een soort ultieme vernedering is. ik vermoed dat bovengemiddeld veel shoarma zaken door moslims gerund worden... maar ik vind het nog steeds een nogal vaag verhaal. ik denk dat het meeste broodje aap is. hoop het ookquote:Op zondag 4 december 2005 16:20 schreef DaveM het volgende:
[..]
dat schijnt bedoeld te zijn om vertrouwen te wekken over de versheid...
hoeveel dagen dat vlees al aan het spit hangt is weer wat anders...
en verder was die opmerking niet bedoeld als compliment richting de shoarmatenten, maar een vraag waarom het vaak dat soort tenten zijn...
Goh, het woordje discriminatie wordt nog net niet genoemd.quote:Op zondag 4 december 2005 15:16 schreef DaveM het volgende:
Dit topic is niet goed voor je eetlust.
Wat me opvalt is dat vooral shoarmatenten genoemd worden, terwijl we in Nederland veel en veel meer patatzaken hebben.
waar was dat en aan wie leverden die orgnisatiequote:Op zondag 4 december 2005 16:52 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb ooit enkele weken bij een bedrijf gewerkt, waarvan de geleverde injectievloeistoffen met een zekere regelmaat niet steriel waren. Er was één klant waarvoor we de injectievloeistoffen m.b.v. een microscoop moesten controleren, en dat was omdat bekend was dat deze dat zelf ook altijd deed.
L E Z E N !quote:Op zondag 4 december 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goh, het woordje discriminatie wordt nog net niet genoemd.
Precies dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2005 16:38 schreef Classics het volgende:
[..]
ik heb wel eens gelezen dat veel moslims blanke nederlanders minachten... en dit een soort ultieme vernedering is. ik vermoed dat bovengemiddeld veel shoarma zaken door moslims gerund worden... maar ik vind het nog steeds een nogal vaag verhaal. ik denk dat het meeste broodje aap is. hoop het ook![]()
bij ons niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 07:02 schreef sk888er het volgende:
Die groente die je in een restaurant "gratis" krijgt, worden gewoon gerecycled oftewel wat weer terug komt gaat er ook weer uit. (maar dat weten de meeste wel denk ik).
oh, bij ons gaat er per week een spit vlees doorheenquote:Op zondag 4 december 2005 16:20 schreef DaveM het volgende:
[..]
dat schijnt bedoeld te zijn om vertrouwen te wekken over de versheid...
hoeveel dagen dat vlees al aan het spit hangt is weer wat anders...
en verder was die opmerking niet bedoeld als compliment richting de shoarmatenten, maar een vraag waarom het vaak dat soort tenten zijn...
Ik zit me hard af te vragen wat voor cd en bij welke winkel, ik verkoop die dingen zelf en de inkoop van een nieuwe top 50 cd ligt gemiddelt tussen de 12 en de 17 euro afhankelijk van de artiest en uitvoering (limited editie met DVD etc.)quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
factor 3 zeker
ik zag het eens per ongeluk een keer bij een cd winkel gezien en daar was het factor 2 a 3.
Geef er dan geen flinke bekers bijquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
bij ons niet hoorgaat allemaal weg de prullenbak in
we geven er alleen wel flinke bekers saus bij, en wat daar van over is gaat wel terug, maar dat wordt met een lepeltje er uit geschept, dus dat is niet echt gek..
Vroegah, in m'n jonge jaren, hadden we tijdens zatte avondjes wel eens de gewoonte om as in de saus af te tippen en door te roerenquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef erikkll het volgende:
we geven er alleen wel flinke bekers saus bij, en wat daar van over is gaat wel terug, maar dat wordt met een lepeltje er uit geschept, dus dat is niet echt gek..
Dat deden wij altijd als we bij een Shoarma zaak gingen eten, dan roerden we de drie sauzen (knoflook, rooie ui en whisky) door elkaar heen, dan konden ze dat niet nog een keer gebruiken..quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef MouseOver het volgende:
Vroegah, in m'n jonge jaren, hadden we tijdens zatte avondjes wel eens de gewoonte om as in de saus af te tippen en door te roeren
managementzaken heb ik niks mee te makenquote:Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Geef er dan geen flinke bekers bij![]()
als ik werk gaat de saus er betrekkelijk snel doorheen, ik gooi alleen de saus terug waar niks van gegeten isquote:Bij ons wordt er echt niks opnieuw gebruikt, daar hoef je je dus echt geen zorgen om te maken. Vroeger wel eens afgewassen in een restaurant dat het ook normaal vond de sauzen te recyclen, had er al snel genoeg van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |