quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
Ik denk ik denhaag aangezien ze in denhaag woontquote:
wat schuift het :pquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Psst TS, kan je die 10kilo coke uit de antillen de 31e doorlaten, bedankt.
0.5 % van de straatopbrengst.quote:
Zeg dan ook eventjes welke patatkraam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef Koewam het volgende:
Goed. Ik werk dus in een patatkraam. En ik adviseer jullie daar niks uit te nemen.
Daar sluit ik me bij aan. Wij hebben een geheimhoudigs plicht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:01 schreef Christine het volgende:
Ik mag heel veel dingen niet vertellen over mijn werk.
Doe ik dus ook maar niet.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
Nope, bij een bijbaantje in een supermarkt wel een keer clips met een datum van 2 weken terug verwijderd en vervangen door een plakbandje.
Niet netjes, maar op zich had de bedrijfsleider wel een punt dat er niets mis mee was. Bovendien weet je het wel als je iets koopt wat 50% afgeprijsd is.quote:
In dat geval mag je gerust een keer langs komen in het restaurant waar ik kook, heb me nog nooit ergens voor hoeven schamen. Gelukkig maar trouwens, zou zelf doodongelukkig worden als ik mensen rot voer moest voorschotelen ofzo...quote:Op woensdag 30 november 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Afgekeurde karkassen van koeien in de slachterij worden in een andere koelcel gebracht voor vernietiging, maar zodra de inspecteur weg is gaan ze bij de rest in de vrachtwagen.
Overigens WIL ik niet eens weten wat er in verreweg de meeste keukens van restaurants gebeurt.
Alles patatkramenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg dan ook eventjes welke patatkraam..
Pliesie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niemand hoeft te weten dat mijn werkgever iedere zaterdagnacht minimaal 100 terechte verzoeken krijgt om iemand langs te sturen waar nooit iemand aan toekomt omdat we stomweg met te weinig zijn.
Ben jij volgende week werkloos.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef Koewam het volgende:
Goed. Ik werk dus in een patatkraam. En ik adviseer jullie daar niks uit te nemen.
Krijgen we vette roddels over [insert jouw beroep]?quote:
neej ik ben politiek correctquote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijgen we vette roddels over [insert jouw beroep]?.
Maar als het roddels zijn die de maatschappij wat aan doen dan ben je toch wel 'verplicht' het te vertellen, burgerplicht enzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:44 schreef Classics het volgende:
[..]
neej ik ben politiek correct
in werkrelaties kun je op me bouwen![]()
dat ligt maar net aan de omstandighedenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar als het roddels zijn die de maatschappij wat aan doen dan ben je toch wel 'verplicht' het te vertellen, burgerplicht enzo..
Hoezo? Er wordt niemand ziek van, dus kennelijk is het allemaal zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:30 schreef perezoso het volgende:
Schandalig dat mensen die dingen mbt etenswaren niet melden bij de keurings dienst van waren, als je daar voor een paar rotcenten werkt heb je sowieso niet veel te verliezen, beetje mensen aan de schijterij helpen (als het meevalt), vieze kutmongolen zijn jullie, ik stuur wel ff een smsje naar Petrus.
Ik ken het, in Groningen was ook eens een die gepakt was ermee, bij de Pyramide.quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Individual het volgende:
Ik werk voor het CBS en we verzinnen de meeste cijfers gewoon omdat we de waarheid niet waarderen en het volk mag doodvallen.
klokkeluiders zijn nooit populair..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef joshus_cat het volgende:
[..]Ik werk ook bij het CBS en ik kan je verzekeren dat dat gelul is
.
Waar werk je precies, dan hop ik maandag wel even langsquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Individual het volgende:
klokkeluiders zijn nooit populair..![]()
hij werkt bij het CBS in fantasiaworldquote:Op zondag 4 december 2005 00:53 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Waar werk je precies, dan hop ik maandag wel even langs.
altijd wel in voor een smeuiige roddel![]()
In Bergen op Zoom is weleens een uitbater aangehouden omdat er bewezen was dat er sperma zat in zijn sausjes.quote:
dit schijnt niet eenvoudig aangetoond te kunnen worden. als ik het goed begreep controleert de keuringsdienst van waren er niet op ook. dus hoe ze het dan hebben aangetoondquote:Op zondag 4 december 2005 10:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom is weleens een uitbater aangehouden omdat er bewezen was dat er sperma zat in zijn sausjes.
Er werden regelmatig mensen ziek daar in dat restaurant, flink ziek ook en toen is er geklaagd en onderzoek gedaan. Later is de uitbater opgepakt omdat hij af en toe wat sperma spoot in het eten dat hij verkocht.quote:Op zondag 4 december 2005 10:30 schreef Classics het volgende:
[..]
dit schijnt niet eenvoudig aangetoond te kunnen worden. als ik het goed begreep controleert de keuringsdienst van waren er niet op ook. dus hoe ze het dan hebben aangetoond![]()
daarbij... ti's offtopic - of werkte je daar![]()
Jij zou het wel lekker vinden.quote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom zou iemand in godesnaam sperma in zijn sausjes doen?
van sperma wordt je niet ziek, dus ik snap nog steeds niet hoe ze erachter zijn gekomen als ze daar niet standaard op testen (kost veel te veel en is lastig aantoonbaar). Heb je linkjes naar betrouwbare berichtgeven hieroverquote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er werden regelmatig mensen ziek daar in dat restaurant, flink ziek ook en toen is er geklaagd en onderzoek gedaan. Later is de uitbater opgepakt omdat hij af en toe wat sperma spoot in het eten dat hij verkocht.
offtopicquote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het heeft destijds zelfs in de krant gestaan. Het is al wel een paar jaar geleden. Het was in Bergen op Zoom. Er is onderzoek gedaan na klachten van mensen. Het naadje van de kous weet ik niet, maar het is 100% zeker gebeurd.quote:Op zondag 4 december 2005 10:40 schreef Classics het volgende:
[..]
van sperma wordt je niet ziek, dus ik snap nog steeds niet hoe ze erachter zijn gekomen als ze daar niet standaard op testen (kost veel te veel en is lastig aantoonbaar). Heb je linkjes naar betrouwbare berichtgeven hierover![]()
google vindt nix iig zoals ik zoekquote:Op zondag 4 december 2005 10:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het heeft destijds zelfs in de krant gestaan. Het is al wel een paar jaar geleden. Het was in Bergen op Zoom. Er is onderzoek gedaan na klachten van mensen. Het naadje van de kous weet ik niet, maar het is 100% zeker gebeurd.
quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij zou het wel lekker vinden.
Dat is iets wat ik me ook al altijd heb afgevraagd. Vooral waarom niemand anders zich dat lijkt af te vragen bij het verspreiden van die hoax.quote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa_Solitaria? Latijnse vertaling van de Engelse uitdrukking 'lone wolf', wat zoveel betekent als 'eenling, Einzelgänger'. Ben altijd nogal op mezelf geweest, vandaar.quote:
Mensen doen wel meer vreemde dingen natuurlijk...quote:Op zondag 4 december 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
Dat is iets wat ik me ook al altijd heb afgevraagd. Vooral waarom niemand anders zich dat lijkt af te vragen bij het verspreiden van die hoax.
Mensen zijn gek.quote:Op zondag 4 december 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen doen wel meer vreemde dingen natuurlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |