Oohwwquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:41 schreef basalphenaar het volgende:
Ik kan je zo wel even vanuit mijn bed ownen
Ik heb je in deel 3 van dit topic al uitgedaagd, maarja ik krijg geen reactie. Lees oudere posts ook eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oohww
Helemaal vergeten dit topic nog eens te checken
Ik ga nu naar bed, ik ga morgen wel ff tegen je, OK![]()
Is goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oohww
Helemaal vergeten dit topic nog eens te checken
Ik ga nu naar bed, ik ga morgen wel ff tegen je, OK![]()
Ik heb je ook al toegevoegd, ook al was het niet nodigquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:39 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Is goed
Moet jij nou eigenlijk mijn friendcode ook nog toevoegen om het compleet te maken? Want als ik jouw stats wil bekijken staat er "If you still see this screen after registering each others friend codes and connecting to Nintendo WFC, please check you friend codes for accuracy."
Dat vroeg ik me ook al af. Waarschijnlijk moet je de 150CC uitspelen of de missions ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:34 schreef stefmans het volgende:
weet iemand hoedat je aan die kart komt met en soort robotje?![]()
Alle andere cups uitspelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:31 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe unlock je die mirror cups?
ik heb alles 150cc dan krijg je 7 karts voor iedere character maar met de missions heb ik namelijk niets gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:30 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Waarschijnlijk moet je de 150CC uitspelen of de missions ofzo.
Het eerste.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
op 150cc zeker dan? Daar ben ik nog niet.
Hoe is dat dan? Zijn alle banen dan gespiegeld (bocht naar links wordt bocht naar rechts), of rij je de baan in de andere richting?
Dat is idd jammer. Maar heb je alles wel 3 sterren dan? Misschien dat dat iets opleverd. En vergeet de staff time trails niet!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb alles 150cc dan krijg je 7 karts voor iedere character maar met de missions heb ik namelijk niets gekregen![]()
ik ken het ik vind het ook niet leuk online, je hebt mensen die snake en heel level door dat slaat eigelijk nerges opquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef MaHawK het volgende:
Hmm, bij babypark bijvoorbeeld. Race ik ook met toad maar die ghost die schiet veel harder weg
hoe dat kan is me een raadsel trouwens. Kijk maar eens.
Mission unlocks:quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb alles 150cc dan krijg je 7 karts voor iedere character maar met de missions heb ik namelijk niets gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg 't spel trouwens zondag.
Gr.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:28 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Mission unlocks:en daarvoor moet je zeker alle mission-eindbazen 3 sterren hebben ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg 't spel trouwens zondag.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Nope:quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
en daarvoor moet je zeker alle mission-eindbazen 3 sterren hebben ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr.
NWFC -> Friendcode -> Confirm friendcode.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef stefmans het volgende:
klinkt mischien heel stom maar waar kan je ergens je friendcode vinden![]()
dankjewel voor je snelle antwoordquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef BMH het volgende:
[..]
NWFC -> Friendcode -> Confirm friendcode.
Ik voel het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:14 schreef stefmans het volgende:
BMH ik heb je even toegevoegd, En raymannl ook![]()
wat is je friendcode danquote:
Met automatische friendcode botquote:Op zondag 4 december 2005 09:42 schreef Rgrr het volgende:
kom allemaal nou eens in #nintendo op irc.tweakers.net veel handiger om af te spreken
Ligt eraan wanneer je de knop indrukt voor een turbostart. Hoe langer je hem vasthoudt zonder je motor op te blazen, hoe harder je wegschietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef MaHawK het volgende:
Hmm, bij babypark bijvoorbeeld. Race ik ook met toad maar die ghost die schiet veel harder weg
hoe dat kan is me een raadsel trouwens. Kijk maar eens.
ik begin altijd al bij 1 gas te gevenquote:Op zondag 4 december 2005 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je de knop indrukt voor een turbostart. Hoe langer je hem vasthoudt zonder je motor op te blazen, hoe harder je wegschiet.
Staat in het Wi-Fi code topic.quote:Op zondag 4 december 2005 11:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat is je friendcode danvoeg ik je ook even toe
ik heb je toegevoegdquote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Staat in het Wi-Fi code topic.
Done, maar ook van jou zie ik geen scores?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef joriszss het volgende:
[..]
Toegevoegd, mijn nwfc = 481 096 624 377 (Poor Leno)
daarom laad ik hem meestal helemaal op voor ik begin met en lange tijd gamen, of ik steek mijn adaptor in en game gewoon doorquote:Op zondag 4 december 2005 14:39 schreef madjacksss het volgende:
ik was gisteravond voor het eerts een online potje aan het spelen, is de accu ineens op tijdens de 2e race
en ik had de eerste nog wel gewonnen
heb nu gelijk alweer 2 losses staan
mijn favoriete karakter is btw Bowser, tenminste lekker snel en beuken als een gek
quote:Op maandag 5 december 2005 00:18 schreef madjacksss het volgende:
Ik ben nu dus echt fokking boos zeg
probeer nu al een uur de special cup op 150CC te winnen, maar om de een of andere reden mag het niet ofzo
elke keer win ik de eerste 3 races met overmacht maar ik kom maar niet verder dan de 8e plek op rainbow road
en telkens op zo'n lullige manier. zelfs met Bowser word ik er door yoshi en toad gewoon afgeramd, zo'n 6 keer per race
ehct niet leuk meer
ben maar ff gaan internetten, want ik denk dat mn DS anders 3 straten verder had gelegen
het is me uiteindelijk idd geluktquote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem in mirrormode special cup 150cc uren achter elkaar maar als het eenmaal lukt heb je ook gelijk 3*. Oplossing: blijven proberen, op een gegeven moment kreeg ik Toad als #2 tegen me, zorgen dat je de eerste bocht powerboost naar de kopposities en alle boosts op de grond meepakt, dan kun je iig niet meer door het achterveld ervanaf gebeukt worden en Toad vormt zonder paddestoel geen probleem. De eerste item die je dan pakt houd je gewoon achter je, en mocht Toad boosten dan kan is hij zelf de pineut. Enige echte probleem is vervolgens nog de bliksem, bij een blauw schild kun je zorgen dat je stil staat op het moment dat je geraakt wordt ipv dat je net in de lucht hangt.
Helemaal vergeten, ja ik heb hem binnen, stuur me maar een mailtje ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef Cutie het volgende:
[..]
Bas, heb je je Mariokart van cd-wow al binnen? Verkoop je hem nog?
*Interesse heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |