Aan dat soort praktijken doe ik niet mee Yuna, maar mijn moeder kwam binnen nadat ze een nacht weg was geweest, dus ik kon moeilijk mijn aandacht op mijn DS gericht houden en haar negeren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:33 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Dan moet je niet disconnecten he zodra je achter staat![]()
Zag je me spookrijden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh, ook al van BMH verlorenPotjes daarna geen enkele keer kunnen afmaken omdat mensen ermee ophielden
Oh oke dan kan het gebeuren ja, vond het toen gewoon vervelend aangezien ik tegen friends ging racen omdat bij de andere continental races ook al iedereen disconnecte.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:31 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Aan dat soort praktijken doe ik niet mee Yuna, maar mijn moeder kwam binnen nadat ze een nacht weg was geweest, dus ik kon moeilijk mijn aandacht op mijn DS gericht houden en haar negeren.
Heb je tijd teveel ofzo? Goddamnquote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef madjacksss het volgende:
op time-trial alle staff ghosts verslagen
Paar uur online spelen en lijnen van betere splers leren. Als je die lijnen toepast bij de grand prix haal je 150 in 1 keer.quote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb echt moeite met de 150cc grand prix
Tja, er kan er maar één de beste zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie heeft van me gewonnen in MK
de helft had ik sowieso al verslagen met de eerste tijd die ik neerzettequote:Op zondag 11 december 2005 17:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je tijd teveel ofzo? Goddamn![]()
Volgens mij is dat sowieso alquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef stefmans het volgende:
ik word alleen scheit ziek van de mensen die hele tijd disconnecte als ik aan het winnen ben. Er is toch een patch ofzo dat je dan punten krijgt? weet iemand daar maybe en linkje van.
Onzin, door de R knop goed te gebruiken ga je nauwelijks schuin tijdens snakenquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Gronnaephos het volgende:
snaken sucks ook, want het is eignelijk alleen in bochten handig (je stuurt scherper in, daarna boost) maar op een recht stuk raak je zo van de baan af en verlies je tijd door zo scheef te rijden, kun je beter gewoon beetje recht op de weg blijven![]()
snaken staat toch gewoon in het mariokart boekje.quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sowieso al![]()
Damn, die term snaken vind ik nu alweer te triest voor woorden, ik las het laatst, gelukkig gaf die persoon ook uitleg omdat anderen hem niet begrepen.. Maar om het meteen als 'standaard' term in te voeren en er vanuit gaan dat iedereen hem begrijptBTW: snaken sucks ook, want het is eignelijk alleen in bochten handig (je stuurt scherper in, daarna boost) maar op een recht stuk raak je zo van de baan af en verlies je tijd door zo scheef te rijden, kun je beter gewoon beetje recht op de weg blijven
![]()
Ja zelfs nintendo moet af en toe updatenquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef BroesWillems het volgende:
Nog meer mensen problemen met NWFC? Werkte altijd goed hier en nu krijg ik een error 84020, een kameraad, waar ik dus tegen wil spelen heeft het zelfde... die zit in een ander deel van nederland
edit:
ik zie het al... heel NWFC ligt eruit...
klootzakken, ik wil eindelijk een keer tegen een friend spelen ligt ie er uit....
wat is dit? steam?![]()
op "Prime-Time" maandagavond?quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja zelfs nintendo moet af en toe updaten![]()
Zo Prime-time zal het wel niet zijn het is nu net morrigen in Japan en China enzo. En USA is zowiezo niet zo geweldig online netwerk dus moet Europa maar even balenquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
op "Prime-Time" maandagavond?![]()
hij doet weerquote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag... Gelukkig ben ik niet de enige..
Hiero!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:33 schreef Cutie het volgende:
Ik ben ook weer in voor een potje racen hoor!
Komt u maar.
wacht maar als je overal en ster moet halen voor mirrorcup dan word het pittigerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
150 CC Bijna helemaal uitgespeeld
Alleen nog maar de Retro cup
Je moet gas gaan geven zodra de 2 begint te vervagenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:21 schreef Cheiron het volgende:
Damn ik ben echt slecht in MK:DS. 3 wins tegen 19 losses..
En een tie rekent hij niet als win
Kan iemand mij vertellen op welk moment je gas moet geven om een powerstart te maken, want hij komt er bij mij niet uit. Op de GC heb ik er nooit problemen mee
Je moet gas geven als de 3 net uit beeld is, dan krijg je de vetste speedstartquote:Op woensdag 14 december 2005 09:49 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Je moet gas gaan geven zodra de 2 begint te vervagen
50CC championship is dan ook echt alleen ter introductie, om het te leren ;p. Overal sterretjes is de eis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef Goldboy het volgende:
Ik vind 't nivo tegenvallen, ik heb 50t/mmirror helemaal uitgespeeld en ik ben maar 2x niet eerste geworden.
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Glopes het volgende:
[..]
50CC championship is dan ook echt alleen ter introductie, om het te leren ;p. Overal 3 sterretjes is de eis.
2e worden kan niet door de bocht!
Lees jij niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Glopes het volgende:
[..]
50CC championship is dan ook echt alleen ter introductie, om het te leren ;p. Overal sterretjes is de eis.
2e worden kan niet door de bocht!
toch lijkt het me een beetje overdreven. je verliest namelijk wel vaker als 2x normaal.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Lees jij niet?Er staat 50cc t/m de mirrormode.
kom maar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |