Me me me. Ik heb gewacht op jou voor mijn 100e online overwinning. De teller staat nu al 1 week op 99 winsquote:Op donderdag 8 december 2005 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou... Mn wifistick is binnenVanavond denk ik ff
Like we care...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Me me me. Ik heb gewacht op jou voor mijn 100e online overwinning. De teller staat nu al 1 week op 99 wins
Teveel zure apples gegeten? Trieste reactie van een trieste poster.quote:
Ja, ik ben heel trots op je hoor...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Teveel zure apples gegeten? Trieste reactie van een trieste poster.
ik zou hem zeker halen, en natuurlijk als je geen draadloos i-net en wifi-stickiequote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik moet ook snel een DS met MKDD gaan kopen denk ik. Ik vond super circuit op de GBA al supergaaf toen ie net uit was en deze is nog 10 keer groter en vetter volgens mij..
MKDD op de DS lijkt me inderdaad enig.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik moet ook snel een DS met MKDD gaan kopen denk ik. Ik vond super circuit op de GBA al supergaaf toen ie net uit was en deze is nog 10 keer groter en vetter volgens mij..
Ja dat kan.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:58 schreef JK het volgende:
Heb net Mario Kart demootje gespeeld bij E-Plaza. Ziet er best geinig uit, maar je moet maar tijd hebben om het onderste scherm in de gaten te houden
Wat is me even afvraag zonder alle delen door te lezen ;
Ik heb geen zin om zo'n USB dongle te kopen. Ik heb al een accesspoint welke direct zit aangesloten op internet. Kan de DS dan meteen online zonder dat er een PC aan staat ?
Ik hoop het wel, anders gaat deze titel aan mij voorbij.
Mooi, dan ga ik 'm binnenkort een keer kopen.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:05 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Zie tevens www.nintendowifi.com
Daar staat ook een lijst met routers/waps die officieel ondersteund worden.
Nou, kom op met die friendcode dan, dan kan ik je inmakenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef Cutie het volgende:
Ik heb Mariokart van Basalphenaar binnen!
En van 't vriendje als kadootje een wifi-stick!
Zometeen de boel installeren en dan kunnen jullie me inmaken!
* Cutie is blij!
Je werd overall 2e; je won dus van 2 anderen en je verloor van de nummer 1. 2 wins, 1 lossquote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef madjacksss het volgende:
ik snap nu echt niks meer van dat online
met 4 mensen 4 races gereden gewoon
ik word 1x 1e en 3x 2e
dan heb ik erna 2 wins en 1 loss erbij??????????????????
hoe doen ze dat dan
ik werd elke fokking keer minstens 2e
ze tellen toch gewoon: als je eerste word 1 win, alles lager als 1ste is een los?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:06 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je werd overall 2e; je won dus van 2 anderen en je verloor van de nummer 1. 2 wins, 1 loss![]()
zo had ik er nog niet bij nagedachtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:06 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je werd overall 2e; je won dus van 2 anderen en je verloor van de nummer 1. 2 wins, 1 loss![]()
Weet je dat wel of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:02 schreef madjacksss het volgende:
oke, ben nu echt boos
weer 3 losses erbij omdat mn DS uitviel\
ik weet echt hoe je kan zien of je batterij bijna op is
bronquote:A hacker by the name of Parasyte has found a way to play all the courses in Mario Kart DS online. There are no real specific details, but as this video attests, it seems very real. Until more information is released, the only real way to accomplish this is to play Parasyte in a match and have him select an offline course. Apparently, it’s just a simple switching of variables in the game, but I’m not sure what he is using to do it.
Anyway, enjoy the video and keep an ear out for more info on this and other Wifi hacks.
niet dus, typoquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Weet je dat wel of niet?
het lampje wordt oranje
WiFi vreet ook stroom, 3 uur klopt wel ongeveer.. Nog mazzel dat na een uurtje of 2 mn handen zo verkrampt zijn dat ik niet verder kan spelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:21 schreef madjacksss het volgende:
[..]
niet dus, typo
ja, misschien komt het omdat dat WiFi zoveel stroom vreet ofzo
lijkt wel of ik na 3 uur al leeg ben
misschien ook eens tijd voor een nieuwe accu
Jazeker!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen alle friendstoevoegen. Blijft die code gelijk, ongeacht waar je verbinding maakt?
addedquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:50 schreef Roi het volgende:
438147 490876
Ik heb jou niet als friend inderdaad, ik voeg je wel even toe. Moet je mij ook ff toevoegen hequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:53 schreef TheTh1ng het volgende:
De mijne ook.. misschien heb je mij niet als friend![]()
Dan moet je niet disconnecten he zodra je achter staatquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:21 schreef basalphenaar het volgende:
Wie wilt er ff spelen?
* basalphenaar zijn DS staat aan en te wachten op friends die willen spelen
voeg me eens toequote:Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie heeft van me gewonnen in MK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |