+ Brandweerwagen en ambulance op de sintelbaan die klaar staan om hun taak te doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:43 schreef tong80 het volgende:
Hup AZ.
Ouderwets in het oostblok tegen een onbekende tegenstander. Als er sneeuw langs het veld ligt en militairen op de tribune zitten is de setting compleet.
quote:Van Gaal: alleen groepswinst telt (VI.nl)
AZ heeft vanavond tegen Litex Lovech voldoende aan een overwinning om de volgende ronde in het UEFA Cuptoernooi te bereiken. De Alkmaarders wacht echter een zware kluif. Litex won beide tot nu toe gespeelde groepsduels.
De Bulgaren startten de groepsfase met een 2-1 overwinning tegen Grasshoppers. De uitwedstrijd bij Djnepr Djnepropetrovsk werd vervolgens met 2-0 gewonnen.
Ondanks de twee zeges speelt Litex geen aanvallend voetbal, zo weet Louis van Gaal. 'Ook zij zullen zich denk ik aanpassen', aldus de AZ-coach tijdens de persconferentie in het vliegtuig(!) naar Bulgarije. 'We hebben een paar wedstrijden van hun op dvd gezien, en ik verwacht een niet te aanvallende tegenstander. Meestal spelen zij 5-3-2 en ik denk dat ze zich net als de andere clubs die tegen ons spelen, zullen richten op de verdediging.'
Om de defensieve stellingen te ontrafelen zal Van Gaal weer een beroep doen op Barry van Galen. De aanvallende middenvelder kreeg tijdens de competitiewedstrijd tegen Roda JC op eigen verzoek rust.
Bij een overwinning is AZ zeker van de volgende ronde. Van Gaal lijkt niet te twijfelen aan kwalificatie. Hij filosofeert al over een eventuele tegenstander na de groepsduels.
'Wij spelen altijd voor de winst, maar je moet ook kijken hoe een wedstrijd zich ontwikkelt. Het is in deze fase belangrijk dat we eerste worden in de poule, maar daarvoor heeft Middlesbrough de beste papieren. Wanneer we doorgaan, heb ik liever niet dat we een Champions League-afvaller krijgen, hoewel ik daar ook clubs heb zien spelen die slechter zijn dan de tegenstanders in onze poule.'
De aftrap, onder Oostenrijkse leiding, vindt om 20.45 uur plaats.
Gooi anders nog even 30-11, 20.45 in de TT.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht eerlijkgezegd dat het pas morgen was.
Ja die zie ik ook wel, maar die komen niet voor UEFA Cup voetbal in aanmerking. AZ moet maar weer boven zichzelf uitsteken, dan komt het goed.quote:'Wij spelen altijd voor de winst, maar je moet ook kijken hoe een wedstrijd zich ontwikkelt. Het is in deze fase belangrijk dat we eerste worden in de poule, maar daarvoor heeft Middlesbrough de beste papieren. Wanneer we doorgaan, heb ik liever niet dat we een Champions League-afvaller krijgen, hoewel ik daar ook clubs heb zien spelen die slechter zijn dan de tegenstanders in onze poule.'
Zie TT.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gooi anders nog even 30-11, 20.45 in de TT.
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Ja maar dan moet je morgen de TT weer veranderen.
We zijn fexibel Tong.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Ja maar dan moet je morgen de TT weer veranderen.
Fex manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |