je kan nu al cheaten in mariokart?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:32 schreef remcheese het volgende:
iemand enig idee hoe dat eigenlijk met die anti-cheat patch van mariokart ds werkt ?
draait dat niet gewoon op de servers van nintendo ipv dat je game zelf gepatched wordt?
Bedankt voor de bron! Nu weet ik het iig zekerquote:Op woensdag 30 november 2005 11:36 schreef remcheese het volgende:
t is meer zeg maar over dat je wel punten krijgt als een ander disconnect op je....
link :
gamez melding
insidegamer melding
dat moet in de software die je bij de netwerkkaart kreeg in te stellen zijn ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
iemand een idee of het mbv een normale draadloze netwerkkaart mogelijk is om verbinding te maken met je DS? een ad-hoc verbinding dus?
terwijl deze netwerkkaart ook dient als ontvanger voor het signaal van je router?
Moet je 150cc doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef killermj het volgende:
Ik vind het spel de snelheid missen..
Je racet veelste langszaam door de levels heen..
M'n laptop is dus alleen verbonden dmv de wireless netwerkkaart. Deze moet dus gaan dienen als ontvanger voor het routersignaal alswel voor mijn DS.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:54 schreef remcheese het volgende:
[..]
dat moet in de software die je bij de netwerkkaart kreeg in te stellen zijn ja.
Ik kon het bij mijn broertje zo instellen dat hij dat accepteerde.
t was iets met "hybride"
je moet in elk geval de optie kiezen dat het plaatje in je optiescherm er ongeveer zo uitziet.
(maar dan natuurlijk met je eigen interne netwerkkaart in t midden) :
[afbeelding]
1 2 3 | |LAPTOP | ROUTER <-----------> |_______| |
Blaas is rustig in de micquote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef jeloo het volgende:
en waarom krijg ik bij balloon battle maar 1 ballon en de cpu's 3
Zodra ik 'm binnen heb stuur ik je 'n mailtjequote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef Cutie het volgende:
[..]
Bas, ik hou me onder voorbehoud aanbevolen voor je cd-wow versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |