hij doet weerquote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag... Gelukkig ben ik niet de enige..
Hiero!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:33 schreef Cutie het volgende:
Ik ben ook weer in voor een potje racen hoor!
Komt u maar.
wacht maar als je overal en ster moet halen voor mirrorcup dan word het pittigerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
150 CC Bijna helemaal uitgespeeld
Alleen nog maar de Retro cup
Je moet gas gaan geven zodra de 2 begint te vervagenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:21 schreef Cheiron het volgende:
Damn ik ben echt slecht in MK:DS. 3 wins tegen 19 losses..
En een tie rekent hij niet als win
Kan iemand mij vertellen op welk moment je gas moet geven om een powerstart te maken, want hij komt er bij mij niet uit. Op de GC heb ik er nooit problemen mee
Je moet gas geven als de 3 net uit beeld is, dan krijg je de vetste speedstartquote:Op woensdag 14 december 2005 09:49 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Je moet gas gaan geven zodra de 2 begint te vervagen
50CC championship is dan ook echt alleen ter introductie, om het te leren ;p. Overal sterretjes is de eis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef Goldboy het volgende:
Ik vind 't nivo tegenvallen, ik heb 50t/mmirror helemaal uitgespeeld en ik ben maar 2x niet eerste geworden.
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Glopes het volgende:
[..]
50CC championship is dan ook echt alleen ter introductie, om het te leren ;p. Overal 3 sterretjes is de eis.
2e worden kan niet door de bocht!
Lees jij niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Glopes het volgende:
[..]
50CC championship is dan ook echt alleen ter introductie, om het te leren ;p. Overal sterretjes is de eis.
2e worden kan niet door de bocht!
toch lijkt het me een beetje overdreven. je verliest namelijk wel vaker als 2x normaal.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Lees jij niet?Er staat 50cc t/m de mirrormode.
kom maar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |