Maar dan moeten er ondertussen van die duizenden mensen er ook bij zitten die niet aan het spelen maar aan het searchen zijn. Als ik er zo overnadenk dan gaat t nog best hard eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom duurt het eigenlijk altijd zo lang voordat er iemand connect? er moeten toch duizenden mensen online zijn?
* Cutie heeft Mario Kart gekocht!quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, ja ik heb hem binnen, stuur me maar een mailtje ofzo
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef Roi het volgende:
Heb het ook gekocht.
Wordt online wel ingemaakt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef madjacksss het volgende:
zo, ik begin het snaken aardig door te krijgen
ff nog een zooi staff ghosts verslaan en dan ik iedereen online pwnen
hoezo eigenlijk?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:39 schreef bighit het volgende:
snaken is tegenwoordig ook populair online... vuile snakers, het hele idee van leuk racen is wel weg, maar ze kunnen het krijgen zoals men het hebben wil
Het wordt al een paar mariokarts gedaan volgens mij. Ik heb trouwens nog nooit tegen een snaker gespeeld, sommige mensen weten volgens mij niet eens dat je een turbostart kunt makenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een raad woord eigenlijk, snaken. Is dat hier zelfverzonnen? Het staat volgens mij nergens in de handleiding
...quote:en dan nog rij ik ze er steeds uit, maar omdat ik op kop lig krijg ik nooit goeie wapens en winnen zij alsnog door me in de laatste ronde keihard overhoop te schieten
Nou ik ben het wel eens met het statement van die andere persoon. Want bij dubbel dash kun je een rood schild afweren door een groen schild naar achteren te schieten of een banaan achter je neer te goeien, dat werkte meestal alleen op de rechte stukken want een rood schild komt dan in een rechte lijn op je af.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:50 schreef 2Dcube het volgende:
[..]
...
Volgens mij vergeten veel mensen dat goed item gebruik minstens zo belangrijk is als goed kunnen racen... Mario Kart is een fun racer, het gaat niet alleen om het racen: de items zijn er niet gewoon voor de lol.
mja, ik merk idd ook hier en op andere plekken dat mensen het totaal afkeurenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef bighit het volgende:
je moet t kunnen ja dat snaken ik kan het ook redelijk , maar online zal ik het niet snel doen of iemand anders moet beginnen, het leuke racen verdwijnt ermee jammer genoeg
Je kunt maar 1 een bepaald product reggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef Roi het volgende:
God ik ga nu terug naar de Makro met mjin pak, mischien krijg ik zo wel weer een hele nieuwe en moet ik alles weer opnieuw doen! (Maar dan heb ik wel nieuwe sterren)
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb anders 2 maal een ds geregistreerd en 2 maal een cube. Games als mario kart ds heb ik ook 2 keer geregistreerd.
kun jij al online mario karten? ik heb dezelfde router en mij lukt het niet om hem aan de gang te krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Michelinmannetje het volgende:
Gisteren eindelijk kunnen bemachtigen.
Ik heb alleen nog wat problemen met WFC via mijn Linksys WAG54g v2
De single player is ook wel meesterlijk om te doen
die haal je bijna niet zonder te snaken. Ik kan ook wel snaken maar gebruik het alleen bij staff-ghost.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef madjacksss het volgende:
ik vind het ook wel matig dat je bij time-trial maar 1 turbo krijgt
die staff-ghosts hebebn er 3
idd, bij Luigi's Mansion bv gaat die stinkLuigi elk rondje met een turbo dwars door de modder om af te snijden terwijl ik er 2 van de 3 rondjes omheen moetquote:Op woensdag 7 december 2005 18:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
die haal je bijna niet zonder te snaken. Ik kan ook wel snaken maar gebruik het alleen bij staff-ghost.![]()
Het ligt eraan welke character en welke kart je neemt hoeveel paddestoelen je krijgt. De Staffghost hebben er op behoorlijk wat banen ook maar 2 of 1.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef madjacksss het volgende:
ik vind het ook wel matig dat je bij time-trial maar 1 turbo krijgt
die staff-ghosts hebebn er 3
Rainbow Road is gewoon niet cool.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:43 schreef knater het volgende:
snakers zijn sore losers hoor ik zeg het je, wat je het beste kan doen is rainbow road kiezen, vinden snakers meestal niet koel en degene die daar loopt te snaken daar kan ik maar 1 ding over zeggen, respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |