quote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef Againzender het volgende:
ik dacht dat ik onhandige parkeerplaatsen uitzocht
Niet zo handig parkeren
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef Againzender het volgende:
ik dacht dat ik onhandige parkeerplaatsen uitzocht
Niet zo handig parkeren
Je kunt ook naar een ander. En je krijgt toch zorg toeslag.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Hoppa, krijg ik net de nieuwe premie van PWZ (voor de basisverzekering zorgstelsel) is het premiebedrag verdubbeld
de lijers.
Ben ik nog nooit geweest eigenlijk...quote:
Ga ervan uit.quote:
heb die van amicon gister gehad (bijna 100 euro nu )quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Hoppa, krijg ik net de nieuwe premie van PWZ (voor de basisverzekering zorgstelsel) is het premiebedrag verdubbeld
de lijers.
Het is schandalig duur.De hele verzorgingsstaat zijn ze gvd aan het afbreken de hufters.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik zou gaan shoppen als ik jullie was. Er zitten nog best wat verschillen in de premies/dekkingen. Ik kan het weten, ik werk er elke dag mee
Feit blijft dat het belachelijk duur is allemaal vanaf 1 januari.
Neuh, ik heb zaterdag 200 euro uitgegeven bij het honkfeest, dus die pet kan nog wel een maandje wachtenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die mocro pet nou al gekocht?
Ik ga er in ieder geval op vooruit, nu ik als particulier verzekerde gewoon ook in de basisverzekering moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik zou gaan shoppen als ik jullie was. Er zitten nog best wat verschillen in de premies/dekkingen. Ik kan het weten, ik werk er elke dag mee
En dat was alleen nog daar, daarvoor nog 70 euro aan andere dingenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
lol
200,--
Heb je heel het honk gekocht dan ofzo
Nou bijna wel ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[UEFA Cup] Litex Lovech - AZ Alkmaar vanavond om 20:45!
Vergeten jullie allemaal dat dit vanavond is
doe eens een hint danquote:Op woensdag 30 november 2005 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Dat wordt weinig shoppen dan in Londen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
En dat was alleen nog daar, daarvoor nog 70 euro aan andere dingen![]()
.
Ik dacht dat het de helft was... maar dat viel even tegen.
En met Arsenal voor de boeg wat ook wel 200 zal kosten bij elkaar doe ik even rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |