quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
Ik denk ik denhaag aangezien ze in denhaag woontquote:
wat schuift het :pquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Psst TS, kan je die 10kilo coke uit de antillen de 31e doorlaten, bedankt.
0.5 % van de straatopbrengst.quote:
Zeg dan ook eventjes welke patatkraam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef Koewam het volgende:
Goed. Ik werk dus in een patatkraam. En ik adviseer jullie daar niks uit te nemen.
Daar sluit ik me bij aan. Wij hebben een geheimhoudigs plicht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:01 schreef Christine het volgende:
Ik mag heel veel dingen niet vertellen over mijn werk.
Doe ik dus ook maar niet.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
Nope, bij een bijbaantje in een supermarkt wel een keer clips met een datum van 2 weken terug verwijderd en vervangen door een plakbandje.
Niet netjes, maar op zich had de bedrijfsleider wel een punt dat er niets mis mee was. Bovendien weet je het wel als je iets koopt wat 50% afgeprijsd is.quote:
In dat geval mag je gerust een keer langs komen in het restaurant waar ik kook, heb me nog nooit ergens voor hoeven schamen. Gelukkig maar trouwens, zou zelf doodongelukkig worden als ik mensen rot voer moest voorschotelen ofzo...quote:Op woensdag 30 november 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Afgekeurde karkassen van koeien in de slachterij worden in een andere koelcel gebracht voor vernietiging, maar zodra de inspecteur weg is gaan ze bij de rest in de vrachtwagen.
Overigens WIL ik niet eens weten wat er in verreweg de meeste keukens van restaurants gebeurt.
Alles patatkramenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg dan ook eventjes welke patatkraam..
Pliesie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niemand hoeft te weten dat mijn werkgever iedere zaterdagnacht minimaal 100 terechte verzoeken krijgt om iemand langs te sturen waar nooit iemand aan toekomt omdat we stomweg met te weinig zijn.
Ben jij volgende week werkloos.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef Koewam het volgende:
Goed. Ik werk dus in een patatkraam. En ik adviseer jullie daar niks uit te nemen.
Krijgen we vette roddels over [insert jouw beroep]?quote:
neej ik ben politiek correctquote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijgen we vette roddels over [insert jouw beroep]?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |